Mapy 9.30 - błędy i braki

  • 15 Odpowiedzi
  • 4163 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline tomek730

  • 27
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: start 20
Mapy 9.30 - błędy i braki
« dnia: Maj 22, 2014, 06:05:34 »
W mapie 9.30 brakuje:
1. obwodnica Muszyny (małopolskie)- zgłaszane było do 9.20 :S
2. rondo u zbiegu ulic Barska, Lwowska, Krańcowa w Nowym Sączu (małopolskie)- niekompletne brak odrębnej nitki umożliwiającej przejazd z ul. Krańcowej do ul. lwowskiej w kierunku na Gorlice

*

Offline radoskur

  • *****
  • 1921
    • http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=414522
Odp: Mapy 9.30 - błędy i braki
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 23, 2014, 22:34:40 »
S3 Międzyrzec - Gorzów nie ma (oczywiście wcześniej zostałem poinformowany, że będzie dopiero w 9.35 pod koniec wakacji)... ale np. w mapach navteq (here) sprzed paru dni nowy odcinek S3 jest a także oddany dziś czy wczoraj A1 do granicy południowej... TT niestety ale w tym momencie bardzo się oddala od here zarówno pod wzgledem punktów adresowych (here ma pokrycie na poziomie Automapy lub wyższe) jak i dodawania na czas nowych odcinków dróg... szkoda bo jeszcze 1-2 lata temu różnic takich nie było.

*

Offline lion77

  • **
  • 104
  • Sprzęt: TT GO LIVE 1005 HDT&M EUROPE
Odp: Mapy 9.30 - błędy i braki
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 26, 2014, 11:59:32 »
mam prosbe do kolegow z TT: czy moglibyscie zamiescic liste zmian ktore zostana dodane w kolejnej mapie 9.35?

*

Offline emisiu

  • Ekspert AutoMapa
  • *****
  • 2362
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Mapy 9.30 - błędy i braki
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 26, 2014, 13:42:01 »
mam prosbe do kolegow z TT: czy moglibyscie zamiescic liste zmian ktore zostana dodane w kolejnej mapie 9.35?

... i w kolejnych też  - prosimy  :E

*

Offline Waszko

  • *****
  • 1330
  • Sprzęt: TomTom Go 5200 WiFi, Discover
Odp: Mapy 9.30 - błędy i braki
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 29, 2014, 09:32:59 »
http://czestochowa.gazeta.pl/czestochowa/1,84749,16047408,Przygotowania_do_remontu_Warszawskiej_i_Redzinskiej_.html
http://42200.blox.pl/2014/05/Siedem-rond-na-Warszawskiej-w-tym-dwa-turbinowe-I.html

Koncepcja przebudowy ul. Warszawskiej zmieniała się kilkakrotnie, odkąd latem ub.r. podpisano umowę z wykonawcą, Przedsiębiorstwem Budowy Dróg i Mostów z Mińska Mazowieckiego. Rozważano np., by na aniołowskim odcinku z czterech pasów ruchu zrobić trzy - z tego środkowy służyłby do skrętów w lewo na posesje (jak na drodze do Krakowa przez Olkusz). Odstąpiono jednak od tego, za to dwa z siedmiu planowanych rond będą turbinowe. Od zwykłych różnią się tym, że przed wjazdem na ronda będą dwa pasy, a kierowca wybierze odpowiedni dla kierunku jazdy. Np. przed Cmentarną (patrząc od centrum) prawy będzie do jazdy prosto na Wyczerpy, a lewy do skrętu w lewo: - Chodzi tu o to, by skręcający w Cmentarną już przed rondem mieli własny pas, ponieważ kolejka do przejazdu kolejowego wylewa się nieraz na Warszawską - mówi szef MZDiT Mariusz Sikora.

Ronda turbinowe to niejedyna nowość na ul. Warszawskiej i Rędzińskiej:

* wyjazd z ul. Kawiej - odrębne pasy do skrętu w prawo oraz w lewo

* Warszawska od Kawiej do wiaduktu nad DK1 - po dwa pasy ruchu w każdą stronę: 3,5-metrowy dla samochodów i 1,5-metrowy dla rowerów (analogicznie jak na ul. św. Barbary). Zatoki do parkowania równoległego po obu stronach jezdni

* w połowie drogi między Kawią a Cmentarną powstanie nowe skrzyżowanie z ulicą prowadzącą do Castoramy. Samą ulicę zbuduje market

* ul. Cmentarna - rondo turbinowe

* przejazd kolejowy łączący ul. Warszawską z wałami Dwernickiego - jako już niepotrzebny dla samochodów posłuży wyłącznie pieszym i rowerzystom. - Ustalamy z kolejarzami zasady jego funkcjonowania - mówi dyr. Sikora. Zapewne nie będzie tu dróżnika, lecz automatyczne rogatki

* węzeł z DK1: na Warszawskiej od strony centrum rondo (zwykłe), kolejne dwa (też zwykłe) na dole, po obu stronach nasypu kolejowego. Ten zestaw wraz z łącznicami umożliwi bezkolizyjnie przejazd z Warszawskiej na wały Dwernickiego, a także zjazd z DK1 od strony Katowic na wały i dalej na Tysiąclecie i Północ

* Warszawska i Rędzińska od DK1 do Batalionów Chłopskich - po dwa pasy dla aut w każdą stronę, ale na części skrzyżowań do jazdy na wprost tylko jeden, zaś drugi do skrętu. Drogi rowerowe na poboczach - połączone z chodnikami lub odrębne na poszczególnych odcinkach

* ul. Dickensa - rondo zwykłe

* ul. Hubermana - światła (tak jak dziś)

* ul. Rząsawska- rondo turbinowe zamiast sygnalizacji

* ul. Norwida - sygnalizacja

* przejście dla pieszych na Wyczerpach Górnych - wysepka

* rozwidlenia dróg na Radomsko i Włoszczowę - rondo zwykłe. Od południa zostanie podpięta do ronda nowa ulica: na razie powstanie jej kilkadziesiąt metrów, ale w nieokreślonej dziś przyszłości będzie przedłużana do ul. Kontkiewicza. Wzdłuż szkoły i Biedronki będzie poprowadzona ślepa uliczka podłączona do głównej ulicy w miejscu obecnego wyjazdu z Biedronki

* dalej w kierunku granicy miasta - po jednym standardowym 3,5-metrowym pasie ruchu w każdą stronę (dziś są szersze). Drogi rowerowe na poboczu. Możliwość urządzenia miejsc postojowych przy posesjach.

- Naliczyliśmy 108 parceli do podziału, kilka posesji do wywłaszczeń, m.in. w klinie ulic Rędzińskiej i Batalionów Chłopskich: w miejscu budynku będzie tu rondo - wylicza dyr. Sikora. - Procedurę administracyjną chcemy zamknąć w sierpniu, by w październiku zacząć prace budowlane.

Czasu będzie mało, bowiem całą inwestycję należy ukończyć w sierpniu 2015 r., by ją do grudnia rozliczyć. W przeciwnym wypadku Częstochowa straci ok. 42 mln zł eurodotacji, co stanowi ok. 80 proc. kosztów przedsięwzięcia.

- Prace będą musiały się toczyć jednocześnie w wielu miejscach. Na Aniołowie i Wyczerpach nie ma problemu, bo jezdnia jest szeroka. Natomiast między pl. Trzech Krzyży a DK1 pozostanie na czas robót tylko dojazd do posesji. Na szczęście będzie już wtedy gotowy wiadukt nad trasą i zjazdy z niego (w sierpniu br.) oraz węzeł na skrzyżowaniu DK1 z al. Jana Pawła II (niewiele później). Alternatywa więc będzie - mówi dyr. Sikora.

*

Offline raverone

  • 38
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: TomTom Go 5000 & 1005
Odp: Mapy 9.30 - błędy i braki
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 03, 2014, 08:20:07 »
No niestety doszedłem do wniosku że TomTom "zasypia" z nanoszeniem nowości w porównaniu z konkurencją a kiedyś było odwrotnie.Most w Toruniu naniesiono dopiero w 9.30 a Nokia miała pół roku wcześniej. Teraz w 9.30 nie ma obwodnicy Skwierzyny. Fragment drogi ekspresowej S3. Jedziemy w szczerym polu. Odpalam navi w Lumii 920 i wszystko mamy pięknie naniesione. Baaa nawet Yanosik ze swoją moim zdaniem słabą navi miał to naniesione. Kilka lat temu TomTomowi zdarzało się umieszczać z wyprzedzeniem drogi które były jeszcze w budowie.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 03, 2014, 08:23:01 wysłana przez raverone »

*

Offline teleatlas

  • ***
  • 266
  • Sprzęt: TT GO5200, iPh SE
Odp: Mapy 9.30 - błędy i braki
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 06, 2014, 14:09:15 »
mam prosbe do kolegow z TT: czy moglibyscie zamiescic liste zmian ktore zostana dodane w kolejnej mapie 9.35?
Nie prowadzę takich zestawień, zaglądam od czasu do czasu na forum i jak coś nowego się pojawia to poprawiam

To prawda, zdradzę tylko że pojawi się trochę nowych inwestycji spoza sieci A i S, np. Trasa Górna w Łodzi (9.35?), trasa nowego mostu na Wiśle k. Połańca (9.40).

*

Offline lion77

  • **
  • 104
  • Sprzęt: TT GO LIVE 1005 HDT&M EUROPE
Odp: Mapy 9.30 - błędy i braki
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 05, 2014, 20:16:00 »
Irytujący błąd na mapie: Warszawa, koniec Południowej Obwodnicy Warszawy [S2] na Ursynowie, aby pojechac w kierunku Centrum i Ursynowa TT nakazuje skrecic w prawo w Puławską [79] w kierunku Piaseczna i zawrocic na skrzyżowaniu z ulicą Żołny. Problem w tym że tam jest zakaz skrętu w lewo i często stoi tam policja. TT powinien prowadzic wiaduktem nad Puławską i potem w prawo w kierunku Centrum i Ursynowa. Nie moge poprawic w Mapshare bo TT nie zaznacza skrzyżowania Puławskiej z Zolny. Do poprawy!

*

Offline Waszko

  • *****
  • 1330
  • Sprzęt: TomTom Go 5200 WiFi, Discover
Odp: Mapy 9.30 - błędy i braki
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 06, 2014, 00:05:18 »
To samo Częstochowa!
Jadąc od Warszawy w stronę Katowic przy budowanym węźle TT każe skręcić z DK1/E75  w Jana Pawła 2. Dlaczego?
Zablokowany jest jeden mały odcinek wzdłuż DK1/E75.
Do poprawki  :mrgreen:

*

Offline lion77

  • **
  • 104
  • Sprzęt: TT GO LIVE 1005 HDT&M EUROPE
« Ostatnia zmiana: Lipiec 23, 2014, 21:00:48 wysłana przez lion77 »

*

Offline lion77

  • **
  • 104
  • Sprzęt: TT GO LIVE 1005 HDT&M EUROPE
Odp: Mapy 9.30 - błędy i braki
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 22, 2014, 21:09:16 »
Kolejne dostrzeżone podczas wakacyjnego wyjazdu błędy mapy 9.30:
- brak ronda w miejscowości Swierzno w woj. zachodniopomorskim, widać je tu: http://mapa.targeo.pl/,18,14.9698700,53.9667500
- bledne oznaczenia ograniczenia predkości (90km/h, 120km/h) na autostradzie A1 pomiedzy Toruniem a Grudziądzem, co ciekawe wystepują po obu stronach A1 w miejscach bez żadnych utrudnień ani przebudowy drogi
- brak ograniczenia prędkości do 120km/h na autostradowej obwodnicy Poznania (A2) - fragment bezplatny pomiedzy węzłem z [S11] do węzła z [5]
- bledne oznaczenie ograniczenia prędkości na drodze [6, E28] przez Redę, Rumię i Wejherowo - od kilku miesięcy obowiązuje tam w zdecydowanej większości miejsc maksymalnie 50km/h w miejsce poprzednich 70km/h
- brak większości POI - Miejsca Obsługi Podróżnych na A1 pomiędzy Strykowem a Toruniem w obie strony
« Ostatnia zmiana: Lipiec 22, 2014, 21:13:49 wysłana przez lion77 »

*

Offline lion77

  • **
  • 104
  • Sprzęt: TT GO LIVE 1005 HDT&M EUROPE
Odp: Mapy 9.30 - błędy i braki
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpień 12, 2014, 12:03:23 »
Nowe rondo w Warszawie na Ursynowie: http://mapa.targeo.pl/,18,21.0214800,52.1557500

*

Offline pioo

  • 12
Odp: Mapy 9.30 - błędy i braki
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpień 15, 2014, 22:19:12 »
Brakuje całej północnej obwodnicy Skawiny począwszy od ulicy Skawińskiej i jej dalszą kontunuacje "Za Górą" przez ich odnogi jak ul. Szwedzka, Hałacińskiego, Chmilka itp.

https://www.google.pl/maps/dir/49.9914985,19.8484102/49.9871204,19.8311777/@49.9892783,19.8354913,16z/data=!3m1!4b1!4m4!4m3!1m0!1m0!3e0

*

Offline lion77

  • **
  • 104
  • Sprzęt: TT GO LIVE 1005 HDT&M EUROPE
Odp: Mapy 9.30 - błędy i braki
« Odpowiedź #13 dnia: Sierpień 17, 2014, 21:18:13 »

*

Offline pioo

  • 12
Odp: Mapy 9.30 - błędy i braki
« Odpowiedź #14 dnia: Sierpień 18, 2014, 17:19:10 »
Brakuje całej północnej obwodnicy Skawiny
To o czym piszesz to dopiero I etap płn. obw. Skawiny (docelowy ślad DK44):
http://mapa.targeo.pl/Mapa_Polski,20,19.8391800,49.9893000?l=2913f8e83516beb6
Etapy II i III (do ul.Energetyków) mają być oddane do ruchu w lutym 2015 r.:
http://ssc.siskom.waw.pl/mapa-nawierzchni/s.PNG

Zgadza się ale jeszcze w 100% nie jest ukończona. Ale nawet na mapach nie ma już dawno oddanej ulicy Nowoprzemysłowej. Gdzieś tam niby miegnie ale ni jak się ma do aktualnego stanu.
Nie ma również ulicy Chmielika Stanisława na odcinku łączącej ul. Za Górą.
Ukończona jest również równoległa ulica do ulicy  Chmielika Stanisława która jest na wschód od niej a przed ul. Torową (nazywa się również Za Górą)

*

Offline lion77

  • **
  • 104
  • Sprzęt: TT GO LIVE 1005 HDT&M EUROPE