Autor Wątek: [X10] Mimo uaktywnienia "transfer danych" nie łączy się z internetem  (Przeczytany 6895 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline johnny1836

  • Clubowicz
  • **
  • Wiadomości: 109
  • X10... Lubię to!
  • Sprzęt: Sony Ericsson X10i
Witajcie!
Mam problem z moją X10 dotyczący internetu. Otóż gdy próbuję włączyć "transfer danych" i potwierdzam swój wybór, telefon nie łączy się z internetem. Nie pokazuje się również ikona 3G bądź HSPA na górnym pasku. Po zrestartowaniu telefonu internet działa, ale gdy wyłącze transfer danych, potem się nie włącza.
Dopuszczam się TYLKO działań nienaruszających zasad gwarancji.

Proszę o pomoc.
Pozdrawiam

« Ostatnia zmiana: Marzec 07, 2011, 22:15:46 wysłana przez Pieka »

PDAclub.pl

R E K L A M A:


Offline marcinl

  • DWBKH
  • Clubowicz
  • ******
  • Wiadomości: 24436
  • pw to nie helpdesk
    • mój syn Mateuszek
  • Sprzęt: SGS2 z powrotem :)
  • VIP Level: 735
a czym włączasz i wyłączasz ten transfer?


Offline johnny1836

  • Clubowicz
  • **
  • Wiadomości: 109
  • X10... Lubię to!
  • Sprzęt: Sony Ericsson X10i
Używam Free Power Widget'u, który i tak przekierowuje do ustawień sieci komórkowych. Nigdy nie było z nim problemów.


Offline oldzie

  • Clubowicz
  • ***
  • Wiadomości: 397
  • Sprzęt: HTC TyTN II WM6
Ciekawe. Ja używam APNDroid i dzisiaj mam dokładnie taki sam problem. Włączam transfer danych a transferu nie ma ...

O wszystkim decyduje środowisko.
Dlatego anioły fruwające w niebie mają piękne skrzydła,
natomiast anioły chodzące po ziemi mają piękne nogi.

Offline marcinl

  • DWBKH
  • Clubowicz
  • ******
  • Wiadomości: 24436
  • pw to nie helpdesk
    • mój syn Mateuszek
  • Sprzęt: SGS2 z powrotem :)
  • VIP Level: 735
mogą to być chwilowe problemy u operatora


Offline oldzie

  • Clubowicz
  • ***
  • Wiadomości: 397
  • Sprzęt: HTC TyTN II WM6
Nie wiem, możliwe. Ale ikona WiFi też nie pojawia się na trayu ... a to już raczej nie jest związane z operatorem

O wszystkim decyduje środowisko.
Dlatego anioły fruwające w niebie mają piękne skrzydła,
natomiast anioły chodzące po ziemi mają piękne nogi.

Offline johnny1836

  • Clubowicz
  • **
  • Wiadomości: 109
  • X10... Lubię to!
  • Sprzęt: Sony Ericsson X10i
 Witajcie!
Problem został rozwiązany!
Napisałem do Supportu Sony Ericssona i dostałem taką radę:
1. Zrobić kopię zapasową wszystkiego, co mamy ważego w telefonie (łącznie z aplikacjami, kontaktami itp.)
2. Uruchomić PC Companion i przejść do Sekcji Support Zone.
3. W tej sekcji kliknąć Aktualizacja oprogramowania, następnie Napraw i wykonać aktualizację systemu.
Po tych czynnościach telefon będzie w stanie fabrycznym.

Uwaga! Przywrócenie ustawień fabrycznych i/lub reset ustawień nie pomoże.

Przedstawiony sposób zadziałał w moim telefonie. Nie gwarantuję 100% efektywności sposobu.

Pozdrawiam,
johnny1836

« Ostatnia zmiana: Marzec 12, 2011, 15:18:34 wysłana przez johnny1836 »