Wydrukuj tę stronę

Millennium wprowadza do swojej aplikacji chatbota i mobilną autoryzację

23 grudzień 2018 Autor :  
Przedstawiciele banku Millennium ogłosili kilka dni temu plany udostępnienia swoim klientom czatbota oraz mobilnej autoryzacji w aplikacji mobilnej dla iOS oraz Androida. Pierwsza nowość powinna być już dostępna u wszystkich, druga zaś ma być udostępniana stopniowo.

Niestety, nie wiadomo kiedy wszyscy klienci zyskają dostęp do mobilnej autoryzacji. Jeśli zaś chodzi o chatbota, to pozwala on zarówno na komunikację tekstową, jak i głosową. Z jego pomocą można między innymi sprawdzić stan konta czy wysłać przelew.

Ponadto bank zapowiedział też dodanie opcji czasowego blokowania kart (zamiast ich zastrzegania) - klienci powinni zyskać dostęp do tej opcji w pierwszych miesiącach 2019 roku.

Źródło: Cashless

Tag :


Artykuły powiązane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. Można dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności. Akceptuję otrzymywanie plików cookies z serwisu pdaclub.pl. Akceptuję