Autor Wątek: Nie da się połączyć z Android Market "Nie można ustanowić połączenia"  (Przeczytany 43629 razy)

0 Użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Offline seble

  • Newbie
  • Wiadomości: 10
Od kilku dni mam ZTE i gdy próbuje połączyć się z marketem wyskakuje błąd "Nie można ustanowić z serwerem stabilnego połączenia transmisji danych. Może to być tymczasowy problem lub telefon może nie być przystosowany do usług transmisji danych. Jeśli problem nadal występuje, skontaktuj się z działem obsługi klienta." Gdzieś wyczytałem żeby wgrać nową wersje androida ale do tego potrzebuje (chyba?) kilku programów z marketu właśnie. Co zrobić, żeby nie wywalało tego błędu, bo jest irytujące, że nie mogę pobrać żadnych aplikacji. Z góry dzięki.

« Ostatnia zmiana: Luty 28, 2011, 14:05:26 wysłana przez Pieka »

PDAclub.pl

R E K L A M A:


Offline marcinl

  • DWBKH
  • Clubowicz
  • ******
  • Wiadomości: 24439
  • pw to nie helpdesk
    • mój syn Mateuszek
  • Sprzęt: SGS2 z powrotem :)
  • VIP Level: 735
Odp: Problem z Marketem
« Odpowiedź #1 : Luty 28, 2011, 12:08:33 »
połączenie Internetowe poza tym działa normalnie?
WiFi? 3G?
wyczyść dane aplikacji Market - ustawienia - aplikacje - wszystkie aplikacje wyszukaj market i wyczyść dane


Offline seble

  • Newbie
  • Wiadomości: 10
Odp: Problem z Marketem
« Odpowiedź #2 : Luty 28, 2011, 12:18:01 »
wifi i 3g działa bez problemu. problem z samym marketem. Wszedłem w aplikacje tak jak podałeś, i widze: 'brak ustawień domyślnych' i nie moge wyczyścić.


Offline marcinl

  • DWBKH
  • Clubowicz
  • ******
  • Wiadomości: 24439
  • pw to nie helpdesk
    • mój syn Mateuszek
  • Sprzęt: SGS2 z powrotem :)
  • VIP Level: 735
Odp: Problem z Marketem
« Odpowiedź #3 : Luty 28, 2011, 12:20:09 »
hmm a jesteś zsynchronizowany z kontem gmail?


Offline seble

  • Newbie
  • Wiadomości: 10
Odp: Problem z Marketem
« Odpowiedź #4 : Luty 28, 2011, 12:33:39 »
no w tym jest problem, jak chce dodać konto to wyskakuje ten błąd właśnie.

« Ostatnia zmiana: Luty 28, 2011, 12:39:25 wysłana przez seble »

PDAclub.pl

Odp: Problem z Marketem
« Odpowiedź #4 : Luty 28, 2011, 12:33:39 »

Offline marcinl

  • DWBKH
  • Clubowicz
  • ******
  • Wiadomości: 24439
  • pw to nie helpdesk
    • mój syn Mateuszek
  • Sprzęt: SGS2 z powrotem :)
  • VIP Level: 735
Odp: Problem z Marketem
« Odpowiedź #5 : Luty 28, 2011, 12:40:04 »
dziwne
ale dodajesz je w ustawienia - konta i synchronizacja?
zakładasz nowe? czy masz już @ na gmailu?


Offline seble

  • Newbie
  • Wiadomości: 10
Odp: Problem z Marketem
« Odpowiedź #6 : Luty 28, 2011, 12:43:55 »
tak, właśnie tam. miałem już od dawna swoje na gmailu i właśnie to wpisuje. chore to jest bo telefon kupiłem tylko po to, żeby pobawić sie androidem i marketem. byłem zapytać w jakimś serwisie z telefonami i powiedzieli, że dadzą rade to zrobić niby, ale to w okolicach 100zł więc odpada.


Offline marcinl

  • DWBKH
  • Clubowicz
  • ******
  • Wiadomości: 24439
  • pw to nie helpdesk
    • mój syn Mateuszek
  • Sprzęt: SGS2 z powrotem :)
  • VIP Level: 735
Odp: Problem z Marketem
« Odpowiedź #7 : Luty 28, 2011, 12:47:04 »
czyli dodać sie udało a oznaczoną masz automatyczną synchronizację i dane w tle?
maile/kontakty/kalendarz synchronizowałeś?


Offline tomaszkap

  • Global Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 8514
  • Mój avatar to Sawyer
  • Sprzęt: Samsung:I900,I9100,TAB 10.1, MSI Wind,Palm Centro
  • VIP Level: 118
Odp: Problem z Marketem
« Odpowiedź #8 : Luty 28, 2011, 12:49:35 »
Pewnie masz tak jak ja jakiś czas temu, u mnie pomogła zmiana ROMu. Możesz spróbować wipe zrobić. Beju też pisał żeby pierwsze logowanie nie robić przez WiFi.

Było:Asus A696->SPV M650->Nuvifone M20->i5700->Kaiser->...
Są:PALM Centro,Samsung I9000;I9100, Samsung Galaxy Tab 10.1 16gb-JellyBeanRom ICS by Toldo i SAMSUNG GALAXY CORE PLUS
Spróbuj się

Offline seble

  • Newbie
  • Wiadomości: 10
Odp: Problem z Marketem
« Odpowiedź #9 : Luty 28, 2011, 12:51:31 »
gdy wchodze w ustawienia -> konta i synchronizacja i dodaje nowe konto to wyskakuje ten błąd. próbowałem osobno kalendarz, maila i market ale cały czas to samo. próbuje dodać moje konto na gmailu, które mam od lat no ale nie udaje sie.

@up
Ale jak mam zmienić ROM jak nie moge plików ściągnąć. pierwsza synchronizacja była przez 3g, tzn próbowałem


Offline tomaszkap

  • Global Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 8514
  • Mój avatar to Sawyer
  • Sprzęt: Samsung:I900,I9100,TAB 10.1, MSI Wind,Palm Centro
  • VIP Level: 118
Odp: Problem z Marketem
« Odpowiedź #10 : Luty 28, 2011, 13:03:50 »
To spróbuj zrobić wipe, miałem tak samo i nie pomagały żadne rady.

Było:Asus A696->SPV M650->Nuvifone M20->i5700->Kaiser->...
Są:PALM Centro,Samsung I9000;I9100, Samsung Galaxy Tab 10.1 16gb-JellyBeanRom ICS by Toldo i SAMSUNG GALAXY CORE PLUS
Spróbuj się

Offline seble

  • Newbie
  • Wiadomości: 10
Odp: Problem z Marketem
« Odpowiedź #11 : Luty 28, 2011, 13:07:06 »
how can i do it?


Offline adiko96

  • Clubowicz
  • ***
  • Wiadomości: 296
  • No HTC, no cry...
  • Sprzęt: Eldżikałkę Nexusiałkę Cztery :mrgreen:
Wchodzisz w Ustawienia->Prywatność i bierzesz ustawienia fabryczne.


Offline seble

  • Newbie
  • Wiadomości: 10
dobra, wielkie dzięki za pomoc, wipe pomógł i zsynchronizowałem konto przez wifi i działa ok wszystko. tylko mam pytanie teraz, wchodze w ustawienia, sieci komórkowe i klikam 'zezwalaj na transmisje danych' -> wyskakuje komunikat 'połączenie się nie powiodło'. ustawiłem punkt dostępowy orange tak jak miałem przed wipe i nie działa. jakaś porada?


Offline don_kamillo

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 2441
  • W pewnych kręgach znany jako Król Julian.
    • Pimp my android
  • Sprzęt: Nexus 4; Manta MID 08
  • VIP Level: 20
W tym temacie kolega Yahoo82 miał podobny problem z połączeniem:
http://pdaclub.pl/forum/android/ustawienia-internetu-i-mms/
Spróbuj usunąć tym programem istniejące APNy i dodać je ręcznie.

Market w żadne sposób nie potrzebny do zmiany ROMu, wszystkie pliki masz załączone w moim temacie o zmianie ROMu w ZTE.

Nexus 4 - Android L
Manta MID08 - 4.0.3

Twitter

Offline seble

  • Newbie
  • Wiadomości: 10
Ok, już opanowane w sumie. Teraz takie pytanie, da się pobrać aplikacje z marketu normalnie przez komputer? loguje się na strone, wybieram aplikacje, klikam instal i pisze żebym wybrał urządzenie. rozwijam liste i napis 'phone' w który nie moge kliknąć. telefon podłączony jest w tym czasie przez usb. co robie źle?



dobra, pobrałem w ten sposób aplikacje Astro, w opcjach w komputerze jak jestem zalogowany do marketu pisze, że aplikacja zainstalowana. tylko dlaczego nie widze jej ani żadnego komunikatu w telefonie? Nie zmienia to faktu, że dalej nie moge innych aplikacji pobrać...

« Ostatnia zmiana: Marzec 01, 2011, 22:16:58 wysłana przez seble »

Offline revanmj

  • Global Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 3203
  • PW to nie support.
    • revanmj's home place
  • Sprzęt: Galaxy Nexus, Desire Z, iPad, iPod touch
  • VIP Level: 78
W webowym Markecie, tak samo jak i zwykłym, części aplikacji nie można zainstalować jeśli telefon nie jest przez nie obsługiwany (np. nie ta rodzielczość, itp.). Poza tym kliknięcie "Instaluj" w webowym Markecie, działa tak samo, jak w tym na telefonie. Nie ma znaczenia czy go podłączysz pod USB czy nie, i tak on sobie sam pobierze z Wi-Fi czy 3G (zależy do czego akurat będzie podłączony). To nie działa tak, jak z iTunes i iPhonem, że najpierw pobierasz na kompa i potem synchronizujesz z telefonem.

Galaxy Nexus: Shiny ROM 4.4.4
iPad Air: iOS 7.1 | iPod touch 4: iOS 6.1 JB
Lumia 520: Windows Phone 8.1 Update 1
Google+

Offline seble

  • Newbie
  • Wiadomości: 10
no ja myślałem, że będzie jak z iphonem, dzięki za odpowiedź.