@Wladek2601, poczekaj do jutra (poniedziałek), bo 14.09.2019 weszła bardziej restrykcyjna europejska dyrektywa - dotycząca logowania się do internetowych kont płatniczych.
Większość banków wprowadzało zmiany z dniem wprowadzenia dyrektywy i może tak być, że twoja wplata nie dotarła jeszcze do właściwego odbiorcy, a co za tym idzie: odbiorca wpłaty (w tym przypadku TomTom), nie ma jeszcze potwierdzenia tej transakcji na swoim koncie i stąd twoje problemy.
Miałem kiedyś podobny problem, przy przedłużeniu subskrypcji na TT Go Mobile. Subskrypcję miałem ważną do piątku a przedłużenie planowałem zrobić dopiero w sobotę lub niedzielę. Byłem nieźle zdziwiony, jak wieczorem w sobotę chciałem zapłacić za przedłużenie subskrypcji a tu "error", bo w banku trwa akurat modernizacja aplikacji mobilnych i płatności przez internet będą możliwe dopiero w poniedziałek rano po północy. W poniedziałek o 7-rano, już bez problemu zapłaciłem i przedłużyłem subskrypcje na następny rok.
Dla mnie nauczka aby więcej nie czekać do ostatniego dnia subskrypcji a już na pewno nie realizować opłat przez internet w soboty i niedziele