Gwarancja

  • 266 Odpowiedzi
  • 85071 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline dypek

  • **
  • 128
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #30 dnia: Listopad 22, 2008, 19:39:05 »
Witam czy komus trzeszcy z tylu ta klapka i probowal oddac na gwarancje?Nie ukrywam ze ten tel troszke kosztuje a to denerwujace ze jak wezme go mocniej scisne w reku to mi klapka w lewym gornym rogu trzeszczy.Mam tez inne pytanie jak pisalem w innym temacie od nowosci nie mam simlocka a telefon mam kupiony w erze czy moga mi anulowac gwarancje albo zalozyc simlocka??

*

Offline ramirez01

  • 20
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: BlackBerry 8820, HTC Trinity, HTC Magician, iPod Touch
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #31 dnia: Listopad 22, 2008, 19:52:46 »
Mi trzeszczy obudowa z lewej strony na środku nawet przy delikatnym dotyku ale nie oddam do serwisu bo nie chce żeby coś zepsuli.

*

Offline dypek

  • **
  • 128
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #32 dnia: Listopad 22, 2008, 20:12:22 »
Ja jak bede w przyszlym tygodniu dawal na aktualizacje romu to zglosze to tez jako usterke moze cos z tym zrobia.

*

Offline szycha7000

  • **
  • 155
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Omnia, desire z, galaxy s 2, xperia t
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #33 dnia: Listopad 22, 2008, 20:43:42 »
Lewy górny róg (wyświetlaczem do twarzy) trzeszczy. Mnie też to lekko denerwuje.

Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #34 dnia: Listopad 22, 2008, 20:58:08 »
mi tez trzeszczalo. wlozylam zlozona karteczke pomiedzy baterie a obudowe i juz nie trzeszczy. polecam :)

*

Offline javman

  • *****
  • 1471
  • Płeć: Mężczyzna
    • Motorola MB511 Flipout
  • Sprzęt: Motorola MB511 Flipout
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #35 dnia: Listopad 22, 2008, 21:08:42 »
heh, telefon za 1.5k zł
swoja droga nic innego nie moge powiedziec to jedyny pewny sposob, tak sie robilo juz kilka lat temu i widocznie nadal bedzie trzeba :)
_/ . /\ . \/ . /\/\ . /\ . /\/™

*

Offline Delfinnn

  • *
  • 84
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #36 dnia: Listopad 22, 2008, 21:13:06 »
No ludzie trochę powagi. To nadal tylko telefon zrobiony z plastiku i ruchomych elementów. Póki nie wejdzie era "gumowych urządzeń" (czyli telefony, monitory itp. zrobione z elastycznego żelu tudzież gumy) myślę, że nic na to nie poradzimy. Nie miałem jeszcze telefonu który by nie trzeszczał. No może wyjątek stanowi Motka V3 gdzie prawie cała obudowa zrobiona jest z metalu

*

Offline szycha7000

  • **
  • 155
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Omnia, desire z, galaxy s 2, xperia t
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #37 dnia: Listopad 22, 2008, 21:41:46 »
Zauważyłem, że w tym miejscu obudowa jest też dosyć porysowana.

*

Offline Patrynio84

  • ***
  • 314
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Omnia-->Omnia II-->HTC HD2
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #38 dnia: Listopad 23, 2008, 02:34:36 »
Gdybym pracował w serwisie i ktoś by do mnie przyszedł reklamowac trzeszczącą  obudowę od telefonu na gwarancji to bym go wyśmiał:D....gwarancja NIE obejmuje uszkodzen mechanicznych (porysowanych ekranów pęknietych obudów,itd.) a w  tym trzeszczących klapek:D:D:D  ludzie troche pomyślcie a razcej przeczytajcie gwarancje w której jest to dokładnie objaśnione a nie kupujecie fona za 1.500 pln-a i nie wiecie co wam sie należy a co nie.... :|

*

forester

Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #39 dnia: Listopad 23, 2008, 09:04:38 »
mi tez trzeszczalo. wlozylam zlozona karteczke pomiedzy baterie a obudowe i juz nie trzeszczy. polecam :)
Też tak zrobiłem i jest super cicho.Myślę , że to najlepszy i najtańszy sposób  :D

*

Offline puchaty

  • ***
  • 415
  • Płeć: Mężczyzna
  • HeTeCe GieJeden
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #40 dnia: Listopad 23, 2008, 09:40:12 »
mi tez trzeszczalo. wlozylam zlozona karteczke pomiedzy baterie a obudowe i juz nie trzeszczy. polecam :)
Też tak zrobiłem i jest super cicho.Myślę , że to najlepszy i najtańszy sposób  :D

nie za bardzo, obudowa jest wtedy napręzona od zewnątrz, przy pierwszej glebie trzymaki (tak okresle :P) mogą po prostu pęknąć, a wtedy płacz bo za tylnia obudowe w serwisie trzeba bedzie dac 500 zł
REGULAMIN !!

*

forester

Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #41 dnia: Listopad 23, 2008, 10:32:09 »
mi tez trzeszczalo. wlozylam zlozona karteczke pomiedzy baterie a obudowe i juz nie trzeszczy. polecam :)
Też tak zrobiłem i jest super cicho.Myślę , że to najlepszy i najtańszy sposób  :D

nie za bardzo, obudowa jest wtedy napręzona od zewnątrz, przy pierwszej glebie trzymaki (tak okresle :P) mogą po prostu pęknąć, a wtedy płacz bo za tylnia obudowe w serwisie trzeba bedzie dac 500 zł
Hej puchaty nie strasz ludzi z tymi naprężeniami .Karteczka o wymiarach 4X4 cm złożona na trzy i umieszczona w tym trzeszczącym miejscu tzn. w górnym prawym rogu daje więcej bezpieczeństwa obudowie niż jej brak podczas ewentualnego upadku.
Pozdrawiam wszystkich naprężonych :D

*

Offline puchaty

  • ***
  • 415
  • Płeć: Mężczyzna
  • HeTeCe GieJeden
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #42 dnia: Listopad 23, 2008, 10:59:50 »
nie no mi w ktorejs starej nokii tak poleciały zaczepy ;)
REGULAMIN !!

*

Offline dypek

  • **
  • 128
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #43 dnia: Listopad 23, 2008, 12:53:55 »
Gdybym pracował w serwisie i ktoś by do mnie przyszedł reklamowac trzeszczącą  obudowę od telefonu na gwarancji to bym go wyśmiał:D....gwarancja NIE obejmuje uszkodzen mechanicznych (porysowanych ekranów pęknietych obudów,itd.) a w  tym trzeszczących klapek:D:D:D  ludzie troche pomyślcie a razcej przeczytajcie gwarancje w której jest to dokładnie objaśnione a nie kupujecie fona za 1.500 pln-a i nie wiecie co wam sie należy a co nie.... :|
A jak ktos od nowosci tak ma?To co uszkodzil sobie telefon mechanicznie wyjmujac klapke z pudelka?Uwiez ze w wielu przypadkach odpadajacy lakier z telefonu jest wada fabryczna i obejmuje to gwarancja.A jezeli kots mysli ze latajace obudowy klapki itp to normalka to niech wezmie do reki motorole V8.

*

Offline Delfinnn

  • *
  • 84
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #44 dnia: Listopad 23, 2008, 13:41:54 »
Odpadający lakier a porysowana obudowa to spoora różnica. A co niby mają poradzić na trzeszczące klapki? Tak musi już być i tyle. Poza tym wypisujesz o jakiejś V8. To jest telefon do "szastania" a nie wszystko mający PPC. Co z tego, że obudowa nie trzeszczy w V8 jak trzymam w ręku i klawiatura trzeszczy jak głupia..

*

Offline dypek

  • **
  • 128
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #45 dnia: Listopad 23, 2008, 13:48:11 »
Ja tylko podalem przyklad ze mozna zrobic tel gdzie nic nie trzeszczy skrzypi itd.W sumie zaluje ze kupilem omnie za 2 rzeczy za te klapke i za cene ktora leci w dol z dnia na dzien juz teraz mozna kupic za ok 850zl.

*

Offline Patrynio84

  • ***
  • 314
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Omnia-->Omnia II-->HTC HD2
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #46 dnia: Listopad 23, 2008, 14:13:25 »
Gdybym pracował w serwisie i ktoś by do mnie przyszedł reklamowac trzeszczącą  obudowę od telefonu na gwarancji to bym go wyśmiał:D....gwarancja NIE obejmuje uszkodzen mechanicznych (porysowanych ekranów pęknietych obudów,itd.) a w  tym trzeszczących klapek:D:D:D  ludzie troche pomyślcie a razcej przeczytajcie gwarancje w której jest to dokładnie objaśnione a nie kupujecie fona za 1.500 pln-a i nie wiecie co wam sie należy a co nie.... :|
A jak ktos od nowosci tak ma?To co uszkodzil sobie telefon mechanicznie wyjmujac klapke z pudelka?Uwiez ze w wielu przypadkach odpadajacy lakier z telefonu jest wada fabryczna i obejmuje to gwarancja.A jezeli kots mysli ze latajace obudowy klapki itp to normalka to niech wezmie do reki motorole V8.

nie no...to tylko plastik na zatrzaski i wiekszość telefonów skrzypi..nawet od nowości jak się mocniej ściśnie...widze ze dla wielu osób to defekt z którym nie da sie poprostu zyć...

*

Offline Delfinnn

  • *
  • 84
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #47 dnia: Listopad 23, 2008, 16:29:51 »
Ja tylko podalem przyklad ze mozna zrobic tel gdzie nic nie trzeszczy skrzypi itd.W sumie zaluje ze kupilem omnie za 2 rzeczy za te klapke i za cene ktora leci w dol z dnia na dzien juz teraz mozna kupic za ok 850zl.
Z takim myśleniem to nikt nigdy by nic nie kupił. Co z tego, że poczekasz do lata i kupisz Omnie za 600zł jak w lato to już będzie "przeżytek" i wyjdzie coś lepszego/bardziej konkurencyjnego? Tak jest cały czas i taka jest polityka rynku..

*

Offline jag10

  • *
  • 98
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Motorola Milestone
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #48 dnia: Listopad 23, 2008, 19:37:00 »
Ja tylko podalem przyklad ze mozna zrobic tel gdzie nic nie trzeszczy skrzypi itd.W sumie zaluje ze kupilem omnie za 2 rzeczy za te klapke i za cene ktora leci w dol z dnia na dzien juz teraz mozna kupic za ok 850zl.
Nie wiem czy zauważyłeś, ale ceny wszystkich telefonów ( i PDA) lecą w dół z dnia na dzień. Omnia nie jest wyjątkiem, z tym że za cenę którą podałeś to możesz kupić sobie najwyżej Cect599 a nie Omnię. Chyba że używaną.

*

Offline dypek

  • **
  • 128
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #49 dnia: Listopad 23, 2008, 19:58:31 »
Wiem ze ceny spadaja ale kazdy wie ze Samsung najszybciej traci na wartosci myslalem ze w prypadku omni tak nie bedzie 300zl w miesiac to troszke duzo.
A tu macie tanie aukcje omni:
http://allegro.pl/item484649387_omnia_jeszcze_ciepla.html
http://allegro.pl/item484981860_absolutnie_nowy_samsung_i900_omnia_24m_ce_pl_gwa.html
http://allegro.pl/item481766091_uzywany_i900_omnia_waw_radom_just_com.html
http://allegro.pl/item474607321_474607321.html

*

Offline ajed

  • *****
  • 6004
  • Płeć: Mężczyzna
    • Strona prywatna
  • Sprzęt: iPhone 4s, iPad 2
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #50 dnia: Listopad 23, 2008, 20:37:13 »
Chciałbym wszystkim dyskutantom przypomnieć, iż gwarancja jest dobrowolnym zobowiązaniem gwaranta, który warunki gwarancji określa w dostarczonym dokumencie. (patrz art 577 i nast. kc) Co więcej żaden przepis nie nakazuje producentowi udzielać gwarancji na swój produkt. Co do Eurogwarancji - gwarantem w takim dokumencie jest najczęściej Cośtam International, a ponieważ w Polsce działa cośtam Polska to nie jest ta sama firma, a zatem nie możecie jej do niczego zmusić. Przykład: gwarantem w Polsce jest:

SAMSUNG ELECTRONICS POLSKA Sp z o.o.

ul. Szturmowa 2a, budynek UBC II
02-678 Warszawa
« Ostatnia zmiana: Listopad 23, 2008, 20:40:13 wysłana przez ajed »

*

Offline jag10

  • *
  • 98
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Motorola Milestone
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #51 dnia: Listopad 23, 2008, 20:53:34 »
 
Wiem ze ceny spadaja ale kazdy wie ze Samsung najszybciej traci na wartosci myslalem ze w prypadku omni tak nie bedzie 300zl w miesiac to troszke duzo.
A tu macie tanie aukcje omni:
http://allegro.pl/item484649387_omnia_jeszcze_ciepla.html
http://allegro.pl/item484981860_absolutnie_nowy_samsung_i900_omnia_24m_ce_pl_gwa.html
http://allegro.pl/item481766091_uzywany_i900_omnia_waw_radom_just_com.html
http://allegro.pl/item474607321_474607321.html

No rzeczywiście masz rację i czasem można trafić taką perełkę. Zwracam honor. Można tylko pozazdrościć kupna Omni za taką cenę. Nic lepszego się nie kupi.

Patent z papierkiem już stosowałem w SE K700 i potwierdzam że jest niezawodny. Moja Omnia właśnie zaczęła trzeszczeć w ten weekend  :(  po 2 miesiącach użytkowania i niestety biorę się zaraz za składanie karteczki

Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #52 dnia: Listopad 23, 2008, 21:12:11 »
Moim skromnym zdaniem za takie niskie ceny omni są odpowiedzialni operatorzy , bo można ją kupić po naprawdę atrakcyjnej cenie w salonie , a na dodatek jak ktoś ma kontynuacje umowy to kupuje ją jeszcze taniej . Jak ktoś kupował nówke w plusie to wie o czym mowa

*

Offline antonib

  • ***
  • 423
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: N560 N95 OMNIA... to juz historia Teraz IPHONE 3GS 16
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #53 dnia: Listopad 24, 2008, 00:30:32 »
Chciałbym wszystkim dyskutantom przypomnieć, iż gwarancja jest dobrowolnym zobowiązaniem gwaranta, który warunki gwarancji określa w dostarczonym dokumencie. (patrz art 577 i nast. kc) Co więcej żaden przepis nie nakazuje producentowi udzielać gwarancji na swój produkt. Co do Eurogwarancji - gwarantem w takim dokumencie jest najczęściej Cośtam International, a ponieważ w Polsce działa cośtam Polska to nie jest ta sama firma, a zatem nie możecie jej do niczego zmusić. Przykład: gwarantem w Polsce jest:

SAMSUNG ELECTRONICS POLSKA Sp z o.o.

ul. Szturmowa 2a, budynek UBC II
02-678 Warszawa

NIE MASZ RACJI !!! Wszystkie towary, dokladnie wszystkie na terenie UE sa objete gwarancja na terenie calej, dokladnie calej UE i nie jest to laska jakiejs firmy, ze respektuje te przepisy to jest jej psi obowiazek. I nie ma wykluczen typu cala UE z wyj Polski. Moze byc w szczegolnych warunkach okreslenie, ze cos tam w takim kraju jest objete gwarancja tylko na np.18 miesiecy, ale to sa wyjatki. I w mojej gwarancji Samsunga pl. nie ma takich wyjatkow, wiec moja Omnie musza naprawic np. w Niemczech, albo Belgi. UE to mozna powiedziec jedno panstwo..to tak jakby nie chcieli naprawic Omni kupionej w Warszawie w Szczecinie tlumaczac sie, ze to inne wojewodztwo.
Pozdrawiam

*

Offline Patrynio84

  • ***
  • 314
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Omnia-->Omnia II-->HTC HD2
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #54 dnia: Listopad 24, 2008, 00:40:03 »
Nic dodac nic ująć :)

*

Offline ajed

  • *****
  • 6004
  • Płeć: Mężczyzna
    • Strona prywatna
  • Sprzęt: iPhone 4s, iPad 2
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #55 dnia: Listopad 24, 2008, 17:21:25 »
NIE MASZ RACJI !!! Wszystkie towary, dokladnie wszystkie na terenie UE sa objete gwarancja na terenie calej, dokladnie calej UE i nie jest to laska jakiejs firmy, ze respektuje te przepisy to jest jej psi obowiazek.

Powołasz się na jakiś przepis, rozporządzenie Rady UE, Dyrektywę czy tak jest bo Ty twierdzisz, że tak jest?
Napisane: Listopad 24, 2008, 17:17:21
UE to mozna powiedziec jedno panstwo..

No co Ty  :shock: Unia to nie jedno państwo, a nawet nie federacja państw. Każde państwo w ramach Unii pozostaje suwerenne za wyjątkiem jednego z trzech filarów w których (w większym czy mniejszym stopniu) zrzekły się suwerenności. Twój przykład z województwami jest zupełnie nietrafiony. Ale to tak OT, celem krzewienia wiedzy  B)

*

Offline antonib

  • ***
  • 423
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: N560 N95 OMNIA... to juz historia Teraz IPHONE 3GS 16
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #56 dnia: Listopad 24, 2008, 19:29:25 »
NIE MASZ RACJI !!! Wszystkie towary, dokladnie wszystkie na terenie UE sa objete gwarancja na terenie calej, dokladnie calej UE i nie jest to laska jakiejs firmy, ze respektuje te przepisy to jest jej psi obowiazek.

Powołasz się na jakiś przepis, rozporządzenie Rady UE, Dyrektywę czy tak jest bo Ty twierdzisz, że tak jest?
Napisane: Listopad 24, 2008, 17:17:21
UE to mozna powiedziec jedno panstwo..

No co Ty  :shock: Unia to nie jedno państwo, a nawet nie federacja państw. Każde państwo w ramach Unii pozostaje suwerenne za wyjątkiem jednego z trzech filarów w których (w większym czy mniejszym stopniu) zrzekły się suwerenności. Twój przykład z województwami jest zupełnie nietrafiony. Ale to tak OT, celem krzewienia wiedzy  B)
No dalej uwazam uparcie, ze nie masz racji, kiedys szukalem i znalazlem stosowny przepis - mialem problem z serwisem Philipsa /urzadzenie AGD/ kupione w Holandii, i malo tego, ze sie zpesulo, ale zostalo zakwalifikowane do wymiany, troche mnie to kosztowalo uporu, ale wymienili mi w Polsce!!!I dalej odpowiadajac, moze moj przyklad nietrafiony, ale przepisy prawne krajow czlonkowskich nie moga byc sprzeczne z prawem unijnym...nasuwa mi sie teraz taki przyklad...ostatnie strajki lekarzy zwiazane z zmianami czasu pracy... Moge tego poszukac i jak chcesz dac odpowiedz, ale chyba juz nie na tym Forum, bo pozniej jako Global mnie opie...i slusznie zreszta za zasmiecanie Forum.
Pozdrawiam

*

tucz

Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #57 dnia: Listopad 29, 2008, 14:49:36 »
Witam kolegow,

w tym tygodniu stalem sie, mam nadzieje, ze szczesliwym, posiadaczem Omni. Wczesniej z tego typu urzadzen mialem SPV M3000 (QTEK 9100).
Niestety Omnia negatywnie zaskoczyla mnie wydajnoscia. W SPV byl trzykrotnie wolniejszy soft, ale mialem wgrany okrojony i zoptymalizowany ROM, wiec moze troche w tym tkwi przyczyna.
W zwiazku z tym chcialbym sobie wgrac nowy ROM, szczegolnie jak czytam Wasze bardzo pochlebne opinie na temat co niektorych wersji.
Obecnie w tel mam takie wersje:
i900SAHH7/CXHH7
i9000XXHH9
I tutaj pytanie do bardziej doswiadczonych i zorientowanych forumowiczow. Czy wgrywajac nowy ROM strace definitywnie prawo do roszczen gwarancyjnych?
I jaki najlepiej wgrac sobie ROM? Aby miec podstawowe funkcjonalnosci i dobra wydajnosc?
Jezyk angielski nie stanowi przeszkody.
PS. Czy zmiana ROMu moze wplynac na zywotnosc na baterii? Bo obecnie trzyma mi bardzo dobrze. Od srody jeszcze dziala i ma ponad 50% na wskazniku naladowania akumulatora.
z gory dzieki za pomoc

Pozdrawiam,
Tucz

*

Offline barthek

  • ***
  • 265
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #58 dnia: Listopad 29, 2008, 15:01:40 »
Teoretycznie po zmianie ROMu na inny niż wydał samsung tracisz gwarancje, ale praktycznie rzecz biorąc jeśli przed oddaniem do serwisu podmienisz ROM na ten co miałeś to nie powinni się skapnąć.

*

tucz

Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #59 dnia: Listopad 29, 2008, 15:07:21 »
czyli najlepiej zobic sobie backup obecnego? razem z simlockiem? Czym to najlpeiej zrobic?