Witam
Dostałem w łapki Topaz-a, problem w tym że ów maszynka pochodzi ze Szwecji (domniemania po próbie ściągnięcia rom-u ze strony htc).Ściągnięcie i wgranie rom-u Topaz_HTC_WWE_EastEurope_2.53.479.3 Windows Mobile 6.5 ze strony
http://www.sunnysoft.cz/htc/ przechodzi bezproblemowo, (Mimo innego nr. P/N "- telefonik który dostałem ma nr 99HHH018-00 a nie jak napisano na w/w stronie PN: 99HHH009-00) Wszystko śmiga aż miło tyle że w "Engliszu". Przy robieniu "hard resetu" po wgraniu "spolszczenia" telefon łapie errora (spolszczenie przechodzi,telefon się uruchamia z językiem angielskim nie dając możliwości wyboru innego, pokazuje że update został zainstalowany pomyślnie). Zgodnie z instrukcją z w/w strony "klepę 1234" tel się restartuje i dostaję piękne pomarańczowe tło z wszystkim znanym logiem i napisem... pasek postępu ładuję się kilkadziesiąt razy od 0 do 100% aż w pewnym momencie (po ok 20 minutach od hardresetu) telefon wstaje a w okienku (którego ni jak nie da się zamknąć...) widnieje informacja:
"Install
\\Windows\HTC_Topaz_WM65_5in1_EEU_2_53_V04_1.cab
, timeout, code=0x99999"
Poza dodatkowym "okienkiem" telefon (z menu w języku angielskim) wydaje się działać "normalnie" (jakoś nie miałem ochoty tego testować i "przepychać się z errorem"...)
Restart urządzenia / hard reset itp powodują ponowne wejście w stan "pomarańczowy" i kolejne 20 minut oczekiwania na "okienko z errorem".
Problem rozwiązuje wgranie softu od 0.
Ktoś wie jak uzyskać na telefonie z w/w nr P/N język polski ?? (podejrzewam niezgodność nr jest tutaj problemem...). A może ktoś ma inny pomysł na przyczynę awarii oraz jej usunięcie dające w efekcie końcowym nasz rodzimy (tj polski
) język ??
Z góry dzięki za pomoc