htc touch diamond 2- kilka pytań

  • 5 Odpowiedzi
  • 1569 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

htc touch diamond 2- kilka pytań
« dnia: Styczeń 09, 2011, 12:52:22 »
Witam. Zamierzam kupić sobie htc touch diamond 2 i mam do was kilka pytań:
1. Ile przy umiarkowanym używaniu działa bateria
2. Czy gry dla htc hd2 typu nfs shift hd (ten co waży 95mb), sims 3 hd lub real football hd będą działać na htc topaz
3. Czy są jakieś sterowniki grafiki lub opengl które są lepsze i gry działają lepiej
4. Czy dobrze przeglada się strony internetowe na tym telefonie
5. Czy trudno wgrywa się romy
6. Czy system działa szybko i nie przycina się za bardzo(nie gorzej niż symbian s60v3)
7. Jaki ma windows mobile oryginalnie 6.1 czy 6.5( ewentualnie czy jest możliwość aktualizacji do nowszej wersji)
Bardzo proszę o odpowiedzi na moje pytania gdyż jestem laikiem w sprawach windows mobile. A i jeszcze jedno. Czy ktoś mógłby stworzyć faq dla htc touch diamond 2.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 09, 2011, 18:38:47 wysłana przez karol9998 »

Odp: htc touch diamond 2- kilka pytań
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 10, 2011, 01:05:11 »
1. dzień
2. nie wiem
3. nie wiem
4. dla mnie tak ale nie na standardowo wgranej przeglądarce, polecam opere mobile 10
5. są na wszystko instrukcje na forum, sam oceń stopień trudności bo ja nie wiem na ile się znasz więc ciężko mi ocenić czy Tobie będzie trudno szczególnie że sam nie próbowałem a wydaje mi się to łatwe.
6. mi się przycina zazwyczaj w skrzynce odbiorczej sms'ów jeśli jest ich za dużo a czasem tak konkretnie zamuli.
zawiasy całkowite że konieczny był reset to rzadkość ale występują.
7. ja miałem Windows 6.5, chyba były kiedyś wersje z 6.1 i istniała możliwość aktualizacji ale co do tego mogę się mylić.
faq - jak sobie wyobrażasz faq na tak obszerny temat? własnie po to jest forum i opcja szukaj żeby znaleźć odpowiedź na to co Cię interesuje a jeśli takowej nie ma to można zadać pytanie tak jak już to zrobiłeś.