PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HP/Compaq => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => 114/214 => Wątek zaczęty przez: cervandes w Listopad 13, 2008, 12:22:32
-
Hej hej.
HP 214 to moje drugie ppc, wcześniej miałem rz1710, ale to dawno temu było i krótko, więc witam się ponownie ;)
Problem jest następujący: połączyć się gprs czy edge czy umts poprzez N95 8Gb. Konfiguracja w telefonie poprawna (sam telefon łączy się z www bezproblemowo, również komputer podłączony do N95 działa jak należy)... ppc jednak nie, następuje próba połączenia i od razu rozłączenie.
Konfiguracji w samym ppc również nie winię, ponieważ po podłączeniu do innego telefonu pracującego w orange, np E50, K800 - internet działa po chwili, i wszystko jest ok.
Objaw jest taki, że ikonka masztu w telefonie zmienia się na chwilkę na E, strzałki pojawiają się przerywane, a po chwili spowrotem pojawia się ikonka masztu (to info dla osób znających S60).
W ppc pojawia mi się informacja:
Connection failed
WAiting for device...
Connection Estabilished.
Connection Link disconnected permaturely
Nie winiłbym więc samego połączenia BT - Ipaq, a czegoś głębiej...
Dodam, że N95 została profilaktycznie sformatowana....
Poratujecie? Jakieś propozycje?
Pozdrawiam
-
Siema,
u mnie jest to samo z Samsungiem D900. 214 traci od razu połączenie, a konfiguracja jest poprawna bo ze starą nokia 6230 działa bez problemów. W Samsungu też z neta korzystałem. Nie miałem jeszcze czasu zająć się problemem, ale jak znajdę rozwiązanie dam znać.
Pozdrawiam
-
ok, dzięki za wieść, ja również o Tobie nie zapomnę.
Czy są tu osoby korzystające z sieci przez BT i HP 214? Czy wszystko działa?
-
Witam. Ja łącze się przez Bt Phone managera z N 73 bez problemu i nie ma żadnych zerwań połączeń,jedynie baterie i koszty połączeń. Z tym że kiedyś na starym 5450 łączyłem się według opisu na FAQ na pda. A na 214 te ustawienia niestety nie chodzą :worried:aą
-
u mnie połączenie wg tamtego opisu działa, choć może nie wszystko wygląda identycznie
ale poprzez BT Phone Managera jest łatwiej
-
więc dokonałem konfiguracji przez BT Phone Managera i wszystko już DZIAŁA :grin:
Jedyne co zauważyłem, to zmienił się numer wdzwonienia na *99***1#
Problem jest więc rozwiązany, kamień z serca, bo podejrzewałem już telefon, gdyż właśnie wrócił z serwisu.
pzdr
-
Po godzince spędzonej na konfiguracji u mnie też ruszyło z tym, że łączy się ze skróconym nr :)