Wydrukuj tę stronę

Microsoft zmienia strategię reklamy

02 luty 2001
Autor :   Chamernik, Piotr
Microsoft rozpoczął wczoraj swoją nową kampanię reklamową, jednak tym razem zmienił strategię. Nie ma już atakujących komunikatów w stylu „Czy Twój Palm to potrafi” (mowa np. o odtwarzaniu MP3), a raczej chęć postawienia na swoim i nieporównywanie do produktów Palm. Jako główny kierunek w reklamie obrano bezprzewodowe zdolności komunikacyjne w PocketPC, np. bezprzewodowe wysyłanie poczty elektronicznej – „Go Wireless” bo tak brzmi nowe hasło reklamowe. Więcej
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. Można dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności. Akceptuję otrzymywanie plików cookies z serwisu pdaclub.pl. Akceptuję