naga prawda o Technical Support w Toshibie

  • 1 Odpowiedzi
  • 1134 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

naga prawda o Technical Support w Toshibie
« dnia: Grudzień 02, 2003, 16:42:35 »
jak to jest z tym wsparciem technicznym w toshibie? czy to nie jest czasami tak ze kupujac palmtopa mozna sie liczyc z tym ze nigdy nie bedziemy mogli zrobic upgrade systemu. Help line w toshibie podobno jest tragiczny jak to jest naprawde?. Ponizej podaje link wypowiedzi ludzi ktorzy maja PDA z Toshiby http://att.com.com/Toshiba_e805/4852-3128_7-30571434.html

*

Offline Claude

  • *****
  • 2086
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: htc hd7, ipad2, acer iconia tab w501,
naga prawda o Technical Support w Toshibie
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 02, 2003, 18:24:34 »
Coz, Toshiba "wywineła" numer posiadaczom np.e740 do ktorych nie przewidziala upgradu do pppc2003.I generalnie nie slynie z jakiegos rewelacyjnego wsparcia technicznego.Ale z drugiej strony jak sie poczyta posty uzytkownikow  np.hp o ich bojach z serwisami to wlasciwie mozna uznac, ze wparcie ze strony Toshiby miesci sie tuz poznizej sredniej swiatowej ;)
1942, irgendwo im Nordatlantik - "Alaaarm!"....