Dzwiek w 214

  • 44 Odpowiedzi
  • 10703 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline t_e_d

  • ***
  • 478
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://stc.org.pl
  • Sprzęt: PalmV/Asus 716/HP iPAQ214/Magellan315/HI-303E/G_Rays2
Odp: Dzwiek w 214
« Odpowiedź #30 dnia: Wrzesień 05, 2008, 11:58:27 »
Właśnie dostałem odpowiedź z supportu HP o następującej treści:

"Szanowny Panie, zgłoszenie zostało przyjęte. ....
W starym kabarecie DUDKA (Dziewonskiego) byl taki skecz wyglaszany przez Kobuszewskiego - Ksiazka Zazalen  - jakos dziwnie mi ta odpowiedz przypomina tamten skecz :lol:

*

Offline puniek

  • ******
  • 4617
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S7 EDGE SM-G935F
Odp: Dzwiek w 214
« Odpowiedź #31 dnia: Wrzesień 05, 2008, 12:12:23 »
Skoro zgłoszenie zostało przyjęte i zosstało zarejestrowane to musi być jakoś ząłatwione... choćby żeby odpowiedż była taka, że jestem skończonym debilem.... a skoro poszło to może ktos to przeczyta i coś z tym zrobi.

Pozdrawiam
ISTQB Certified Tester

*

Offline p77

  • ***
  • 422
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: SGS+
Odp: Dzwiek w 214
« Odpowiedź #32 dnia: Wrzesień 05, 2008, 13:32:21 »
nic nie musi być załatwione. To, że dostałeś taką odpowiedź to standard. Tak działają duże firmy. Twój mail/zgłoszenie poleży gdzieś na dysku i tyle. W najlepszym przypadku powędruje trochę między różnymi działami.
Napisane: Wrzesień 05, 2008, 13:27:51
poziomie dźwieku pomiędzy moim poprzednim iPAQ a tym jest chyba ponad 30dB.....

tu się ciut zagalopowałeś  :D

*

Offline puniek

  • ******
  • 4617
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S7 EDGE SM-G935F
Odp: Dzwiek w 214
« Odpowiedź #33 dnia: Wrzesień 05, 2008, 13:36:48 »
nic nie musi być załatwione. To, że dostałeś taką odpowiedź to standard. Tak działają duże firmy. Twój mail/zgłoszenie poleży gdzieś na dysku i tyle. W najlepszym przypadku powędruje trochę między różnymi działami.
Napisane: Wrzesień 05, 2008, 13:27:51
poziomie dźwieku pomiędzy moim poprzednim iPAQ a tym jest chyba ponad 30dB.....

tu się ciut zagalopowałeś  :D

Nie jestem jasnowidzem.. ani Ty też (tak sądzę). Poprawki powstają i być może częśc z nich jest wynikiem tego, że ludzie się skarżą. Zamiast narzekać postanowiłem coś zrobić i tyle....
Chciałem obrazowo pokazać, że w różnicy poziomu jest przepaść.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 05, 2008, 13:41:14 wysłana przez Puniek »
ISTQB Certified Tester

*

Offline p77

  • ***
  • 422
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: SGS+
Odp: Dzwiek w 214
« Odpowiedź #34 dnia: Wrzesień 05, 2008, 13:49:07 »
to prawda z tym jasnowidzem ;) Ale za to wiem jak działają mechanizmy rynkowe tego typu. Maszynka jest już opracowana i wypuszczona. Projekty i budżety pokończone. Z pewnością pozostaje możliwość wypuszczania patchy i innym poprawek dla utrzymania wizerunku firmy i reputacji produktu. Zgłoszenie typu "za cichy dźwięk" dostaje po analizach priorytet realizacji zbliżony do zera. Ale kto wie.... może przy analizie jakiegoś innego buga znajdzie się czas do zagospodarowania właśnie na to....
I żeby nie było: jestem zwolennikiem informacji zwrotnej klient-producent i popieram działanie. Tylko jakoś tak nie do końca wierzę w skutki.... ale to taki dzisiaj mam dzień w którym też podsumowałem kilka projektów ;) 

*

Offline t_e_d

  • ***
  • 478
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://stc.org.pl
  • Sprzęt: PalmV/Asus 716/HP iPAQ214/Magellan315/HI-303E/G_Rays2
Odp: Dzwiek w 214
« Odpowiedź #35 dnia: Wrzesień 05, 2008, 13:55:56 »
Pisac mozna i miec nadzieje tez mozna - ale czesto bywa tak:
http://www.youtube.com/watch?v=k1P6MV3366I

*

Offline puniek

  • ******
  • 4617
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S7 EDGE SM-G935F
Odp: Dzwiek w 214
« Odpowiedź #36 dnia: Wrzesień 05, 2008, 15:10:23 »
Dużo mniej wysiłku kosztowało by Was wysłanie zgłoszenia do HP zamiast prowadzić tą nic nie wnoszącą dyskusję...
Ale widać kłótliwość to nasza cecha narodowa... bez tego ani rusz....  :-|
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 05, 2008, 15:13:57 wysłana przez Puniek »
ISTQB Certified Tester

*

Offline p77

  • ***
  • 422
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: SGS+
Odp: Dzwiek w 214
« Odpowiedź #37 dnia: Wrzesień 05, 2008, 16:31:53 »
jaka kłótliwość... ?
Ja już przechodziłem przez okres zgłaszania bugów i sugestii do HP. Jak dotąd nie przyniosły ani razu efektu. Teraz Twoja kolej ;)

*

Offline valdr

  • 20
  • Sprzęt: hp iPAQ 214
Odp: Dzwiek w 214
« Odpowiedź #38 dnia: Listopad 02, 2008, 22:48:25 »
Właśnie dostałem odpowiedź z supportu HP o następującej treści:

"Szanowny Panie, zgłoszenie zostało przyjęte. Proszę na bieżąco sprawdzać stran aktualizacji do tego urządzenia na stronach HP. Z powazaniem ,Pomoc Techniczna HP"

Pozdrawiam

I tak nieźle, że nie zalecili Factory Resetu :) Co do cichego dźwięku to nawet na oficjalnym forum ten temat jest poruszany http://forums11.itrc.hp.com/service/forums/bizsupport/questionanswer.do?threadId=1201167. Mi to akurat nie przeszkadza, dźwięk z głośniczka przydaje mi się tylko podczas oglądania filmów, a TCPMP i CorePlayer mają opcję PreAmp, chociaż i z tym nie warto szarżować, bo po pierwsze uzyskamy przesterowany dźwięk, a po drugie możemy po prostu uszkodzić słabej jakości głośniczek.

*

Offline t_e_d

  • ***
  • 478
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://stc.org.pl
  • Sprzęt: PalmV/Asus 716/HP iPAQ214/Magellan315/HI-303E/G_Rays2
Odp: Dzwiek w 214
« Odpowiedź #39 dnia: Listopad 02, 2008, 22:52:27 »
ja sie przyzwyczailem uzywac starego Asusa jako budzika - w 214 musialem z tego zrezygnowac - sen mam mocniejszy niz glosniczek pocketa :(

*

Offline valdr

  • 20
  • Sprzęt: hp iPAQ 214
Odp: Dzwiek w 214
« Odpowiedź #40 dnia: Listopad 07, 2008, 21:59:39 »
Niestety można raczej zapomnieć o używaniu iPAQ jako budzika, lepiej już użyć do tego celu komórki. To mi akurat nie przeszkadza, 214 to fajny sprzęcik, jedyne czego mi w nim brakuje to taniej i łatwej metody podłączenia do projektora.

*

Offline prawecki

  • 3
  • Sprzęt: Ipaq 214, Asus 636, Palm 505
Odp: Dzwiek w 214
« Odpowiedź #41 dnia: Czerwiec 14, 2009, 22:33:35 »
Witam,
Mam klopot z odtwarzaniem MP3 w Ipaq-u 214. Nic nie slysze niezaleznie od tego, czy korzystam ze sluchawek, czy tez z glosniczka. Probowalem Windows Media Playera oraz Pocket Playera. Piosenki sa widoczne na liscie. Wyglada ze sie odtwarzaja (pasek postepu przewija sie), tylko nic nie slychac.
Rownoczesnie mam normalny dzwiek w Automapie, czy tez w samych Windowsach. Soft reset nie pomaga.

Czy ktos mial podobny problem ? Szukalem podobnych pytan, ale nie znalazlem.

Pozdrawiam
Witek

*

Offline Kapitan Pazur

  • ******
  • 11296
  • Sprzęt: iPhone 5, Xperia Z3 Compact
Odp: Dzwiek w 214
« Odpowiedź #42 dnia: Czerwiec 15, 2009, 00:28:44 »
może dźwięk w odtwarzaczu masz ściszony lub wyłączony, jest niezależny od systemowego

*

Offline prawecki

  • 3
  • Sprzęt: Ipaq 214, Asus 636, Palm 505
Odp: Dzwiek w 214
« Odpowiedź #43 dnia: Czerwiec 16, 2009, 22:04:00 »
Nie, to nie to. Nie ma znaczenia, czy sciszam, czy zglasniam w odtwarzaczu.

*

Offline Kapitan Pazur

  • ******
  • 11296
  • Sprzęt: iPhone 5, Xperia Z3 Compact
Odp: Dzwiek w 214
« Odpowiedź #44 dnia: Czerwiec 17, 2009, 09:03:36 »
zrób backup by móc przywrócić obecny stan i sprawdź czy po hard resecie sytuacja się zmieni