Ciągle mało miejsca w pamięci

  • 10 Odpowiedzi
  • 13102 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Ciągle mało miejsca w pamięci
« dnia: Grudzień 27, 2015, 14:43:33 »
Mam ciągle mało miejsca na tablecie pomimo posiadania karty 32 GB. Dodam, że jak na razie to zainstalowałem tylko kilka aplikacji (dosłownie 6 w tym 3 gry) i zrobiłem kilkanaście zdjęć.

*

Offline berkowicz

  • *
  • 56
  • Sprzęt: Samsung Galaxy Tab 3 10.1 / Motorola Moto G
Odp: Ciągle mało miejsca w pamięci
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 27, 2015, 14:49:03 »
Ile masz pamięci wbudowanej w tym tablecie? Najlepiej to podaj jego model.

Odp: Ciągle mało miejsca w pamięci
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 27, 2015, 15:00:07 »
Jak podłączę pod komputer to wykrywa trzy pamięci: 1 GB + 4GB + 32GB. Tablet GoClever.

*

Offline berkowicz

  • *
  • 56
  • Sprzęt: Samsung Galaxy Tab 3 10.1 / Motorola Moto G
Odp: Ciągle mało miejsca w pamięci
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 27, 2015, 15:08:08 »
1 GB to na pliki instalacyjne, 4 GB to na pliki do aplikacji (data, obb), 32 GB to karta zewnętrzna (możesz na niej zapisywać zdjęcia, filmy, ebooki itp.) - da się też przenieść tutaj aplikacje. Generalnie w Androidach jest z tym problem. A tak w ogóle, to temat był już wielokrotnie poruszany.

Odp: Ciągle mało miejsca w pamięci
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 27, 2015, 15:20:46 »
Jak mam przenieść?

*

Offline berkowicz

  • *
  • 56
  • Sprzęt: Samsung Galaxy Tab 3 10.1 / Motorola Moto G
Odp: Ciągle mało miejsca w pamięci
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 27, 2015, 15:27:29 »
Ustawienia -> Zarządzaj aplikacjami: wybierz konkretną aplikację i naciśnij "Przenieś na kartę SD".

Jak się nie będzie dało w ten sposób, to root telefonu + np. Link2SD.

Odp: Ciągle mało miejsca w pamięci
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 27, 2015, 17:47:55 »
Ale wyczytałem, że rootowanie wiąże się z utratą gwarancji :(

*

Offline berkowicz

  • *
  • 56
  • Sprzęt: Samsung Galaxy Tab 3 10.1 / Motorola Moto G
Odp: Ciągle mało miejsca w pamięci
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 27, 2015, 18:28:17 »
Z tym to już bywa różnie. Przede wszystkim trzeba odróżnić dwie rzeczy:
- niezgodność towaru z umową
- gwarancję

Za niezgodność towaru z umową odpowiada sprzedawca. Jeżeli wyszła jakaś wada do 6 miesięcy od zakupu, to przyjmuje się że była ona już w chwili nabycia towaru i to sprzedawca ma udowodnić, że była inaczej. Od 6 – 24 miesięcy jest już inaczej, bo to na Tobie ciąży obowiązek udowodnienia, że towar jest niezgodny z umową. Tak czy inaczej w obydwu przypadkach sprzedawca może próbować zrzucić winę za jakąś usterkę na to, że telefon był zrootowany (w praktyce mało prawdopodobne).

Gwarancja z kolei jest dobrowolna i udziela ją producent. Jeżeli w karcie gwarancyjnej jest napisane, że rootowanie telefonu wiąże się z utratą gwarancji, to tak jest i koniec i to bez względu na to czy wyrządziła jakieś szkody, czy też nie.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 27, 2015, 18:30:08 wysłana przez berkowicz »

Odp: Ciągle mało miejsca w pamięci
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 27, 2015, 19:43:26 »
No to root nie wchodzi w grę?  :sad:

*

Offline berkowicz

  • *
  • 56
  • Sprzęt: Samsung Galaxy Tab 3 10.1 / Motorola Moto G
Odp: Ciągle mało miejsca w pamięci
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 27, 2015, 20:07:26 »
Ale w razie czego można go cofnąć :)

*

Offline lola

  • *****
  • 1240
  • Sprzęt: S7, Axim x51v
Odp: Ciągle mało miejsca w pamięci
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 27, 2015, 21:34:06 »
A ten 1GB to nie jest przypadkiem RAM?
Jak będziesz miał ROOT-a, to dodatkowo będziesz mógł powywalać niepotrzebny Tobie soft, który przyszedł razem z tabletem.


Pozdrawiam,
Ł.O.