Xda II + tom Tom w Londynie + komunikator

  • 17 Odpowiedzi
  • 3315 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Xda II + tom Tom w Londynie + komunikator
« dnia: Grudzień 06, 2004, 23:16:30 »
potzebuje nawigacjii satelitarnej + komunikacje poprzez komuniator z komputeraz z domu . Wydaje mi sie ze najlepsze rozwiazanie to oferta o2 ( 100 GBP ) na tel na kontrakt Xda II + mapa z Gps Tom Tom  + i tu jest problem .Jaki komunikator moze dzialc na tym sprzecie , moze GG?? jakie sa koszta , ile mozna przeslac wiadomosci za posrednictwem np GG , majac do dyspozycjii np 1MB ( kosztuje 1,5GBP ) jestem zielony a jest to dl amnie bardzo wazne , w przyszlosci wspolpracowaloby na tym  kilkanasci samoch i ulatwialoby to kounikacje z baza !!Dzieki za wszelkie porady

*

Offline kanczug

  • *****
  • 19211
    • http://www.pdaclub.pl
Xda II + tom Tom w Londynie + komunikator
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 07, 2004, 00:08:30 »
GG bedzie dzialac na XDA II bo on ma po prostu system Pocket PC, na ktorych ruszy Pocket Gadu. 1MB powinien wystarczyc na kilkaset (jesli nie wiecej) komunikatow.

Xda II + tom Tom w Londynie + komunikator
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 07, 2004, 11:46:26 »
ok wielkie dzieki , ale wracajac do gg , to to ze kilkaset komuniatow bedzie za 1 Mb to sie domyslam , ale co z reklamami ktore sie tam pojawiaja , zmiany statusow itp , ponoc to caly czas pracuje czyli wysyla i sciaga dane i to wcale nie male , jak to jest naprawde ??

*

Offline kanczug

  • *****
  • 19211
    • http://www.pdaclub.pl
Xda II + tom Tom w Londynie + komunikator
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 07, 2004, 13:48:20 »
W Pocket Gadu nie ma reklam :) To nie jest oficjalna wersja komunikatora. Zmiany statusow itd to nie da sie tak latwo policzyc. Zalezy ile masz kontaktow i jak czesto ktos zmienia status.

Xda II + tom Tom w Londynie + komunikator
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 13, 2004, 11:53:53 »