Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić

  • 443 Odpowiedzi
  • 191203 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« dnia: Styczeń 22, 2009, 09:57:08 »
Witam wszystkich o poranku.

Chciałem raz dwa opowiedzieć historię z oddawaniem mojego fona (MDA Compact IV) na naprawę gwarancyjną (a ściślej ekspertyzę w ramach rękojmi). Otóż telefon kupiłem 10-10-2008 i praktycznie od maleńkości chorował na pewną rzecz - nie działało WiFi. "Nie działało" oznacza, że albo się nie włączało (problem znany na forach - klik w Sieć WLAN w CommManager, kółeczko się pokręci 10 sekund i zdycha) albo włączyło się, ale nie wykrywało żadnego hotspotu.
W końcu 15-01-2009 się zmobilizowałem (jakoś ciężko było mi się rozstawać z Diamondem) i poszedłem do salonu Ery, gdzie wcześniej nabyłem telefon. Obsługiwał mnie kierownik salonu czyli osoba kompetentna - akurat jemu nie mogę kompletnie nic zarzucić, a wręcz podziękować za piękny elaborat na Zgłoszeniu usterki, które poszło potem do CRC. Dlaczego tak się wdzięczę za to Zgłoszenie? Ponieważ na moje "nie działa mi WiFi i chciałbym nowy fon" (tak w skrócie) p. kierownik wypisał tam zdania _szczegółowo_ opisujące przypadłość mojego telefonu (czyli te dwa rodzaje zachowań, które opisałem wyżej). Napisał również zdanie, iż proszę o "wymianę telefonu na wolny od wad fabrycznych lub jego skuteczną naprawę". Wszystko fajnie, telefon zostawiłem i poszedłem czekać na info.
Dnia 16-01-2009 na stronie www CRC chciałem sprawdzić, jak tam mój fon ("ameryka panie, sprawdzać można" pomyślałem sobie). Sprawdzam pierwszy raz - nie ma, drugi raz - nie ma. Myślę sobie "dam im jeszcze czas" (tylko po co, skoro sprawdzałem to około 21). Kolejne epickie próby sprawdzenia statusu telefonu podjąłem dzień później - efekt j/w. Myślę okej, sobota, niech będzie. Ale kiedy już w poniedziałek nic na ten temat nie było, zacząłem się pieklić i zadzwoniłem na numer podany na stronie serwisu. Odebrał superuprzejmy automat, który poinformował mnie, że mogę sobie sprawdzić status naprawy na.... www.regenersis.pl a nie tak jak wykazuje logika www.crc-poland.com (bo przecież sprzęt odsyłany jest do CRC, ale cóż). Czyli generalnie burdel.
Najlepsze dopiero miało nadejść (i nadeszło, wczoraj, 21-01-2009). Około godziny 11 dostałem SMSa, że mój telefon jest do odbioru w salonie. Myślę sobie "ameryka panie, szybciutko załatwiona sprawa". Tia.... Kiedy zasiadłem przed panią konsultant i poprosiłem o oddanie mi telefonu, ta dzielnie poszła na zaplecze przyniosła mi moje cudo, rozpakowała i ze stoickim spokojem oznajmiła mi, iż naprawione zostało...... nic.......... Pytam więc grzecznie, dlaczego "nic", skoro jednak na coś telefon chorował (przynajmniej jeszcze tydzień temu) i tym czymś był niesprawny moduł WiFi? I tutaj pozwolę sobie wkleić cytat z protokołu naprawy wypisanego przez "technika" CRC: "Usterki zgłoszone przez klienta: Nie włącza się / Brak lub słaby zasięg sieci / Usterki nie stwierdzono" :| W momencie kiedy to czytałem w salonie Ery, zaczął mi się nóż w kieszeni otwierać. Ale jako że nie było sensu wytrząsać się na Bogu ducha winnej dziewczynie siedzącej naprzeciw mnie, ugryzłem się w język, podziękowałem i wyszedłem, po czym zadzwoniłem do "Regenersis (WARSAW) Sp. z o.o." (tak, to właśnie nazwa tej firmy) z zapytanie, WTF??? Pani konsultantka po wysłuchaniu moich gorzkich żali stwierdziła, iż w takim powinienem jeszcze raz wysłać telefon do nich na gwarancję i, teraz uwaga uwaga, ZAŁĄCZYĆ PISMO Z PROŚBĄ O SKUTECZNĄ NAPRAWĘ URZĄDZENIA! Konkluzja - wysyłając za pierwszym razem prosiłem chyba o naprawę nieskuteczną :|
I tym jakże miłym akcentem zakończę mój wywód. Na koniec tylko mam radę do wszystkich posiadaczy marek Nokia, SonyEricsson, Acer, HTC, Huawei i Apple - szanujcie swoje urządzenia, żeby nigdy nie musiało pojechać do tego nieszczęsnego czegoś, co śmie się nazywać serwisem......

Pozdro

*

Offline pavvel2

  • 31
  • Płeć: Mężczyzna
    • TK Telekom
  • Sprzęt: HTC HD
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 22, 2009, 10:20:45 »
W moim MDA Compact IV też przy pierwszym oddaniu do serwisu CRC nie wykryto usterki. Telefon został przyjety ponownie do naprawy tego samego dnia i o dziwo zdiagnozowano usterkę zgłoszoną za pierwszym razem. Naprawa została wykonana w ciągu 14 dni roboczych.

Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 22, 2009, 10:23:58 »
ja czekałem ponad miesiąc na naprawę. Ciągle mówili że czekają na części. W końcu zadzwoniłem i poprosiłem o takie oświadczenie dla Ery że nie są w stanie wykonać mi naprawy. Pani powiedziała że ok. Za 2 godziny dostałem telefon że wszystko naprawione - wymieniona płyta główna. mam kolegę który pracował w Coca-coli i naprawiał tam automaty i mówił że wesołe towarzystwo tam, same małolaty i raczej nie garną się spiesznie do roboty - co widziałem na załączonym obrazku.

*

Offline may

  • ******
  • 2541
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Magic, HTC Sensation
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 22, 2009, 10:36:50 »
Dokładnie to samo miał mój kolega, tyle, że z Diamondem z Orange i nie WiFi a GSM, reszta opisu idealnie taka sama, włącznie z opisem technika.
Należy nadmienić, iż kumpel napisał elaborat na połowę A4, który gdzieś przepadł. Następną wysyłkę poparł załączoną płytą CD z nagranym filmem z uchwyconej usterki, żeby głąby wiedziały o co chodzi. Wymienili płytę główną.
Wszystko wskazuje na to, że CRC zarabia na evencie, nawet jeśli niczego nie zrobią.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 22, 2009, 11:22:31 wysłana przez may »
Po trupach, po trupach...do celu...na Wawelu
  


*

Offline mike100

  • ****
  • 596
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: BB 9780, BB Playbook
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 22, 2009, 10:45:06 »
mój diament od nowowści samoczynnie się resetował. Wysłałem telefon z pięknie opisaną usterką. po tygodniu na stronie info "szanowny kliencie, podczas intensywnych testów nie wykryto ustrerki, aparat spełnia wszystkie parametry producenta".
w przesyłce skrócony opis usterki "telefon resetuje się po włączeniu".
nagrałem filmik drugim telefonem jak diament sie resetuje i wrzuciłem na internall storage. po 10 dniach wymienili płytę główną. telefon wrócił, zrobiłem kabelkiem synchro i powrzucałem potrzebne mi CABY. zapomniałem o jednym ,kabelek już odłączyłęm,więc chciałem wysłac bluetoothem.. i co? nie działa...a wcześniej działał...masakra...
High Tech Crap
BB 9780, Clarion Map790
Dell Vostro 3300, BB Playbook w drodze :)

*

Offline HoMeK22

  • *
  • 79
  • Płeć: Mężczyzna
    • Web Design
  • Sprzęt: HTC Touch Diamond / HTC Wizard
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 22, 2009, 11:17:46 »
no to ładnie mnie wystraszyliscie :/, mój diamondzik własnie jest w regenersis warsav w naprawie :/
pokazyje zasięg ale nie można dzownić ani meska wysłac.. nic.. raz się dodzwonie a zahcwlke już nie i tak wkółko... no zobaczymy co się wylegnie z nich naprawy .....

*

Offline mike100

  • ****
  • 596
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: BB 9780, BB Playbook
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 22, 2009, 11:36:16 »
wątek przesłałem HTC do śledzenia i zapytałem, czy mają zamiar poprawić jakość usług JEDYNEGO autoryzowanego serwisu htc w naszym kraju.

Moderatorze NIE kasuj zatem :ok:
High Tech Crap
BB 9780, Clarion Map790
Dell Vostro 3300, BB Playbook w drodze :)

*

Offline may

  • ******
  • 2541
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Magic, HTC Sensation
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 22, 2009, 11:40:48 »
wątek przesłałem HTC do śledzenia i zapytałem, czy mają zamiar poprawić jakość usług JEDYNEGO autoryzowanego serwisu htc w naszym kraju.

Moderatorze NIE kasuj zatem :ok:
To prześlij im jeszcze to - http://forum.mobione.pl/index.php/topic,1182.0.html
Po trupach, po trupach...do celu...na Wawelu
  


*

Offline siwy05

  • **
  • 236
  • Płeć: Mężczyzna
    • wytaczanie, roztaczanie, tulejowanie otworów, szczecin, dojazd do klienta
  • Sprzęt: MDA Compact IV runing on WM 6.5.1 by Makeveral
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 22, 2009, 11:41:50 »
widocznie najpierw trzeba ich op.... zeby cos zrobili, a moze by tak napisac maile do htc europe ze skargami na powyzszy serwis, czasami mam wrazenie ze poslkie serwisy to jakies kpiny i to nie tylko HTC, a ze mialem stycznosc z serwisami w niemczech i wielkiej brytani, moge powiedziec ze tam zrobia chyba wszystko zeby klient byl zadowolony, przyklad: pisze maila do polskiego serwisu i dostaje odpowiedz po 2tygodniach, do tego w zasadzie nic ona nie wnosi, pisze do serwisu w uk, mam odpowiedz w 2godziny, dostaje kilka rzeczy, ktore powinieniem zrobic przed wyslaniem do serwisu, jesli nie pomoga mam numer telefonu
MDA Compact IV
HP dv2535ea

*

Offline mike100

  • ****
  • 596
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: BB 9780, BB Playbook
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 22, 2009, 11:44:37 »
wątek przesłałem HTC do śledzenia i zapytałem, czy mają zamiar poprawić jakość usług JEDYNEGO autoryzowanego serwisu htc w naszym kraju.

Moderatorze NIE kasuj zatem :ok:
To prześlij im jeszcze to - http://forum.mobione.pl/index.php/topic,1182.0.html



HTC musi coś z tą sprawą zrobić..
« Ostatnia zmiana: Styczeń 22, 2009, 12:06:08 wysłana przez mike100 »
High Tech Crap
BB 9780, Clarion Map790
Dell Vostro 3300, BB Playbook w drodze :)

*

Offline may

  • ******
  • 2541
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Magic, HTC Sensation
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 22, 2009, 11:59:31 »
wątek przesłałem HTC do śledzenia i zapytałem, czy mają zamiar poprawić jakość usług JEDYNEGO autoryzowanego serwisu htc w naszym kraju.

Moderatorze NIE kasuj zatem :ok:
To prześlij im jeszcze to - http://forum.mobione.pl/index.php/topic,1182.0.html
niech wyśle ktoś inny,lepszy efekt :ok:
http://www.htc.com/pl/cs_mail.aspx


HTC musi coś z tą sprawą zrobić..
Poszło, z odpowiednim opisem ;)
Choć nie zdziwi mnie, jeśli jest to przesyłane do CRC
Po trupach, po trupach...do celu...na Wawelu
  


*

Offline mike100

  • ****
  • 596
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: BB 9780, BB Playbook
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 22, 2009, 12:06:47 »
na bank nie.
High Tech Crap
BB 9780, Clarion Map790
Dell Vostro 3300, BB Playbook w drodze :)

*

Offline Cameyo

  • **
  • 139
  • Sprzęt: BB 9700
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 22, 2009, 13:55:10 »
Odnosnie tego serwisu to same najgorsze rzeczy moge powiedziec. Oddalem telefon Nokia E70 bo przestala dzialac wibracja. Telefon nigdy nie byl w zadnym serwisie wczesniej i uzytkowalem go od nowosci. Dostalem zwrot dosc szybko, cieszac sie niemziernie. Okazalo sie, ze nic nie naprawili bo ktos juz niby grzebal w tym telefonie i jest wyrwany jeden z modulow. Co sie okazalo za chwile, zepsuli mi klawiatury (tam sa 2), tak ze nie dzialal zaden przycisk. Gosc w Nokii rznal glupa i mowil, ze to juz moglo byc wczesniej. Sprawa oparla sie o kierownika serwisu i telefon wrocil do ponownej naprawy.
Wymienili plyte glowna i obudowe, czyli prawie caly nowy tel. Nie myslcie, ze dzialal. Telefon nie chcial zalogowac sie do sieci. Znow wrocil do wspanialego serwisu CRC i tym razem, w koncu go naprawili. Ile czasu stracilem, ile sie powkurzalem. BRAK SLOW!!!!

Kupujac Diamonda, dowiedzialem sie, ze te same jelopy serwisuja dla HTC, o malo nie zrezgnowalem z zakupu...

*

Offline RafalPL

  • **
  • 112
  • Sprzęt: HTC Touch Diamond
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 22, 2009, 14:13:55 »
ale dziwnie w Polsce jest w USA jak ci coś nie działa prawidłowo lub jak nie jesteś zadowolony idziesz i oddajesz dostajesz nowe mi jak wyleciał magnes w rysiku to oddalem i dostałem nowego diamonda

Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 22, 2009, 16:09:58 »
No dobrze to jeszcze moje traumatyczne przeżycia z serwisem pozwolę sobie dodać....z wątku poniżej...

http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=115620.msg816887;topicseen#msg816887

Mam nadzieję, że wreszcie zaczną Nas traktować poważnie...

Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #15 dnia: Styczeń 23, 2009, 10:09:51 »
"szanowny kliencie, podczas intensywnych testów nie wykryto ustrerki, aparat spełnia wszystkie parametry producenta".
Czyli wychodzi na to, że nawet szablon odpowiedzi mają identyczny (bo dostałem identyczną bzdurę).

Nic to, mój fon popłynie do nich jeszcze raz (dzisiaj albo w poniedziałek) i jak tylko zobaczę, że pojawił się u nich w serwisie, będę dzwonił 3 razy dziennie i tłumaczył cieciom, co tak naprawdę jest uszkodzone w tym telefonie. Po dobroci z gnojami chyba nie można :|

*

Offline mike100

  • ****
  • 596
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: BB 9780, BB Playbook
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #16 dnia: Styczeń 23, 2009, 11:16:42 »
"szanowny kliencie, podczas intensywnych testów nie wykryto ustrerki, aparat spełnia wszystkie parametry producenta".
Czyli wychodzi na to, że nawet szablon odpowiedzi mają identyczny (bo dostałem identyczną bzdurę).

Nic to, mój fon popłynie do nich jeszcze raz (dzisiaj albo w poniedziałek) i jak tylko zobaczę, że pojawił się u nich w serwisie, będę dzwonił 3 razy dziennie i tłumaczył cieciom, co tak naprawdę jest uszkodzone w tym telefonie. Po dobroci z gnojami chyba nie można :|
po informacji, że z telefonem jest wszystko ok, zadzwoniłem i poprosiłem o rozmowę z technikiem, żeby jeszcze raz wytłumaczyć co i jak? i co? "niestety nie mogę Pana połączyć z technikiem...." - takie mają procedury.

czekam na kuriera, który ma dostarczyć Diamonda trzeci raz do CRC / Regenersis.
Informujmy się  tym topicu na bieżąco.
EDIT: kurier odebrał sprzęt.
pozdrawiam.

PS. najgorsze jest to, że serwis skutecznie mnie odstrasza od zakupu następnego HTC...  :-|
« Ostatnia zmiana: Styczeń 23, 2009, 13:54:19 wysłana przez mike100 »
High Tech Crap
BB 9780, Clarion Map790
Dell Vostro 3300, BB Playbook w drodze :)

*

Offline xamos

  • *
  • 53
  • Sprzęt: MDA IV, HTC HD2
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #17 dnia: Styczeń 23, 2009, 11:47:09 »
moj MDA C IV - 3 razy w CRC - wymiana na nowy dopiero po 3 miesiacach ! ( a mozna bylo tak od razu ) !!
« Ostatnia zmiana: Styczeń 23, 2009, 11:49:39 wysłana przez xamos »

*

Offline najman

  • ***
  • 488
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #18 dnia: Styczeń 23, 2009, 11:59:24 »
Dlatego ja juz 2 raz zrobilem tak: wymienilem telefon na nowy w erze (ostatnio iPHONE) i sprzedaje dziada, a potem kupuje w jakims dosc duzym komisie (ostatnio kupilem Diamonda w astelefony na zelaznej w wawie) i potem nie mam problemu z serwisiem. Jak nie naprawia mi na miejscu to na nastepny dzien lub najpozniej dwa dni. Czytalem tez kiedys artykul wlasnie o komisiach i ichniejszych gwarancjach na sprzet ktory sprzedaja. Autorzy artykulu w ktorejs z "komorkowych" gazet pozytywnie wypowiadali sie o komisach a o autoryzowanych serwisach raczej nie... Na logike to powinno byc na odwrot...

*

Offline may

  • ******
  • 2541
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Magic, HTC Sensation
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #19 dnia: Styczeń 23, 2009, 11:59:45 »
moj MDA C IV - 3 razy w CRC - wymiana na nowy dopiero po 3 miesiacach ! ( a mozna bylo tak od razu ) !!
A na czym by CRC zarobilo ?
Po trupach, po trupach...do celu...na Wawelu
  


*

Offline Cameyo

  • **
  • 139
  • Sprzęt: BB 9700
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #20 dnia: Styczeń 23, 2009, 12:24:14 »
mike, a Ty jestes pewien, ze HTC bedzie chcialo cos zrobic po przeczytaniu tego watku? Nokia np. miala wszystko w d... mimo, ze im zglaszalem problemy. Mowili, ze ekspertyza serwisu jest dobra!!! Idioci. Dlatego wiecej juz nie kupie Nokii.

*

Offline mike100

  • ****
  • 596
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: BB 9780, BB Playbook
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 23, 2009, 12:53:04 »
mike, a Ty jestes pewien, ze HTC bedzie chcialo cos zrobic po przeczytaniu tego watku? Nokia np. miala wszystko w d... mimo, ze im zglaszalem problemy. Mowili, ze ekspertyza serwisu jest dobra!!! Idioci. Dlatego wiecej juz nie kupie Nokii.
z tego co wiem to HTC jest bardziej zorientowane na klienta. Poza tym zawsze warto walczyć, dla zasady.

Moim zdaniem porblem zostałby rozwiązany dzięki wprowadzeniu  konkurencji. Autoryzować drugi serwis i CRC sam się do porządku doprowadzi :ok: reguły rynku :ok:

a będąc jedynym autoryzowanym serwisem mogą robić co im się podoba.
High Tech Crap
BB 9780, Clarion Map790
Dell Vostro 3300, BB Playbook w drodze :)

*

Offline HoMeK22

  • *
  • 79
  • Płeć: Mężczyzna
    • Web Design
  • Sprzęt: HTC Touch Diamond / HTC Wizard
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #22 dnia: Styczeń 23, 2009, 14:41:23 »
To mnie ładnie wystraszyliście ! mój diamencik jest u nich od 20-stego, na stronce regenergiss w statusie mam tylko:

Last modification of the repair status:    20-01-2009
Repair status:    W trakcie naprawy w centralnym serwisie - Regenersis (WARSAW) Sp. z O. O.

U mnie usterka była dość kłopotliwa.. zobaczymy KIEDY i W JAKIM STANIE dostanę telefon spowrotem !

Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #23 dnia: Styczeń 23, 2009, 18:50:01 »
To mnie ładnie wystraszyliście ! mój diamencik jest u nich od 20-stego, na stronce regenergiss w statusie mam tylko:

Last modification of the repair status:    20-01-2009
Repair status:    W trakcie naprawy w centralnym serwisie - Regenersis (WARSAW) Sp. z O. O.

U mnie usterka była dość kłopotliwa.. zobaczymy KIEDY i W JAKIM STANIE dostanę telefon spowrotem !

Monituj telefonicznie. Dzwoń do nich i pytaj. Ja jak zadzwoniłem i zapytałem co jest pięć, zostałem zapytany "to może ja napiszę monit, że zależy panu na szybkiej naprawie". Nie wiem tylko, czy to właśnie z drugiej strony nie zaważyło na odesłaniu sprzętu do mnie na odp**rdol się.

Wiem za to, że teraz kiedy mój fon u nich wyląduje (a stanie się to we wtorek, bo dzisiaj go oddałem znów do Ery), będę dzwonił dwa razy dziennie i przypominał, po co on tam tak naprawdę pojechał. Zobaczymy jaki będzie efekt.

Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #24 dnia: Styczeń 23, 2009, 19:19:35 »
Witam!
Ja miałam też problem z serwisem gwarancyjnym. W nowiuśkim HTC Diamond średnio po 1 h użytkowania telefonu przestawał działać głośnik i mikrofon, czyli z rozmów przez htc nici. Telefon oddałam do serwisu. Po tygodniu (wliczając w to święta Bożego Narodzenia) telefon wrócił z informacją, że:
- wgrano nowy soft
- klient powinien czytać instrukcję (dość obcesowo napisane, a muszę dodać że akurat instrukcję czytałam)
- w przypadku ponownego pojawienia się problemu, należy twardo zresetować aparat (oczywiście wiążę się to z usunięciem wszystkich danych).
Na następny dzień pojawiłam się ponownie w Orange z reklamacją: oczywiście problem nie został usunięty, wersja oprogramowania była ta sama co w momencie zakupu (!).
Do kompletu dokumentów gwarancyjnych pozwoliłam sobie dodać kartkę z inf. na temat wersji oprogramowania zainstalowanego na htc.
Gdy wrócił po raz drugi z serwisu oprogramowanie było rzeczywiście zaktualizowane i telefonik działa teraz bez zarzutu  :grin:
W każdym razie czułam się jakby mieli klienta za idiotę i uważali, że można wcisnąć każdą ciemnotę.
Masakryczny serwis  :|

Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #25 dnia: Styczeń 23, 2009, 23:42:55 »
Z crc jest problem od lat

ja moje pierwsze mda oddalem po 2mc urzytkowania powod wylaczajace sie urzadzenie przy 20% naldowania baterii po 14dniach otrzymalem z powrotem (moje piekne cudo ;jak na tamte lata :)) z odpowiedzia i chyba 3 stronami testow wszsytko jest dobrze i zostalo zaktualizowane oprogramowanie. oczywiscie po 2 dniach bylem ponownie w serwisie na ta sama dolegliwosc tylko ze tym razem dodajac pismo oznajmujace ze jesli usterka niezostanie usunieta lub niedostane nowego urzadzenia pociagne ich do odpowiedzialnosci finansowej jak i prawnej, naprawa usterki trwala 48H z pismem przeprosinowym :)

nokie 8850 swego czasu wymienialem regularnie co pol roku na nowa az do momentu wymiany na nastepce w kolorze piaskowym :)
a zdaje sie ze to bylo 5 albo 6 szt :)

*

Offline mike100

  • ****
  • 596
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: BB 9780, BB Playbook
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #26 dnia: Styczeń 26, 2009, 09:08:05 »
HTC się odezwało. napisali, że się zajmą moją sprawą.
mam nadzieję, że się zajmną całością działania CRC...
pozdrawiam
High Tech Crap
BB 9780, Clarion Map790
Dell Vostro 3300, BB Playbook w drodze :)

Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #27 dnia: Styczeń 26, 2009, 20:53:50 »
HTC się odezwało. napisali, że się zajmą moją sprawą.
mam nadzieję, że się zajmną całością działania CRC...
pozdrawiam

I to bardzo dobra informacja jest! Wierzę, że firma tego pokroju (no sorry - nie produkują zabawek dla dzieci do lat 3) nie pozwoli sobie na takie olewanie ich klientów przez (podkreślam) AUTORYZOWANY serwis.
A ja od jutra dzień w dzień będę dzwonił do CRC i przypominał powód ponownego wysłania fonu do serwisu. Może im się znudzi moje marudzenie i wezmą się do roboty. A jeśli nie to HTC Poland dostanie kolejny monit o jakość pracy tej pseudofirmy.

*

Offline may

  • ******
  • 2541
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Magic, HTC Sensation
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #28 dnia: Styczeń 26, 2009, 20:55:21 »
HTC się odezwało. napisali, że się zajmą moją sprawą.
mam nadzieję, że się zajmną całością działania CRC...
pozdrawiam
Mi też z grubsza tak napisali.
Napisała do mnie Pani Agata in english. Pismo wyglądało na szymel, wątpię, żeby to coś zmieniło.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 26, 2009, 20:58:35 wysłana przez may »
Po trupach, po trupach...do celu...na Wawelu
  


*

Offline mike100

  • ****
  • 596
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: BB 9780, BB Playbook
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #29 dnia: Styczeń 28, 2009, 12:30:17 »
diamond został dostarczony do nich w ponedziałek. na stronie nie ma informacji o statusie naprawy. zadzwoniłem i Pani mne poniformowała, że moje PDA jeszcze nie został wprowadzony do systemu (pewnie wprowadzą go jurtro z jutrzejszą datą wpłynięcia).
zapytałem dlaczego tak jest, a na to usłyszałem: "dostajemy codziennie ciężarówki takich telefonów".
 :ok:
High Tech Crap
BB 9780, Clarion Map790
Dell Vostro 3300, BB Playbook w drodze :)