Problem z telefonem czy z kartą?

  • 2 Odpowiedzi
  • 12475 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Problem z telefonem czy z kartą?
« dnia: Maj 13, 2012, 22:54:02 »
Witam

w zeszłym roku kupiłem HTC Wildfire na e-bay'u i oddałem mojemu synowi moją xperie x10. w czwartek wstałem rano i mój telefon nie miał sygnału co mnie zdziwiło. Wyjechałem z domu i na autostradzie nagle sygnał się pojawił - po powrocie do mojego domu znowu znikł. Włożyłem SIM'a do innych telefonów w domu i nie chciały się nie które nawet włączyć, lecz w x10 cały czas działa, dodam że przez rok użytkowania nie miałem żadnych problemów. W mojej sieci '3' w sobotę wziąłem nowego sim'a lecz sytuacja po aktywacji sima jest ciągle taka sama w x10 działa w innych telefonach. Sam z siebie znikający sygnał to trochę dziwne + fakt że na innych telefonach nawet nie chcą się włączyć. Odmiana telefonami była by najprostrzym rozwiązaniem oczywiście ale tak nie powinno być. Gdy wkładam inne kartę mojego syna do mojego syna który ma w sieci o2 do mojego HTC wszystko działa poprawnie. W czym może być problem? Czy jest jakaś opcja żeby to naprawić czy po prostu zmienić dostawcę? ... czekam na odpowiedzi

Pozdrawiam

*

Offline wiktor-96

  • 43
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Galaxy ace2 + Galaxy Note 10.1
Odp: Problem z telefonem czy z kartą?
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 15, 2012, 18:50:29 »
czyli jeżeli dobrze zrozumiałem, po włożeniu do tel karty sim z o2 Fon normalnie ma zasięg, a z Twojej sieci nie, to najprawdopodobniej dostawca nie ma w tym rejonie sygnału. Tylko wtedy dziwne jest to że wcześniej był.

Odp: Problem z telefonem czy z kartą?
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 04, 2012, 23:03:57 »
A ustawienia trybu sieci nie masz zmienionego na tylko WCDMA??
Resetuj do ustawień fabrycznych