Co to za błąd?

  • 4 Odpowiedzi
  • 1025 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Radzio

  • 43
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Touch Diamond P3700  & Nokia E90
Co to za błąd?
« dnia: Luty 16, 2004, 23:00:22 »
Co jakiś czas pojawia się taki komunikat (w postaci balonika) - Qtek 2020:
"If  you use a modem to connection to your isp,
ensure that it is inserted correctly. To connect to your work network , you must create a modem (dialup) connection or a VPN connection. To create a connection, tap Settings" Dodam, że GPRS mam skonfigurowany i działa mi (PlusGSM).

Co to za błąd?
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 16, 2004, 23:23:06 »
Może masz jakiś program, który próbuje co jakiś czas połączyć się z internetem (dialer na PPC ;) ) ?
A przykładowo: czy np. nie masz ustawione, żeby Ci komputerek co jakiś czas np. ściągał sam pocztę ?
W takim przypdaku próbował by się najpierw połączyć przez domyślne połączenie - to właśnie oznacza ten komunikat. Nieudaną próbę połączenia.

*

Offline Radzio

  • 43
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Touch Diamond P3700  & Nokia E90
Co to za błąd?
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 16, 2004, 23:44:23 »
Sprawdziłem i raczej nie mam aplikacji, która powoduje automatyczne połączenie co jakiś czas (poczta itd. ma wyłączone aut. połączenie) i połączeniem domyślnym jest GPRS, który "normalnie" działa, ale dzięki za wskazówki.

*

Offline sierek

  • ****
  • 568
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: OnePlus9, Surface Pro 7
Co to za błąd?
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 18, 2004, 13:32:38 »
Witam,

czy Twoje "połączenie domyślne " jest w grupie My ISP czy My Work Network?
Komunikat wskazuje, że masz je raczej w grupie My ISP. Dodaj połączenie GPRS w grupie My Work Network i poobserwuj w jakich przypadkach urządzenie rząda połączenia.
Zauważyłem, że czasem przy połaczeniu w cradlu z aktywnym ActiveSync'iem lub w samochodzie przy połączeniu z przewodowym Hicom'em GPS mam podobny komunikat.

Pozdrawiam.
Jacek

Co to za błąd?
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 09, 2004, 13:10:01 »
Ha. Pojawilo mi sie to samo. Po zainstalowaniu Code Wallet PRO,
lub dopisaniu do BT nokii 7610 (bo wiecej nic nie robilem, ale w sumie zadnej z tych czynnosci nie podejrzewam o to).
Okazalo sie, ze zaznaczyl mi sie checkbox w

ActivtSync(na PPC) / Tools / Options
/Use mobile schedule to sync with this PC.

Po odcheckboxowaniu tego ptaszka wszystko wrocilo do normy.