Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić

  • 443 Odpowiedzi
  • 191827 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline zajac

  • ****
  • 742
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: SGS III Black
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #90 dnia: Luty 11, 2009, 17:37:58 »
To ja tez cos dopisze, niestety nic pozytywnego, moze nie o HTC ale o Nokii i SE. Miałem staz w jednym sklepie z RTV-AGD, byly tez nieszczesne telefony komorkowe wyzej wymienionych marek, wiec niestety mialem tez doczynienia z tym serwisem wtedy jeszcze CRC, 90% telefonow wysłanych do nich wracało z adnotacja "slady cieczy na plycie głownej" czyli ze niby byly zalane. Najlepsze bylo jak przyszedł telefon naprawiony, tyle ze to nie byl ten ktory wyslalismy ze sklepu...

*

Offline michallus

  • **
  • 111
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HD2, SGN
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #91 dnia: Luty 24, 2009, 15:40:13 »
Dzisiaj wysłałem kurierem Touch Pro którym to nacieszyłem się kilka dni.
Na wstępie byłem zadowolony z obsługi, zobaczymy co dalej.
Napisałem ładną kartkę A4 z opisem usterki.

Zdam relacje z naprawy.


*

Offline e.t.

  • *
  • 59
    • Kuchnia nataly
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #92 dnia: Luty 27, 2009, 13:24:15 »
MOje doświadczenia (póki co)
Diamond: wyświetlacz przestał poprawnie pracować, potem (to szybko poszło) telefon sie resetował, w końcu nawet się nie odpalał. Wsyłany na gwarancji Orange, przyjęty do narpawy po tygodniu od wysyłki kurierem.. długo kurier jechał.... Naprawiony w tydzień - wymiana płyty głównej.
I tu jest najlepsze - na kwitku napisane "telefon sprawny", a tymczasem.. ekran nie reaguje. Po odpaleniu - widac że pierwsze, bo wchodzi ekran wm6.1 zielony, "stuknij w ekran..." no i ekran nie reaguje.
Czyli - wymienili płytę, napisali że sprawny, ALE NIKT GO NIE SPRAWDZIŁ!!
Pojechał z powrotem.. zobaczymy co będzie tym razem...

*

Offline _j_h_

  • 26
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #93 dnia: Marzec 01, 2009, 13:43:04 »
Czy CRC nadal jest serwisem HTC ? nie ma go w spisie tel na stronie tak jak było wcześniej a a prawdopodobnie muszę wysłać tel do nich.

*

Offline elektrod

  • *
  • 67
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: mój pierwszy HTC -  Touch HD
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #94 dnia: Marzec 02, 2009, 13:58:09 »
W drugiej połowie lutego kupiłem HTC HD nowiutki, nie brandowany, ze sklepu. Po trzech dniach ekran dotykowy zaczął się rozkalibrowywać (przesunięcie między dotknięciem, a zadziałaniem ekranu). Szybko wysłałem kurierem do CRC w Warszawie. Po tygodniu telefon wrócił. Na karcie naprawy było, że wymienili wyświetlacz, wgrali najnowsze oprogramowanie, przetestowali cały sprzęt. Już myślałem, że ten CRC jest nawet OKI, dosyć szybko, ekran faktycznie wymieniony i działa poprawnie (choć nie dali foli, która była na poprzednim wyświetlaczu), oprogramowanie wgrane. Moja radość nie trwała długo w czasie moich testów okazało się, że nie działa aparat/kamera (czarny ekran i wywala błąd device.exe) choć działał przed wysłaniem. Wgrałem samemu oryginalny ROM i to samo. Pewnie przy składaniu zrobili coś nie tak. Jutro wysyłam jeszcze raz do CRC. Nawet nie zdążyłem się nim nacieszyć i pobawić.
ROM     : eXperience V 6.0
Radio   : 1.14.25.24

*

Offline e.t.

  • *
  • 59
    • Kuchnia nataly
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #95 dnia: Marzec 02, 2009, 18:09:09 »
Czy CRC nadal jest serwisem HTC ? nie ma go w spisie tel na stronie tak jak było wcześniej a a prawdopodobnie muszę wysłać tel do nich.
Jest, tylko teraz się nazywa Regenersis. Zmiana nazwy

*

Offline michallus

  • **
  • 111
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HD2, SGN
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #96 dnia: Marzec 03, 2009, 10:13:28 »
No i sie zaczyna przygoda z regenersis.
Po wysłaniu (25.02) wyglądało wszystko OK, obiecano mi, że na 02.03 będą konkretne informacje których oczywiście nie było.
Zadzwoniłem dzisiaj i.... oczekujemy na części konkretnie oczywiście mi nie powiedzili co to jest -ponoć mają oddzwonić, zobaczymy.
Dodam, że telefon miałem aż trzy dni.....


05.03.09r - oczywiście nikt do mnie nie oddzwonił. Po wykonaniu telefonu dowiedziałem się, że główny serwis HTC w Polsce i jedyny nie ma płyty głównej do HTC Touch PRO i będę czekać nie wiadomo jak długo -nie wiedzą kiedy będzie dostawa.
Żenada.....

10.03.09r

Dzisiaj otrzymałem telefon, wymieniono mi płytę główną oraz baterię.
Nie zauważyłem żadnego problemu.

Jedyne co mi nie pasuje to plomba gwarancyjna która jest na śrubce w górnym lewym rogu -ciekawe kiedy ją zgubie...
Wyrobili się w 8dni roboczych -nie mam powodów do narzekań -na ten moment :)
« Ostatnia zmiana: Marzec 10, 2009, 22:06:07 wysłana przez michallus »

Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #97 dnia: Marzec 20, 2009, 16:01:21 »
Ja oddałem wczoraj Compact IV poraz 3 może do 4 sztuka. Zwiesza sie zamula, poza mapą już nic nie instaluje nie używam kilku programów na raz. Na ciemnym tle przebija belka z ekranu głównego raz mocniej raz słabiej http://img27.imageshack.us/img27/2979/dsc00010fxv.jpg ( ustawianie głośności, aparat telefoniczny). Nastepnym telefonem bedzie E71

*

Offline Klusek

  • *****
  • 1410
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.pdaclub.pl/info.php?id=6656
  • Sprzęt: Xperia Arc S
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #98 dnia: Marzec 20, 2009, 16:08:07 »
Cytuj
Nastepnym telefonem bedzie E71
I jak Ci się zepsuje to też będziesz musiał oddać ją do CRC, bo CRC jest również serwisantem Nokii ;)
Sony Xperia Arc S powered by:
FXP208 - CM10

Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #99 dnia: Marzec 23, 2009, 19:02:04 »
Witam wszystkich!
Jestem podobnie jak wy wszyscy przeszczęśliwa z powodu wysokiej jakości obsługi serwisu regenersis. Jestem co prawda posiadaczką se ale po 5 tygodniach udało mi się już zaprzyjaźnić z owym serwisem. Tak się skłda, że to co oni robią jest całkowicie bezprawne i istnieją na to odpowiednie przepisy. Ja sama zaczęłam już odpowiednie procedury prawne, które może pozwolą mi odzyskać mój telefon, który miał być wymieniony na nowy a jak się okazało odeślą mi mój naprawiony.... Jeżeli kiedykolwiek uda mi się go odzyskać od razu zaczynam sprawdzać co w nim nie tak. Po pierwszej naprawie myslałam, że psuje się sam, teraz dzięki wam wiem, że telefony naprawiają tam mniej więcej tak dobrze jaak bym zroiła to sama. Niestety jest to jedyny autoryzowany serwis wielu firm w Polsce. Zamierzam sprawę nagłośnić, nawet nie chciało mi się w to bawić, ale są oni tak bezczelni, że zaczęłam już zabawę od agencji pr se, sprawę zgłosiłam też do se, chociaż akurat oni nie są tym zainteresowani, jutro wybieram się natomiast do rzecznika praw konsumentów aby uzyskać wiążącą ich prawnie opinie, która mam nadzieję spowoduje zwrot kosztów za tego bubla i niech go sobie biorą i robią co chcą. Mam jednak pytanie czy mogę wykorzystać opinie tu zamieszczone w celu przedstawienia problemu z tym uroczym serwisantem? Będę wdzięczna za pomoc w rozdmuchaniu afery, bo moją tylko opinią nikt się raczej nie zajmie. Pozdrawiam.

*

Offline agollum

  • **
  • 206
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 4, HTC Diamond, HTC Artemis, Asus A716
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #100 dnia: Marzec 30, 2009, 11:27:39 »
Jasne, że możesz wykorzystać te opinie. Są przecież na forum publicznym i każdy może je czytać nawet bez rejestracji. Trzymam kciuki, trzeba zacząć coś robić z tą sprawą, bo jak widzę od lat jakość usług CRC/Regeneris się nie zmienia. Parę osób (w tym ja) pisało już do HTC Polska.
Pozdrowienia

PS. Coś się dzieje w sprawie?
« Ostatnia zmiana: Marzec 30, 2009, 11:29:42 wysłana przez agollum »
AGollum

Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #101 dnia: Kwiecień 02, 2009, 01:08:07 »
Ja oddałem wczoraj Compact IV poraz 3 może do 4 sztuka. Zwiesza sie zamula, poza mapą już nic nie instaluje nie używam kilku programów na raz. Na ciemnym tle przebija belka z ekranu głównego raz mocniej raz słabiej http://img27.imageshack.us/img27/2979/dsc00010fxv.jpg ( ustawianie głośności, aparat telefoniczny). Nastepnym telefonem bedzie E71

to nie była ostatnia reklamacja jutro wraca  :-|

*

Offline wojtekml

  • ***
  • 423
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt:HTC Buzz(Wildfire), LG GT540(Swift)
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #102 dnia: Kwiecień 03, 2009, 18:12:30 »
Tak czytam wszystkie wypowiedzi i powiem szczerze, z niedowierzaniem....

Moja sytuacja wyglądała następująco:
Kupiłem mda compact 4 z drugiej ręki, ale na gwarancji (jeszcze 9 miesięcy :))
Okazało się po zapoznaniu z wszystkimi funkcjami, że wifi coś nie chce się załączyć. Myślałem na początku że mam coś źle z siecią, ale zauważyłem u kumpla że jak załącza wifi to wyskakuje ikona połączenia i po chwili znajduje sieci... u mnie tylko kręci się kółko przez jakieś 10 sek. i znika. Po prostu nie załącza się i tyle.
Nie chciałem za bardzo rozstawać się z telefonem, bo miałem go dopiero 3 dzień. Po tygodniu użytkowania stwierdziłem, że jednak pojadę go oddać bo skoro już go kupiłem, to musi być sprawny na 100%. Stwierdziłem, że pojadę z telefonikiem do salonu ERY, ale nie do jakiejś "pipidówki" na "zadupiu" gdzie najpierw przez tydzień pobawią się nim a potem dopiero go wyślą na gwarancję. Pojechałem do głównego salonu ERY w Katowicach.
Wrażenia z salonu- na dzień dobry bilecik z numerkiem, proszę poczekać minutkę, wezwanie do stolika, opis usterki, dziękuję, do widzenia, może telefon zastępczy??....  kurcze stwierdziłem, że na prawdę dbają o klienta.
Pojechałem do domu ze świstkiem, no teraz trzeba tylko czekać.
W międzyczasie poszukałem, gdzie era wysyła telefony - po 3 dniach znalazłem, że mój mda pojechał do  regenersis - warszawa.
Spoko!! Można sprawdzić status - 3 dzień... telefon w trakcie naprawy w serwisie regenersis... :)  .... wow
Minął 7 dzień naprawy- status taki sam... myślę sobie, ciężka naprawa, ale ponoć trzymają do 3 tygodni roboczych...
Sprawdzam 9-go dnia, a tu niespodzianka - wydany.... jeszcze większe wow.
Następnego dnia w pracy dostaję sms-a ... telefon do odbioru.
Po pracy szybka jazda na Katowice, świstek do ręki, wchodzę do salonu, bilecik, minutka postoju, wzywają do biurka, odbieram telefon, zadowolony wracam do domu.

Po powrocie sprawdzam wszystko... i o dziwo, działa :)
Kolejną czynnością było wgranie hardspl itp itd.....
Działa do dzisiaj "wszystko"... i naprawiali tylko 10 dni .
HTC Buzz (Wildfire) , Android 2.2.1 (2.22.405.1), radio 3.35.20.10
LG GT540 (Swift) , v20A Eclair 2.1

Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #103 dnia: Kwiecień 03, 2009, 21:04:23 »
mi drugi  raz zepsuli gniazdo rysika nie reaguje na wysuw i magnes nie jest wstanie go zaciągnąć . Co teraz zepsują nikt tego nie wie :worried:

Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #104 dnia: Kwiecień 06, 2009, 12:26:35 »
Witam.
Chyba jestem wyjątkiem, ale ja jestem naprawdę bardzo zadowolony z serwisu. Wysłałem telefon dokładnie w poniedziałek tydzień temu, we wtorek już na stronie była informacja, że przyjęty do naprawy, a w piątek wysłany do klienta. Przed chwilą dostałem telefon w pełni sprawny. Co prawda usterka nie była duża, bo wystarczyło tylko zgodnie z opisem naprawy wgrać jakiś inny nowy soft, ale wcześniej moje próby hard resetów nie przyniosły rezultatów, a innych softów nie chciałem wgrywać bo bałem się, że stracę gwarancję. A Oni sobie z tym poradzili. Dodatkowo wystraszony tym wątkiem zrobiłem zdjęcia telefonu, wszystkich części i na pewno nic nie podmienili. Mam nadzieję, że nic dodatkowego nie odkryję za jakiś czas i że wszystko będzie chodziło jak należy. Także chyba nie jest tak źle z tym serwisem i warto wysyłać jeśli się ma sprzęt na gwarancji, a usterka nie jest aż taka poważna.
Pozdrawiam!

Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #105 dnia: Kwiecień 06, 2009, 17:00:31 »
a ja jestem tak sceptycznie nastawiony do tej firmy, że każdą pozytywną informację na ich temat czytam jak reklamę szemraną pisaną w ich imieniu
:kill:

*

Offline agollum

  • **
  • 206
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 4, HTC Diamond, HTC Artemis, Asus A716
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #106 dnia: Kwiecień 06, 2009, 17:02:50 »
a ja jestem tak sceptycznie nastawiony do tej firmy, że każdą pozytywną informację na ich temat czytam jak reklamę szemraną pisaną w ich imieniu
:kill:
Łączę się z tobą w bólu bo sam przeszedłem drogę przez mękę z CRC, ale po co sugerujesz złe intencje?
AGollum

*

Offline sh4man

  • 2
  • Sprzęt: HTC TyTN, Diamond, TyTN II, HD(Blackstone), Shift
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #107 dnia: Kwiecień 10, 2009, 13:06:32 »
A ja zgłosiłem im do naprawy starego HTC TyTN - sam uszkodziłem go programowo - straciłem radiorom i telefon nie startuje - wszystko. Zgadnijcie co orzekli?
Wymiana płyty głównej - koszt wymiany 2000zł a chciałbym zauważyć cały telefon kosztuje teraz około 400zł...  :ok:
Brzmi znajomo?  :D
Oczywiście telefon idzie do zwrotu do mnie i nie wiedzieć czemu muszę zapłacić 40zł za "ekspertyzę"  :mysli: i przesyłkę z powrotem kurierem 15zł.


*

Offline agollum

  • **
  • 206
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 4, HTC Diamond, HTC Artemis, Asus A716
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #108 dnia: Kwiecień 10, 2009, 15:16:55 »
A ja zgłosiłem im do naprawy starego HTC TyTN - sam uszkodziłem go programowo - straciłem radiorom i telefon nie startuje - wszystko. Zgadnijcie co orzekli?
Wymiana płyty głównej - koszt wymiany 2000zł a chciałbym zauważyć cały telefon kosztuje teraz około 400zł...  :ok:
Brzmi znajomo?  :D
Oczywiście telefon idzie do zwrotu do mnie i nie wiedzieć czemu muszę zapłacić 40zł za "ekspertyzę"  :mysli: i przesyłkę z powrotem kurierem 15zł.

Koszt naprawy mnie specjalnie nie zdziwił. Przy tego typu urządzeniach pewnie autoryzowane serwisy postępują podobnie. Sam kiedyś miałem uszkodzony w laptopie wentylatorek zintegrowany z płytą główną i również (inny) serwis zaproponował jedynie wymianę płyty w cenie przekraczającej trzykrotną wartość używanego laptopa.
A za ekspertyzę i przesyłkę płacisz przypuszczalnie dlatego, że nie jest to usługa w ramach gwarancji.

A poza tym uważam, że Regeneris/CRC powinno zostać zburzone :)

Pozdrówka i wesołego jaja (świątecznego oczywiście)
AGollum

Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #109 dnia: Kwiecień 12, 2009, 13:07:36 »
Witam. Proszę o kontakt wszystkich, którzy czują się oszukani przez firmę Regenersis, 508350700   mail pw.west@interia.pl

*

Offline mike100

  • ****
  • 596
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: BB 9780, BB Playbook
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #110 dnia: Kwiecień 21, 2009, 16:06:03 »
Witam. Proszę o kontakt wszystkich, którzy czują się oszukani przez firmę Regenersis, 508350700   mail pw.west@interia.pl
wysłałem jakiś czas temu maila.
High Tech Crap
BB 9780, Clarion Map790
Dell Vostro 3300, BB Playbook w drodze :)

*

Offline mike100

  • ****
  • 596
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: BB 9780, BB Playbook
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #111 dnia: Kwiecień 28, 2009, 13:15:42 »
w moim Diamondzie po raz trzeci wymieniono płytę główną...jutro powinni mi go odesłać...
jak znowu coś będzie zepsutę muszą mi dać nowy...
High Tech Crap
BB 9780, Clarion Map790
Dell Vostro 3300, BB Playbook w drodze :)

*

Offline agollum

  • **
  • 206
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 4, HTC Diamond, HTC Artemis, Asus A716
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #112 dnia: Kwiecień 28, 2009, 16:19:08 »
w moim Diamondzie po raz trzeci wymieniono płytę główną...jutro powinni mi go odesłać...
jak znowu coś będzie zepsutę muszą mi dać nowy...
Szczerze Ci współczuję. Masz chyba jakiegoś wyjątkowego pecha.
Powodzenia,
AGollum

*

Offline mike100

  • ****
  • 596
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: BB 9780, BB Playbook
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #113 dnia: Kwiecień 29, 2009, 09:15:48 »
w moim Diamondzie po raz trzeci wymieniono płytę główną...jutro powinni mi go odesłać...
jak znowu coś będzie zepsutę muszą mi dać nowy...
Szczerze Ci współczuję. Masz chyba jakiegoś wyjątkowego pecha.
Powodzenia,
dzięki, pech pechem, ale wytłumacz mi jedno, dlaczego diamond wraca z serwisu z nowymi usterkami? jeszcze nie było tak, żeby diament się zepsuł "w toku używania", zawsze od nich wraca uszkodzony.
High Tech Crap
BB 9780, Clarion Map790
Dell Vostro 3300, BB Playbook w drodze :)

*

Offline agollum

  • **
  • 206
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 4, HTC Diamond, HTC Artemis, Asus A716
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #114 dnia: Kwiecień 29, 2009, 10:08:54 »
dzięki, pech pechem, ale wytłumacz mi jedno, dlaczego diamond wraca z serwisu z nowymi usterkami? jeszcze nie było tak, żeby diament się zepsuł "w toku używania", zawsze od nich wraca uszkodzony.

Wiesz jak to mówią, są rzeczy o których się fizjologom nie śniło...
Ja swojego PDA nie wysyłam do aktualizacji oprogramowania bo boję się, że przy okazji zmienią mi płytę główną na pecetową.
AGollum

Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #115 dnia: Kwiecień 30, 2009, 09:04:26 »
Witam,

na stronie HTC pojawiła się oficjalna ankieta dot. zadowolenia klienta. Wprawdzie nie ma języka polskiego, ale chyba każdy da sobie radę z podstawowym angielskim. Ponieważ takie ankiety po coś się robi proponuje wyrazić tam swoją opinię na temat serwisu.

dodaję link:
http://survey.htc.com/WorldWide/
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 30, 2009, 09:09:17 wysłana przez tatar.tatar »

*

Offline mike100

  • ****
  • 596
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: BB 9780, BB Playbook
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #116 dnia: Kwiecień 30, 2009, 11:57:33 »
już to zrobiłem. w opisie walnąłem elborat :ohreally:
High Tech Crap
BB 9780, Clarion Map790
Dell Vostro 3300, BB Playbook w drodze :)

*

Offline tranzystor

  • ****
  • 500
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Blackberry 9000, PlayBook 16GB OS2
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #117 dnia: Kwiecień 30, 2009, 12:40:20 »
witam 


Czytam  tak w sumie  z nudow  ten tekst  i chcialbym dodac swoje spostrzezenia na ten  temat   wszyscy na okolo najezdzaja na crc/regenersis i bynajmniej nie opowiadam sie tutaj  za zadna strona   ale moim zdaniem problem z serwisem polega na tym iz jest on jeden na caly kraj  - jak to w  zbiorowym serwisie z calego kraju niewykluczone ze tych urzadzen moga miec "setki" do naprawy  ciezko mi tutaj tez mowiac  o obsadzier samego serwisu  - ktos pisal ze  pracuja tam "gnojki", szczeniaki ale panowie  dzisiejsze technologie niepozwalaja  ludziom po 40-tce na prace w takich serwisach z uwagi na chocizby fakt miniaturyzacji  - przyszla mi takze jeszcze inna  mysl (wnioski z mojej pracy) serwisant ma prawdopodobnie na wykonanie naprawy 1-2 roboczo- godziny ktore to czasem  poprostu nie starcza na  calkowita diagnoze sprzetu badz dokonanie naprawy  - chodzi mi o to ze pracownik serwisu ma przewidziany  taki czas w ktorym to ma sie wyrobic   za wieksze poswoecenie poprostu nie dostanie zaplaty  - reszta nasowa sie sama co za tym idzie skoro mam dwie godziny to musze sie pospieszyc a co za tym idzie  mozna cos przeoczyc lub czegos nie zlozyc ,  wiekszosc usterek  po powrotach z serwisu to albo nie dziala kamera, albo GPS  lub tez klawiatura  (niepoprawnie wpieta tasma lub wogole nie wpieta ) wszystko  to wynika   z pospiechu  - sam tez pracuje  w serwisie autoryzowanym i wiem  co to znaczy  miec na karku " na dzis" 16 urzadzen do naprawy - czasem jest to  fizycznie wrecz nie mozliwe .....

Stad tez wlasnie nasowa sie pytanie czy nie powienno byc  conajmniej 3 punktow na  kraj  ? prawdopodobnie zmienilo by to znaczaco prace serwisu  - ta negatywna  wynikajaca z oblozenia sprzetem  - jak sadzicie czemu  klient jest zbywany - odpowiedz jest prosta serwisantowi nie udalo sie  wyrobic dziennej normy   stad tez lepiej oddac urzadzenie uszkodzone i powtornie przyjac do naprawy  niz wydluzac czas  bo za to jest kara  dla serwisanta  ...


Pozdrawiam  -  to tylko moje spostrzezenia zza lady   wiec  odrazu mnie nie krytykowac  :P

*

Offline agollum

  • **
  • 206
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 4, HTC Diamond, HTC Artemis, Asus A716
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #118 dnia: Kwiecień 30, 2009, 16:57:12 »
Czemu ktoś ma Cię krytykować. Piszesz kulturalnie, masz logiczne argumenty. Jedynie co do tezy o tym, że 40-letni staruszkowie nie nadają się do naprawy miniaturowych urządzeń się z Tobą nie zgodzę. Niedawno na Planete widziałem film o najlepszych zegarmistrzach świata. Jak myślisz - są nastolatkami? :)
Gdyby było więcej serwisów konkurencja na pewno dobrze by zrobiła rynkowi, ale nie zmienia to faktu, że praca obecnie jedynego jest na żenującym poziomie i jako klienci mamy święte prawo się burzyć, pisać ankiety i dzwonić z reklamacjami. To i tak niewiele biorąc pod uwagę ceny naszych urządzeń, które niekiedy miesiącami są "naprawiane".
Pozdrawiam
AGollum

Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #119 dnia: Maj 01, 2009, 16:25:57 »
Witam, niestety większość z was ma rację, firma ma duże niedociągnięcia zarówno wobec klientów jak i własnych pracowników. Jedynym usprawiedliwieniem może być to że "naprawia" się tam masę ale to naprawdę masę sprzętu, telefonów, płyt gółównych do laptopów i innych.
W ciągu doby są to tysiące sztuk, nic dziwnego że częste są skargi na Regenersis, ponadto wśrod pracownikow jest duża rotacja co powoduj że zanim ktoś nauczy się naprawiać to troche bubli wyśle w świat(bo kontrola jakości nie sprawdza wszystkich napraw) a jak nauczy się naprawiać i zorietuje się ile firma zarabia na jego pracy to szybko znika i pojawia sie kolejny żóltodziób. Jeżeli oddajecie sprzęt do naprawy upewnijcie się czy usterka jest tak znaczna że warto ryzykować. Jeżeli odbieracie sprzęt z Regenersis to dokładnie sprawdzajcie czy wszystko działa i czy nie ma jakiś widocznych uszkodzeń(naprawiając jedną usterke mogą zepsuc coś innego) A żeby przetestowac wszystko w telefonie, ipodzie modemie czy płycie gł. trzeba mieć na to czas a strata czasu na dokładne testowanie dla tecznika czy testera to obniżony wskaźnik produktywności i niższa premia. Niestety czasem pracownikowi opłaca się wysyłać sztuki bez pełnego testu niż testować dokładnie i mieć mało powrotów. Jezeli czujecie sie pokrzywdzeni przez ww. serwis walczcie o swoje!!  dzwońcie i pytajcie się o stan naprawy, poganiajcie ich, kłućcie się gdy twierdzą że gwarancja nie obejmuje waszej usterki a powinna. Pamietajcie że płyta, telefon czy modem może się uszkodzić także w drodze do serwisu a nawet u nich w magazynie. Jeżeli rozmowy z serwisem nie pomagaja interweniujcie do przedstawicieli serwisowanego sprzętu.