Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić

  • 443 Odpowiedzi
  • 191760 Wyświetleń

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

*

Offline wic1234

  • ***
  • 268
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Nokia N97
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #360 dnia: Kwiecień 06, 2010, 13:05:26 »
Mnie ostatnio serwis rozwalił.
Fakt, że w zastępstwie była pani "FRAU", która odzywała się dość nieuprzejmie no i delikatnie mówiąc przeczyła prawom logiki.
Mam 2 telefony nokii.

Jedn z kartą gwarancyjną i dowodem zakupu drugi tylko z dowodem zakupu.
Ten z tylko dowodem zakupu mi przyjęła  (bo już wcześniej go serwisowali)
A drugiego nie bo nie mam karty gwarancyjnej a o ile wiadomo to dowód zakupu jest najważniejszy a po IMEI mogą sprawdzić ile jest gwarancji.

Na tekst "może mogła by Pani sprawdzić po numerze IMEI? z pewnością znajdzie Pani tam informacje na temat tego ile gwarancji pozostało" usłyszałem "JA NIC NIE MUSZĘ!" (tak jakbym mówił, że coś musisz ;P ) .
Poza tym wychodziła (bez słowa) w trakcie mówienia co telefonowi dolega.

Zostałem rozwalony przez jej kompetencje 0_o
Potwierdźcie proszę. O ile mi wiadomo to do uznania gwaarncji jest potrzebny IMEI do którego przypisano gwarancję i dokument zakupu.  A karta gwarancyjna to tylko lipny stempel 0_o

Pozdrawiam
Treo 600  ->  XDA1> XDA 2> Nokia E90 > Nokia 6300 / N97

*

Offline mike100

  • ****
  • 596
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: BB 9780, BB Playbook
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #361 dnia: Kwiecień 08, 2010, 10:51:05 »
oddawałem Nokie na Siennej tylko z fakturą i nie było problemu...
High Tech Crap
BB 9780, Clarion Map790
Dell Vostro 3300, BB Playbook w drodze :)

*

Offline wic1234

  • ***
  • 268
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Nokia N97
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #362 dnia: Kwiecień 08, 2010, 12:24:52 »
Dlatego się zbulwersowałem... Mam 2 telefony i jeden przyjęli mi na fakture a drugiego nie pomimo, że ma gwarancje na numerze IMEI.

Beka, nie?
Treo 600  ->  XDA1> XDA 2> Nokia E90 > Nokia 6300 / N97

*

Offline baciarek

  • ****
  • 687
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S5
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #363 dnia: Kwiecień 08, 2010, 12:33:09 »
Robię cotygodniowy update z małym skrótem informacji.

Więc 15 marca telefon został zarejestrowany w systemie serwisu
Wady: drżący przeskakujący ekran, zepsute audio GSM - charczący glośnik.

Telefon po 7 dniach przyjechał z naprawionym audio (wymieniony moduł) na ekran niestety zabrakło czasu i wrócił, z tym, że po rozebraniu i złożeniu telefonu z działaniem ekranu było sporo gorzej. Telefon odesłałem jeszcze w ten sam dzień i na drugi dzień tj. 24 marzec został zarejestrowany w systemie serwisu.

Po tygodniu dzwonie i pytam co z telefonem : czekamy na części
Z racji, że były święta (co prawda w tygodniu wolny był tylko poniedziałek) ale dałem dzień dłużej z dzwonieniem - poza tym nie chciałem się już denerwować.

Dziś dzwonie do serwisu i dowiaduje się, że części przyjechały, nie wiadomo czy wszystkie ale przyjechały :) no ale status dalej jest w trakcie naprawy gwarancyjnej. Mam nadzieję, że dziś zdążą naprawić i wysłać - choć czasem w to wątpię.

Podsumowanie na dzień dzisiejszy : telefonu nie mam 3 tygodnie :)
Fajnie ? Używałem go tydzień a w międzyczasie zdążył przez ten czas co go nie mam stanieć o 250 zł - fajnie co nie ?
Czy ten zafajdany serwis nie może mieć części na stocku ? jak się kończą to zamawiają następne ?
Dramat, już mnie k&%@#$&a bierze na myśl, że jest szansa, że znowu coś nie będzie działać.

UWAGA do rekordu w czasie naprawy jeszcze mi sporo brakuje ale dla informacji wynosi on 100 dni !!  :O
Tyle co klubowicz czekał na naprawienie sprzętu. BOŻE WIDZISZ I NIE GRZMISZ


EDIT:
Wysłałem dziś maila i dostałem odpowiedź (o dziwo),  że w przyszłym tygodniu dopiero będą mieć części ...........
Jak to jest możliwe, że autoryzowany serwis nie ma części przez 2 tygodnie - na razie bo przecież kto mi gwarantuje, że będą one następnym tygodniu . To jest karygodne, muszą im w końcu odebrać serwisowanie HTC bo to jest żenujące !!
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 09, 2010, 15:51:27 wysłana przez baciarek »
Kobieta + 50ml = CHMOD 777

*

Offline Cyper

  • **
  • 113
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Mio A701 --> Samsung Omnia 2
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #364 dnia: Kwiecień 13, 2010, 10:30:38 »
Ja 1.04.2010 wysłałem swojego Szajsunga O2 to regenersis. 9.04.2010 wysłali do mnie z powrotem, wczoraj odebrałem.

Usterką zgłaszaną był kurz pod wyświetlaczem (standard w pewnej partii urządzeń) + znikające Wifi (wina softu). Pod względem naprawy usterek - brak zastrzeżeń.

Natomiast popsuli co innego - najprawdopodobniej podczas lutowania, zrobili gdzieś błąd i telefon podczas uruchamania widzi że jakieś urządzenie podłączone jest pod minijacka. Przez co dźwięk nie jest przekazywany na głośnik - po podłączeniu słuchawek też nie działa.
Więc dziś wraca z powrotem do serwisu...


MIO A701 WM6Five.v1.1 [build 28002.5.3.0] --> Samsung Omnia 2

*

Offline Antej

  • Ekspert HTC Blueangel
  • ******
  • 3005
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #365 dnia: Kwiecień 13, 2010, 10:56:53 »
już raz czytalem o takiej usterce, chyba w dziale sprzedam ktos opisywal to. co do naprawy, to strasznie trudna była, wyciagnac kurz i zmienic soft, w warunkach domowych tez pewnie to zrobisz (w wiekszosci HTC przynajmniej da rade), a serwis i tak musial cos spieprzyc.

*

Offline baciarek

  • ****
  • 687
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S5
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #366 dnia: Kwiecień 13, 2010, 15:44:56 »
Panowie LEO wraca jutro do domu :) pojawił się numer listu przewozowego, trzymajcie kciuki, żeby wszystko działało.

Reasumując po raz któryś :
Pierwsze przyjęcie do serwisy 15.03
Jutro jak wróci będzie 14.04
I biegnę dziś rzucić na tacę, żeby był sprawny .... :)
Kobieta + 50ml = CHMOD 777

*

tomwil

Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #367 dnia: Kwiecień 13, 2010, 15:47:09 »
Panowie LEO wraca jutro do domu :) pojawił się numer listu przewozowego, trzymajcie kciuki, żeby wszystko działało.

Reasumując po raz któryś :
Pierwsze przyjęcie do serwisy 15.03
Jutro jak wróci będzie 14.04
I biegnę dziś rzucić na tacę, żeby był sprawny .... :)

ja bym tam poczekał....  można stracić wiare ...   :mrgreen:

*

Offline mike100

  • ****
  • 596
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: BB 9780, BB Playbook
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #368 dnia: Kwiecień 13, 2010, 17:04:52 »
zamawiaj kuriera  :E
High Tech Crap
BB 9780, Clarion Map790
Dell Vostro 3300, BB Playbook w drodze :)

*

Offline baciarek

  • ****
  • 687
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S5
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #369 dnia: Kwiecień 13, 2010, 19:46:34 »
Ja prosiłem, żebyście trzymali kciuki a nie modlili się o ponowną wysyłkę  :ohreally:

Teraz jak coś będzie to ide do sprzedawcy z rękojmią i podpiętymi naprawami z rządaniem tylko i wyłącznie wymiany sprzętu na nowy.
Naprawy już były.

Pozdrawiam i mimo wszystko jestem dobrej myśli  :proud:

EDIT:

Stwierdzam narazie po 4 godzinach działania wszystko jest sprawne a usterki usunięte. Gdyby nie ta prędkość naprawiania i to że trzeba było wysłać 2 razy to było by przyzwoicie. Niestety nie jest.

Grunt że mi kurier nie jest potrzebny  :grin:
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 14, 2010, 17:26:18 wysłana przez baciarek »
Kobieta + 50ml = CHMOD 777

Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #370 dnia: Kwiecień 30, 2010, 08:56:06 »
Panowie mój telefon "lądował" w serwisie wielokrotnie ( 5 razy),raz wymieniono płyte główna ale wada pozostała a rękojmio od tej wymiany nie liczono na nowo mimo że tak naprawdę dostałem inny telefon-inny imei. Niestety w ciągu rękojmi (1 rok-telefon na firmę) nie pomyślałem o zażądaniu nowego telefonu choć miałem takie prawo.Po ostatniej naprawie (nr 5) telefon wrócił z Regenersis z uszkodzona tylna klapką i to był kres mej cierpliwości.Szybkim krokiem udałem się do salonu gdzie zakupiłem telefon i tam po długiej walce(konsultant biegał od ich prawnika do miejsca naszej pogawędki).Stanęło na tym iż zażądałem nowego telefonu wyjaśniając iż w ciągu 1.5 roku telefon był w naprawie ok 2 miesięcy i jest to dla mej firmy strata a dla mnie bardzo niewygodne.Zażądałem też zniżki na abonament  i(tu mały szantaż) POPROSIŁEM O ROZWIĄZANIE UMOWY na aparaty firmowe  jakie posiadam w firmie Orange-bez względu na koszty rozwiązania umowy(które okazały się śmieszne po nowelizacji przepisów)
Po 14 dniach dostałem nowy telefon(ale ze starą baterią he he) i zniżkę na abonament na 6 miesięcy 15%  :mrgreen:
Dowiedziałem się też że w czasie rękojmi już po pierwszej awarii powinienem zażądać wymiany telefonu na nowy no ale polak zawsze mądry po szkodzie  :grin:
Czasem nie ma wyboru i taki proceder o jakim napisałem należy zastosować-takie czasy.
To tak samo jak w PZU z AC-miał Pan stłuczkę to 10% zwyżki-
-No to dzięki idę do Hestii ...
-Proszę zaczekać zrobimy bez zwyzki
..Samo życie
Pozdrawiam
Strona bez której w tych czasach żyć się już nie da..  B)
http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=321
Doświadczenie spływa po ludziach ani ich nie oświecając, ani nie poprawiając.
Napoleon Bonaparte

*

Offline andy_bez_wandy

  • ******
  • 4056
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #371 dnia: Kwiecień 30, 2010, 16:25:50 »
Panowie mój telefon "lądował" w serwisie wielokrotnie ( 5 razy),raz wymieniono płyte główna ale wada pozostała a rękojmio od tej wymiany nie liczono na nowo mimo że tak naprawdę dostałem inny telefon-inny imei. Niestety w ciągu rękojmi (1 rok-telefon na firmę) nie pomyślałem o zażądaniu nowego telefonu choć miałem takie prawo.Po ostatniej naprawie (nr 5) telefon wrócił z Regenersis z uszkodzona tylna klapką i to był kres mej cierpliwości.Szybkim krokiem udałem się do salonu gdzie zakupiłem telefon i tam po długiej walce(konsultant biegał od ich prawnika do miejsca naszej pogawędki).Stanęło na tym iż zażądałem nowego telefonu wyjaśniając iż w ciągu 1.5 roku telefon był w naprawie ok 2 miesięcy i jest to dla mej firmy strata a dla mnie bardzo niewygodne.Zażądałem też zniżki na abonament  i(tu mały szantaż) POPROSIŁEM O ROZWIĄZANIE UMOWY na aparaty firmowe  jakie posiadam w firmie Orange-bez względu na koszty rozwiązania umowy(które okazały się śmieszne po nowelizacji przepisów)
Po 14 dniach dostałem nowy telefon(ale ze starą baterią he he) i zniżkę na abonament na 6 miesięcy 15%  :mrgreen:
Dowiedziałem się też że w czasie rękojmi już po pierwszej awarii powinienem zażądać wymiany telefonu na nowy no ale polak zawsze mądry po szkodzie  :grin:
Czasem nie ma wyboru i taki proceder o jakim napisałem należy zastosować-takie czasy.

ale rozumiem iz na nowy telefon gwarancja liczy sie w Twoim przypadku od nowa ?!  :mysli:

Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #372 dnia: Kwiecień 30, 2010, 21:40:23 »
ale rozumiem iz na nowy telefon gwarancja liczy sie w Twoim przypadku od nowa ?!  :mysli:

Tak kolego,dostałem nową FV na telefon  :mrgreen:
Doświadczenie spływa po ludziach ani ich nie oświecając, ani nie poprawiając.
Napoleon Bonaparte

*

Offline andy_bez_wandy

  • ******
  • 4056
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #373 dnia: Maj 01, 2010, 00:20:44 »
ale rozumiem iz na nowy telefon gwarancja liczy sie w Twoim przypadku od nowa ?!  :mysli:

Tak kolego,dostałem nową FV na telefon  :mrgreen:

czy tym razem tez wziales to na firme czy na osobe fizyczna ? bo w tym drugim przypadku bylbys w duzo lepszej sytuacji jesli chodzi o warunki i czas rekojmii (24 mce)

*

Offline baciarek

  • ****
  • 687
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S5
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #374 dnia: Maj 02, 2010, 20:25:58 »
Raczej dostał też na firmę bo skorzystał z praw rękojmi a nie gwarancji.
Ja nie korzystałem z wymiany z prostej przyczyny, HD2 są 2 wersje na rynku i jeśli by mi wymienili na nowy to duża szansa, że dostałbym ze starym ekranem i dalej musiałbym się wozić z serwisem. Już wolałem odcierpieć swoje i mieć ekran nowego typu.

W ogóle podsumowując ekran w HD2 niby nastąpiła poprawa bo nie wariuje, ale precyzja nie jest nadzwyczajna i nie porównuje tu z rysikami (ekran rezystancyjny) tylko np. z ajfonem 3 GS, zresztą w jednym z ostatnich newsów czytałem, że HTC zmienia producenta sterownika ekranu i jak pokazują testy na androidach różnice są znaczne i widoczne gołym okiem nawet na filmikach youtube.

Pozdrawiam
Kobieta + 50ml = CHMOD 777

Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #375 dnia: Maj 06, 2010, 17:29:21 »
Witam!

Jakoś 3 tygodnie temu wysłałem mojego htc touch pro do serwisu z powodu niedziałającego głośnika i mikrofonu. Naprawiali go w sumie 13 dni od daty otrzymania. W ogóle straszne babska zajmują się jakieś tą infolinia... Otrzymałem w dniu dzisiejszym paczuszkę ze sprzętem. Wymienili płytę główną i chyba coś od slidera klawiatury. Tym sposobem muszę znowu zapłacić za ściągniecie simlocka, co mi się za bardzo nie uśmiecha. Gorsze jest jednak to, że nie zrobili nic mikrofonem i dzisiaj znów zamówiłem kuriera. Dołączyłem nawet prośbę o skuteczną naprawę, może ktoś przeczyta i się zlituje (czyt. wykona swoją pracę) :)
Jestem niezadowolony z tego serwisu... pewnie będę w sumie miesiąc bez telefonu, oby to w końcu naprawili.

Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #376 dnia: Maj 15, 2010, 16:23:57 »
Tak musisz mieć dowód zakupu z imeiem (faktura) lub paragon z kartą gwarancyjną bo inaczej telefon traktowany jest jak nie Twój (znaleziony, skradziony nie zgłoszony) i nie ma praw gwarancyjnych i rejestrowany jest jako naprawa odpłatna. Natomiast poprzedni telefon oddawałeś do naprawy z dokumentacją paragonem co oczywiście zostało zeskanowane i wrzucone do systemu dlatego Ci go przyjeli.
Mnie ostatnio serwis rozwalił.
Fakt, że w zastępstwie była pani "FRAU", która odzywała się dość nieuprzejmie no i delikatnie mówiąc przeczyła prawom logiki.
Mam 2 telefony nokii.

Jedn z kartą gwarancyjną i dowodem zakupu drugi tylko z dowodem zakupu.
Ten z tylko dowodem zakupu mi przyjęła  (bo już wcześniej go serwisowali)
A drugiego nie bo nie mam karty gwarancyjnej a o ile wiadomo to dowód zakupu jest najważniejszy a po IMEI mogą sprawdzić ile jest gwarancji.

Na tekst "może mogła by Pani sprawdzić po numerze IMEI? z pewnością znajdzie Pani tam informacje na temat tego ile gwarancji pozostało" usłyszałem "JA NIC NIE MUSZĘ!" (tak jakbym mówił, że coś musisz ;P ) .
Poza tym wychodziła (bez słowa) w trakcie mówienia co telefonowi dolega.

Zostałem rozwalony przez jej kompetencje 0_o
Potwierdźcie proszę. O ile mi wiadomo to do uznania gwaarncji jest potrzebny IMEI do którego przypisano gwarancję i dokument zakupu.  A karta gwarancyjna to tylko lipny stempel 0_o

Pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: Maj 15, 2010, 16:35:19 wysłana przez Fronek22 »

*

Offline macm

  • 16
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #377 dnia: Maj 21, 2010, 15:11:56 »
Witajcie!
Ja pisałem jakiś czas temu o problemach z moim kaisarem. Nie działał GPS i nie wiadomo było dlaczego. Znajomy który mi go sprzedał (oczywiście wtedy wszystko działało bo był nowy) próbował naprawić ale się poddał. Wysłałem do Regenersis. Po miesiącu chyba bez informacji zacząłem wydzwaniać bo na stronie oczywiście status się nei zmieniał. Pomijając, że nie zawsze byli w stanie wogóle stwierdzić czy mój telefon wogóle tam jest, wreszcie otrzymałem informację, że niestety naprawa będzie kosztowała 1200 zł bo trzeba wymienić płytę główną. Tyle kosztował wtedy mało używany HTC Touch Pro więc nei było mowy o akceptacji. Na pytanie o naprawę gwarancyjną mówili coś o ingerencji softwarowej czyli bzdury. Miałem się odwoływać ale nie chciało mi się wysyłać i znów wydzwaniać (czyli chyba wszystko zgodnie z ich intencjami).
Jakieś 5 miesięcy później czyli miesiąc temu postanowiłem spróbowac zainstalować nowy system WM 6.5. Po (kłopotliwej ale jednak udanej) instalacji okazało się, że wszystko działa idealnie. GPS jest sprawny. Pewnie nigdy nie dowiem się co faktycznie się stało wtedy gdy przestał działać ale na próbę znów instalowałem 6.1 i gps stanowczo odmawia tam współpracy. Opisałem to aby podsumować moje boje z serwisem ale może ktoś z podobnym problemem znajdzie dzięki temu rozwiązanie.
Pozdrawiam.

Serwis HTC - Regenersis
« Odpowiedź #378 dnia: Lipiec 09, 2010, 18:45:19 »
Witam

Chciałem przestrzeć osoby które mają ochotę zakupic telefon HTC- jedynym serwisem gwarancyjnym jest regernersis ( dawne CRC).
Telefony sa bardzo dobre, nie powiem - ale co z tego jak coś się stanie, wystąpi wada fabryczna ( u mnie w ditizerze powstały takie jakby plamki powietrza, a właściwie cieczy) i otrzymuje informację iz nie uznają gwarancji bo jakis buc stwierdził że to uszkodzenie mechaniczne. telefon mam w super stanie i z pewnością nie uszkodziłem go mechanicznie. ale cóz, jakiś buc tak zdecydował i kilka stówek musze zapłacić, a odwołac się nie ma do kogo bo gdzie? do Tajwanu?
To był moj ostatni telefon HTC, a szkoda. 


*

Offline Rajmek

  • *****
  • 1224
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Galaxy S6 Edge+ (wersja 6.0.1)
Odp: Serwis HTC - Regenersis
« Odpowiedź #379 dnia: Lipiec 09, 2010, 18:57:16 »
A ja musze pochwalić,padł mi Leon,restartował się w kółko,przegrzewał.Jednym słowem umarlak.Pełen obaw po przeczytanych postach na temat Regenersis,wysłałem na ich koszt DHL-em  do naprawy.Bez zbędnych ceregieli,podglądając tylko  na ich stronie stan serwisowania mojego HD2,po tygodniu miałem już wymienioną płytę główną i "zabawkę" w domu.

*

Offline tomaszkap

  • *****
  • 8899
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mój avatar to Sawyer
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A52 5G
Odp: Serwis HTC - Regenersis
« Odpowiedź #380 dnia: Lipiec 09, 2010, 19:21:29 »
Było:Asus A696->SPV M650->Nuvifone M20->i5700->Kaiser-> SGSI,SGSII,SGSIV,Huawei,PALM Centro, Xiaomi Mi Mix 2s, Samsung Galaxy J4, Xiaomi Redmi Note 4 64/4 GB, Huawei P20 ProRealme 8Pro/8GB/128GB, Samsung A52s/A54 5G

*

Offline WereWolf

  • **
  • 117
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://lubke.pl
  • Sprzęt: HTC Touch Pro (Raphael)
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #381 dnia: Lipiec 15, 2010, 07:55:14 »
No to i ja dorzucę swoje trzy grosze, tym razem pozytywne (wcześniej z Wizardem było gorzej, choć tu była moja wina, bo gwarancja nie została uznana przez zmianę softu, a nie wszystko przywróciłem do oryginału).

Tym razem wysyłałem do serwisu Touch Pro, przez salon Orange.
Pierwszy szok przeżyłem już na miejscu w salonie... Pani otworzyła telefon i na miejscu stwierdziła, że mogą być problemu, bo telefon został prawdopodobnie zalany, a pracowała w serwisie i orientuje się, że w większości takich przypadków od razu odsyłają telefony - a poznała to po naklejce na baterii, o której istnieniu wcześniej nawet nie wiedziałem.
Zaznaczę, że za mojego posiadania telefon zalany nie został, no ale pierwszym właścicielem nie byłem, a że nie wiedziałem o tym kawałku papierka, to nie sprawdzałem go wcześniej.
No ale spróbować wysłać można, więc wysłałem.

Co do awarii, to do wysyłki zbierałem się już wcześniej, bo od początku był problem z przyciskami pod ekranem (nie zawsze działały lewo/prawo - standardowa wada podobno) i warstwa dotykowa na niej (scroll/zoom wheel), oraz nie działał czujnik rysika. Zebrałem się do naprawy dopiero jak padło mi całkowicie gniazdo ładowania - tu obawiałem się, że mogą to uznać za uszkodzenie mechaniczne. Telefon poszedł do serwisu...

Wrócił po niecałych dwóch tygodniach, niestety ktoś zapomniał dołączyć protokołu serwisowego, więc już coś mi nie pasowało. Obejrzałem telefon na szybko na miejscu w salonie i jakie było moje zdziwienie, gdy zobaczyłem, że jednak coś z nim robiono... Wymienili gniazdo ładowania, czujnik rysika również, niestety z przyciskami nadal był problem, choć mam wrażenie, że trochę mniejszy. Telefonu nawet nie otwierałem, wysłałem od razu jeszcze raz.

Wczoraj odebrałem go ponownie (minęły również niecałe 2 tygodnie). Tym razem protokół serwisowy był dołączony - wymieniono klawiaturę pod ekranem i coś jeszcze, ale niezbyt się orientuję po nazwie, pewnie coś z tym połączonego. Jako, że nie miałem czasu, stwierdziłem że sprawdzę spokojnie w domu. Telefon okazuje się działać teraz bez zarzutu.

Jednak najbardziej zdziwiłem się, gdy otworzyłem telefon. Na baterii nie ma śladu teoretycznego zalania (naklejka jest nieruszona). Nie wiem czy można wymienić samą naklejkę, nie spisałem niestety numery seryjnego baterii, więc nie mogę tego sprawdzić, ale wygląda mi to na wymianę baterii na nową.

Ogólnie więc jestem bardzo zadowolony z działania serwisu. Co prawda w międzyczasie zdążyłem okazyjnie kupić prawie nowego TP, więc teraz mam jedną sztukę na sprzedaż :D Ale przynajmniej odzyskam trochę kosztów.

Dodam, że telefon był serwisowany co prawda przez Regenersis, ale oddział w Poznaniu (firma Trial) - nie wiem czy pracują tam inaczej niż w stolicy, ale spisali się bardzo dobrze.
"If it's just us, seems like an awful waste of space..."

Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #382 dnia: Sierpień 31, 2010, 15:37:56 »
Witam wszystkich.

Czy orientujecie się czy w przypadku wymiany płyty głównej zgłoszenie serwisowe dalej wisi na starym ?

Tydzień temu 24.08 posłałem po raz kolejny mojego diamenta na naprawę wifi. W systemie pojawił sie dopiero 28 i od tego czasu status się  nie zmienia. Z ostania naprawa uwinęli się w tydzień, dlatego zaczynam mieć wątpliwości. Albo po prostu rok temu miałem szczescie ;) ?


Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #383 dnia: Wrzesień 06, 2010, 16:16:54 »
Witam

Uszkodziłem sobie HD2 (pajęczyna na wyświetlaczu - ale wszstko działa dotyk wyświetlacz mimo ze ekran jest popękany i kawałki szkła wbijają się w ucho przy dzwonieniu)
odesłałem do Regenersis wysłałem 11.08,
zarejestrowali do naprawy 20.08,
przysłali kosztorys (uszkodzenie mech.) 02.09

koszt naprawy 720 zł
Trochę mnie zastanawia ten koszt bo ekran i ogólnie telefon działają bez zarzutu.
Do wymiany zakwalifikowano: wyswietlacz, klawiatura pod wyświetlaczem, ramka wokół wyświetlacza i taśma.

Jakie są wasze opinie na ten temat. W razie potrzeby moge podać poszczególne pozycje i ceny.

pzdr :)

*

Offline wic1234

  • ***
  • 268
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Nokia N97
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #384 dnia: Wrzesień 07, 2010, 13:12:38 »
Często wyświetlacz to ekran + szybka + dygitizer (dotyk) więc sobie liczą. Jak nie miałeś gwarancji to + robocizna więc klasyczne zdzierstwo pełną parą.

Miałem kiedyś quteka 2020 i za wymianę guzika (złamany pałączek pod buttonem) zdarto ze mnie 50 zeta ;P

No a jak dawałeś coś do serwisu producenta to pewnie opłacalniej kupić następny ;)

Nie miałem tej wątpliwej przyjemności oddać jakiegoś nowszego telefonu do serwisu.
Treo 600  ->  XDA1> XDA 2> Nokia E90 > Nokia 6300 / N97

Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #385 dnia: Wrzesień 17, 2010, 14:04:21 »
15.09 mam już HD2 u siebie naprawione - od 12.08 to miesiąc trzymali
I teraz tak:
to za co mogli zedrzeć ze mnie kasę czyli pęknięty wyświetlacz to zrobili,
ale to co zgłosiłem na naprawę gwarancyjną (brzęcząca soczewka podczas wibracji - poza tym słychać jak łapie ostrość to pyka) nie zrobili - telefon ogólnie działą dobrze ale to tylko wyświetlacz był

chyba wyślę ponownie

*

Offline wic1234

  • ***
  • 268
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Nokia N97
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #386 dnia: Wrzesień 17, 2010, 14:40:11 »
Ja swój fon oddałem do nich tydzień czy 2 temu. Cisza :P
Wcześniej oddawałem inny model to wymiana trwała 2 miesiące :(
Nie oddali mi tych 2-3 miesięcy przez które nie widziałem na oczy telefonu ;(

Inna sprawa to to, że telefon jest na gwarancji jeszcze 2 tygodnie to mi nie chcieli przyjąć jako na gwarancji :P
W końcu przyjęli ale mam nadzieję, że nikt się nie wygłupi i mnie nie podliczę :P
Treo 600  ->  XDA1> XDA 2> Nokia E90 > Nokia 6300 / N97

Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #387 dnia: Wrzesień 18, 2010, 11:11:23 »
szukałem już w kilku miejscach i znaleźć nie mogę. Jaki jest przewidziany czas na naprawę w ramach gwarancji htc?

Pozdr
vito

*

Offline opp

  • **
  • 134
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tylko HTC
  • Sprzęt: HTC HD2 HTC Desire HTC Diamond HTC TyTn II
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #388 dnia: Październik 27, 2010, 18:04:59 »
Ja mojego htc hd2 wysłałem poprzez salon plus gsm. Jedna rzecz, która mnie martwi to to że na fakturze są inne dane i jest słabo czytelna a w formularzu zgłoszeniowym są inne dane osobowe, no i na fakturze nie ma nr imei. Pani w salonie przyjęła...jak spojrzy na to serwis? Ktoś miał podobny przypadek?

*

Offline Yankee

  • ***
  • 256
  • Sprzęt: Samsung Galaxy Note II N7100
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #389 dnia: Listopad 09, 2010, 20:08:42 »
witam,

oddałem mojego nowego HTC HD2 do serwisu gdyż się sam restartował. Wymienili płytę główną i .... zdarli w narożnikach obudowy gumę do gołej blachy. Nie odebrałem w sklepie telefonu i wrócił do Regenersisu. Co jeszcze mogą zniszczyć ?