[G810] Wibracje - Problem need help :(

  • 9 Odpowiedzi
  • 2705 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline kskula

  • 31
  • Sprzęt: Motorola Milestone CynanogenMod 7
[G810] Wibracje - Problem need help :(
« dnia: Wrzesień 29, 2009, 18:06:14 »
Witam!!

Dziś dostałem paczkę z Toshibką, która była używana zaledwie 3 miesiące.
Problem polega na tym, ze gdy ustawiam jakiekolwiek wibracje w telefonie to one wcale nie działają :/

Co może być tego przyczyną?

Kontaktowałem się ze sprzedawcą i ma mi dopiero dać informację po pracy jakiekolwiek.

Jeśli ktoś jest mi w stanie pomóc to prosiłbym o odpowiedź tu, choć jeśli się by dało to na gg 6559567. Jestem studentem, nie pracuje w sumie nigdzie a jednak dając te parę stówek uzbieranych myślę, że przydałby się telefon, który jest w stanie Idealnym ( tak jak było napisane na aukcji).

Robiłem soft reset nic nie pomogło, zmieniłem sim na inną, też nic nie dało.

Jakieś pomysły?
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 29, 2009, 18:12:44 wysłana przez kskula »

*

Offline miba

  • *****
  • 4050
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900, doszedł x51v
Odp: [G810] Wibracje - Problem need help :(
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 29, 2009, 19:26:32 »
Tak - jak kupiłeś tel to zrób HR na początek i potem się zobaczy. :)

*

Offline kskula

  • 31
  • Sprzęt: Motorola Milestone CynanogenMod 7
Odp: [G810] Wibracje - Problem need help :(
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 29, 2009, 20:18:17 »
nie pomogło, a właściciel wmawia mi, że telefon używal 2 dni i byl dla niego za trudny, duzo latwiej mu sie oblsugiwalo poprzednikiem g500

po restarcie twardym przy 42% zaczela mi mrugać zielona dioda nie wiem z jakiej racji i do czego? stan baterii? :/
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 29, 2009, 21:03:02 wysłana przez kskula »

*

Offline miba

  • *****
  • 4050
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900, doszedł x51v
Odp: [G810] Wibracje - Problem need help :(
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 29, 2009, 21:05:53 »