Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić

  • 443 Odpowiedzi
  • 191843 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline mike100

  • ****
  • 596
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: BB 9780, BB Playbook
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #120 dnia: Maj 07, 2009, 13:21:26 »
po 4 wizycie w serisie i 3 z kolei wymianie płyty głównej Diamond działa póki co (tfutfu) bez zarzutu, ale ostatnio przy zmianie baterii wypadała jakaś mała  śrubka i nie mam pojęcie skąd :-|
High Tech Crap
BB 9780, Clarion Map790
Dell Vostro 3300, BB Playbook w drodze :)

Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #121 dnia: Maj 09, 2009, 20:39:40 »
Czytając wasze komentarze również i Ja chciałbym się podzielić moimi doświadczeniami z firmą Regenersis. Określając jednym słowem to koszmar. W skrócie opisze moją przeprawę z tym żenującym serwisem a może raczej pseudo serwisem. Moja historia zaczęła się ponad miesiąc temu i trwa do dziś.Mój telefon był 5 razy wysłany do nich w ciągu miesiąca. Pierwszy raz w Telefonie nie działał 3G, po odesłaniu Tel do mnie po naprawie usterka nie była naprawiona. Drugi raz wysłałem z prośbą żeby telefon po naprawie był sprawdzony. Dostałem z usterką - nie czytał karty SIM, wysłałem po raz trzeci. Kiedy telefon do mnie trafił z powrotem działał 3G oraz karta SIM, ale za to uszkodzili dźwięk telefonu? Po raz czwarty wysłałem z prośbą, aby się poddali skoro nie potrafią naprawić i z godnie z istniejącym prawem dali mi nowy sprawny telefon, zamiast tego oni piszą, że telefon jest sprawny tak jak do wszystkich ( chyba odpowiedz jest zaprogramowana dla wszystkich). Telefon był sprawdzony w salonie Orange i pracownicy stwierdzili ewidentnie nawet gołym okiem usterkę, a wielcy fachowcy jej nie dostrzegają!!!!!! T o udowadnia, że są monopolistami nie mając konkurencji robią, co chcą nie licząc się z klientem. Nikt nie kontroluje ich, jakości usług, bo firma HTC nie istnieje w Polsce, nawet telefonicznie nie potrafią rozmawiać i nie szanują klienta i widać, że im nie zależy ani na kliencie ani na swojej reputacji. Bardzo żałuje, że zakupiłem telefon HTC z powodu nie wydolnego serwisu i wszystkim szczerze odradzam zakup, bo nie daj Boże traficie na telefon z usterką i nigdy w życiu nie dostaniecie z powrotem sprawnego telefonu. :(
Pozdrawiam.

*

Offline michallus

  • **
  • 111
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HD2, SGN
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #122 dnia: Maj 23, 2009, 11:31:58 »
No to mój Raphael po raz drugi wylądował w serwisie -ponad miesiąc temu.
Do tej pory czekam.... (oczekiwanie na części)

Poprzednia naprawa trwała z tego co pamiętam 8-10dni roboczych, po kilku dniach pojawiły się straszne luzy na obudowie.


Jednym słowem załamka.

*

Offline k.t

  • 17
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: SPV M650   HTC Rose
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #123 dnia: Maj 29, 2009, 10:01:35 »
Powiem tyle
Wysłany 11.05
Zarejestrowany w bazie CRC 13.05
Dzisiaj mamy 29.05 (13 dzień roboczy) - cały czas czekają na części  :-|

Klikanaście telefonów, odpowiedź zawsze taka sama czekają na części, producent nie jest zobowiązani do podania terminu... Normalnie jak bym z automatami tam rozmawiał. Normalnie masakra  :-? Co gorsza nie ma nikogo kto mógłby skutecznie na nich wpłynąć.

Pomijam fakt, że jeszcze nie wiadomo w jakim stanie wróci. Aż strach się bać.
« Ostatnia zmiana: Maj 29, 2009, 10:11:50 wysłana przez k.t »

*

Offline tranzystor

  • ****
  • 500
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Blackberry 9000, PlayBook 16GB OS2
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #124 dnia: Maj 30, 2009, 00:09:51 »
witam 


To normalne  ze tyle  czasem sie czeka na czesci czasem bywa tak  ...  ze  akurat  w  twoim tylko telefonie padla plyta   i poprostu nie oplaca im sie  zamaiwac  jednego elementu wiec  czekja   az  sie troche  rzeczy zbierze  . Tak jest w kazdym serwisie  i komputerowym i  komorkowym  ..... poprostu oszczednosc  ... raz na tydzien zamowienie  ktore jest realizowane  czasem 14dni   normalka  - czasem sam odbieram  glupie telefony  w  stylu oddalem do napray  drukarke   w poniedzialek     a na drugi dzien telefon  ... i co juz  moze cos  wiadomo"  Ludzie nauczcie sie jednego  ze sprzet  tez musi swoje  "odlezec" bo jesli ktos na naprawe poswieci 30 minut  to  pozniej jest jak jest  ......

*

Offline agollum

  • **
  • 206
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 4, HTC Diamond, HTC Artemis, Asus A716
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #125 dnia: Maj 30, 2009, 15:07:42 »
Ludzie nauczcie sie jednego  ze sprzet  tez musi swoje  "odlezec" bo jesli ktos na naprawe poswieci 30 minut  to  pozniej jest jak jest  ......

Czas oczekiwania na części nie ma chyba nic wspólnego z czasem poświęconym na naprawę. Nie mówiąc już o tym, że moim skromnym zdaniem okłamywanie klienta czego doświadczyłem na własnej skórze też nie przyspiesza naprawy. Nie widzę poza tym powodu, żebyśmy płacąc prawie 2000 zł za sprzęt mieli się godzić na bylejakość. Bo taka jest prawda - w moim przypadku przekroczenie deklarowanego terminu naprawy liczyło się w dniach a nie tygodniach, a to jest bylejakość. Tak więc cytując klasyka nie przekonasz mnie, że "czarne jest czarne a białe jest białe" :)

Pozdrowienia
AGollum

Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #126 dnia: Czerwiec 02, 2009, 10:48:59 »
Ludzie nauczcie sie jednego  ze sprzet  tez musi swoje  "odlezec" bo jesli ktos na naprawe poswieci 30 minut  to  pozniej jest jak jest  ......

Czas oczekiwania na części nie ma chyba nic wspólnego z czasem poświęconym na naprawę. Nie mówiąc już o tym, że moim skromnym zdaniem okłamywanie klienta czego doświadczyłem na własnej skórze też nie przyspiesza naprawy. Nie widzę poza tym powodu, żebyśmy płacąc prawie 2000 zł za sprzęt mieli się godzić na bylejakość. Bo taka jest prawda - w moim przypadku przekroczenie deklarowanego terminu naprawy liczyło się w dniach a nie tygodniach, a to jest bylejakość. Tak więc cytując klasyka nie przekonasz mnie, że "czarne jest czarne a białe jest białe" :)

Pozdrowienia

Witam. Otóż ma bardzo dużo wspólnego człowieku. Przypuśćmy że muszą Ci wymienic płytę główną , czesci do to htc nie sa produkowane w Polsce, watpie ze w Europie , skoro nie ma nic wspolnego to wytlumacz mi jak maja Ci wymienic plyte nie majac plyty ?? ( czysty przyklad) czesci trzeba sprowadzac  a na przesylke trzeba czekac, watpie ze ta firma sklada zamowienia po jednej sztuce , co do samej naprawy HTC nie pozwala w zagranicznych serwisach wymieniac innych rzeczy niz mechanika lub drob ne elementy lutowane, ingerencja w strukture plyty nie ma miejsca na pewno w polskich serwisach, htc sobie to zastrzega, dlatego tak czesto plyty sa wymieniane a serwis ma zwiazane rece. tak samo z dostawami czesci, jezeli chwilowo nie ma gdzie tego zamowic to jak oni maja to zrobic ? urodzic ?

*

Offline agollum

  • **
  • 206
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 4, HTC Diamond, HTC Artemis, Asus A716
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #127 dnia: Czerwiec 02, 2009, 17:08:38 »
Ludzie nauczcie sie jednego  ze sprzet  tez musi swoje  "odlezec" bo jesli ktos na naprawe poswieci 30 minut  to  pozniej jest jak jest  ......

Czas oczekiwania na części nie ma chyba nic wspólnego z czasem poświęconym na naprawę.
Pozdrowienia

Witam. Otóż ma bardzo dużo wspólnego człowieku. Przypuśćmy że muszą Ci wymienic płytę główną , czesci do to htc nie sa produkowane w Polsce, watpie ze w Europie , skoro nie ma nic wspolnego to wytlumacz mi jak maja Ci wymienic plyte nie majac plyty ?? ( czysty przyklad) czesci trzeba sprowadzac  a na przesylke trzeba czekac, watpie ze ta firma sklada zamowienia po jednej sztuce , co do samej naprawy HTC nie pozwala w zagranicznych serwisach wymieniac innych rzeczy niz mechanika lub drob ne elementy lutowane, ingerencja w strukture plyty nie ma miejsca na pewno w polskich serwisach, htc sobie to zastrzega, dlatego tak czesto plyty sa wymieniane a serwis ma zwiazane rece. tak samo z dostawami czesci, jezeli chwilowo nie ma gdzie tego zamowic to jak oni maja to zrobic ? urodzic ?

Po co zaraz "człowieku"? :) Pozwól, że dokładniej wyjaśnię, o co chodzi. Kolega napisał, że jak ktoś poświęci na naprawę 30 minut to są marne wyniki, ale napisał to w kontekście tego, że sprzęt się musi odleżeć. Z związku z tym zasugerowałem, że czas rzeczywiście poświęcony na naprawę niekoniecznie jest proporcjonalny do czasu oczekiwania na powrót sprzętu z serwisu. Sam to potwierdzasz swoją wypowiedzią - jeśli serwis czeka na płytę miesiąc, a potem naprawiają sprzęt 10 minut to czekasz łącznie pewnie półtora miesiąca na sprzęt. Czy ma to wpływ na jakość naprawy - poczytaj sobie wszystkie posty w wątku to się wyjaśni.
A tak poza tym kiedy ja czekałem na wymianę płyty ponad miesiąc informowany, że ich nie ma u dostawcy - w Niemczech i np. Wielkiej Brytanii naprawy szły aż miło - sprawdzałem na forach w tym czasie, z czego wynika, że to raczej problemy na linii HTC - CRC albo żenująca logistyka w CRC.
I żeby zakończyć pozytywnie (trochę) - wcale nie twierdzę, że osoby naprawiające sprzęt w CRC to marni fachowcy. Przypuszczalnie pracują w warunkach maksymalnego obciążenia pracą/stresem. Dlatego czepiam się firmy - w końcu ktoś z tego czerpie korzyści, więc niech stworzy dobre warunki pracy serwisantom a nam ułatwia a nie utrudnia życie.
I to by było na tyle.
Pozdrowienia
AGollum

*

Offline tranzystor

  • ****
  • 500
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Blackberry 9000, PlayBook 16GB OS2
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #128 dnia: Czerwiec 02, 2009, 21:05:19 »
Hm witam  

Ale  tak jest   w kazdym serwisie  ktory ma podpisana umowe  z  dystrybutorem/producentem  ma poprostu odsyp   z  uslugi serwisowej i niestety trzeba minimalizowac koszty   na przesylkach i zamowieniach. Ktos napisal   ze  podgladal na innych  forach  co jest w  Angli  .... Jest to samo   tyle  ze  Polak czy ma dobrze  czy zle  zrobione  zawsze  wtaci swoje  3  grosze    ma ma juz  taka  mentalnosc   ... Jesli nie podoba sie komus  serwis  w Kraju   to zawsze moze  wyslac  do serwisu  "zewnetrznego" i nie  bedzie problemu   .... Na codzien pracuje w punkcie przyjec  HP wykonujac  naprawy  roznego sprzetu    bo jak wiadomo polak potrafi i lodowke przytachac  do serwisu komputerowego   .... i bynajmniej nie jest to joke.  Czasem niestety  sprowadzajac  czesci czy  z  europarts-u czy  to innego  miejsca   otrzymujemy info    ze  realizacja zamowienia  potrwa 26 dni roboczych   ....  i  wez  to powiedz klientowi  przeciez  on zaraz  zacznie swoje  smuty i zalanki  opowiadac   ..... prawda jest taka   ze  serwis  zarabia / oszczedza  na paczkach  i na  serwisantach  (pensja) wiec  zanim cos  zacznie sie marudzic  trzeba  usiasc i  pomyslec  jak  ja  za 1xxxzł podstawy  oraz   nacisku  z  zewnatrz  wykonal bym prace   ...... co  do osob tam pracujacych   .... wiekszosc jest po elektronice  i to chyba  wystarczy bo co jak co   ale  zasada  dzialania sie nie  zmienila  lecz   tylko zminaiaturyzowała ..........

To  tyle   na koniec   zadajcie sobie   pytanie jakimi jestescie klientami  :
A) upierdliwymi
B) niezrownowazonymi  z obledem na punkcie  swojego sprzetu .....
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 02, 2009, 21:08:55 wysłana przez tranzystor »

*

Offline may

  • ******
  • 2541
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Magic, HTC Sensation
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #129 dnia: Czerwiec 02, 2009, 21:18:26 »
Serwis zamawia części i czeka - jest to zrozumiałe.
Oszczędzanie na paczkach i wysyłanie zamówień raz na jakiś czas już niestety nie. Kogo obchodzi to, że serwis ma mało kasy i nie prowadzi magazynu ? A jak dostawca napisze, że części będą za 6 miesięcy ? A jak serwis wymyśli sobie, że będzie składał zamówienia na cały kontener i w związku z tym wysyłał raz na rok ? Są warunki gwarancyjne, których serwis przestrzegać MUSI. Niestety, jest monopolistą i ma te warunki w d...
Nic też nie tłumaczy psucia innych elementów urządzeń w trakcjie naprawy jednego z nich.
Są partaczami i krętaczami i żadne tłumaczenia tego nie zmienią.
Po trupach, po trupach...do celu...na Wawelu
  


*

Offline tranzystor

  • ****
  • 500
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Blackberry 9000, PlayBook 16GB OS2
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #130 dnia: Czerwiec 02, 2009, 21:26:31 »
"Nic też nie tłumaczy psucia innych elementów urządzeń w trakcjie naprawy jednego z nich."  - serwis zewnetrzny posiadajacy tylko manual i spelniajacy normy  "iso "   wiec  chyba  jasne  ze tak  naprawde ucza sie na sprzecie klienta  ...
"Są partaczami i krętaczami i żadne tłumaczenia tego nie zmienią."  - jak widac  Polak potrafi    .... siadz  rozkredz i sam se napraw, spieprzysz  juz przy sciaganiu obudowy.


milego   @

*

Offline agollum

  • **
  • 206
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 4, HTC Diamond, HTC Artemis, Asus A716
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #131 dnia: Czerwiec 02, 2009, 21:31:06 »
@tranzystor

Dlaczego tak nieprzyjemnie?

1) Rozumiem, że pracujesz w serwisie i nie twierdzę, że to łatwa praca. Zauważ, że wyraźnie skierowałem pretensje do firmy (właścicieli) a nie do szeregowego pracownika.

2) Nie pisałem, że podglądałem forum w Anglii - po prostu czytałem posty ludzi, którzy regularnie mieli wymieniane płyty główne w czasie, kiedy CRC twierdziło, że nigdzie ich nie ma.

3) Nie interesują mnie Twoje poglądy na mentalność Polaków. Odpowiadam za siebie i w dalszym ciągu twierdzę, że okłamywanie mnie przez serwis oraz "naprawianie sprzętu" przez 2 miesiące to błazeństwo.

4) Nie interesuje mnie wysokość Twojej pensji, pewnie znajdą się osoby w trudniejszej sytuacji i mniej narzekające (jak i przeciwnie).

5) Co do Twojego ostatniego pytania - niech koleżanki i koledzy na forum sami ocenią, kto pisze w sposób "upierdliwy" czy też "niezrównoważony" i na dodatek "z obłędem"

Szkoda, że poziom dyskusji tak się obniżył w ostatnich postach. Zamiast wypowiedzi na temat - osobiste wycieczki.

Mimo wszystko pozdrowienia i lepszej pracy...

@may

Dokładnie o tym piszę od dłuższego czasu. Nie można się zgodzić na to, że klient po zapłaceniu 2000 PLN musi potulnie jak baranek i pewnie jeszcze skacząc ze szczęścia korzystać zastępczo ze swojej Nokii za 5 dych przez pół roku bo "obniżamy koszty".

Pozdrawiam
AGollum

*

Offline tranzystor

  • ****
  • 500
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Blackberry 9000, PlayBook 16GB OS2
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #132 dnia: Czerwiec 02, 2009, 21:37:01 »
No 

Sorki   "koledzy" ale  dzis  jak napisalem wyzej   klient mi z lodowka  wjechal   na serwis  :| myslalem  ze  cos mnie trafi ... i  stad moze   taki czarny  humor   .... ale  po czesci niestety to prawda, pensja  jest jaka jest  nie jest najgorsza   ...  ale  ludzie  ostatnio mocno sie zmienili  ... czasem dochodze do wniosku  ze  przed sprzedaza komputera  powinni   przechodzic  testy  - cos  jak prawa jazdy  .....


pozdrawiam

*

Offline may

  • ******
  • 2541
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Magic, HTC Sensation
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #133 dnia: Czerwiec 02, 2009, 21:38:34 »
"Nic też nie tłumaczy psucia innych elementów urządzeń w trakcjie naprawy jednego z nich."  - serwis zewnetrzny posiadajacy tylko manual i spelniajacy normy  "iso "   wiec  chyba  jasne  ze tak  naprawde ucza sie na sprzecie klienta  ...
I to jest NIEDOPUSZCZALNE !
Swoją drogą, wątpię, żeby spełniali jakieś normy.
"Są partaczami i krętaczami i żadne tłumaczenia tego nie zmienią."  - jak widac  Polak potrafi    .... siadz  rozkredz i sam se napraw, spieprzysz  juz przy sciaganiu obudowy.
Od tego jest serwis - bierze za to kasę od HTC (w tym przypadku). Jak widać bierze ją za nic, tym samym okradając HTC i klienta.
Jestem prawie pewien, że te "przypadkowe" uszkodzenia po naprawie innych elementów są przynajmniej w części celowe - nowe zgłoszenie, nowa kasa z HTC.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 02, 2009, 21:42:36 wysłana przez may »
Po trupach, po trupach...do celu...na Wawelu
  


*

Offline mike100

  • ****
  • 596
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: BB 9780, BB Playbook
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #134 dnia: Czerwiec 02, 2009, 21:40:20 »
Hm witam  

Ale  tak jest   w kazdym serwisie  ktory ma podpisana umowe  z  dystrybutorem/producentem  ma poprostu odsyp   z  uslugi serwisowej i niestety trzeba minimalizowac koszty   na przesylkach i zamowieniach. Ktos napisal   ze  podgladal na innych  forach  co jest w  Angli  .... Jest to samo   tyle  ze  Polak czy ma dobrze  czy zle  zrobione  zawsze  wtaci swoje  3  grosze    ma ma juz  taka  mentalnosc   ... Jesli nie podoba sie komus  serwis  w Kraju   to zawsze moze  wyslac  do serwisu  "zewnetrznego" i nie  bedzie problemu   .... Na codzien pracuje w punkcie przyjec  HP wykonujac  naprawy  roznego sprzetu    bo jak wiadomo polak potrafi i lodowke przytachac  do serwisu komputerowego   .... i bynajmniej nie jest to joke.  Czasem niestety  sprowadzajac  czesci czy  z  europarts-u czy  to innego  miejsca   otrzymujemy info    ze  realizacja zamowienia  potrwa 26 dni roboczych   ....  i  wez  to powiedz klientowi  przeciez  on zaraz  zacznie swoje  smuty i zalanki  opowiadac   ..... prawda jest taka   ze  serwis  zarabia / oszczedza  na paczkach  i na  serwisantach  (pensja) wiec  zanim cos  zacznie sie marudzic  trzeba  usiasc i  pomyslec  jak  ja  za 1xxxzł podstawy  oraz   nacisku  z  zewnatrz  wykonal bym prace   ...... co  do osob tam pracujacych   .... wiekszosc jest po elektronice  i to chyba  wystarczy bo co jak co   ale  zasada  dzialania sie nie  zmienila  lecz   tylko zminaiaturyzowała ..........

To  tyle   na koniec   zadajcie sobie   pytanie jakimi jestescie klientami  :
A) upierdliwymi
B) niezrownowazonymi  z obledem na punkcie  swojego sprzetu .....
ja jestem normalnym klientem, ktory moze nawet dluzej poczekac, pod warunkiem ze serwis nie schrzani nic innego po drodze. moj telefon byl 4 razy w serwisie i za kazdym razem wracal z inna usterka..czy to jest normalne? gdyby ktos tak potraktowal np. Twoj samochod?
co do Twojej rady zeby usiasc i samemu naprawic - po to jest autoryzowany serwis zeby poprawnie naprawic moj sprzet.
High Tech Crap
BB 9780, Clarion Map790
Dell Vostro 3300, BB Playbook w drodze :)

*

Offline agollum

  • **
  • 206
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 4, HTC Diamond, HTC Artemis, Asus A716
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #135 dnia: Czerwiec 02, 2009, 21:42:32 »
Sorki   "koledzy" ale  dzis  jak napisalem wyzej   klient mi z lodowka  wjechal   na serwis  :| myslalem  ze  cos mnie trafi ... i  stad moze   taki czarny  humor   
pozdrawiam

Nie ma sprawy. Nie daj się ;)

Pozdrowienia
AGollum

*

Offline mike100

  • ****
  • 596
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: BB 9780, BB Playbook
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #136 dnia: Czerwiec 02, 2009, 21:47:20 »
wracajac do tego jakiego typu jestem klientem - ostatnio reklamowalem sprzet w go sporcie. Pan wypelniajac papierki zapytal czy zadam wymiany na nowy czy moze byc naprawa. powiedzialem ze mi to obojetne, grunt zeby wszystko bylo sprawne. facet wywalil oczy ze zdumienia, bo 99,9% chce zawsze nowy sprzet....
i 99% odlicza dni do przekroczenia terminu przez serwis...
sa ludzie i ludzie..
High Tech Crap
BB 9780, Clarion Map790
Dell Vostro 3300, BB Playbook w drodze :)

Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #137 dnia: Czerwiec 02, 2009, 23:44:20 »
z kolega powyzej rzeczywiscie sie nie zrozumialem za co przepraszam odnosnie samych naprawiajacych telefon lub inne urzadzenie serwisowane Absolutnie nie ma prawa wyjsc z serwisu nienaprawione od tego jest surowa kontrola jakosci oraz systemy zarządzania jakością ISO (wierzcie srogie kary sa za nieprzestrzeganie) poza tym HTC nie płaci crc ani grosza za naprawione urządzenie które wróci w ciagu 90 dni z kolei crc naprawiajacemu nie placi wiec naprawde nikomu sie nie oplaca bubli wypuszczac, z drugiej strony chcialem zauwazyc ze po pierwsze htc to marne urzadzenia typu pocket-pc mialem z nimi do czynienia ( z naprawami) wystarczajaco duzo dosiwadczenia nieporownywalnie wiecej niz wy wszyscy razem poniewaz ja ich przerobilem tysiace a wy macie po jednym swoim i na tej podstawie je oceniacie. z drugiej zas strony szlag trafia kogos kto naprawia gdy klient go straszy sadem za to ze mu gwarancje anulowali za to ze z urzadzenia ciecz cieknie albo tlumaczenia typu " lcd pękł podczas ladowania baterii" i sie taki bedzie klocil pare miesiecy co do logistyki w crc nie tryska ona zdrowiem faktycznie, aczkolwioek z drugiej strony kazda wymiana plyty w urzadzeniu musi posiadac dokladne udokumentowanie co nie jest proste a tego wymaga np  "hatec" co do psucia ... no prosze cie... naprawiajacy ma nad soba kamere jego ruchy sa caly czas sledzone i rejestrowane- kazdy jeden a Ty mi wciskasz ze ktos taki psuje Ci specjalnie pozbywajac sie premii i malo tego majac mozliwosc wymiany wszystkiego w tym urzadzeniu bez zadnej straty wlasnej, pozostawiam to bez komentarza.

*

Offline may

  • ******
  • 2541
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Magic, HTC Sensation
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #138 dnia: Czerwiec 03, 2009, 09:36:50 »
Znaczy wszyscy tu kłamiemy i odebrane przez nas sprzęty, porysowane, źle złożone z połamanymi zaczepami od baterii, odsyłane z adnotacją "sprawny" w momencie kiedy zawiesz się GSM 10 razy dziennie, itd. to jedno wielkie nasze oszustwo i zmowa przeciw crc.
Zastanów się kolego co piszesz, bo ubliżasz wszystkim poszkodowanym przez ten pożal się boże serwis.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 03, 2009, 09:42:03 wysłana przez may »
Po trupach, po trupach...do celu...na Wawelu
  


Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #139 dnia: Czerwiec 03, 2009, 10:43:39 »
nie mam najmniejszego zamiaru nikogo tutaj obrażać w zadnym wypadku jezeli ktos sie poczul urazony z mojej winy to przepraszam gdyz zrobilem to napewno nie umyslnie. nie odpowiadam tutaj za wszystkich ludzi naprawiajacych tam telefony czy jakiekolwiek urzadzenia, przedstawilem swoj punkt widzenia na ta sytuacje a Ty swoj . Serwis na pewno ma wady , to jest oczywiste bo pracuja tam ludzie, jeden sie stara drugi moze faktycznie odwalac krzywe akcje , ja napisalem z czym sam sie spotkalem,

Ja posiwecam urzadzeniom ktore naprawiam cala swoja uwage. Traktuje je jak wlasne to znaczy traktuje je tak jakbym to ja oddal do naprawy i naprawiam tak jak sam bym chcial dostac naprawiony, ja wkładam w swoja prace cala swoja energie, czesto zdaza sie tak ze wymieniam cos tylko dlatego ze jest brzydkie i porysowane i mimo ze nie musze lub czasem nie powinienem czegos wymienic to jednak to robie zeby sie klient ucieszyl ze oddal telefon na niedzialajacy klawisz i mu jeszcze panele i lcd wymienili na nowki zafoliowane jeszcze bo po prostu byly porysowane . Teraz Ty kolego sie zastanow bo to Ty obrazasz mnie i to co robie kpiac sobie z mojej pracy i tego jak to nazwales "pozal sie boze" serwisu. Otoz crc nie ma monopolu w polsce na serwis takich urzadzen ja sam znam co najmniej 3 serwisy w okolicach warszawy i dwa jeszce wieksze niz crc w Polsce ( Wroclaw na przykład) . Nie podoba sie to bardzo mi przykro , zlozyc mozesz zazalenie, Crc jest audytowane z zewnatrz przez pracowników z htc na przyklad z korei, wiec powiedz mi jak to jest, oni czasem maja zastrzezenia odnosnie rzeczy o ktorych Ty pojecia nie masz ale ogolnie sa zadowoleni skoro crc nie traci autoryzacji tylko zwiekszane zostaja dostawy i podpisuje sie nowe kontrakty .

*

Offline may

  • ******
  • 2541
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Magic, HTC Sensation
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #140 dnia: Czerwiec 03, 2009, 11:34:51 »
Może dlatego, że HTC ma gdzieś emaile wysyłane od klientów ? Patrzy tylko na raporty i stan przedstawiany przez crc.
Poczytaj ten wątek od początku, poczytaj też wątek na forum mobione i powiedz, skąd się bierze taka mnogość złych opinii. Nie chcesz nam chyba wmówić, że wszyscy posiadacze PPC to pieniacze ?
To są tylko dwa fora, nie wszyscy użytkownicy PPC udzielają się na nich, jestem pewien, że wykręcnych przez crc jest o wiele więcej.
Wyrażam tylko ogólną opinię o serwisie a nie o pojedynczych jego pracownikach, więc nie masz co się tak obruszać.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 03, 2009, 11:37:04 wysłana przez may »
Po trupach, po trupach...do celu...na Wawelu
  


Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #141 dnia: Czerwiec 03, 2009, 11:42:27 »
alez ja sie nie obruszam :) wiesz ciezko mi odpowiedziec na to wszystko w jednym poscie - przeczytalem ten topic od deski do deski no faktycznie noz sie w kieszeni otwiuera czasem jak sie czyta , heh chcialbym tylko powiedziec ze droga jaka musi urzadzonko przebyc na moj stol naprawczy jest dosyc dluga, z jednym wam przyznam racje call center i obsluga klienta jest doo....... jest jaka jest czesto bywa tak ze Wy klienci zglaszacie usterke jak na poczatku wi-fi potem fonik idzie do zarejestrowania tam powinny wpisac usterke zgloszona przez klienta a one rejestruja jak pisalo nie wlacza sie problemy z zasiegiem  hmmm...  mimo wszystko dziwi mnie to naprawde ze telefon wyszedl z serwisu bez dzialajacego wi-fi ... kazdy serwisant ma obowiazek naprawic usterke zglaszana i dokladnie sprawdzic kazda inna aplikacje lub tez funkcje pod katem poprawnego dzialania ... faktycznie zawsze pamieta sie to co zle to co dobre juz tak sie nie liczy :)

*

Offline may

  • ******
  • 2541
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Magic, HTC Sensation
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #142 dnia: Czerwiec 03, 2009, 11:49:42 »
Wifi to akurat "ukryta" funkcja. W moim przypadku, po zmianie LCD w Hermesie obudowa była źle złożona, wyglądało to tak, jakby wsadzili za duży LCD, widoczne było gołym okiem, że jest źle złożone - plastiki dookola odstawały na 1-2 milimetry. Tylko partacz mógł coś takiego odwalić, organizacja pracy nie ma tu nic do rzeczy.
Po trupach, po trupach...do celu...na Wawelu
  


Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #143 dnia: Czerwiec 07, 2009, 11:41:34 »
witam, przyznam, że się zmartwiłem czytając ten wątek .... wysłałem swojego artemisa bo zaczał sie zawszieszac... pokazywal sie czarny ekran i trza bylo resetowac .... teraz jestem przerazony bo boje sie ze bede sie z nimi kulal miesiacami a gwarancje mam tylko jeszcze dwa miesiace .... czy jak mialem wgrana vanille a przed wysylka wgralem ortygilany rom to moga sie przyczepic ?


*

Offline michallus

  • **
  • 111
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HD2, SGN
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #144 dnia: Czerwiec 07, 2009, 12:52:54 »
Na wstępie powiem, że pracuje również w serwisie -jednak nie w CRC ;) (PDA, notebooki)
Powyższych wypowiedzi wolę nie komentować, jednak opiszę swoją dalszą "walkę" z Regenersis:


Oddałem sprzęt do naprawy 23.04.09r i to jest naprawa reklamacyjna pierwszej naprawy gdzie wymieniono płytę główną. Raphael dostał strasznych luzów na sliderze i chodził niestabilnie (zwiechy, miganie obrazu na czarno, migotanie przy maksymalnym podświetleniu).
Do tej pory telefonu nie mam, powiedzcie mi czy to jest normalne, że JEDYNY serwis HTC w Polsce nie ma takich części na stanie jak płyta główna, zawiasy, obudowa???? Tym bardziej, że te części są notorycznie wymieniane!

Babki w BOKU są jak automatyczne sekretarki w kółko to samo (oczekujemy na części) -poszedłem krok dalej czyli pismo do działu reklamacji,
i co?  -zero odpowiedzi. Na maile również nie raczą odpowiedzieć.
Napisałem również do HTC Europe -zainteresowali się sprawą, tylko jestem ciekaw jaki mają wpływ na CRC/Regenersiss....
Jednak pocieszyli mnie, przynajmniej ktoś mnie w tej sprawie nie olał....

Nawet nie chce mi się już liczyć jaka ilość dni roboczych minęła ale dawno 21 dzień naprawy mam za sobą
Z tego co się orientuję serwis po 14dniach roboczych powinien mnie poinformować o tym, że naprawa może się przedłużyć do 21 dni z powodu oczekiwania na części. Nic takiego oczywiście nie nastąpiło.






Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #145 dnia: Czerwiec 10, 2009, 20:52:07 »
czy ktos moze wie co oznacza status :NN w regenersis ? mam ciagle taki przy moim artemisie ...a nie chce dzwonic bo raczej nie ma sensu tak wczesnie ... chociaz minelo juz kilka dni

*

Offline michallus

  • **
  • 111
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HD2, SGN
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #146 dnia: Czerwiec 12, 2009, 22:40:34 »
Mam taki od początku zlecenia. Ponoć to jakiś błąd u nich i że mam się nie martwić.

No to dzisiaj 12.06 i dalej nie mam Raphaela.

Z tego co się dowiedziałem zamontowano części na które czekałem miesiąc czasu ale.... stwierdzili, że jeszcze jest coś nie tak i dalej mam oczekiwać na części -mam już tego dosyć.



*

Offline Shmit

  • **
  • 122
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Nokia N81 8GB HTC Hero Nokia 3310 C
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #147 dnia: Czerwiec 12, 2009, 22:50:43 »
tyle co ja wysylalem ode mnie z firmy htc do serwisu i jakos nigdy problemu nie bylo ,reklamujcie w miejscu zakupu ,sklep moze wiecej jak chodzi o mozliwosci dzialania z serwisem ,"kowalskiego" olewaja mowiac kolokwialnie i nieladnie ale taka jest prawda

*

Offline agollum

  • **
  • 206
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 4, HTC Diamond, HTC Artemis, Asus A716
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #148 dnia: Czerwiec 12, 2009, 23:07:37 »
tyle co ja wysylalem ode mnie z firmy htc do serwisu i jakos nigdy problemu nie bylo ,reklamujcie w miejscu zakupu ,sklep moze wiecej jak chodzi o mozliwosci dzialania z serwisem ,"kowalskiego" olewaja mowiac kolokwialnie i nieladnie ale taka jest prawda

W CRC to raczej kwestia przypadku. Mój sprzęt był wysłany przez jedną z większych firm rozprowadzających urządzenia HTC do sklepów w Polsce. Po kilku tygodniach ciszy próbowałem jako właściciel sprzętu interweniować, potem firma - skutek ten sam (czyli żaden).
AGollum

*

Offline biblo

  • ******
  • 3314
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forum powinno być jak Media-Markt...
  • Sprzęt: Lumia 925, 730 Dual Sim, iPad mini Retina LTE
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #149 dnia: Czerwiec 13, 2009, 14:42:18 »
Ostatnio na stronie jednego z polskich dystrybutorów HTC znalazłem taką informację na temat osoby odpowiedzialnej za obsługę klientów - może to tę osobę trzeba "męczyć" w trudnych przypadkach...

Dedykowaną osoba do obsługi HTC jest specjalista ds. obsługi klienta:
Marta Tomasiak
Tel. 022-703-41-12
e-mail: Marta.Tomasiak@crc-polska.com

CRC CommunicAID Poland Sp.zo.o.
Ul. Falencka 1B, Janki
05-090 Raszyn

Tel: 022 703 41 00
Fax: 022 703 41 50
http://www.crc-polska.com/pl/
customerservice@crc-polska.com



Poza tym znalazłem też dokument pod tytułem Warunki obsługi serwisowej produktów HTC w Centrum Serwisowym CRC-Polska.


Warunki obsługi serwisowej produktów HTC w Centrum Serwisowym CRC-Polska.

CRC-Polska jest wyłącznym, autoryzowanym centrum serwisowym naprawiającym produkty HTC z logo HTC.

• Warunki gwarancji:

Pełny tekst zatytułowany „Deklaracja ograniczonej gwarancji” znajduje się w załączniku HTC Gwarancja.doc

• Dostarczanie produktu do Centrum Serwisowego CRC – Polska:

Produkty HTC mogą być dostarczane do serwisu bezpośrednio do Punktu Przyjęć przy Autoryzowanym Serwisie CRC -Polska, ul Falencka 1b, 05-090 Raszyn - Janki, godziny otwarcia: Pon. – Pt.  8:00 – 19:00, lub za pośrednictwem kuriera DHL na koszt CRC. Aby wysłać produkt do naprawy do Centrum Serwisowego CRC Polska wystarczy zamówić telefonicznie kuriera DHL, lub skorzystać ze strony internetowej DHL: www.dhl.com.pl

Wysyłany produkt powinien być zapakowany w oryginalne opakowanie producenta, lub inne, zabezpieczające urządzenie przed uszkodzeniem w transporcie. Do przesyłki należy dołączyć wypełnione zgłoszenie do naprawy. (załącznik Zgłoszenie.doc). Zgłoszenie dostępne jest również na naszej stronie internetowej: http://www.crc-polska.com/pl/?go=punkty_sprzedazy

Warunkiem przyjęcia urządzenia do naprawy gwarancyjnej jest kopia faktury, paragon lub pokwitowanie sprzedaży na potwierdzenie zakupu produktu.

• Obsługa napraw nie objętych gwarancją:
W przypadku usterek nie objętych gwarancją HTC (punkt 7 Deklaracji Ograniczonej Gwarancji), klient otrzymuje do akceptacji kosztorys naprawy. Po odesłaniu do CRC zaakceptowanego kosztorysu, urządzenie zostaje naprawione na koszt klienta. W przypadku dostarczenia urządzenia do CRC za pośrednictwem kuriera DHL, klient ponosi dodatkowo koszt 30 pln netto za transport. Jeżeli klient nie akceptuje kosztorysu, lub stan aparatu uniemożliwia wykonanie naprawy, klient ponosi dodatkowo koszt ekspertyzy -19,99 pln netto.

• Obsługa DOA:

HTC dopuszcza wymianę wadliwego zestawu sprzedażnego na nowy, wolny od wad, jeżeli spełnione są następujące wymagania:
- Nie upłynęło więcej niż 15 dni od daty sprzedaży aparatu.
- Nie upłynęło więcej niż pół roku od daty produkcji.
- Produkt został dostarczony do CRC w komplecie sprzedażnym.
- Produkt, akcesoria oraz opakowanie nie są zużyte.
- CRC potwierdza zgłoszoną usterkę.

• Odbiór produktu po naprawie:

Naprawione egzemplarze odsyłane są kurierem DHL na adres wskazany przez klienta w zgłoszeniu, lub można je odebrać osobiście w Punkcie Przyjęć.
Pozdrawiam,
biblo