Nawigacja GPS > TomTom

Tomtom trucker 6200

(1/1)

Wladek2601:
Witam serdecznie mam taki problem że wczoraj zakupiłem traffic do mojego tomtom 6200 i płatność została sfinalizowana a nie mogę w żaden sposób aktywować go w nawigacji i cały czas pisze ze twoja subskrypcja wygasła próbowałem resetu i nic to nie daje  w moich zamówieniach pisze ze coś tam jest w toku ale płatności jest sfinalizowana a gdy wejdę w informacje to pisze status GPRS odlaczono proszę pomóżcie bo już mi ręce opadają. Z góry dziękuję

Pretor:
@Wladek2601, poczekaj do jutra (poniedziałek), bo 14.09.2019 weszła bardziej restrykcyjna europejska dyrektywa - dotycząca logowania się do internetowych kont płatniczych.

Większość banków wprowadzało zmiany z dniem wprowadzenia dyrektywy i może tak być, że twoja wplata nie dotarła jeszcze do właściwego odbiorcy, a co za tym idzie: odbiorca wpłaty (w tym przypadku TomTom), nie ma jeszcze potwierdzenia tej transakcji na swoim koncie i stąd twoje problemy.

Miałem kiedyś podobny problem, przy przedłużeniu subskrypcji na TT Go Mobile. Subskrypcję miałem ważną do piątku a przedłużenie planowałem zrobić dopiero w sobotę lub niedzielę. Byłem nieźle zdziwiony, jak wieczorem w sobotę chciałem zapłacić za przedłużenie subskrypcji a tu "error", bo w banku trwa akurat modernizacja aplikacji mobilnych i płatności przez internet będą możliwe dopiero w poniedziałek rano po północy. W poniedziałek o 7-rano, już bez problemu zapłaciłem i przedłużyłem subskrypcje na następny rok.

Dla mnie nauczka aby więcej nie czekać do ostatniego dnia subskrypcji a już na pewno nie realizować opłat przez internet w soboty i niedziele  :wink:

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej