Gwarancja

  • 266 Odpowiedzi
  • 85001 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline folekkutno

  • ****
  • 516
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsungi: i8000&i600
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #240 dnia: Kwiecień 12, 2010, 22:37:03 »
ta plamka to prawdopodobnie efekt temperatury procesora i reszty bebechów, jest to znana przypadłość

słuchawki tak jak i inne akcesoria mają chyba pół roku gwarancji więc wątpie, że coś zdziałasz

warstwę dotykową wymienią ci za darmo wystarczy dobry argument np nieprecyzyjny, opornie działający dotyk

odnośnie romu wm 6.5 na omnie nie został wydany oficjalnie, wgrać trzeba własnoręcznie, w serwisie mogą ci przeprowadzić aktualizację do ostatniej oficjalnej wersji wydanej przez samsunga
i8000+i600=i8600 :D

Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #241 dnia: Kwiecień 12, 2010, 23:02:01 »
Kurcze, serio jest tylko pół roku gwarancji na akcesoria?  :( U mnie raczej chodzi o to, że przejściówka chyba padła...

Tzn. mam 3 nieprawidłowości na ekranie: 2 większe, przeźroczyste i niebieskie plamy oraz jedną małą plamkę białą. Te niebieskie już kiedyś miałem i wtedy mi wyświetlacz wymienili, nie wiem tylko czy to było za darmo czy poszła kasa z ubezpieczenia.

Hm, czyli jeśli napiszę, że mam nieprecyzyjny i nieczuły dotyk to powinno być ok? Dopisywać coś o uszkodzeniach (zarysowania) warstwy dotykowej czy lepiej nie?

Mogę coś bąknąć o kiepsko działającym GPS? Miał ktoś jakieś próby z GPSem i serwisem?

Jeśli poproszę o aktualizację sprzętu to wgrają mi tylko najnowszy ROM Samsunga? Nie ma co się wygłupiać z prośbą o WinMo 6.5?

Jak lepiej załatwić sprawę? Samemu czy przez operatora (PLUS)? Gdzie wysyłać sprzęt? Jestem z podkarpacia.

*

Offline PPyrek

  • 11
  • Sprzęt: HTC Wizard -> Nokia E51 -> Samsung i900 OMNIA
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #242 dnia: Kwiecień 22, 2010, 13:45:01 »
Kurcze, serio jest tylko pół roku gwarancji na akcesoria?  :( U mnie raczej chodzi o to, że przejściówka chyba padła...

Tzn. mam 3 nieprawidłowości na ekranie: 2 większe, przeźroczyste i niebieskie plamy oraz jedną małą plamkę białą. Te niebieskie już kiedyś miałem i wtedy mi wyświetlacz wymienili, nie wiem tylko czy to było za darmo czy poszła kasa z ubezpieczenia.

Hm, czyli jeśli napiszę, że mam nieprecyzyjny i nieczuły dotyk to powinno być ok? Dopisywać coś o uszkodzeniach (zarysowania) warstwy dotykowej czy lepiej nie?

Mogę coś bąknąć o kiepsko działającym GPS? Miał ktoś jakieś próby z GPSem i serwisem?

Jeśli poproszę o aktualizację sprzętu to wgrają mi tylko najnowszy ROM Samsunga? Nie ma co się wygłupiać z prośbą o WinMo 6.5?

Jak lepiej załatwić sprawę? Samemu czy przez operatora (PLUS)? Gdzie wysyłać sprzęt? Jestem z podkarpacia.

Wszystkie odpowiedzi na Twoje pytania są w tym temacie wystarczy poczytać...to nie boli ;)
Ja polecam wysłać do serwisu CSS w Warszawie na ul. Tanaczną.

Pozdrawiam

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #243 dnia: Kwiecień 24, 2010, 01:22:26 »
... słuchawki tak jak i inne akcesoria mają chyba pół roku gwarancji więc wątpie, że coś zdziałasz...
Ale zawsze zostaje niezgodność towaru z umową (przy zakupie konsumenckim). Na tej podstawie można składać reklamacje przez 2 lata od daty zakupu (warunek - paragon). 
Przy zakupie biznesowym rok rękojmi (warunek - faktura).
I żadne gwarancje nie mają tu nic do rzeczy (t.j. do zgodności lub nie z umową i rękojmi), bo gwarancja jest odpowiedzialnością producenta a odpowiedzialność za zgodność z umową i rękojmia są odpowiedzialnością sprzedawcy.
Inna bajka to możliwość dochodzenia swoich praw (sprzedawcy się cholernie wykręcają ale UOKiK chętnie pomaga).
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

Offline andy_bez_wandy

  • ******
  • 4056
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #244 dnia: Kwiecień 24, 2010, 02:42:35 »
Kurcze, serio jest tylko pół roku gwarancji na akcesoria?  :( U mnie raczej chodzi o to, że przejściówka chyba padła...
Jak lepiej załatwić sprawę? Samemu czy przez operatora (PLUS)? Gdzie wysyłać sprzęt? Jestem z podkarpacia.

no urwal sie z choinki, nie moge  :wink:
.... od dawna niestety to juz obowiazuje, niestety jest jeszcze inny kruczek, ze naprawane akcesoria (o ile nie podlegaja cale wymianie ze wzgledu na charakter uszkodzenia / usterki) ze naprawiony dodatek lub element obowiazuje juz krotsza gwarancja, 3 miesiace :-)) ale na szczescie liczy sie gwarancja od nowa, tzn od momentu zwrotu do Ciebie

IMHO najlepiej przez PLUSa ... bo duzo latwiej uzerac sie z PLUSem niz z serwisem, najlepiej w salonie gdzie to kupiles lub w dowlnym byle duzym salonie blisko miejsca zamieszkania, wtedy nawet dostaniesz telefon zastepczy, w protokole przyjecia do naprawy spisz dokladnie co dajesz w zestawie zeby potem nie poginelo cos niby przypadkiem  :-|


Po??czone: [time]Kwiecień 24, 2010, 02:49:00[/time]
Tzn. mam 3 nieprawidłowości na ekranie: 2 większe, przeźroczyste i niebieskie plamy oraz jedną małą plamkę białą. Te niebieskie już kiedyś miałem i wtedy mi wyświetlacz wymienili, nie wiem tylko czy to było za darmo czy poszła kasa z ubezpieczenia.

Hm, czyli jeśli napiszę, że mam nieprecyzyjny i nieczuły dotyk to powinno być ok? Dopisywać coś o uszkodzeniach (zarysowania) warstwy dotykowej czy lepiej nie?
Mogę coś bąknąć o kiepsko działającym GPS? Miał ktoś jakieś próby z GPSem i serwisem? 

ponowna naprawa tej samej rzeczy (w erze do 3 razy sztuka) powoduje iz mozesz zazadac nowego (czytaj - kompletnego i nowego egz) tego samego telefonu lub o niegorszych parametrach z tym ze zatrzegasz sobie prawo wyboru z przedstawionej przez operatora listy (sic!), wiec zle nie jest, tym bardziej iz w przypadku otrzymania nowego egz gwarancja / rekojmia liczy sie liczy znowu ... od nowa ... 24 mce
ja juz dwa razy wymienialem w erze jednego zloma na nowy egz ....  :P
w pismie zmieniam tylko daty  :E

podajac opisy i zauwazone nieprawidlowosci nalezy zasugerowac wymiane software .. i pilonowac zeby to wpisali w zgloszeniu reklamacyjnym, nie masz niestety wplywu na to co Ci wgraja
warto podac wiecej "problemow" bo u mnie okazalo sie ze faktycznie musieli i wyregulowac gps, modul radiowy i przy okazji wymienili dotyk  :ok:
tylko to trzeba robic z sensem ... nie za duzo i najlepiej zeby to jakos bylo powiazane

Połączone: Kwiecień 24, 2010, 02:55:13
... słuchawki tak jak i inne akcesoria mają chyba pół roku gwarancji więc wątpie, że coś zdziałasz...
Ale zawsze zostaje niezgodność towaru z umową (przy zakupie konsumenckim). Na tej podstawie można składać reklamacje przez 2 lata od daty zakupu (warunek - paragon). 
Przy zakupie biznesowym rok rękojmi (warunek - faktura).

 co warto dodac a o czym wie malo osob to ze okres gwarancji / rekojmie wydluza sie o okresy przebywania sprzetu w serwisie / naprawie .. a to moze wyjsc dodatkowo nawet i 2-4 miesiace, licza sie daty dostarsczenia do serwisu / salonu gsm i daty odbioru  :P
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 24, 2010, 02:55:13 wysłana przez andy_bez_wandy »

Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #245 dnia: Maj 03, 2010, 13:05:55 »
Witam,

Dzięki Panowie za odpowiedzi. Dwa tygodnie temu w piątek oddałem Omnie do lokalnego oddziału CCS. Telefonik przyjęła bardzo miła pani - wszystko pięknie, ładnie. Spisała zgłoszenie (trochę lakonicznie, ale ok). Było napisane, że na ekranie występują dwie plamy (niebieska i spore odbarwienie białe - od temperatury), dodatkowo wspomniałem o problemach z łapaniem sygnału GPS i WIFI, poprosiłem też o aktualizację oprogramowania i sprawdzenie zestawu słuchawkowego noo i oczywiście było zapisane, że kiepsko działa dotyk.

Okazało się, że w związku z koniecznością sprawdzenia modułów GPS i WIFI nie mogą zrobić tego na miejscu i wysłali telefon do Warszawy.

Moje zdziwienie było duże kiedy po tygodniu telefonik już wrócił. Niestety, na miejscu zdziwiłem się jeszcze bardziej - okazało się, że w serwisie kompletnie olali sprawę, co takiego zrobili?

Sprawdzili słuchawki i stwierdzili, że są po prostu zepsute, jeśli chce to mogą mi je wymienić, ale to będzie kosztować 80 zł (swoją drogą cena - śmiech na sali), pani w tygodniu dzwoniła i pytała czy godzę się na wymianę za kasę (mimo tego, że w zgłoszeniu zaznaczyłem, że nie godzę się na naprawę za kasę) - oczywiście odmówiłem.

Kolejną sprawą, którą w serwisie się zajęli była...wymiana tylnej obudowy telefonu. :mysli: Zdziwiłem się niebywale, myślę sobie, przecież NIGDZIE nie wspominałem o ŻADNEJ tylnej obudowie telefonu...po co oni się tego czepili w ogóle?!

Co z resztą? Oczywiście nie drgnęli poplamionego ekranu, dotyku chyba też nie sprawdzali, co do aktualizacji oprogramowania to nie wiem, w raporcie było wspomniane tylko, że sprawdzili słuchawki i wymienili tylną obudowę a także przetestowali moduły GPS i WIFI i stwierdzili, że telefon spełnia normy producenta.

Ok, zajęli się słuchawkami, WIFI i GPS, tylną obudową, nie wiem czy aktualizowali oprogramowanie, ale dlaczego pominęli sprawę najbardziej widoczną, czyli ekran i dotyk?!

Trochę się zdenerwowałem. Oczywiście w serwisie lokalnym okazałem swoje niezadowolenie i oddałem telefon, tym razem z dopiskiem reklamacja.

Co ciekawe, koleś, który w tym serwisie pracuje poradził mi abym nakleił na wyświetlacz karteczkę (nawet mi przyniósł) i zaznaczył dokładnie gdzie te plamy są.  :O Nie wiem, czyżby serwisanci z Warszawy mieli trudności ze sprawdzeniem wyświetlacza?

Najbardziej wkurzyło mnie podejście serwisu. Nawet nie odnieśli się do problemu wyświetlacza czy dotyku, nigdzie o tym nie wspomnieli, tak jakby po prostu tego problemu nie było.

Teraz czeka mnie kolejny tydzień bez telefonu. Oczywiście, jak zapytałem w lokalnym CCSie o zastępczy telefon to powiedzieli, że oni nie wydają i chcieli mnie skierować do operatora. Czy było to zgodne z prawem?

Pytałem nawet (żeby skrócić czas oczekiwania) czy nie mogą przyjąć i zrobić tej reklamacji (został do zrobienia ekran, dotyk i akt. oprogramowania) na miejscu, ale koleś tam pracujący stwierdził, że są takie zasady iż nie może dwa razy jeden serwis naprawiać tego samego telefonu i muszą...wysłać go do Warszawy. :O~ Jak to do Warszawy? Przecież dopiero stamtąd wrócił, myślę sobie, przecież Ty koleś tego telefonu jeszcze nie naprawiałeś bo wysłałeś go do stolicy...matko, co za ludzie.

Jaki morał na przyszłość? Panie i Panowie, sami sobie uzupełniajcie dokumenty i naklejajcie karteczki na telefony... :ok:
« Ostatnia zmiana: Maj 03, 2010, 13:13:58 wysłana przez LordJuve »

*

Offline KartofeLone

  • **
  • 113
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: N560, Galaxy S, Galaxy S III
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #246 dnia: Maj 14, 2010, 22:56:10 »
No i stało się... Trzeba Omnie na gwarancje wysłać (zapętlająca się kalibracja). Mam Omnie z Plusa i siedze we Wrocławiu. Gdzie lepiej z nią iść do salonu czy do serwisu we Wrocławiu?

I jeszcze jedno, czy jak oddam tel. w jednym salonie to bedę mógł odebrać w innym?

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #247 dnia: Maj 14, 2010, 23:02:42 »
... Gdzie lepiej z nią iść do salonu czy do serwisu we Wrocławiu?...
A nie możesz zanieść do serwisu Samsunga?  :O
Może zrobią Ci od ręki albo tego samego dnia. A już na pewno nie będzie tam dłużej niż jakbyś oddał do salonu Plusa.
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

Offline KartofeLone

  • **
  • 113
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: N560, Galaxy S, Galaxy S III
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #248 dnia: Maj 14, 2010, 23:14:38 »
No właśnie nie wiem gdzie lepiej/sprawniej/pewniej.
Soft mam oryginalny, sim-locka nie ściągałem.

Jeśli ten serwis we Wrocławiu jest ok to pewnie tam sie przejde. Ale czytalem że polecany jest CSS (czy CCS, jakos tak) a o tym we Wrocławiu nikt nic nie pisał.

Aha, mam im zanieść cały komplet (pudełko, słuchawki, ...) czy sam telefon?

Ten serwis we Wrocławiu to Stan-mit-serwis http://stan-mit.com.pl
« Ostatnia zmiana: Maj 14, 2010, 23:21:32 wysłana przez KartofeLone »

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #249 dnia: Maj 14, 2010, 23:22:04 »
... Aha, mam im zanieść cały komplet (pudełko, słuchawki, ...) czy sam telefon?
Zanieś komplet najlepiej. I kartę gwarancyjną (wypełnioną i z pieczątką punktu sprzedaży) wraz z dowodem zakupu.
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

Offline KartofeLone

  • **
  • 113
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: N560, Galaxy S, Galaxy S III
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #250 dnia: Maj 14, 2010, 23:26:56 »
Dowód zakupu (faktura) i kartę gwarancyjną mam. Tylko na stronie jest napisane, że potrzebują dowód zakupu z wipisanym nr IMEI a na fakturze tego nie ma (pieczątka jest).
Mam iść do salonu żeby wypisali na fakturze ten IMEI?

Tak dokładnie nie wiem czy to imei (jest to 15 cyfr) czy serial no.

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #251 dnia: Maj 14, 2010, 23:32:27 »
... Mam iść do salonu żeby wypisali na fakturze ten IMEI?
Lepiej zawczasu niż się wracać.
Tak dokładnie nie wiem czy to imei (jest to 15 cyfr) czy serial no.
Klawiaturą telefonu wpisz sobie *#06# --> wyskoczy IMEI (może i to to samo).  :)
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

Offline KartofeLone

  • **
  • 113
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: N560, Galaxy S, Galaxy S III
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #252 dnia: Maj 14, 2010, 23:42:50 »
hmm... wklepałem ten kod i niby się zgadza, ale w tel jest koncówka ...68901 a na karcie gwar. ...689
czy to jest jakiś problem?

aha, jeszcze mam takie pytanie czy warto wspominać o tym, że ja podczas rozmowy głosowej jestem kiepsko słyszalny? tzn nie jest najgorzej ale z innych tel jest lepiej, a bylo tak od samego początku.
« Ostatnia zmiana: Maj 15, 2010, 01:09:38 wysłana przez KartofeLone »

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #253 dnia: Maj 15, 2010, 12:41:53 »
... jeszcze mam takie pytanie czy warto wspominać o tym, że ja podczas rozmowy głosowej jestem kiepsko słyszalny? ...
A chcesz mieć to naprawione ?  :-?
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

Offline KartofeLone

  • **
  • 113
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: N560, Galaxy S, Galaxy S III
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #254 dnia: Maj 15, 2010, 13:37:57 »
Było by milo. Tylko nie wiem czy to się kwalifikuje.

*

Offline KartofeLone

  • **
  • 113
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: N560, Galaxy S, Galaxy S III
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #255 dnia: Maj 20, 2010, 18:37:34 »
Zaniosłem do serwisu we Wrocławiu "Stan-Mit Serwis" w poniedziałek (17.05) z kiepsko działającym digitalizerem, a dziś (20.05) już go odebrałem z nowym ekranem :D
Rom zaktualizowali do wersji CXID2 (Plus GSM)
Nawet zainstalowali mi Asphalt4, Sims2, Kości i Tetris :P
Polecam serwis we Wrocławiu, żadnych problemów, szybka i sprawna naprawa.
O naprawionym telefonie poinformowali sms'em.
« Ostatnia zmiana: Maj 20, 2010, 19:35:46 wysłana przez KartofeLone »

Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #256 dnia: Czerwiec 16, 2010, 14:40:27 »
wiatjcie,

mam wielka prośbę o karte gwarancyją do telefonu Samsung Omnia, mam fakturę VAT wypełnioną poopieczętowaną, lecz brak mi karty gwarancyjnej.

serwis we WRO powiedział że przyjmnie mi telefon dopiero jak będe miał wszystko kompletne.

ma ktos może "czystą" karte gwarancyjną ??

dzięki za pomoc

Pozdrawiam
Maciek

*

Offline folekkutno

  • ****
  • 516
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsungi: i8000&i600
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #257 dnia: Czerwiec 16, 2010, 16:29:13 »
nic to nie da, na karcie konieczna jest pieczątka sprzedawcy czy jakoś tak
i8000+i600=i8600 :D

Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #258 dnia: Czerwiec 16, 2010, 17:59:04 »
nic to nie da, na karcie konieczna jest pieczątka sprzedawcy czy jakoś tak

wyślę do sklepu i mi wszystko wypełnią i odeślą z powrotem - dogadać zawsze sie da, tylko gwary potrzebuję.

--edit--
zakupiłem "dotyk" nie chce mi się walczyc z gwarancją, za dużo "zachodu"
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 17, 2010, 14:56:49 wysłana przez icemac »

*

Offline Kimar

  • *
  • 60
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #259 dnia: Lipiec 08, 2010, 06:30:55 »
A może mi ktoś napisać czy do gwarancji wystarczy podbita książeczka gwarancyjna, czy muszę mieć jeszcze paragon/fakturę?

*

Offline folekkutno

  • ****
  • 516
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsungi: i8000&i600
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #260 dnia: Lipiec 08, 2010, 08:02:11 »
a przeczytałeś warunki gwarancji?
Cytuj
4. Warunkiem dokonania naprawy gwarancyjnej jest:
-dostarczenie produktu w oryginalnym opakowaniu fabrycznym lub innym zabezpieczajacym urządzenie podczas transportu
-dołączenie prawidłowo (czytelnie i bez skreśleń) wypełnionej karty gwarancyjnej, podpisanej przez klienta
-PRZEDSTAWIENIE ORYGINAŁU DOWODU ZAKUPU
i8000+i600=i8600 :D

Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #261 dnia: Luty 17, 2011, 10:38:41 »
Podpowiedzcie jak rozwiązać problem z gwarancją.
kupiłem używany tel na gwarancji do 07.2011 .
mam kartę gwarancyjną  podbitą ale.....
telefon ten pochodzi z wymiany gwarancyjnej (usterka spowodowała, ze został"stary" wymieniony na ten który kupiłem).
Co za tym idzie nie mam rachunku (dowodu kupna) bo nie pochodzi tel z kupna tylko z wymiany gwarancyjnej.
jak "zmusić" samsunga do naprawy tel (jasnej plamy na wyświetlaczu) ?

Kiluk

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #262 dnia: Luty 17, 2011, 17:26:48 »
... telefon ten pochodzi z wymiany gwarancyjnej (usterka spowodowała, ze został"stary" wymieniony na ten który kupiłem)...
Powinien być o tym wpis w karcie gwarancyjnej.
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #263 dnia: Luty 18, 2011, 08:10:36 »
nie ma wpisu, bo karta gwarancyjna jest do nowego aparatu (nowy numer seryjny)
Kiluk

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #264 dnia: Luty 19, 2011, 00:27:58 »
Przedstawiłeś sytuację w serwisie? Powinni dysponować danymi o takowej wymianie.
Na poprzedni telefon też nie masz dowodu zakupu?
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #265 dnia: Luty 19, 2011, 22:37:55 »
Nie mam
Sprzedający mi telefon ma odszukać dowód zakupu i wymiany, a serwis nie chciał słuchać o braku dowodu wymiany
Kiluk

Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #266 dnia: Kwiecień 28, 2011, 10:04:59 »
Witam ja pracuję w autoryzowanym serwisie samsunga w Olsztynie. Ogólnie wiadomo że nie można wgrywać softów niebrandowanych jednak raczej za to gwarancji nikt ci nie anuluje. Jednak za softy nieoficjalne z miejsca masz taką ładną pieczątkę na karcie gwarancyjnej: "ODMOWA NAPRAWY GWARANCYJNEJ, Nieautoryzowana ingerencja"  :P
PZDR