Gwarancja

  • 266 Odpowiedzi
  • 85062 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline loligo

  • ****
  • 694
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Motorola Milestone
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #60 dnia: Listopad 29, 2008, 15:18:33 »
Narazie nie ma mozliwosci backupowania romu, mozesz sciagnac sobie brandowany jezeli masz od jakiegos operatora a jak nie to soft samsunga.
Jaki rom wgrac to zalezy od ciebie, poczytaj watki o tym, ewentualnie forum modaco.
Teoretycznie im nowszy tym lepiej  :ok:

*

tucz

Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #61 dnia: Listopad 29, 2008, 15:23:01 »
tel od PLusa, wiec ROM brandowany przez nich.
To np. teraz mozna probowac z DXHJ1 ?
Tylko musze zaczac od postawienia XP na maszynie wirtualnej, bo na obydwu kompach mam Viste. Czy z wirtuala zadziala program do flashowania?

Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #62 dnia: Listopad 29, 2008, 15:26:58 »
tucz: podobnie jak Ty przesiadłem się z Wizarda na Omnie i mam podobny problem. Mój Wizard z romem 6.1 TNT niewiele ustępował wydajnością Omnii (przy poniższym sofcie od Orange). Wgrywając samemu Samsungowy ROM teoretycznie nie powinienieś mieć problemu z gwarancją. Jednak HTC pod tym względem bije Omnię jezeli chodzi o możliwość uratowania sprzętu po nieudanym flashowaniu w domowych warunkach. W przypadku Omnii kończy się zwykle na serwisie i wymianie płyty głównej.

W przypadku mojej Omnii przy ROMie od Orange bateria trzyma koszmarnie krótko 1 dzień i w nocy ładowanie. Rozmawiam ok godzine do 1:30  dziennie i wieczorem active sync przez BT i już koniec baterii. Nie czuć też wcale że ma wydajny procesor.

PDA: i900SAHH6/BKHH6
TELEFON: i900BVHH6

dołączam się do pytania o najlepszy ROM do Omnii (najchętniej samsungowy).

*

tucz

Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #63 dnia: Listopad 29, 2008, 15:30:10 »
u mnie z bateria jest super, trzyma dlugo a tez sporo uzywam tel, bo to sluzbowy. Do tego korzystam troche z GPS, a pomimo to bateria juz ciagnie ponad trzy dni i jeszcze daleko do kolejnego ladowania.

Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #64 dnia: Listopad 29, 2008, 15:37:01 »
pozazdrościć baterii

zastanów się nad zmianą bo z tego co widać to co nowy ROM to jest niezła loteria z baterią

*

Offline barthek

  • ***
  • 265
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #65 dnia: Listopad 29, 2008, 15:40:15 »
Jest nowy samsungowy ROM - J1, oto jego zmiany;

Można przewijać ekran palcem.
Można wybierać animację obracania ekranu.
Powróciły wibrację podczas pisania na wirtualnej klawiaturze. Opcja, która znikła w poprzedniej aktualizacji.
Nowy widget pozwalający ustawiać profile dzwonka.
Serwer DLNA, który ma pozwalać dzielić się plikami multimedialnymi po sieci lokalnej.
Szybsza Opera Mobile 9.5

Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #66 dnia: Listopad 29, 2008, 16:21:09 »
J1 nie jest nowy

http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=108163.660


oto odpowiedź jaką otrzymał na podobnie postawione pytanie odnośnie samodzielnego wgrania romu jeden z użytkowników:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowny Panie,

W imieniu firmy Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. serdecznie dziękuję za kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta.

W odpowiedzi na Pana pytanie pragnę poinformować:


Uprzejmie informuje, iż wyłącznie autoryzowany serwis ma możliwość wgrania softu do telefonu.
W przypadku gdy Pan sam wgra nowy soft do telefonu, utraci Pan wszelkie prawa gwarancyjne.


W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, uprzejmie prosimy o kontakt pod numerem telefonu 0 801 172 678, pon.-pt. 9-18, sob. 9-15.
Zachęcamy również do skorzystania z formularza kontaktowego znajdującego się na stronie internetowej http://www.samsung.com/pl w zakładce ’kontakt z nami’, znajdującej się na dole strony,
lub kliknięcie w link kontakt z nami.


Z poważaniem
--------------------------------------------
Ewa Chudzik
Centrum Obsługi Klienta
Samsung Electronics Polska Sp. z o. o.
tel: 0 801 1SAMSUNG
0 801 172 678
fax: 0 22 874 42 50
http://www.samsung.com/pl
« Ostatnia zmiana: Listopad 29, 2008, 17:05:27 wysłana przez marshall »

*

Offline javman

  • *****
  • 1471
  • Płeć: Mężczyzna
    • Motorola MB511 Flipout
  • Sprzęt: Motorola MB511 Flipout
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #67 dnia: Listopad 29, 2008, 17:16:39 »
owszem, zgodze sie z przedmówcą ale:

na wlasnym przykladzie stwierdzam ze poprostu dobra gadka po uwaleniu omnii w serwisie i naprawia nam ja za free. wczoraj odebralem wlasnie telefon, byl wyslany do warszawy do CCS - cyfrowe centrum serwisowe i nie mialem omnii niespelna 3 tygodnie, oczywiscie na papierku napisali wymiana plyty glownej :)

soft wgralli brandowany z plusa SAHI2

tak wiec pomimo ostrych zastrzezen konsultantow samsunga  serwis naprawia telefon bez zadawania zbednych pytan poniewarz omnia czesto ma rozne odchyly i nie chce im sie dochodzic czy faktyczne padla sama z siebie czy z naszej winy.

tak wiec wgrywajac nowy rom tracisz gwarancje wedle prawa,   praktyka dowodzi jednak co innego :)
_/ . /\ . \/ . /\/\ . /\ . /\/™

*

Offline antonib

  • ***
  • 423
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: N560 N95 OMNIA... to juz historia Teraz IPHONE 3GS 16
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #68 dnia: Listopad 29, 2008, 18:56:17 »
pozazdrościć baterii

zastanów się nad zmianą bo z tego co widać to co nowy ROM to jest niezła loteria z baterią
Zastanawiaja mnie zglaszane problemy z bateria. Ja fabrycznie mialem ROM I1, ale krotko, takze za wiele nie moge powiedziec o baterii, ale raczej padala w drugim dniu. Pisze tak, poniewaz to byly pierwsze dni z Omnia, wiec ciagle byla katowana roznymi ustawieniami..itd, jak to z nowa zabawka. Po wgraniu J1 /mam go do dzisiaj/ system pracuje stabilnie, SR raz na kilka dni, a bateria wytrzymuje 4 dni bezpiecznie i wieczorem jest jeszcze 20%. Mam wylaczony czujnik polozenia, wylaczone 3G..itd. Ostatnio jak zobaczylem wydruk z Orange to wychodzi mi okolo 20 min/dzien rozmow, 10sms-ow, aktualizacja pogody, sprawdzanie poczty jakies 200kb/dzien./N95 przy takim uzytkowaniu ladowalem co 2-3 dni/. Jedynym bledem, ktory ja zauwazylem w J1 jest to, ze w sms-ach polskie znaki u odbiorcy przychodza jako <?>, ale nie bede zmienial na J3, poczekam na cos nowszego.

*

tucz

Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #69 dnia: Listopad 30, 2008, 13:13:15 »
ja tel mam niecaly tydzien, wiec tez mozecie sie domyslec, ze sprzecik jest dosyc mocno eksploatowany ;)
a pomimo to bateria dziala od srody i jeszcze jest 50%, az sam w tym przypadku jestem mocno zaskoczony...
Czy rzeczywiscie wgranie nowego softu moze to drastycznie zmienic?


« Ostatnia zmiana: Listopad 30, 2008, 13:21:05 wysłana przez javman »

*

Offline javman

  • *****
  • 1471
  • Płeć: Mężczyzna
    • Motorola MB511 Flipout
  • Sprzęt: Motorola MB511 Flipout
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #70 dnia: Listopad 30, 2008, 13:27:33 »
byc moze serwis przyjmie na gwarancje telefon w ktorym bateria pada po jednym dniu, i prowdopodobnie zmienia rom i to bedzie jako naprawa.

mozesz wiec ryzykowac w domu i albo cieszyc sie jeszcze dluzej trzymajaca bateria, co dla mnie bylo by szokiem albo pogorszysz jej zywotnosc zmiana softu i nie koniecznie powrot na stary przywroci jej parametry, to jeszcze nie wyjasniona sprawa dlaczego jednym trzyma dluzej a innym nie.

mozesz tez oddac omnie na serwis tam ci zmienia soft i tez moze byc gorzej tyle ze niby masz zawsze gwarancje ze jak uwala to musza naprawic :)

_/ . /\ . \/ . /\/\ . /\ . /\/™

*

Offline dypek

  • **
  • 128
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #71 dnia: Grudzień 03, 2008, 23:59:42 »
Witam mam problem z wysw. a mianowice w okolicach srodka jest taka jasniejsza plama widac ja tylko na jasnym tle mam zamiar oddac tel do serwisu.Czy komus trafila sie taka plama??Czy ktos to reklamowal?Dzwonilem do RR serwisu i sie dowiedzialem ze Samsungi robia w suwalkach i rzeszowie chyba.Czy ktos moze mi powiedziec do jakiego serwisu lepiej oddac?

*

Offline copymaker

  • *****
  • 1253
  • Płeć: Mężczyzna
  • PW to nie helpdesk :)
  • Sprzęt: HTC Desire
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #72 dnia: Grudzień 04, 2008, 11:03:54 »
ja bym oddał do ccs w warszawie; dzwoniłem do nich kiedyś z jakimś tam problemem (i do innych serwisów też) i oni wydali się przynajmniej przez telefon - najbardziej profi; ale jak jest naprawdę to nie wiem
SPV M3000-->Loox N560-->MDA Vario II-->HTC TyTN II-->HTC TouchDual-->TyTNII-->Touch Pro-->Samsung Omnia 8GB-->Touch HD-->G1-->SPVM5000-->SGH i780->Iphone 3G 16 GB->HTC Hero--> HTC Touch HD->Iphone 3GS->Vario IV->G2->HD2->BB9700->IP3Gs 32GB->Desire

*

Offline dypek

  • **
  • 128
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #73 dnia: Grudzień 04, 2008, 11:36:00 »
W sumie ciekawe czy moge oddac telefon tel bez baterii bo u mnie trzyma swietnie nie chce zeby podmienili albo cos.Oki zapytam sie o ten serwis z warszawy ciekawe czy moge wyslac do jakiego chce czy wysla mi do jakiego oni uwazaja za sluszne.

*

Offline javman

  • *****
  • 1471
  • Płeć: Mężczyzna
    • Motorola MB511 Flipout
  • Sprzęt: Motorola MB511 Flipout
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #74 dnia: Grudzień 04, 2008, 12:43:41 »
nie podmienią ci baterii bez obaw, a swoja droga zawsze mozesz walnac jakims bezbarwnym  znacznikiem napis lub cos i bedziesz mial pewnosc.
_/ . /\ . \/ . /\/\ . /\ . /\/™

*

Offline Bio

  • **
  • 142
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #75 dnia: Grudzień 04, 2008, 13:41:17 »
albo spisać numer seryjny baterii... powiesz im potem najwyżej, że to nie Twoja bateria

*

Offline norvik

  • 34
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: A701, Omnia
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #76 dnia: Grudzień 07, 2008, 16:25:51 »
Witam,
Mam pytanko, czy przy oddawaniu telefonu do serwisu, (mam problem z baterią , choć wgrany SAHJ3, trzyma 1 dzien), wystarczy ta mała gwarancja, czy też musi być dodatkowo faktura, lub rachunek. Fonik mam z Plusa, ale gdzies zapodziałem fakture...

Pozdrawiam

*

Offline javman

  • *****
  • 1471
  • Płeć: Mężczyzna
    • Motorola MB511 Flipout
  • Sprzęt: Motorola MB511 Flipout
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #77 dnia: Grudzień 07, 2008, 17:15:40 »
jak ja zanosilem mialem przy sobie fakturke ale nie pytali o nia, widocznie jak widzieli pieczatke plusa na gwarancji to juz im wystarczylo.
_/ . /\ . \/ . /\/\ . /\ . /\/™

*

Offline radek007

  • 36
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung SGS I9000 5.5 Dark Knight ROM
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #78 dnia: Grudzień 09, 2008, 23:07:10 »
Witam
Nawiązując do tematu upgradu poprzez witrynę Samsung Polska
Mam smutne wieści wprawdzie cały czas pracują nad udostępnieniem tej aktualizacji ale otrzymałem wiadomość że nawet jeśli będziemy upgradować fona ze strony samsunga "i cos pójdzie nie tak" to też stracimy gwarancję jako że zapis polskiej gwarancji mówi że samodzielne wgrywanie romu  unieważnia gwarancję(totalny bezsens) ,zapytałem więc jaki jest sens udostępniania tego typu aktualizacji skoro nie można liczyć na pomoc serwisu w razie niepowodzenia, na to pytanie oczywiście nie mieli odpowiedzi(było wiele przypadków kiedy wszystko szło ok a Omnia padała)Polski zapis gwarancji  w tej kwestii jest błędny i bardzo niekorzystny dla klienta oraz uniemożliwia aktualizację udostępnioną przez samego producenta ,w innych krajach jeśli cos pójdzie nie tak podczas aktualizacji za pośrednictwem witryny samsung  to bez pytań naprawiają telefon ,żenada :|

To jest kopia maila który wysłałem do nich dzisiaj po południu zobaczymy co będzie dalej
Pozdrawiam
                 R

"Witam serdecznie

W odpowiedzi na państwa wiadomość

Pragnę zauważyć że zapis polskiej gwarancji jest wysoce niekorzystny dla klienta jako że punk 5 zabrania użytkownikowi jakichkolwiek ingerencji w produkt a także aktualizację udostępnioną przez samego producenta urządzenia wyżej wymienionego produktu.Jak mi wiadomo Polska witryna Samsung mobile przygotowuje upgrade poprzez sieć(potwierdzone przez konsultanta Michała Królaka),moje pytanie brzmi jaki jest sens udostępnienia takiej poprawki skoro nie można liczyć na pomoc serwisu w razie nieudanej próby aktualizacji.Wielokrotnie użytkownicy sygnalizowali liczne błędy podczas próby aktualizacji z witryny SamsungMobile.com pomimo zastosowania się do załączonych instrukcji(mowa tu o angielskich wersjach)Nie chciałbym tutaj dochodzić czy słowo "zmiana oprogramowania" a "aktualizacja" to to samo.Proszę więc o zajęcie oficjalnego stanowiska w tej sprawie dodam tylko że kontaktowałem się z oddziałem ,który udostępnia upgrade(Samsung Singapore)i odpowiedź jest całkowicie inna od tej jaką otrzymałem od państwa


*

Offline LuzZz

  • **
  • 184
  • Płeć: Mężczyzna
    • Sith Clan page!
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #79 dnia: Grudzień 09, 2008, 23:15:59 »
Proszę więc o zajęcie oficjalnego stanowiska w tej sprawie
Obawiam się, że nic takiego nie będzie miało miejsca. Ostatniej wiosny wysyłałem zapytania w podobnym tonie do jednego z ubezpieczycieli w sprawie doprecyzowania niejasnych punktów w polisie NNW. Po 2 tygodniach przepychanek, wymianie korespondencji itp wniosek był jeden - niejasności te był im czysto na rękę, bo gdyby coś się stało mają jak odwrócić kota ogonem.

Tak samo będzie i w tym wypadku. Kupując sprzęt akceptujemy warunki umowy gwarancyjnej i musimy się liczyć z tym, że gwarant z pełną premedytacją wykorzysta przeciwko nam te zapisy.

//Edit: nie mniej jednak gratuluję Ci podjęcia tematu z Samsungiem. Trzymam kciuki i życzę dużo siły. Nie ukrywam, że jeśli pojawiłaby się opcja "bezpiecznego" upgade'u przez stronę samsunga skorzystałbym z niej.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 09, 2008, 23:17:40 wysłana przez LuzZz »
Nokia 3210 -> Nokia 6210 -> Nokia 3310 -> Nokia 6610 -> Nokia 6233 -> Samsung SGH-i900 Omnia ^^

*

Offline radek007

  • 36
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung SGS I9000 5.5 Dark Knight ROM
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #80 dnia: Grudzień 10, 2008, 10:45:09 »
Witam

Wczoraj wysłałem maila do Samsung Singapore  (strona która udostępnia ROM on-line)Dodam że  strona samsungmobile.com jest stroną globalną
Poniżej zamieszczam oficjalne stanowisko

Dear customer,
 
Thank you for your email.
 
We apologize that your mail has reached the Singapore system.

However, your warranty will remains if the phone malfunction after you do the software upgrade from the samsung website.

You may wish to seek assistance by sending your enquiries to your local/nearest service center by visiting www.samsung.com and select your country from the ‘Drop-down’ list >>

Click on ‘Contact Us’ at the bottom of the page.

Warmest Regards,
Samsung Customer Service
Singapore


A oto fragment przetłumaczonej(najwżaniejszej)odpowiedzi

"Przepraszamy że pański mail dotarł do systemu w Singapurze
Aczkolwiek pańska gwarancja  pozostanie bez zmian , jesli telefon zostanie uszkodzony podczas upgradu  oprogramowania za posrednictwem Samsung Website "

Samsung Singapore pomimo zapisu w punkcie 5(samodzielne wgrywanie softu =utrata gwarancji)Zobowiązuje się do naprawy telefonu.
Prosty wniosek Samsung Polska robi to co mu się podoba,Jest nie do pomyślenia żeby firma udostępniająca poprawkę dla swojego produktu  umywała ręce jeśli telefon padnie podczas aktualizacji tej poprawki.Jak wszyscy wiemy telefon jest produkowany w Korei Płd.Może warto zainteresować samo źródło o tym jak mierny dystrybutor "Samsung Electronics Poland" radzi sobie z klientami

Pozdrawiam
                R
« Ostatnia zmiana: Grudzień 17, 2008, 14:02:42 wysłana przez radek007 »

*

Offline dypek

  • **
  • 128
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #81 dnia: Grudzień 10, 2008, 11:30:07 »
Oddalem swoj telefon do serwisu i ciekawi mnie jedna rzecz jezeli w karcie gwarancyjnej pisze ze serwis ma 14dni na naprawe to chodzi o dni zwykle czy robocze pani z infolini CCS upierala sie ze maja 14dni roboczych jednak wydaje mi sie ze wprowadzala mnie w blad.Co wy o tym sadzicie??

*

Offline montrala

  • **
  • 111
  • Strzelam bo lubie
  • Sprzęt: N560, i600, i900, HD2
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #82 dnia: Grudzień 10, 2008, 15:45:42 »
Moze sprawa gorszego traktowania polskich klientow warto zainteresowac UOKiK? Klienci z innych krajow UE maja lepsze warunki, a to niezgodne z prawem unijnym.
Pozdrawiam,
                              Montrala

*

Offline Piotr1

  • *
  • 75
  • Sprzęt: PDA i-mate, i900 Omnia
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #83 dnia: Grudzień 10, 2008, 16:45:55 »
Oddalem swoj telefon do serwisu i ciekawi mnie jedna rzecz jezeli w karcie gwarancyjnej pisze ze serwis ma 14dni na naprawe to chodzi o dni zwykle czy robocze pani z infolini CCS upierala sie ze maja 14dni roboczych jednak wydaje mi sie ze wprowadzala mnie w blad.Co wy o tym sadzicie??
chodzi o robocze. Liczy się te dni od daty wpłynięcia do serwisu a nie wysłania (chyba, że gwarancja mówi inaczej). Doczytaj jeszcze w swojej gwarancji, czy na pewno chodzi o 14 dni na naprawę. Często (zgodnie z przepisami KC) producent ma jedynie określić się, czy dokona naprawy gwarancyjnej (nieodpłatnej) i na to ma 14 dni. Termin naprawy to w takiej sytuacji osobna sprawa

*

Offline dypek

  • **
  • 128
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #84 dnia: Grudzień 10, 2008, 17:33:00 »
Cytat z mojej karty gw:
"2. Wady fizyczne produktu ujawnione w okresie gwarancji bedą usuwane bezplatnie w mozliwie krotkim terminie nieprzekraczajacym 14 dni od daty dostarczenia urzadzenia do Autoryzowanego Punktu Serwisowego.

Nic nie jest wspomniane o dniach roboczych i pisze w innym punckie ze okres naprawy moze wydluzyc sie w przypadku zaklucen spowodowanych silami wyzszymi jak np kleski zywiolowe a brak czesci czy ich gapiostwo nie jest kleska??

*

Offline Piotr1

  • *
  • 75
  • Sprzęt: PDA i-mate, i900 Omnia
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #85 dnia: Grudzień 10, 2008, 17:39:13 »
no to walcz, tylko proponuję od razu udać się do UOKiK lub prawnika, bo sam nic nie załatwisz

*

Offline dypek

  • **
  • 128
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #86 dnia: Grudzień 10, 2008, 17:59:37 »
Na razie 2gi dzien w serwisie ale od razu mi babka w salonie powiedziala ze nie beda mieli czesci bo to za dobry tel i beda sprowadzac to sobie poczekam.Mam jednak nadzieje ze sie wyrobia do swiat.

*

Offline radek007

  • 36
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung SGS I9000 5.5 Dark Knight ROM
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #87 dnia: Grudzień 11, 2008, 10:10:45 »
Moze sprawa gorszego traktowania polskich klientow warto zainteresowac UOKiK? Klienci z innych krajow UE maja lepsze warunki, a to niezgodne z prawem unijnym.

Na początek może wysłać to Januszowi Weissowi z Radia Zet niech on oczerni Samsunga na antenie radiowej .Siła mediów jest potężna   :mrgreen:
Pozdrawiam
                R
« Ostatnia zmiana: Grudzień 11, 2008, 10:15:25 wysłana przez radek007 »

*

Offline radek007

  • 36
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung SGS I9000 5.5 Dark Knight ROM
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #88 dnia: Grudzień 11, 2008, 19:32:53 »
Witam

Oto co udało się wywalczyć z Samsungiem Polska

Jeszcze parę dni temu Samsung Polska twardo obstawał przy tym że

"Uprzejmie informuje, iż we wszystkich telefonach oferowanych na rynku polskim soft może wgrywać WYŁĄCZNIE AUTORYZOWANY SERWIS firmy Samsung.
W przypadku gdy Pan sam wgra nowy soft do telefonu, to dokona Pan ingerencji w wewnętrzne oprogramowanie sprzętu, taka ingerencja wiąże się z automatyczną utratą wszelkich praw gwarancyjnych."


Po wysłaniu dziesiątków maili i poinformowania Samsunga W Korei I Singapurze o tym problemie poniżej przedstawiam nowe stanowisko Samsung Mobile Polska
Pozdrawiam
                R

"Szanowny Kliencie
Jeżeli pobierze Pan aktualizację z oficjalnej strony internetowej,
nie straci Pan praw Gwarancyjnych.
Wpis z Karty Gwarancyjnej dotyczy sytuacji,
gdy użytkownik samemu zmieni soft,
pobrany ze strony nieoficjalnej.
Z chęcią udzielimy odpowiedzi na ewentualne następne pytania.

Z poważaniem
------------------------------------------------------------
Konsultant : Michał , Królak
Centrum Obsługi Klienta
Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.
Tel.: 0 801 1SAMSUNG
,, 0 801 172 678 (pon.-pt. 9-18, sob. 9-15)
Fax: 0 22 8744 250
Witryna: www.samsung.pl
 
« Ostatnia zmiana: Grudzień 11, 2008, 22:02:32 wysłana przez radek007 »

*

Offline Hidan

  • 20
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #89 dnia: Grudzień 11, 2008, 19:46:25 »
Ja i kolega wyslalismy maile odnoscnie krotkiego czasu czuwania urzadzenia (co wiekszosc z nas ma z tym problem)...

Rafal: (19:33)
odpisalli mi zebym poszedl do serwisu

Ja: (19:34)
xD
odpisz im "nie pieXXXX? serio?"

[19:36] status Zaraz wracam "Gdzie jest OMNIA ??..... Ładuje się jak zwykle...."
Rafal: (19:33)
wez oni chyba robia ctrl c ctrl V (kopiuja)
ciekawe czy w slowo w slowo napisali

Ja: (19:34)
Mi napisali tak:
"Proponuję skontaktować się z lokalnym serwisem autoryzowanym,
który przeprowadzi oględziny sprzętu
i wyda stosowną decyzje.
Lista serwisów znajduje sie na Karcie Gwarancyjnej,
oraz na stronie:
www.ccsonline.pl

Z chęcią udzielimy odpowiedzi na ewentualne następne pytania.

Z poważaniem
Konsultant : Michał , K.

Rafal: (19:33)
ooo ludzie mi napisali:
"Jeżeli wg Pana bateria trzyma zbyt krótko, proponuję skontaktować się z lokalnym serwisem autoryzowanym, który przeprowadzi oględziny sprzętu i wyda stosowną decyzje. Lista serwisów znajduje sie na Karcie Gwarancyjnej, oraz na stronie: www.ccsonline.pl Z chęcią udzielimy odpowiedzi na ewentualne następne pytania. Z poważaniem"
hahah
dorzucili cos od siebie
:D