UNICOM SERWIS - UWAGA *******

  • 20 Odpowiedzi
  • 6226 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

UNICOM SERWIS - UWAGA *******
« dnia: Sierpień 04, 2009, 23:29:22 »
Chcę ostrzec wszystkich przed UNICOM SERWIS w Warszawie  ( Marsa Park ) . Oddałem sprzęt do naprawy w połowie  Maja , do tej pory nie mam sprzętu. Totalna olewka . Co prawda w tej chwili sprawą zajmuje się UOKiK  , sprawa prawdopodobnie trafi do sądu. Ja dałem się naciąć na tych ********  , pisze żeby inni nie popełnili tego samego błędu co ja.
« Ostatnia zmiana: Listopad 13, 2009, 13:50:39 wysłana przez Adamerso »

*

Offline Moi (Adam Kubicki)

  • ******
  • 6498
  • Płeć: Mężczyzna
    • Moje linki do stron o GPS (i nie tylko)
  • Sprzęt: SGS2, iP3GS, Lumia 800, Note 3
Odp: UNICOM SERWIS - UWAGA *******
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 06, 2009, 18:08:11 »
Może trochę więcej szczegółów, bo zarzut ciężki, a nie udokumentowany.
« Ostatnia zmiana: Listopad 13, 2009, 13:52:24 wysłana przez Adamerso »

*

Offline mar9797

  • *
  • 81
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S3 + HTC Sensation
Odp: UNICOM SERWIS - UWAGA *******
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 06, 2009, 18:28:05 »
Pisanie "*******" to chyba lekka przesada bo to już byłby temat na kryminał...

Faktem jest jednak że Unicom ma fatalny serwis, mojego i-mate 9502 trzymają już od początku czerwca czyli ponad 2 miesiące i musialem sobie zakupic nowy telefon...
« Ostatnia zmiana: Listopad 13, 2009, 13:52:34 wysłana przez Adamerso »
Kolejno były: HP 6515 -> Toshiba G900 -> I-mate 9502 ->  HTC Diamond -> HTC TP2 -> HTC HD2 -> HTC Sensation  -> Galaxy Note -> Galaxy S3

*

Offline wingerman

  • *
  • 72
  • !@#$%^&*(
  • Sprzęt: Eten M800 i Xperia X10
Odp: UNICOM SERWIS - UWAGA *******
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 06, 2009, 20:55:12 »
To gdzie teraz moza odeslac Etenka by nie bylo wtopy?
« Ostatnia zmiana: Listopad 13, 2009, 13:52:42 wysłana przez Adamerso »
(*&^%$#@!

Odp: UNICOM SERWIS - UWAGA *******
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 07, 2009, 10:07:11 »
Może trochę więcej szczegółów, bo zarzut ciężki, a nie udokumentowany.
Zarzut jest konkretny bo ma podstawy , jeżeli  w gwarancji pisze 30 dni na naprawę , w korespondencji mailowej zapewniany byłem o szybkim załatwieniu sprawy i nic z tego nie wynika , to chyba jest podstawa  , powiedzieć że zostałem oszukany . Żadnego pisma ze strony serwisu o przedłużeniu naprawy  ,  z tego co pamiętam  zgodnie z KC to mają obowiązek poinformować na piśmie o przedłużającej się naprawie.
« Ostatnia zmiana: Listopad 13, 2009, 13:52:49 wysłana przez Adamerso »

*

Offline beju

  • Android Singularity
  • ******
  • 7093
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mini poradnik przed zakupem - co wybrać
Odp: UNICOM SERWIS - UWAGA *******
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 07, 2009, 11:17:37 »
Zarzut jest konkretny bo ma podstawy , jeżeli  w gwarancji pisze 30 dni na naprawę , w korespondencji mailowej zapewniany byłem o szybkim załatwieniu sprawy i nic z tego nie wynika , to chyba jest podstawa  , powiedzieć że zostałem oszukany . Żadnego pisma ze strony serwisu o przedłużeniu naprawy  ,  z tego co pamiętam  zgodnie z KC to mają obowiązek poinformować na piśmie o przedłużającej się naprawie.

to jest naprawa gwarancyjna? czy niegwarancyjna? serwis ma autoryzację?
« Ostatnia zmiana: Listopad 13, 2009, 13:52:56 wysłana przez Adamerso »
iPhone SE 10.1
NEXUS 4 5.1
i780 6.1

Odp: UNICOM SERWIS - UWAGA *******
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 08, 2009, 13:33:55 »
Zarzut jest konkretny bo ma podstawy , jeżeli  w gwarancji pisze 30 dni na naprawę , w korespondencji mailowej zapewniany byłem o szybkim załatwieniu sprawy i nic z tego nie wynika , to chyba jest podstawa  , powiedzieć że zostałem oszukany . Żadnego pisma ze strony serwisu o przedłużeniu naprawy  ,  z tego co pamiętam  zgodnie z KC to mają obowiązek poinformować na piśmie o przedłużającej się naprawie.

to jest naprawa gwarancyjna? czy niegwarancyjna? serwis ma autoryzację?

To jest naprawa gwarancyjna druga i jest to serwis autoryzowany , w dodatku dystrybutor sprzętu.
« Ostatnia zmiana: Listopad 13, 2009, 13:53:02 wysłana przez Adamerso »

*

Offline bikekowal

  • ******
  • 13104
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: UNICOM SERWIS - UWAGA *******
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 08, 2009, 18:54:54 »
ile trwa/trwała ta naprawa?
« Ostatnia zmiana: Listopad 13, 2009, 13:53:09 wysłana przez Adamerso »
Bądźcie realistami, żądajcie niemożliwego...

OOdp: UNICOM SERWIS - UWAGA *******
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 08, 2009, 20:14:12 »
ile trwa/trwała ta naprawa?

Pierwsza naprawa trwała ponad miesiąc , bo Pani która wysyła sprzęt pomyliła się i wysłała do innego klienta. Druga naprawa czyli ta obecna trwa od maja 2009 do dziś.
« Ostatnia zmiana: Listopad 13, 2009, 13:53:16 wysłana przez Adamerso »

*

Offline tranzystor

  • ****
  • 500
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Blackberry 9000, PlayBook 16GB OS2
Odp: UNICOM SERWIS - UWAGA *******
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 09, 2009, 20:50:07 »
... heheh  a moze  to 30 dni  ale roboczych   ...lub w przypadku  sprowadzenia elementow   od producenta do 60dni  roboczych afkorz  :)
« Ostatnia zmiana: Listopad 13, 2009, 13:53:23 wysłana przez Adamerso »

*

Offline Moi (Adam Kubicki)

  • ******
  • 6498
  • Płeć: Mężczyzna
    • Moje linki do stron o GPS (i nie tylko)
  • Sprzęt: SGS2, iP3GS, Lumia 800, Note 3
Odp: UNICOM SERWIS - UWAGA *******
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 09, 2009, 20:59:50 »
Nawet 60 roboczych już i tak minęło, wliczając w to przerwy na drugie śniadanie, lunch i pogotowie strajkowe.
« Ostatnia zmiana: Listopad 13, 2009, 13:53:29 wysłana przez Adamerso »

*

kosteko

Odp: UNICOM SERWIS - UWAGA *******
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpień 09, 2009, 21:49:00 »
Ja wysyłam jutro do nich mojego M800 troch się boje po przeczytaniu waszych postów  :worried:
« Ostatnia zmiana: Listopad 13, 2009, 13:53:36 wysłana przez Adamerso »

*

Offline bikekowal

  • ******
  • 13104
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: UNICOM SERWIS - UWAGA *******
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpień 09, 2009, 23:49:34 »
i żaden poradnik powiatowy konsumenta nie pomógł?
« Ostatnia zmiana: Listopad 13, 2009, 13:53:42 wysłana przez Adamerso »
Bądźcie realistami, żądajcie niemożliwego...

Odp: UNICOM SERWIS - UWAGA *******
« Odpowiedź #13 dnia: Sierpień 10, 2009, 08:14:19 »
i żaden poradnik powiatowy konsumenta nie pomógł?

Sprawa jest w toku ( UOKiK ). Wysłałem do nich pismo polecony z potwierdzeniem odbioru , ponad tydzień temu , do tej pory  nie ma zwrotki.
Prawdopodobnie nie odbierają ..... ( być może poczta się ociąga ).
« Ostatnia zmiana: Listopad 13, 2009, 13:53:47 wysłana przez Adamerso »

*

Offline bikekowal

  • ******
  • 13104
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: UNICOM SERWIS - UWAGA *******
« Odpowiedź #14 dnia: Sierpień 10, 2009, 09:12:34 »
aż dziw bierze. Przecież unicom to nie jest jakas tam mała firemka. No cóż, czasem pozory mylą.
« Ostatnia zmiana: Listopad 13, 2009, 13:53:53 wysłana przez Adamerso »
Bądźcie realistami, żądajcie niemożliwego...

*

kosteko

Odp: UNICOM SERWIS - UWAGA *******
« Odpowiedź #15 dnia: Październik 04, 2009, 23:54:15 »
Dzwoniłem dziś do nich i Pani powiedziała że naprawa trwa min 15 max 30dni nie więcej Zobaczymy czy dotrzymują słowa
Napisane: Sierpień 11, 2009, 21:02:23
ponad 30 dni roboczych minęło a info o statusie naprawy ani odpowiedzi nadal niema!
« Ostatnia zmiana: Listopad 13, 2009, 13:54:00 wysłana przez Adamerso »

Odp: UNICOM SERWIS - UWAGA *******
« Odpowiedź #16 dnia: Październik 06, 2009, 12:22:07 »
Kolegeo, Z własnego doświadczenia  radzę , idź natychmiast do UOKiK . Jeżeli będziesz się kontaktował z serwisem,  to będą ci wciskać kłamstwa ubrane w piękne słowa, nie daj się zwieść  ich zapewnieniom o szybkim załatwieniu sprawy i opóźnieniami ze strony serwisu w Niemczech czy gdzieś tam na świecie, zwykłe lanie wody , ( ten pseudo kierownik serwisu, to chyba tej regułki to nauczył się na pamięć).  Najgorszy serwis i firma z jaką miałem do czynienia w życiu, rozumiem że każdy się myli i są problemy , ale UNICOM jest wybitny pod tym kontem.  Dwa razy miałem sprzęt w naprawie i dwa razy zostałem *******  przez UNICOM i dwa razy słyszałem te same kłamstwa , ale to świadczy o BARDZO NISKIM POZIOMIE  UNICOM’u , bo nawet nie usłyszałem przepraszam ( prostactwo).
Napisane: Październik 06, 2009, 10:33:31
Dostawałem Podobne emaile. Wciskają Ci  KIT.  Jeżeli chodzi o Panią Ilonkę , to przy pierwszej naprawie , mój  sprzęt wysłała na drugi koniec polski,  do innego klienta , bo się Pani Ilonce pomyliło .
Nie czekaj , idź do UOKiK . To jedyny sposób  „terminowego”  załatwienia sprawy z  UNICOM’em.  Zanim Pani Ilonka wyśle  sprzęt,  to będzie 2010 rok. Chyba że chcesz testować  swoją cierpliwość.
« Ostatnia zmiana: Listopad 13, 2009, 13:56:51 wysłana przez Adamerso »

*

Offline Polikon

  • **
  • 163
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: X800//HTC HD2+Lobuz1 NewStyle1.2+SDHC16GB
Odp: UNICOM SERWIS - UWAGA *******
« Odpowiedź #17 dnia: Listopad 07, 2009, 19:29:17 »
aż dziw bierze. Przecież unicom to nie jest jakas tam mała firemka. No cóż, czasem pozory mylą.
A wiesz, po czym poznaje się jak wielka jest armia?
Czym gorsze jedzenie ty większa jest armia.
« Ostatnia zmiana: Listopad 13, 2009, 13:54:06 wysłana przez Adamerso »
X800.WM6.1.Panot.ver.1.90_PP6_ENG//Acer n311//HTC HD2+Lobuz1 New Style 1.2+SDHC 16GB

*

Offline bikekowal

  • ******
  • 13104
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: UNICOM SERWIS - UWAGA *******
« Odpowiedź #18 dnia: Listopad 10, 2009, 23:28:09 »
Im biedniejsze państwo tym gorsze jedzenie w armii... tutaj akurat dużą rolę może odgrywać cwaniactwo. Ciekaw jestem czy Unicom może się z tego wybronić jeszcze...
« Ostatnia zmiana: Listopad 13, 2009, 13:54:20 wysłana przez Adamerso »
Bądźcie realistami, żądajcie niemożliwego...

*

Offline baciarek

  • ****
  • 687
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S5
Odp: UNICOM SERWIS - UWAGA *******
« Odpowiedź #19 dnia: Listopad 12, 2009, 21:27:33 »
Jak czytam te posty to jakby się mi śnił po raz piąty mój koszmar z etenem M700. Ten sprzęt jest wyjątkowo nieudany, zrobiony z wyjątkowo złych materiałów i raczej nie polecam nikomu kupować tych rzeczy. Pociągnął bym to nawet na dzisiejszego właściciela acera czy asusa już nie pamiętam. Co do unicom to już na tym forum wiele wątków wypłakałem na temat tego serwisu. Generalnie nie do końca ich wina bo wszystkie eteny jadą z ich siedziby do Niemiec. Stąd te opóźnienia czasowe, ale z drugiej strony kogo to obchodzi. Są przepisy w danym kraju gdzie rozprowadzają sprzęt to niech powierzą naprawy komuś w kraju. Mój eten był 3 czy 4 razy w serwisie, cały czas z tym samym problemem : kiepska jakość połączeń, zrywanie połączeń, dzwoniący mnie nie słyszeli itp. Zmienili za każdym razem płytę główną, za ostatnim razem nawet dostałem że niby nowego Etena co i tak wyglądał gorzej niż mój roczny HTC.


Ludzie : Rzecz jest jasna jak z samochodami, chcesz mieć BMW za małą kasę to licz się z tym, że jest zajeżdżone i prane z każdej strony. Chcesz mieć PDA za grosze to dołóż 2 stówki i kup coś znanego i sprawdzonego a nie jakiś wynalazek, z tanich podrzędnych plastików.

Życzę powodzenia z etenami, ja swojego rok temu tego wymienionego na nowy opchnąłem za 300 zł koledze na nawigację. I dotego się to tylko nadaje bo ma niezły chip GPS SIRFStar III i tylko tu spełnia swoje zadanie, no chyba że chcesz komuś głowe urwać z balkonu to możesz nim rzucić - też się nada.

Pozdrawiam


Edit:

dodam tylko że ja swojego sprzętu nie widziałem przeszło pół roku bo ledwo po miesiącu wracał to go odsyłałem spowrotem bo nie nadawało się to do użytkowania.
« Ostatnia zmiana: Listopad 13, 2009, 13:54:28 wysłana przez Adamerso »
Kobieta + 50ml = CHMOD 777

*

Offline Adamerso

  • :)
  • ******
  • 4139
  • Płeć: Mężczyzna
  • abonent czasowo niedostępny
  • Sprzęt: Oneplus 9 pro + Teclast T50 PRO + Jornada 680 :))
Odp: UNICOM SERWIS - UWAGA *******
« Odpowiedź #20 dnia: Listopad 13, 2009, 13:56:10 »
{Na prośbę użytkownika starwal zastąpiłem nieco, w jego uznaniu, zbyt mocne określenie serwisu cenzurą :) }