Potrzebna pomoc, zmiana softa :)

  • 4 Odpowiedzi
  • 3723 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Potrzebna pomoc, zmiana softa :)
« dnia: Kwiecień 15, 2012, 14:20:17 »
Witam.
Jestem zielony, jeśli chodzi o smartfony, jakiś czas temu kupiłem Xperię X1 i mam kilka problemów, w rozwiązaniu których proszę o pomoc :)
Zacznijmy od tego, że telefon jest z niemiec, klawiatura qwertz itd. wgrany jest polski windows, więc klawiatura działa normalnie. Nie to jest problemem, telefon jest mocno okrojony, nie posiadam np. żadnych paneli, więc chaciałbym zmienić platformę, czy jakkolwiek tos ię nazywa, na taką, która będzie działać jak oryginalna. Problem w tym, że językiem niemieckim operuję na bardzo podstawowym poziomie. Nie będzie mi przeszkadzać, jeśli system będzie w języku angielskim, mimo to wolałbym polski. Oczywiście tutaj problemem będzie klawiatura, która chcę, żeby działała w systemie qwerty, nie qwertz. W informacjach znajdują się takie wzmianki
Cytuj
Wersja systemu operacyjnego 5.2.29022 (29022.5.3.12) Manila : 2.5.20212114.0 Wersja ROM Marass82PLK, data ROM 07/29/11, Wersja protokołu 52.65.25.34U_1.14.2
Kloejną rzeczą jest niemożność otwierania większości plików, takich jak gry, które znalazłem jako przeznaczone dokładnie na xperie x1, czy paneli(youtube, facebook). Jeśli możliwe, prosiłbym o podanie linków do działających na waszych telefonach, może pobrałem wadliwe wersje.
Nie wiem też, czy to przypadłość WM, ale telefon nie otwiera plików z roszerzeniem *jar.
Kolejną rzeczą jest niewykrywanie telefonu przez komputer, tzn. Telefon łączy się, ładuje i odnajduje kartę microsd, która była używana wcześniej w nokii i jej nazwa jest wyświetlana jako Nokia_Ovi_suite. Tutaj prośba o oprogramowanie, nie dostałem żadnych płytek:(
Proszę w miarę możliwości o opisanie rozwiązań w prosty sposób, jestem laikiem w tych sprawach. Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam !

*

Offline safrin

  • 29
  • Płeć: Mężczyzna
  • d-_-b