Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić

  • 443 Odpowiedzi
  • 191899 Wyświetleń

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

*

Offline Cameyo

  • **
  • 139
  • Sprzęt: BB 9700
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #270 dnia: Październik 06, 2009, 17:15:17 »
Telefon HTC juz 17 dni roboczych w serwisie - czekaja na czesci... ZENADA.

*

Offline wwwojciech

  • *
  • 83
  • Love Regenersis !!!
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #271 dnia: Październik 07, 2009, 06:11:05 »
Telefon HTC juz 17 dni roboczych w serwisie - czekaja na czesci... ZENADA.

Można zawsze podskoczyć do Chin po te części ....

*

Offline tranzystor

  • ****
  • 500
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Blackberry 9000, PlayBook 16GB OS2
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #272 dnia: Październik 07, 2009, 07:47:28 »
fakt  ostatnio  niezabardzo jest z czesciami   nawet jak cos   z europartsu zamawiam czy cos  to  sa  "końskie" czasy realizacji  28dni   :mysli:

nieciekawie   jest  ....

*

Offline wwwojciech

  • *
  • 83
  • Love Regenersis !!!
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #273 dnia: Październik 07, 2009, 09:39:21 »
Turbodynomen zawstydził Regenersis trzymał telefon 34 dni....  :grin: :E

*

Offline Birra

  • 12
  • Sprzęt: n96
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #274 dnia: Październik 08, 2009, 18:47:01 »
Telefon HTC juz 17 dni roboczych w serwisie - czekaja na czesci... ZENADA.

Można zawsze podskoczyć do Chin po te części ....

Ale po co do Chin wystarczy trochę wody z kałuży i po kłopocie.

*

Offline radekrpr

  • *
  • 88
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Desire > Sensation
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #275 dnia: Październik 08, 2009, 22:22:57 »
Telefon HTC juz 17 dni roboczych w serwisie - czekaja na czesci... ZENADA.

Można zawsze podskoczyć do Chin po te części ....

Ale po co do Chin wystarczy trochę wody z kałuży i po kłopocie.
a ta woda to musi być z kałuży??

*

Offline Birra

  • 12
  • Sprzęt: n96
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #276 dnia: Październik 08, 2009, 22:33:22 »
Telefon HTC juz 17 dni roboczych w serwisie - czekaja na czesci... ZENADA.

Można zawsze podskoczyć do Chin po te części ....

Ale po co do Chin wystarczy trochę wody z kałuży i po kłopocie.
a ta woda to musi być z kałuży??

Może być z kaloryfera.

*

Offline Adamerso

  • :)
  • ******
  • 4139
  • Płeć: Mężczyzna
  • abonent czasowo niedostępny
  • Sprzęt: Oneplus 9 pro + Teclast T50 PRO + Jornada 680 :))
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #277 dnia: Październik 08, 2009, 22:34:30 »
z mussgó  :E


nie offtopować   :P

*

Offline Cameyo

  • **
  • 139
  • Sprzęt: BB 9700
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #278 dnia: Październik 17, 2009, 18:45:13 »
Telefon HTC juz 17 dni roboczych w serwisie - czekaja na czesci... ZENADA.
smartfonik przyjechal w piatek... Wyjechal ode mnie 10.09, 14.09 zostal zarejestrowany w systemie, 16.10 przyjechal.

Ponad miesiac. Czy nie moze powstac inny konkurencyjny serwis? na Boga, nie ma nic gorszego niz monopolista na rynku.

Stwierdzilem, ze kupie Samsunga, bo ma inny serwis, niewazne jaki, na pewno lepszy, a tu dowiaduje sie, ze Regenersis ma przyjemnosc (niestety nie dla mnie) zaczac serwisowanie Samsunga  :S :-|

*

Offline Adamerso

  • :)
  • ******
  • 4139
  • Płeć: Mężczyzna
  • abonent czasowo niedostępny
  • Sprzęt: Oneplus 9 pro + Teclast T50 PRO + Jornada 680 :))
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #279 dnia: Październik 18, 2009, 00:07:46 »
Tak tylko z doświadczenia powiem, że warto im sprzęt zawieźć do tego punktu przyjęć telefonu.

Dwukrotnie miałem przyjemność (sic!) tam oddawać i raz telefon był następnego dnia, a innym razem oddany w czwartek - odebrany w poniedziałek. W nokii wymiana części obudowy (klapkowiec, nie zamykał się), a w SE padła płyta i dali nowy (za wyjątkiem baterii i klapki od baterii).

*

Offline blu84

  • **
  • 187
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: SE Z520i  :mrgreen:,N900, MDA-PRO, Asus P565
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #280 dnia: Październik 18, 2009, 10:31:42 »
omg :E ... to oni serwisują nokie?

*

Offline radekrpr

  • *
  • 88
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Desire > Sensation
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #281 dnia: Październik 24, 2009, 00:12:25 »
co tu taka cisza, czyżby Regenersis skończyło psuć Wasze urządzenia... :E

*

Offline Birra

  • 12
  • Sprzęt: n96
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #282 dnia: Październik 24, 2009, 19:06:23 »
co tu taka cisza, czyżby Regenersis skończyło psuć Wasze urządzenia... :E

Psują psotnicy mam nadzieję że zostaną pogonieni z tego rynku.

Cytuj

   Warszawa, dn. 2009
Sz. P.

Szanowny Panie

Dotyczy:   reklamacji nr 2009

Odpowiadając na pismo reklamacyjne, informujemy że Pana zażalenie w związku z brakiem możliwości wykonania naprawy gwarancyjnej telefonu Nokia N96 o numerze IMEI: XXXXXXXXXXX zostało przez nas gruntownie przeanalizowane i naszą odpowiedź przedstawiamy poniżej.

Z informacji uzyskanych w Autoryzowanym Centrum Serwisowym Nokia Sacel Polska, wynika, że ekspertyza przeprowadzona w dniach: 22-28.09.2009 wykazała ingerencję cieczy na złączu LCD.

Wyjaśniamy, że Ograniczona Gwarancja Producenta nie jest wykonalna jeśli produkt narażony był na działanie wilgoci, ekstremalnych warunków termicznych lub środowiskowych bądź gwałtowne zmiany takich warunków, korozję, utlenianie, zanieczyszczenie płynami lub produktami żywnościowymi lub wpływ produktów chemicznych a, więc reklamowana usterka nie podlega naprawie gwarancyjnej.

Zaznaczamy, że Autoryzowane Punkty Sprzedaży i Serwisu Nokia Care nie są w stanie określić okoliczności powstania uszkodzenia, lecz dokonują tylko oceny stanu faktycznego, zgłoszonego do naprawy urządzenia.

Podkreślamy, że wskazówki dotyczące prawidłowego użytkowania produktu są zawarte w Instrukcji Obsługi w rozdziale „Eksploatacja i konserwacja”.

Mimo zaistnienia powyższych faktów, przychylamy się do Pańskiej  prośby podkreślając, że decyzja ta wynika ze szczególnej troski o dobro klienta.  

Prosimy o przekazanie aparatu wraz z kopią niniejszego pisma do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży i Serwisu Nokia Care.
Aparat zostanie odesłany do Autoryzowanego Centrum Serwisowego Nokia Sacel Polska, w celu przywrócenia praw gwarancyjnych oraz naprawy aparatu.

Mamy nadzieje, że powyższe rozwiązanie okaże się dla Pana satysfakcjonujące.

Z wyrazami szacunku

Nokia Poland
Imię Nazwisko pracownika

Nokia Poland Sp. z o.o. ul. Sienna 73, 00-833 Warszawa
NIP 526-020-50-49
KRS 0000074963, Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Kapitał zakładowy 15 980 000 PLN

Także Regenersis popsuło jako autoryzowany serwis Noki, Nokia Poland wysyła do Sacel Polska. Gdy otrzymałem  nie wierzyłem że tak się może zakończyć jestem zadowolony z tego stanu rzeczy.
« Ostatnia zmiana: Październik 25, 2009, 00:47:15 wysłana przez Birra »

Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #283 dnia: Październik 26, 2009, 16:23:08 »
No psuć może nie przestało ale...
Po pierwszej naprawie (po ponad miesięcznym oczekiwaniu-do samego końca informacja na stronie serwisu Regenersis o statusie naprawy była nie możliwa  :mrgreen:) Diamond powrócił do mnie z wymienioną płytą główna.Za wyjątkiem nie wymienionej tylnej klapki -PDA jak nowy.Po 2 tygodniach mała plamka w centrum LCD ale...już po następnych 2 tyg.coraz większa,żółto -pomarańczowa.Plama powiększała się i malała.Troche z obawy że znów będę czekał w nieskończoność zapytałem w serwisie telefonów czy to może być wilgoć-odpowiedzieli że na pewno nie!Tak więc dziś Diamond kurierem pojechał do stolicy.Pytanie tylko jak długo tym razem?Kurcze telefon jest firmowy więc można powiedzieć że zarabiam nim na życie(jak ktoś nie ma firmy to może mu czasem to życie uratować  :mrgreen: ) więc jak go nie mam to logicznie myśląc ponoszę straty.Rozumiem usterka ale czas na naprawę jest 14 dni ...tylko jak to się ma w praktyce wszyscy wiemy.Staram się zorientować jak to wygląda prawnie.Jeśli czas przekroczy 14 dni naprawy to może chociaż przysłaliby jakąś nędzną najnowsza Nokię(przepraszam użytkowników Nokii-to żart) w zadość uczynieniu??
Pozdrawiam!
« Ostatnia zmiana: Październik 26, 2009, 16:24:41 wysłana przez JohnMalk »
Doświadczenie spływa po ludziach ani ich nie oświecając, ani nie poprawiając.
Napoleon Bonaparte

*

Offline kornelm

  • 20
  • Sprzęt: x7500 i Blackstone
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #284 dnia: Październik 26, 2009, 21:40:26 »
Moi drodzy koledzy, koleżanki.
Akurat ja jestem bardzo, ale to bardzo zadowolony z regeneris.
Rozwaliłem TouchHD, we wtorek zaniosłem do play, a w pon(dziś) mam naprawionego :D
Normalnie napisali, że ekran był wylany i że go wymienili.
Nawet ten pan z play był zdziwiony, bo była to ewidentnie awaria mechaniczna. Ponoć żaden samsung, nokia, SE, LG nigdy nie wymieniłoby ekranu, a htc widocznie dba o klientów, bo jestem dla nich prawdopodobnym, a raczej prawie-pewnym nabywcą kolejnych ich produktów.

Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #285 dnia: Październik 29, 2009, 16:41:29 »
Witam!Dziś zmieniłem zdanie jeśli chodzi o Regenersis,na telefon tym razem czekałem tylko 3dni !!!!Zaskoczenie tym razem było ogromne-widząc kuriera ręce mi opadły,pomyślałem nie naprawili wyświetlacza!Otwieram paczkę i widzę nowiutki LCD(po raz kolejny)!!Pozdrawiam klubowicza wwwojciech który jak sądzę jest pracownikiem Regenersis i monitoruje temat na naszym forum-zaoferował pomoc i na wstępie wyjaśnił iż chwilowy brak części może spowodować wydłużony czas naprawy jednak już następnego dnia otrzymałem na priv info iż części dotarły-a dziś mam już telefon w domku!!
Tak jak napisał przedmówca wiele z tym prawdy jeśli chodzi o inne serwisy ich kwalifikacje oraz kryteria uszkodzenia telefonu czy PDA.W Regenersis czeka się długo ale sprzęt wraca naprawiony -niewielu z forumowiczów zostało odprawionych na zasadzie nie uznano naprawy gwarancyjnej.
Bez przesadnych pochwał ale to dobrze że firma zmienia wizerunek-być może czasem brak części nie jest zależny do końca od nich...

Pozdrawiam! :ok:
Doświadczenie spływa po ludziach ani ich nie oświecając, ani nie poprawiając.
Napoleon Bonaparte

*

Offline WereWolf

  • **
  • 117
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://lubke.pl
  • Sprzęt: HTC Touch Pro (Raphael)
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #286 dnia: Październik 30, 2009, 12:30:39 »
ja niestety miałem nieprzyjemne spotkanie z serwisem (choć nie wiem do końca czy to Regenersis (CRC w każdym razie)

padł mi dotyk w Kaiserze, bardzo długo czekałem na jakąkolwiek odpowiedź, po 2 tygodniach (w zasadzie 4 - ale w tym 2 tygodnie nie było mnie w kraju i nie odbierałem telefonu od Orange) dopiero dostałem informację o kosztach... okazało się, że przez "nieautoryzowany soft" gwarancja nie obejmuje naprawy... koszt wycenili na 1309 zł - wymiana płyty głównej... oczywiście z naprawy zrezygnowałem, ale do tej pory jeszcze nie odesłali mi sprzętu (minął już ponad tydzień)

mam teraz dylemat, bo za kwotę, którą miałbym dać za naprawę kupiłem Raphaela... i niestety też chyba będę musiał skorzystać z usług serwisu - są problemy z przyciskami, a raczej z dotykową warstwą tych przycisków (nie działa też czujnik rysika, ale to już mniejszy problem)

co prawda w sofcie nie było nic grzebane, ja tym razem wolałem póki co też nic nie zmieniać (człowiek się uczy na błędach podobno) - martwię się tylko ile czasu tym razem to zajmie...
"If it's just us, seems like an awful waste of space..."

*

Offline andy_bez_wandy

  • ******
  • 4056
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #287 dnia: Październik 30, 2009, 13:32:43 »
ja niestety miałem nieprzyjemne spotkanie z serwisem (choć nie wiem do końca czy to Regenersis (CRC w każdym razie)

padł mi dotyk w Kaiserze, bardzo długo czekałem na jakąkolwiek odpowiedź, po 2 tygodniach (w zasadzie 4 - ale w tym 2 tygodnie nie było mnie w kraju i nie odbierałem telefonu od Orange) dopiero dostałem informację o kosztach... okazało się, że przez "nieautoryzowany soft" gwarancja nie obejmuje naprawy... koszt wycenili na 1309 zł - wymiana płyty głównej... oczywiście z naprawy zrezygnowałem, ale do tej pory jeszcze nie odesłali mi sprzętu (minął już ponad tydzień)

mam teraz dylemat, bo za kwotę, którą miałbym dać za naprawę kupiłem Raphaela... i niestety też chyba będę musiał skorzystać z usług serwisu - są problemy z przyciskami, a raczej z dotykową warstwą tych przycisków (nie działa też czujnik rysika, ale to już mniejszy problem)

co prawda w sofcie nie było nic grzebane, ja tym razem wolałem póki co też nic nie zmieniać (człowiek się uczy na błędach podobno) - martwię się tylko ile czasu tym razem to zajmie...

jesli jestes pierwszym nabywca, i faktycznie nic nie zmieniales w software .... to mysle ze wygrana z nimi masz w kieszeni
teraz wystarczy byc troche bardziej i zacietym i napisac do w/w osoby z watku ktora ma blizszy kontkat najwyrazniej z dawnym CRC .... i problem powinien sie rozwiazac

*

Offline radekrpr

  • *
  • 88
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Desire > Sensation
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #288 dnia: Październik 30, 2009, 14:01:23 »
jesli jestes pierwszym nabywca, i faktycznie nic nie zmieniales w software .... to mysle ze wygrana z nimi masz w kieszeni
teraz wystarczy byc troche bardziej i zacietym i napisac do w/w osoby z watku ktora ma blizszy kontkat najwyrazniej z dawnym CRC .... i problem powinien sie rozwiazac

o czym Ty piszesz... dlaczego WereWolf ma walczyć Regenersis. Ma raphaela, nic z nim nie robił, to dlaczego mają odmówić naprawy gwarancyjnej. Z opisu wynika, że usterka jest sprzętowa więc nie mają żadnych powodów do płatnej naprawy.

*

Offline andy_bez_wandy

  • ******
  • 4056
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #289 dnia: Październik 30, 2009, 14:42:47 »
jesli jestes pierwszym nabywca, i faktycznie nic nie zmieniales w software .... to mysle ze wygrana z nimi masz w kieszeni
teraz wystarczy byc troche bardziej i zacietym i napisac do w/w osoby z watku ktora ma blizszy kontkat najwyrazniej z dawnym CRC .... i problem powinien sie rozwiazac

o czym Ty piszesz... dlaczego WereWolf ma walczyć Regenersis. Ma raphaela, nic z nim nie robił, to dlaczego mają odmówić naprawy gwarancyjnej. Z opisu wynika, że usterka jest sprzętowa więc nie mają żadnych powodów do płatnej naprawy.

LOL ... i ja wlasnei o tym i tak napisalem  :E

*

Offline radekrpr

  • *
  • 88
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Desire > Sensation
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #290 dnia: Październik 30, 2009, 15:13:55 »
bez sensu...

*

Offline andy_bez_wandy

  • ******
  • 4056
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #291 dnia: Październik 30, 2009, 17:36:45 »
bez sensu...

i owszem kazdy ma prawo miec swoje zdanie .... tym bardziej Ty
ja pokazalem iz ne musi nic robic (poza ponownym serwisem) i mu sie to bezwarunkowo nalezy .... Ty tego nie zrozumiales, ja nie bede Cie przekonywal i tlumaczyl bo wlasnie to jest .. bez sensu (zebym to robil)

*

Offline radekrpr

  • *
  • 88
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Desire > Sensation
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #292 dnia: Październik 30, 2009, 18:19:28 »
dobra skończ już...  i nie używaj tego czegoś:
LOL ...
kiedyś znałem człowieka co używał takiego "słowa" :kill: :kill: :kill: :kill: :kill: :kill: :kill:

*

Offline WereWolf

  • **
  • 117
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://lubke.pl
  • Sprzęt: HTC Touch Pro (Raphael)
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #293 dnia: Październik 30, 2009, 18:28:50 »

i owszem kazdy ma prawo miec swoje zdanie .... tym bardziej Ty
ja pokazalem iz ne musi nic robic (poza ponownym serwisem) i mu sie to bezwarunkowo nalezy .... Ty tego nie zrozumiales, ja nie bede Cie przekonywal i tlumaczyl bo wlasnie to jest .. bez sensu (zebym to robil)
trochę się nie zrozumieliśmy, to nie jest "ponowny" serwis
serwisowałem TyTN II, a właściwie miałem serwisować, ale nie zgodziłem się na koszty i mają mi go odesłać

w międzyczasie kupiłem Raphaela - ten nie był jeszcze serwisowany, kupiłem go z drugiej ręki i będę musiał skorzystać z usług serwisu
nie martwię się tu o warunki, bo z tego co wiem i widzę soft nie był zmieniany, a i ja nic w nim nie grzebałem, więc wszystko powinno przejść sprawnie, martwię się jedynie o czas realizacji serwisu
"If it's just us, seems like an awful waste of space..."

*

Offline Adamerso

  • :)
  • ******
  • 4139
  • Płeć: Mężczyzna
  • abonent czasowo niedostępny
  • Sprzęt: Oneplus 9 pro + Teclast T50 PRO + Jornada 680 :))
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #294 dnia: Listopad 01, 2009, 10:49:14 »
dobra skończ już...  i nie używaj tego czegoś:
LOL ...
kiedyś znałem człowieka co używał takiego "słowa" :kill: :kill: :kill: :kill: :kill: :kill: :kill:

 :O A ja znam pół internetu ludzi go używających... Lepiej się przyzwyczaj ;-)

*

Offline wwwojciech

  • *
  • 83
  • Love Regenersis !!!
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #295 dnia: Listopad 01, 2009, 14:15:37 »
"LOL" zmieniło całkowicie swoje znaczenie ale po co ta kłótnia ... (?) :)

~radekrpr wiem o kogo Ci chodziło (chyba)

*

Offline Kaudii

  • *****
  • 1473
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Leo, SGS, SGS II
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #296 dnia: Listopad 13, 2009, 23:23:36 »
panowie pytanie ktos, mial problem z spekanym przyciskiem zglasniajacym w HD mowie juz o tym po zdjeciu obudowy, spekala mi ta powloka plastikowa na nim az miedziany styk widac, telefon mam 6 m-cy, pisalem do nich dwa razy, ale nikt nie raczy mi odpowiedzic czy ta kwestia zostanei naprawiona gwarancyjnie i w jakim czasie, a w ciemno fona wysylal nie bede, nie ukrywam ze chetnei bym to naprawil, Jesli ktos mial podobny problem chetnei sie dowiem jak jego kwestia zostala rozwiazana

*

Offline biblo

  • ******
  • 3314
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forum powinno być jak Media-Markt...
  • Sprzęt: Lumia 925, 730 Dual Sim, iPad mini Retina LTE
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #297 dnia: Listopad 13, 2009, 23:44:32 »
Trudno powiedzieć, czy naprawią to na gwarancji, ale znając te ich porypane procedury, to się dowiesz, że jakakolwiek diagnoza nastąpi po dostarczeniu telefonu do serwisu. Dopiero jak go dostaną, to określą zakres naprawy i to czy odbędzie się ona na gwarancji, czy też odpłatnie.

Ja usłyszałem coś takiego nawet jak chciałem kupić tylną ściankę do Hero - nawet nie chcieli mi powiedzieć czy mają je na magazynie i ile kosztują - kazali mi wysłać telefon i wówczas udzielą mi odpowiedzi o dostępności i cenie. A jak pokrywkę byłoby trzeba zamówić, to telefon w tym czasie leżałby u nich...

Podobnie miałem z wersją firmware do HD - przez telefon nie powiedzą jaką dysponują wersją - udzielą takiej informacji, jak im dostarczę aparat. Popaprańce!

A ten ich formularz kontaktowy na stronie jest do doopy. Ja od nich nigdy nie dostałem jakiejkolwiek odpowiedzi. Dopiero jak na europejskiej stronie HTC napisałem że serwis w Polsce to dziadostwo, to się do mnie odezwała jakaś lalunia z Regenersis.
Pozdrawiam,
biblo

*

Offline radekrpr

  • *
  • 88
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Desire > Sensation
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #298 dnia: Listopad 14, 2009, 15:51:01 »
panowie pytanie ktos, mial problem z spekanym przyciskiem zglasniajacym w HD mowie juz o tym po zdjeciu obudowy, spekala mi ta powloka plastikowa na nim az miedziany styk widac, telefon mam 6 m-cy, pisalem do nich dwa razy, ale nikt nie raczy mi odpowiedzic czy ta kwestia zostanei naprawiona gwarancyjnie i w jakim czasie, a w ciemno fona wysylal nie bede, nie ukrywam ze chetnei bym to naprawil, Jesli ktos mial podobny problem chetnei sie dowiem jak jego kwestia zostala rozwiazana

Bez problemu ta część zostanie wymieniona na gwarancji. W jakim czasie, to już zależy od dostępności części w Regenersis.
« Ostatnia zmiana: Listopad 14, 2009, 15:52:47 wysłana przez radekrpr »

*

Offline Kaudii

  • *****
  • 1473
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Leo, SGS, SGS II
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #299 dnia: Listopad 16, 2009, 12:45:22 »
szkoda ze nikt nie raczy mi odpisac na wyslane zapytanei bo wysylanie w ciemno tela tdo naprawy mija sie z celem, dwa ze w tej chwili nie dysponuje żadnym zastepczakiem na czas naprawy, moge sie do nich przejechac ale mam 300 km, wystarczy infoi ze maja i moge podjechac to wsiadam w bryke i jade, bo inna opcja raczej nei wchodzi w rachube, no chyba ze ktos dysponuje jakims tel. do nich, chociaz watpie b ymieli ocghote gadac ze mna
« Ostatnia zmiana: Listopad 16, 2009, 12:46:54 wysłana przez Kaudii »