„PDA (ewentualnie Symbian) dla początkującej za 500zł”

  • 13 Odpowiedzi
  • 1682 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

„PDA (ewentualnie Symbian) dla początkującej za 500zł”
« dnia: Grudzień 19, 2007, 23:36:34 »
Witam serdecznie.

Proszę Was o pomoc w doborze odpowiedniego sprzętu (max to 500zł), będę miała możliwość zakupu z Wielkiej Brytanii, kolega obiecał mi coś wylicytować. Chciałam zaznaczyć, że jestem osobą początkującą w tym temacie. Wielu rzeczy nie rozumiem, czy też nie jestem w stanie ogarnąć w tak krótkim czasie. Przekopałam się przez mnóstwo stron w internecie, mam nadzieję, że nie uznacie mnie za osobę, która zadaje pytania bez przygotowania. Dla mnie poznanie tych wszystkich nazw modeli zajęło b.dużo czasu, nigdy nie miałam z tym styczności.

Dotychczas używałam SE T68i (bez śmiechów proszę ;-)). W nowej pracy dosyć sporo korzystam z Excella i trochę z Worda. Jednak Excell to podstawa (plany produkcji itd.). Czasem potrzebuję się połączyć z internetem, by sprawdzić pocztę itd.

Czyli potrzebuję urządzenia z systemem i modułem GSM. Na początku nie znając innych platform zaczęłam szukać czegoś wśród Symbianowców. Ale po przejrzeniu modeli typu N70,N73,E50 itd. To zauważyłam, że są to modele takie jakby b.multimedialne, zresztą ekrany są b.małe, a nawet jak trochę większe to jednak touchscreen to coś innego. Bawiłam się i jednak stwierdziłam, że nie, bo nie zależy mi na super aparacie (mam lustrzankę) czy super mp3 (od tego mam Irivera).

Znajomy miał SPV C500 i przez to poznałam tę markę, jednak to też jakby odpowiednik takich symbianowych modeli. Dopiero dalej oglądając modele SPV zauważyłam, że są też urządzenia PDA z telefonem od razu. U mnie w mieście w komisach nie mają za b. tego typu sprzętu, opieram się tylko na materiałach z sieci. Podoba mi się to,że jest spora powierzchnia robocza, można szybko korzystać z Excella za pomocą rysika a w Nokii E50 przeskakiwać między komórkami joy’em to tragedia.