Różnice między systemami...

  • 7 Odpowiedzi
  • 556 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Różnice między systemami...
« dnia: Czerwiec 23, 2006, 17:09:03 »
Witam,

Nie doszukałem się jakiegoś konkretnego podsumowania, więc mam pytanie:
Jaka jest różnica między systemami:
- Smartphone 2002 (czy to to samo co Windows Mobile 2002 for Smartphone?)
- Windows Mobile 2003 for Smartphone
- Windows Mobile 5.0 for Smartphone

Czy programy napisane dla jednej platformy będą działały na innej? Czy istnieje może jakiś kierunek kompatybilności - np. programy z 5.0 działają na 2003 czy też te z 2002 działają na 5.0.

Przepraszam za laickie pytanie, ale jestem nowy w temacie i zaczynam się gubić... :oops:

Pzdr. i proszę o wyrozumiałość.

*

Offline R.E.D.

  • ***
  • 484
Różnice między systemami...
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 23, 2006, 20:31:08 »
z tego, co mi wiadomo wm5 nie jest kompatybilny z pozostalymi i soft na starszym sprzecie nie dziala. odwrotnie jest roznie - u mnie czesc softu dziala z 2003, ale np nie jest poprawnie wyswietlana, czesc aplikacji pozostawia cie z ciemnym ekranem w reku i pomaga czasami tylko reset przy pomocy baterii  :roll:

Różnice między systemami...
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 23, 2006, 20:50:04 »
A to dlatego, że większość aplikacji pisanych dla WM 2003 była przystosowana do roździelczości 176x220. SPV C600 posiada roździałkę 320x240, więc nie ma się co dziwić, że aplikacje nie są poprawnie wyświetlane.

Różnice między systemami...
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 23, 2006, 21:48:07 »
Cytat: "R.E.D."
z tego, co mi wiadomo wm5 nie jest kompatybilny z pozostalymi i soft na starszym sprzecie nie dziala. odwrotnie jest roznie - u mnie czesc softu dziala z 2003, ale np nie jest poprawnie wyswietlana, czesc aplikacji pozostawia cie z ciemnym ekranem w reku i pomaga czasami tylko reset przy pomocy baterii  :roll: