Wariacja i czarny ekran spv e650

  • 5 Odpowiedzi
  • 4560 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wariacja i czarny ekran spv e650
« dnia: Wrzesień 28, 2010, 14:21:25 »
Witam.
Pragnę zaznaczyć na wstępie, iż jestem laikiem w sprawach telefonów.