Potrzebna PILNA pomoc TTN

  • 5 Odpowiedzi
  • 2215 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Rob

  • 22
Potrzebna PILNA pomoc TTN
« dnia: Wrzesień 20, 2004, 20:24:51 »
Forumowicze pomóżcie. Kolega stoi pod Hanowerem, coś poprzełączał w TomTom-ie i nie widzi anteny. Wydaje mi się że zmienił ustawienia portu. Ja nie używam TomToma, a kolega jest cieniutki z tych spraw. Możecie mnie naprowadzić jak mu pomóc. Porzebuje info nt. gdzie pod TTN dokonuje się ustawień GPS.

Potrzebna PILNA pomoc TTN
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 20, 2004, 20:45:41 »
W PROGRAMACH powinien być programik TomTomWizard - tam mozna wszystko ustawić, ewentualnie TomTomGPS -> zakładka GPS (wybiera się rodzaj GPS i port na którym jest połączony)

*

Offline Rob

  • 22
Potrzebna PILNA pomoc TTN
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 20, 2004, 20:48:55 »
Dzięki za pierwszą podpowiedź. Wiem już że jest TomTom GPS. Czy można tam łatwo zmienić ustawienia portu.

Potrzebna PILNA pomoc TTN
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 20, 2004, 21:15:11 »
tak - najpierw trzeba odhaczyć ptaszka na zakładce GPS, potem z pierwszej rozwijanej listy wybrać konkretny model odbiornika GPS, a jeśli się nie wie to TomTomNavigator GPS (jeśli na kabelku) lub TomTom Wirless (jeśli na BT). Na koniec trzeba wybrać z drugiej rozwijanej listy jak port dla kabelka jest to Com1 dla BT com 5 lub 8

*

Offline Cat^

  • *****
  • 1017
    • http://www.catsoft.com.pl
  • Sprzęt: iPhone 4S/32, iPad 2 64/3G, TomTom GO 1005 LIVE
Potrzebna PILNA pomoc TTN
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 20, 2004, 21:33:09 »
Zawsze można "zresetować" cały "system" TTN3 kasując po prostu z PDA folder "My Documents/TomTom Navigator Settings/" - ja tak reanimowałem program kiedy raz nie chciał mi się odpalić we Włoszech z niewiadomego powodu...

*

Offline Rob

  • 22
Potrzebna PILNA pomoc TTN
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 20, 2004, 21:42:06 »
Wszystkim serdeczne podziękowania za okazaną pomoc.