film

  • 2 Odpowiedzi
  • 1849 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline sas

  • 4
film
« dnia: Wrzesień 30, 2003, 16:48:59 »
kupilem niedawno toshibe e330.jestem zielony,nie znam sie.chcilabym wgrac do jej pamieci pietnasto minutowy film z dobra jakoscia obrazu  i dzwikiem stereo,  ktory mam nagrany na cd w formacie mpg.czy jest to technicznie mozliwe? czy by;lby ktos zainteresowany by odpatnie by mi to zrobic?

*

Offline kanczug

  • *****
  • 19211
    • http://www.pdaclub.pl
film
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 30, 2003, 16:58:23 »
A zaraz odplatnie... ehhh co za ludzie no ;)

Powiedz mi jaki to jest film:
- ile zajmuje
- jaka ma rozdzielczosc okienka

Jesli bedzie za duzy format obrazu albo za duzy rozmiar pliku to trzeba to bedzie przekonwertowac, np. przy pomocy darmowej aplikacji Windows Media Encoder. Tam jest specjalny profil PDA, wybierasz go i konwertujesz plik do .WMV ktory otworzy juz Windows Media Player w PDA.

Jesli ten MPEG co masz jest ok (czyli sensowna wielkosc pliku - zalezy ile masz wolnej pamieci, i rozdzielczosc 320x240m - albo mniejsza), to potrzebujesz tylko programu ktory to odtworzy - np. PocketMVP, albo Pocket TV.

Programy te znajdziesz wpisujac ich nazwe w polu szukaj na stronie glownej PDAclub.pl

*

Offline sas

  • 4
film
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 01, 2003, 12:10:17 »
nie mam pojecia ile film zajmuje,ani jaka ma rozdzielczosc okna(nawet nie wiem co to takiego),nie znam sie na komputerach i tym co sie z tym wiaze,nawet nie mam komputera(tak tak,takie mutanty jeszcze istnieja).film jest normalny,chgodzi na pecetac,tylkko,ze jest krotki,trwa okolo 15 minut i jest nagrany w bardzo dobrej jakosci obazu i dzwieku i z taka jakoscia chcialbym go wgrac do mojego plamtopu,a wiec najlepiej chyba jak by zadnej konwersji nie bylo.w tosibie mam zainstalowany fabrycznie Windows media player.Nie szukam osoby,ktora by mi wytlumaczyla jak to zrobic,ale ktora zrobila by poprostu to za mnie.