Nie da się połączyć z Android Market "Nie można ustanowić połączenia"

  • 17 Odpowiedzi
  • 49802 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline seble

  • 10
Od kilku dni mam ZTE i gdy próbuje połączyć się z marketem wyskakuje błąd "Nie można ustanowić z serwerem stabilnego połączenia transmisji danych. Może to być tymczasowy problem lub telefon może nie być przystosowany do usług transmisji danych. Jeśli problem nadal występuje, skontaktuj się z działem obsługi klienta." Gdzieś wyczytałem żeby wgrać nową wersje androida ale do tego potrzebuje (chyba?) kilku programów z marketu właśnie. Co zrobić, żeby nie wywalało tego błędu, bo jest irytujące, że nie mogę pobrać żadnych aplikacji. Z góry dzięki.
« Ostatnia zmiana: Luty 28, 2011, 14:05:26 wysłana przez Pieka »

*

Offline marcinl

  • DWBKH
  • ******
  • 24436
  • Płeć: Mężczyzna
  • pw to nie helpdesk
    • mój syn Mateuszek
  • Sprzęt: SGS2 z powrotem :)
Odp: Problem z Marketem
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 28, 2011, 12:08:33 »
połączenie Internetowe poza tym działa normalnie?
WiFi? 3G?
wyczyść dane aplikacji Market - ustawienia - aplikacje - wszystkie aplikacje wyszukaj market i wyczyść dane

*

Offline seble

  • 10
Odp: Problem z Marketem
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 28, 2011, 12:18:01 »
wifi i 3g działa bez problemu. problem z samym marketem. Wszedłem w aplikacje tak jak podałeś, i widze: 'brak ustawień domyślnych' i nie moge wyczyścić.

*

Offline marcinl

  • DWBKH
  • ******
  • 24436
  • Płeć: Mężczyzna
  • pw to nie helpdesk
    • mój syn Mateuszek
  • Sprzęt: SGS2 z powrotem :)
Odp: Problem z Marketem
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 28, 2011, 12:20:09 »
hmm a jesteś zsynchronizowany z kontem gmail?

*

Offline seble

  • 10
Odp: Problem z Marketem
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 28, 2011, 12:33:39 »
no w tym jest problem, jak chce dodać konto to wyskakuje ten błąd właśnie.
« Ostatnia zmiana: Luty 28, 2011, 12:39:25 wysłana przez seble »

*

Offline marcinl

  • DWBKH
  • ******
  • 24436
  • Płeć: Mężczyzna
  • pw to nie helpdesk
    • mój syn Mateuszek
  • Sprzęt: SGS2 z powrotem :)
Odp: Problem z Marketem
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 28, 2011, 12:40:04 »
dziwne
ale dodajesz je w ustawienia - konta i synchronizacja?
zakładasz nowe? czy masz już @ na gmailu?

*

Offline seble

  • 10
Odp: Problem z Marketem
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 28, 2011, 12:43:55 »
tak, właśnie tam. miałem już od dawna swoje na gmailu i właśnie to wpisuje. chore to jest bo telefon kupiłem tylko po to, żeby pobawić sie androidem i marketem. byłem zapytać w jakimś serwisie z telefonami i powiedzieli, że dadzą rade to zrobić niby, ale to w okolicach 100zł więc odpada.

*

Offline marcinl

  • DWBKH
  • ******
  • 24436
  • Płeć: Mężczyzna
  • pw to nie helpdesk
    • mój syn Mateuszek
  • Sprzęt: SGS2 z powrotem :)
Odp: Problem z Marketem
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 28, 2011, 12:47:04 »
czyli dodać sie udało a oznaczoną masz automatyczną synchronizację i dane w tle?
maile/kontakty/kalendarz synchronizowałeś?

*

Offline tomaszkap

  • *****
  • 8901
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mój avatar to Sawyer
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A52 5G
Odp: Problem z Marketem
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 28, 2011, 12:49:35 »
Pewnie masz tak jak ja jakiś czas temu, u mnie pomogła zmiana ROMu. Możesz spróbować wipe zrobić. Beju też pisał żeby pierwsze logowanie nie robić przez WiFi.
Było:Asus A696->SPV M650->Nuvifone M20->i5700->Kaiser-> SGSI,SGSII,SGSIV,Huawei,PALM Centro, Xiaomi Mi Mix 2s, Samsung Galaxy J4, Xiaomi Redmi Note 4 64/4 GB, Huawei P20 ProRealme 8Pro/8GB/128GB, Samsung A52s/A54 5G

*

Offline seble

  • 10
Odp: Problem z Marketem
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 28, 2011, 12:51:31 »
gdy wchodze w ustawienia -> konta i synchronizacja i dodaje nowe konto to wyskakuje ten błąd. próbowałem osobno kalendarz, maila i market ale cały czas to samo. próbuje dodać moje konto na gmailu, które mam od lat no ale nie udaje sie.

@up
Ale jak mam zmienić ROM jak nie moge plików ściągnąć. pierwsza synchronizacja była przez 3g, tzn próbowałem

*

Offline tomaszkap

  • *****
  • 8901
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mój avatar to Sawyer
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A52 5G
Odp: Problem z Marketem
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 28, 2011, 13:03:50 »
To spróbuj zrobić wipe, miałem tak samo i nie pomagały żadne rady.
Było:Asus A696->SPV M650->Nuvifone M20->i5700->Kaiser-> SGSI,SGSII,SGSIV,Huawei,PALM Centro, Xiaomi Mi Mix 2s, Samsung Galaxy J4, Xiaomi Redmi Note 4 64/4 GB, Huawei P20 ProRealme 8Pro/8GB/128GB, Samsung A52s/A54 5G

*

Offline seble

  • 10
Odp: Problem z Marketem
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 28, 2011, 13:07:06 »
how can i do it?

*

Offline adiko96

  • ***
  • 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • No HTC, no cry...
  • Sprzęt: Eldżikałkę Nexusiałkę Cztery :mrgreen:
Wchodzisz w Ustawienia->Prywatność i bierzesz ustawienia fabryczne.

*

Offline seble

  • 10
dobra, wielkie dzięki za pomoc, wipe pomógł i zsynchronizowałem konto przez wifi i działa ok wszystko. tylko mam pytanie teraz, wchodze w ustawienia, sieci komórkowe i klikam 'zezwalaj na transmisje danych' -> wyskakuje komunikat 'połączenie się nie powiodło'. ustawiłem punkt dostępowy orange tak jak miałem przed wipe i nie działa. jakaś porada?

*

don.kamillo

W tym temacie kolega Yahoo82 miał podobny problem z połączeniem:
http://pdaclub.pl/forum/android/ustawienia-internetu-i-mms/
Spróbuj usunąć tym programem istniejące APNy i dodać je ręcznie.

Market w żadne sposób nie potrzebny do zmiany ROMu, wszystkie pliki masz załączone w moim temacie o zmianie ROMu w ZTE.

*

Offline seble

  • 10
Odp: Nie da się połączyć z Android Market "Nie można ustanowić połączenia"
« Odpowiedź #15 dnia: Marzec 01, 2011, 22:06:48 »
Ok, już opanowane w sumie. Teraz takie pytanie, da się pobrać aplikacje z marketu normalnie przez komputer? loguje się na strone, wybieram aplikacje, klikam instal i pisze żebym wybrał urządzenie. rozwijam liste i napis 'phone' w który nie moge kliknąć. telefon podłączony jest w tym czasie przez usb. co robie źle?



dobra, pobrałem w ten sposób aplikacje Astro, w opcjach w komputerze jak jestem zalogowany do marketu pisze, że aplikacja zainstalowana. tylko dlaczego nie widze jej ani żadnego komunikatu w telefonie? Nie zmienia to faktu, że dalej nie moge innych aplikacji pobrać...
« Ostatnia zmiana: Marzec 01, 2011, 22:16:58 wysłana przez seble »

*

Offline revanmj

  • *****
  • 3203
  • Płeć: Mężczyzna
  • PW to nie support.
    • revanmj's home place
  • Sprzęt: Galaxy Nexus, Desire Z, iPad, iPod touch
Odp: Nie da się połączyć z Android Market "Nie można ustanowić połączenia"
« Odpowiedź #16 dnia: Marzec 02, 2011, 17:10:38 »
W webowym Markecie, tak samo jak i zwykłym, części aplikacji nie można zainstalować jeśli telefon nie jest przez nie obsługiwany (np. nie ta rodzielczość, itp.). Poza tym kliknięcie "Instaluj" w webowym Markecie, działa tak samo, jak w tym na telefonie. Nie ma znaczenia czy go podłączysz pod USB czy nie, i tak on sobie sam pobierze z Wi-Fi czy 3G (zależy do czego akurat będzie podłączony). To nie działa tak, jak z iTunes i iPhonem, że najpierw pobierasz na kompa i potem synchronizujesz z telefonem.
Galaxy Nexus: Shiny ROM 4.4.4
iPad Air: iOS 7.1 | iPod touch 4: iOS 6.1 JB
Lumia 520: Windows Phone 8.1 Update 1
Google+

*

Offline seble

  • 10
Odp: Nie da się połączyć z Android Market "Nie można ustanowić połączenia"
« Odpowiedź #17 dnia: Marzec 02, 2011, 21:38:16 »
no ja myślałem, że będzie jak z iphonem, dzięki za odpowiedź.