[OT] Kolejne 6 tygodni bez Tośki.. z powodu nie uznania FVAT przez o2

  • 16 Odpowiedzi
  • 2754 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline sasio

  • **
  • 246
  • Płeć: Mężczyzna
  • Redaktor Mobility
  • Sprzęt: TG01 White & 5230 & N96 & many more
Witam.
Jak zapewne wiecie oddałem Tośkę z powodu odklejania się warstwy dotykowej do komisu który jest gwarantem, TG01 kupowana w o2 i dlatego też odesłana została do Niemiec w celu naprawy.
Po 6 tygodniach czekania dziś się dowiedziałem masakrycznej rzeczy że o2 nie daje kart gwarancyjnych tak samo jak Orange do produktów Toshiby, i większość gwarancji komisowych jest po prostu żenadą.
Do czego zmierzam, okazuje sie że w Berlinie działa sobie lokal GSM który naprawia Toshiby gdyż nie ma jak udowodnić o2 nawet na podstawie FVAT że mamy prawo do serwisu, jestesmy zbywani tekstami "Nie ma karty gwarancyjnej więc nie ma serwisu" i tak też TG01 trafiają w ręce rodaka pracującego u Turka od którego bardzo często uciekają pracownicy, przez 6 tygodni nie był w stanie zdobyć śrubokrętu do Toshiby ani wymienić ekranu... i tak zostałem kolejne 6 tygodni bez TG01 która poszła sobie do innego serwisu w Berlinie...
Co mogę w takim wypadku zrobić?
Biała księżniczka zmieniła właściciela...

*

Offline Dzierzba

  • **
  • 178
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: E60->SE w950i->TG01/MDA Compact IV
Odp: [OT] Kolejne 6 tygodni bez Tośki.. z powodu nie uznania FVAT przez o2
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 14, 2010, 11:53:27 »
Złe wieści przynosisz Hiobie.

Jak gwarancję wystawiał komis powinieneś mieć jakiś papierek a tam maksymalny czas/okres naprawy. W końcu klientów komisów obowiązuje takie samo prawo konsumenckie jak innych kupująych i sklepów. Masz dowód zakupu? 6tyg i 6tyg to jakby nie patrzeć 3mc.....
Gdy w czarsmutśleniu cichym stał,
Płomiennooki Dżabbersmok
Zagrzmudnił pośród srożnych skał
Sapgulcząc poprzez mrok!

*

Offline sasio

  • **
  • 246
  • Płeć: Mężczyzna
  • Redaktor Mobility
  • Sprzęt: TG01 White & 5230 & N96 & many more
Odp: [OT] Kolejne 6 tygodni bez Tośki.. z powodu nie uznania FVAT przez o2
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 14, 2010, 12:30:28 »
Mam wszystkie papierki, kwit przyjęcia, ksero FVAT i problem jest taki.
Dla komisu usługę naprawy świadczy firma trzecia i miałem wybór odebrać telefon nie naprawiony lub zostawić na naprawę...
Biała księżniczka zmieniła właściciela...

*

Offline Dzierzba

  • **
  • 178
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: E60->SE w950i->TG01/MDA Compact IV
Odp: [OT] Kolejne 6 tygodni bez Tośki.. z powodu nie uznania FVAT przez o2
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 14, 2010, 12:32:30 »
Ale przecież musi być jakiś okres ile trwa naprawa? Czy nic takiego nie jest tam napisane?
Gdy w czarsmutśleniu cichym stał,
Płomiennooki Dżabbersmok
Zagrzmudnił pośród srożnych skał
Sapgulcząc poprzez mrok!

*

Offline sasio

  • **
  • 246
  • Płeć: Mężczyzna
  • Redaktor Mobility
  • Sprzęt: TG01 White & 5230 & N96 & many more
Odp: [OT] Kolejne 6 tygodni bez Tośki.. z powodu nie uznania FVAT przez o2
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 14, 2010, 12:54:33 »
Jeżeli byłby to model do którego na polskim rynku są dostępne części to by to było 21 dni roboczych.
Jest to model którego serwisowanie najbliżej może odbyć się w Niemczech, po prostu o2 nie dała karty gwarancyjnej i nie uwzględnią już gwarancji, dlatego też koleś oddał ją do znajomego serwisu w Niemczech który tak w w/w sposób postąpił.
Napisałem już do UOKiK zobaczymy co odpiszą
Biała księżniczka zmieniła właściciela...

*

Offline Dzierzba

  • **
  • 178
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: E60->SE w950i->TG01/MDA Compact IV
Odp: [OT] Kolejne 6 tygodni bez Tośki.. z powodu nie uznania FVAT przez o2
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 14, 2010, 14:34:18 »
Przekazywanie do innego serwisu, który nie jest autoryzowany.. ciekawa sprawa:D Równie dobrze ten serwis może być za rogiem:D
Gdy w czarsmutśleniu cichym stał,
Płomiennooki Dżabbersmok
Zagrzmudnił pośród srożnych skał
Sapgulcząc poprzez mrok!

*

Offline Linksys

  • ***
  • 437
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: TG01, HTC Wildfire S
Odp: [OT] Kolejne 6 tygodni bez Tośki.. z powodu nie uznania FVAT przez o2
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 17, 2010, 16:51:50 »
Mam pytanie bo mi też warstwa dotykowa odłazi jak może się to skończyć?
czy te kolory w sztucznym świetle to jedyna konsekwencja czy może to zaskutkować poważniejszymi konsekwencjami (czyt. nie działający dotyk, uszkodzony wyświetlacz)
i jak jest z serwisowaniem tosi brytyjskiej orangowej?
ten serwis w warszawie by to zrobił jeżeli mam ksero faktury?

*

Offline Trolu

  • **
  • 142
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: LG P920, Nexus 4
Odp: [OT] Kolejne 6 tygodni bez Tośki.. z powodu nie uznania FVAT przez o2
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 17, 2010, 20:11:16 »
Co CCS nie ma po co wysyłać, pytałem się droga mejlową, czy honorują gwarancję na podstawie paragonu z UK. Odpisali, że trzeba do UK wysłać, a oni tylko naprawiają odpłatnie.

*

Offline sasio

  • **
  • 246
  • Płeć: Mężczyzna
  • Redaktor Mobility
  • Sprzęt: TG01 White & 5230 & N96 & many more
Odp: [OT] Kolejne 6 tygodni bez Tośki.. z powodu nie uznania FVAT przez o2
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 17, 2010, 23:48:13 »
W TG01 z tego co sie dowiadywałem poczatkowo tylko przeszkadza wizualnie, po kilku miesiącach objawia się mniejszą czułością na dotyk aż wkońcu przy całkowitym odklejeniu skutkuje brakiem reakcji na dotyk (historia pewnej białej TG01 mojego znajomego).
Koszt w CSS to ok 100 zł (podklejenie) ale raczej wymienią całość czyli ok 400-500 zł.
Biała księżniczka zmieniła właściciela...

*

Offline andy_bez_wandy

  • ******
  • 4056
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: [OT] Kolejne 6 tygodni bez Tośki.. z powodu nie uznania FVAT przez o2
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 24, 2010, 00:25:52 »
tak czy inaczej okres naprawy wydluza czas gwarancji .. szczescie w nieszczesciu ale przynajmniej jedna dobra wiadomosc do tych wszytskich zlych powyzej  :grin:
ponadto jesli sprzet byl nowy a Ty taki kupowales to obowiazuje sie rkojmia i chyba to jest wazniejsze a nie gwarancja, jesli sprzedawca oczywscie chce dac gwarancje to jego sprawa ..... i mily gest jest to jednak tylko mily gest i dodatek  :P

*

Offline Linksys

  • ***
  • 437
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: TG01, HTC Wildfire S
Odp: [OT] Kolejne 6 tygodni bez Tośki.. z powodu nie uznania FVAT przez o2
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 24, 2010, 13:19:16 »
Proszę więc o radę:
Mam Toshibkę kupioną w UK Orange, mam kopię faktury i paragonu i chciałbym właśnie oddać na gwarancję.
Gdzie i jak mogę to bezpiecznie zrobić?

*

Offline sasio

  • **
  • 246
  • Płeć: Mężczyzna
  • Redaktor Mobility
  • Sprzęt: TG01 White & 5230 & N96 & many more
Odp: [OT] Kolejne 6 tygodni bez Tośki.. z powodu nie uznania FVAT przez o2
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwiec 24, 2010, 13:53:01 »
Problem tu jest taki iż pozwoliłem na wydłużony czas gwarancyjny, i nie mogę odzyskać kasy która mi się należy...
Linksys najlepiej będzie pojechać do UK z AK-47 w razie "w" jakby nie chcieli przyjąć z powodu braku karty gwarancyjnej i zostać tam aż do czasu oddania TG01 z naprawy.
Biała księżniczka zmieniła właściciela...

*

Offline Linksys

  • ***
  • 437
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: TG01, HTC Wildfire S
Odp: [OT] Kolejne 6 tygodni bez Tośki.. z powodu nie uznania FVAT przez o2
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwiec 24, 2010, 14:09:40 »
Hm... kuszące :)
A jakaś możliwość tańsza niż koszt nowej TG? :)

*

Offline sasio

  • **
  • 246
  • Płeć: Mężczyzna
  • Redaktor Mobility
  • Sprzęt: TG01 White & 5230 & N96 & many more
Odp: [OT] Kolejne 6 tygodni bez Tośki.. z powodu nie uznania FVAT przez o2
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwiec 24, 2010, 21:23:28 »
Co w niej się staneło?
Biała księżniczka zmieniła właściciela...

*

Offline Linksys

  • ***
  • 437
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: TG01, HTC Wildfire S
Odp: [OT] Kolejne 6 tygodni bez Tośki.. z powodu nie uznania FVAT przez o2
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwiec 25, 2010, 12:52:35 »
Odklejenie warstewki dotykowej ;)
na środku ekranu w sztucznym świetle jakby olej w kałuży rozlany ;)

*

Offline sasio

  • **
  • 246
  • Płeć: Mężczyzna
  • Redaktor Mobility
  • Sprzęt: TG01 White & 5230 & N96 & many more
Odp: [OT] Kolejne 6 tygodni bez Tośki.. z powodu nie uznania FVAT przez o2
« Odpowiedź #15 dnia: Czerwiec 26, 2010, 11:04:15 »
Czyli 5 tośka z odklejającym się dotykiem na naszym forum...
Ja, Ty i Szakal i dwóch jeszcze..
Podobno aby zaczęła się odklejać trzeba uzyskać temperaturę ok 60 stopni...
Moja znowu poszła do jakiegoś frajera w Berlinie zamiast do serwisu o2
Biała księżniczka zmieniła właściciela...

*

Offline Linksys

  • ***
  • 437
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: TG01, HTC Wildfire S
Odp: [OT] Kolejne 6 tygodni bez Tośki.. z powodu nie uznania FVAT przez o2
« Odpowiedź #16 dnia: Czerwiec 26, 2010, 13:48:59 »
60 stopni to procesor się normalnie może grzać, więc przed tym powinni zabezpieczyć ekran.
Może spróbujemy napisać jakieś pismo do Toshiby, by to uznali za wadę konstrukcyjną?
Wówczas może nam wymienią... jak nie na TG02 to może na nowe 01?
Tak jak z G900 było... gniazdo - wada konstrukcyjna i wymieniali na G910 (lipne ale to swoją drogą) :P