Reklama vs Rzeczywistość

Może nie powinno się porównywać szybkości pracy urządzenia oglądanego w telewizyjnej reklamie, z tym co uzyskujemy w rzeczywistości. Wiadomo że każda sekunda w reklamie to dodatkowe pieniądze jakie trzeba na nią wydać. Ale w niektórych przypadkach takie „przyśpieszenie” reakcji systemu może wprowadzać w błąd, szczególnie jeśli reklama traktuje na temat "szybkości obsługi systemu". Przecież każdy użytkownik PDA chciałby aby otwieranie strony internetowej trwało sekundę, a nie jak teraz kilkanaście sekund, lub by zmiana aktywnego okienka zachodziła w mgnieniu oka. Takie doskonałe porównanie realnej szybkości pracy Apple iPhone, z tym co obejrzeć można w reklamach, znajdziecie w głębi tego newsa.

 

 

Takie telewizyjne spoty reklamowe zapewne pojawią się również w naszej telewizji, już 22 sierpnia, kiedy to iPhone zadebiutuje na polskim rynku. Wtedy to reakcje w stylu „...Popatrz mamo jak ten iPhone szybko otwierał będzie Twoją stronę na Naszej-Klasie, musimy go mieć...” będą na porządku dziennym.

 

 


 

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. Można dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności. Akceptuję otrzymywanie plików cookies z serwisu pdaclub.pl. Akceptuję