tomtom navigator 1gb czy 2 gb sd jak to ogarnąc?

  • 7 Odpowiedzi
  • 957 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

tomtom navigator 1gb czy 2 gb sd jak to ogarnąc?
« dnia: Czerwiec 12, 2006, 17:47:16 »
Witam ponownie jestem początkujący wiec z tad moje pytania wgrałem tomtom navigator na 2 karty sd po 1gb sprzedawca doradzil ze tak bedzie lepiej (tylko pytanie dla kogo ) a moim zdaniem lepiej by było miec wszystkie mapy na 1 karcie 2gb . Czy ma to znaczenie na ilu kartach jest wgrana mapa ?
  i jak sie skapowac kiedy zmienic karte np jestem w polsce a mape anglji mam na 1 sd a mape polski i niemiec na 2sd jak to dopasowac aby było ok. wpisywac nazwe jakiegos miasta na granicy na której kończy sie jedna mapa i dopiero zmienic na 2 i dopiero wprowadzic miejsce docelowe?  
 :cry:  :cry:  :cry:

*

Offline Moi (Adam Kubicki)

  • ******
  • 6498
  • Płeć: Mężczyzna
    • Moje linki do stron o GPS (i nie tylko)
  • Sprzęt: SGS2, iP3GS, Lumia 800, Note 3
tomtom navigator 1gb czy 2 gb sd jak to ogarnąc?
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 12, 2006, 18:28:38 »
A cóż to był za wybitny "sprzedawca"?

*

Offline yayco

  • ****
  • 870
Re: tomtom navigator 1gb czy 2 gb sd?
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 12, 2006, 20:27:53 »
Cytat: "zzz4x4zzz@wp.pl"
Witam ponownie jestem początkujący wiec z tad moje pytania wgrałem tomtom navigator na 2 karty sd po 1gb sprzedawca doradzil ze tak bedzie lepiej (tylko pytanie dla kogo ) a moim zdaniem lepiej by było miec wszystkie mapy na 1 karcie 2gb . Czy ma to znaczenie na ilu kartach jest wgrana mapa ?
  i jak sie skapowac kiedy zmienic karte np jestem w polsce a mape anglji mam na 1 sd a mape polski i niemiec na 2sd jak to dopasowac aby było ok. wpisywac nazwe jakiegos miasta na granicy na której kończy sie jedna mapa i dopiero zmienic na 2 i dopiero wprowadzic miejsce docelowe?  
 :cry:  :cry:  :cry:


Przepraszam, ale o co chodzi?