Kolegeo, Z własnego doświadczenia radzę , idź natychmiast do UOKiK . Jeżeli będziesz się kontaktował z serwisem, to będą ci wciskać kłamstwa ubrane w piękne słowa, nie daj się zwieść ich zapewnieniom o szybkim załatwieniu sprawy i opóźnieniami ze strony serwisu w Niemczech czy gdzieś tam na świecie, zwykłe lanie wody , ( ten pseudo kierownik serwisu, to chyba tej regułki to nauczył się na pamięć). Najgorszy serwis i firma z jaką miałem do czynienia w życiu, rozumiem że każdy się myli i są problemy , ale UNICOM jest wybitny pod tym kontem. Dwa razy miałem sprzęt w naprawie i dwa razy zostałem ******* przez UNICOM i dwa razy słyszałem te same kłamstwa , ale to świadczy o BARDZO NISKIM POZIOMIE UNICOM’u , bo nawet nie usłyszałem przepraszam ( prostactwo).
Napisane: Październik 06, 2009, 10:33:31
Dostawałem Podobne emaile. Wciskają Ci KIT. Jeżeli chodzi o Panią Ilonkę , to przy pierwszej naprawie , mój sprzęt wysłała na drugi koniec polski, do innego klienta , bo się Pani Ilonce pomyliło .
Nie czekaj , idź do UOKiK . To jedyny sposób „terminowego” załatwienia sprawy z UNICOM’em. Zanim Pani Ilonka wyśle sprzęt, to będzie 2010 rok. Chyba że chcesz testować swoją cierpliwość.