Kupno jakiegoś używanego starocia bez GSM

  • 18 Odpowiedzi
  • 4199 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Kupno jakiegoś używanego starocia bez GSM
« dnia: Maj 04, 2015, 00:32:57 »
Witam. Od jakiegoś czasu chodzi za mną pomysł zakupienia sobie jakiejś nawigacji samochodowej w razie, gdybym miał się kiedyś wybrać w dalszą trasę, a i mogłoby się to przydać w przyszłości w pracy. Bardziej jednak przydałoby mi się jakieś bardziej wielofunkcyjne urządzenie, mające nieco więcej zastosowań niż tylko GPS i pomyślałem o relikcie przeszłości (jak na dzisiejsze czasy, oczywiście), jakim jest palmtop. Jako że kompletnie nie znam się na tematyce ani telefonii komórkowej, ani urządzeń mobilnych, pomyślałem, że spróbuję szczęścia w internecie.

W takim urządzeniu nie przydałoby mi się nic więcej ponad Wi-Fi i GPS właśnie, do tego mogą tam być jakieś pierdoły pokroju budzika, organizera i innych tego typu funkcji, które posiada każde tego typu urządzenie mobilne. Nie zależy mi na tym, żeby była to nowinka techniczna, ba – nawet nie jest to wskazane. Nie mam zamiaru go używać jako telefonu jako, że moja wysłużona Nokia 1650 mimo niemal 10 lat wciąż wygląda niemal jak nowa, a bateria w niej trzyma dwa tygodnie w stanie czuwania. Nie mówię, że ta zabawka miałaby trzymać aż tyle, nie mam jednak zamiaru tego ładować co kilka godzin. Jestem kompletnym laikiem, więc jeśli osiągnięcie, powiedzmy, tygodnia bez ładowania jest niemożliwe, to mi to od razu powiedzcie, to zakończymy temat na tym wraz ze stwierdzeniem, że jestem nieprzystosowany do dzisiejszych czasów ;) Za dowód niech wystarczy, że wciąż korzystam z IRC-a i do tego również bym miał w planach wykorzystywać to urządzonko.

*

Offline daras28-82

  • *****
  • 2158
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Kupno jakiegoś używanego starocia bez GSM
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 04, 2015, 03:41:25 »
Te z GSM będą równie skuteczne a i w razie niemca można kartę wsadzić i dzwonić.