Wydrukuj tę stronę

Samsung pyta klientów, czy chcą zachować preordery na Galaxy Fold

12 maj 2019 Autor :  
Pamiętacie wpadkę Samsunga z niezbyt wytrzymywałem ekranem w Galaxy Fold? Wygląda na to, że naprawa problemu może trochę zająć, ponieważ firma zaczęła wysyłać do osób, które złożyły preordery maile z pytaniem czy chcą je zachować.

W razie braku reakcji, zamówienia zostaną anulowane 31 maja. By tak się nie stało, trzeba kliknąć w odpowiedni link przesłany w wiadomości. Z drugiej strony jednak lepiej dopracować produkt i wprowadzić go na rynek gdy będzie gotowy, niż ryzykować podobny koszmar PRowy jak w wypadku Galaxy Note 7.

Źródło: Droid Life

Tag :


Artykuły powiązane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. Można dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności. Akceptuję otrzymywanie plików cookies z serwisu pdaclub.pl. Akceptuję