Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić

  • 443 Odpowiedzi
  • 191192 Wyświetleń

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

*

Offline mike100

  • ****
  • 596
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: BB 9780, BB Playbook
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #60 dnia: Luty 04, 2009, 12:59:54 »
ciekawe co by na to powiedziała spółka matka?
http://www.regenersis.com/UKlocations.aspx
High Tech Crap
BB 9780, Clarion Map790
Dell Vostro 3300, BB Playbook w drodze :)

*

Offline marcinko

  • *
  • 55
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Touch HD
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #61 dnia: Luty 04, 2009, 14:24:08 »
ciekawe co by na to powiedziała spółka matka?
http://www.regenersis.com/UKlocations.aspx

... wygląda mi to na wyciąganie pieniędzy od HTC, coś często im się zdarza jedną rzecz naprawiać a inną psuć przy okazji

*

Offline marcinko

  • *
  • 55
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Touch HD
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #62 dnia: Luty 04, 2009, 15:57:35 »
Moją sprawą zainteresowała się właśnie centrala HTC, mam nadzieję że wpłyną na jakość usług serwisu.

*

Offline agollum

  • **
  • 206
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 4, HTC Diamond, HTC Artemis, Asus A716
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #63 dnia: Luty 04, 2009, 16:01:08 »
Napisz coś więcej. Pisałeś do HTC Polska? Może i inni się przyłączą i coś zdziałamy z tym dziadostwem.
AGollum

*

Offline marcinko

  • *
  • 55
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Touch HD
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #64 dnia: Luty 04, 2009, 16:04:30 »
Opisałem problem w formularzu na htc.com. Odpisali z pytaniem o kilka szczegółów dotyczących mojego HTC Touch HD i informacją, że sprawę przekazują do centrali.

*

Offline agollum

  • **
  • 206
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 4, HTC Diamond, HTC Artemis, Asus A716
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #65 dnia: Luty 04, 2009, 16:10:05 »
Może w takim razie warto, żeby każdy zrobił to samo? Jak będzie więcej zgłoszeń mogą nas zacząć traktować poważnie. W każdym razie jeśli będziemy cicho siedzieć i tylko między sobą narzekać na pewno nic się nie zmieni. Ja postąpiłem trochę jak pacjenci z lekarzem biorącym łapówki - jak już człowiek zostanie wyleczony przestaje się nim zajmować :)
AGollum

*

Offline mike100

  • ****
  • 596
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: BB 9780, BB Playbook
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #66 dnia: Luty 04, 2009, 22:09:52 »
ja też pisałem do HTC i też mieli się tym zająć. CRC ostatnią naprawę wykonał ekspresowo i dzień później dostałem ankietę od HTC czy jestem zadowolony z tego i tamtego.
następnie okazało się, że popsuł się głośnik - zgłosiłem ponownie ---cisza...

zkrócona historia mojego Diamonda:
1. samoczynne resetowanie - Regenersis 1 "naprawa" - usterka nie wystęuje
2. wysłałem ponownie z filmem z usterki - Regenersis 2"naprawa" - wymiana płyty głównej
3. dostałem diamonda z nową płytą główna i niedziałającym bluetoothem - regenersis 3 "naprawa" - wymiana płyty głównej
4. padł głośnik - żądanie od orange nowego sprzętu (czekam na rozpatrzenie)
« Ostatnia zmiana: Luty 05, 2009, 16:07:02 wysłana przez mike100 »
High Tech Crap
BB 9780, Clarion Map790
Dell Vostro 3300, BB Playbook w drodze :)

*

Offline agollum

  • **
  • 206
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 4, HTC Diamond, HTC Artemis, Asus A716
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #67 dnia: Luty 05, 2009, 11:06:14 »
Też w końcu napisałem. Kiedy ja miałem problemy z Artemisem nie było polskiego przedstawicielstwa HTC, poza tym kiedy gwarant wymienił mi sprzęt na nowy dałem spokój. Jednak uważam, że teraz warto sygnalizować bezpośrednio płacącemu za naprawy, czyli HTC właśnie, że ktoś odstawia taką fuszerkę.
Swoją drogą szkoda, że ten wątek nie pojawił się w głównym dziale HTC bo dotyczy wszystkich urządzeń HTC serwisowanych w Polsce (a przynajmniej tych niebrandowanych).
AGollum

*

Offline may

  • ******
  • 2541
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Magic, HTC Sensation
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #68 dnia: Luty 05, 2009, 11:08:54 »
Brandowanych też.
Po trupach, po trupach...do celu...na Wawelu
  


*

Offline mike100

  • ****
  • 596
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: BB 9780, BB Playbook
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #69 dnia: Luty 05, 2009, 11:20:10 »
jak będę miał trochę więcej czasu to skrbne to i owo do Regenersis UK.
audycik murowany.
High Tech Crap
BB 9780, Clarion Map790
Dell Vostro 3300, BB Playbook w drodze :)

*

Offline agollum

  • **
  • 206
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 4, HTC Diamond, HTC Artemis, Asus A716
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #70 dnia: Luty 05, 2009, 11:35:58 »
Brandowanych też.
Jesteś pewien? Ja mam Diamonda w sieci Play i od tygodnia nie mogę się doprosić, żeby zdradzili, kto jest ich serwisantem...
AGollum

*

Offline mike100

  • ****
  • 596
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: BB 9780, BB Playbook
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #71 dnia: Luty 05, 2009, 11:38:46 »
Brandowanych też.
Jesteś pewien? Ja mam Diamonda w sieci Play i od tygodnia nie mogę się doprosić, żeby zdradzili, kto jest ich serwisantem...

mój jest z orange. Regenersis to jedyny "serwis" HTCw polsce. play nie ma wyboru.
High Tech Crap
BB 9780, Clarion Map790
Dell Vostro 3300, BB Playbook w drodze :)

Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #72 dnia: Luty 05, 2009, 12:20:18 »
Witam
Widzę ze nie jestem wyjątkiem w określeniu tego "serwisu" jako dno i dwa metry mułu.
Ja swój telefon SPV M650 oddałem do serwisu za pośrednictwem salonu ORANGE UWAGA 20 listopada 2008 na gwarancji a odebrałem go 3 lutego 2009 NIENAPRAWIONEGO. Pikanterii dodaje fakt iż 20 listopada telefon został oddany do salonu w związku z reklamacją zaraz po wcześniejszej naprawie gdzie została wymieniona płyta główna. Przyczyną reklamacji było to że nie udało się uruchomić telefonu. Myślałem że w serwisie została rozładowana bateria. Gdy podłączyłem telefon do ładowarki paliła się ciągle czerwona lampka i nie dawało się włączyć telefonu. Oddałem więc telefon do reklamacji.  Mimo wielokrotnych moich interwencji telefonicznych w „serwisie”  zawsze słyszałem odpowiedz, zresztą taką samą jak na stronie iż telefon został przyjęty do naprawy. W końcu wysłałem za namową konsultanta z infolinii ORANGE  pismo w którym powołałem się na obowiązujące przepisy które to określają czas jaki serwis ma na naprawę gwarancyjną, a jeśli nie jest w tym czasie w stanie naprawić telefonu powinien mi zostać wydany Nowy sprawny telefon. Oczywiście pismo do dnia dzisiejszego zostało bez odpowiedzi. Czekam jeszcze na odpowiedź z ORANGE gdzie również przesłałem kopię tego pisma.  Co ciekawe gdy odbierałem nienaprawiony telefon z salonu Orange na raporcie usługi widnieje zapisek „zwracamy telefon bez naprawy ze względu na brak odpowiedzi na wysłany kosztorys”. Ani ja , ani salon ORANGE do którego oddałem telefon nie dostał żadnego kosztorysu. Poprosiłem w salonie aby skontaktować  się z „serwisem” i wyjaśnić ten problem. Co się okazało. Serwis stwierdził iż uszkodzona jest bateria telefonu, a jest już po gwarancji, więc według obowiązujących w firmie Regenersis Warsaw standardach aby sprawdzić co jest uszkodzone w telefonie muszę zakupić nową baterię aby „serwis” mógł przystąpić do sprawdzenia co jest uszkodzone w telefonie.  Moim błędem jest to iż oddając telefon do salonu który to odsyłał telefon do „serwisu” nie dopilnowałem aby konsultant wpisał nr seryjny baterii w odpowiedniej rubryce, bo teraz nie jestem w stanie udowodnić mimo iż mam 100% pewność iż bateria została zamieniona. Moja miała uszkodzoną nalepkę a dostałem baterię z nalepką dobrą.

*

Offline marcinko

  • *
  • 55
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Touch HD
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #73 dnia: Luty 05, 2009, 16:25:39 »
Przekonałem się że obsługa tego serwisu nie jest OK, ale nie myślałem że jest aż tak źle. Walcie w tym wszystkim do HTC, może oni zrobią z tym porządek.

Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #74 dnia: Luty 05, 2009, 20:52:16 »
zkrócona historia mojego Diamonda:
1. samoczynne resetowanie - Regenersis 1 "naprawa" - usterka nie wystęuje
2. wysłałem ponownie z filmem z usterki - Regenersis 2"naprawa" - wymiana płyty głównej
3. dostałem diamonda z nową płytą główna i niedziałającym bluetoothem - regenersis 3 "naprawa" - wymiana płyty głównej
4. padł głośnik - żądanie od orange nowego sprzętu (czekam na rozpatrzenie)

No to mnie powieliłeś (albo ja Ciebie): punkt pierwszy zaliczyłem, punkt drugi też, potem przeskoczyłem od razu do czwartego. Dzisiaj Regenersis zarejestrowało mój fon u siebie, jutro wykonam pierwszy telefon i powiem Wam tutaj czy łaskawy pan serwisant dopatrzył się swojej bądź kolegów pierdołowatości i wyda decyzję o wymianie fonu (bo to niestety oni robią ekspertyzę :/).

Gdzie był ten mądry formularz "ja uprzejmie donoszę"? Chętnie wypełnię.

*

Offline agollum

  • **
  • 206
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 4, HTC Diamond, HTC Artemis, Asus A716
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #75 dnia: Luty 05, 2009, 21:36:28 »
Wielkie dzięki za przeniesienie wątku.
AGollum

*

Offline mike100

  • ****
  • 596
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: BB 9780, BB Playbook
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #76 dnia: Luty 05, 2009, 22:33:01 »
@Solar: http://www.htc.com/pl/CS_Mail.aspx
co do przeniesienia to sam nie wiem...coś mały ruch na tym forum... :-|
High Tech Crap
BB 9780, Clarion Map790
Dell Vostro 3300, BB Playbook w drodze :)

*

Offline agollum

  • **
  • 206
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 4, HTC Diamond, HTC Artemis, Asus A716
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #77 dnia: Luty 05, 2009, 22:44:45 »
Tak na logikę, w żaden sposób nie jest to problem specyficzny dla Diamond'a.

Może ruch na forum jest niewielki ponieważ na górze strony wyświetlają się fora podrzędne (dot. konkretnych urządzeń), a dopiero potem główne forum dla wszystkich PDA produkcji HTC. Gdyby najpierw były wątki z forum nadrzędnego (HTC) użytkownicy przynajmniej rzucili by na nie okiem, a w następnej kolejności czytali by wątki w forach podrzędnych np. Diamond( jeśli takie ustawienia struktury forum są możliwe). Czyli stary jak świat dylemat - od ogółu do szczegółu czy odwrotnie.

Pozdrowienia
AGollum

*

Offline mike100

  • ****
  • 596
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: BB 9780, BB Playbook
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #78 dnia: Luty 06, 2009, 08:44:10 »
topic zdechnie. może wypadało by dodać dział HTC ogólnie, gdzie będzie tylko forum, a nie lista forum i gdzieś nisko nisko, gdzie nikt nie zajrzy...:(
High Tech Crap
BB 9780, Clarion Map790
Dell Vostro 3300, BB Playbook w drodze :)

*

Offline agollum

  • **
  • 206
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 4, HTC Diamond, HTC Artemis, Asus A716
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #79 dnia: Luty 06, 2009, 11:58:53 »
topic zdechnie. może wypadało by dodać dział HTC ogólnie, gdzie będzie tylko forum, a nie lista forum i gdzieś nisko nisko, gdzie nikt nie zajrzy...:(
Czy zdechnie to się zobaczy - oby nie. Co do Twojego pomysłu to właśnie to miałem na myśli w poście powyżej.
Pozdrawiam,
AGollum

*

Offline OleYek

  • [Pyrlandia] [GMzP]
  • *****
  • 18336
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Poznań
    • http://www.oleyek.com
  • Sprzęt: iPhone 13 Pro, iPad Pro, Apple Watch
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #80 dnia: Luty 06, 2009, 14:28:48 »
Jak bedziecie robic dalej OT to na pewno zdechnie...
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.

*

Offline HoMeK22

  • *
  • 79
  • Płeć: Mężczyzna
    • Web Design
  • Sprzęt: HTC Touch Diamond / HTC Wizard
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #81 dnia: Luty 06, 2009, 17:06:12 »
Dzsiaj dzwoniłem do regenersis aby dowiedzieć się co się dzieje z moim diamencikiem, odebrał Pan któremu na wstepie powiedziałem że niedługo minie miesiąc jak wysłałem do nich telefon i żeby lepiej miał dobra wymówkę. na co miły Pan odpowiedział mi że " przepraszamy ale czekamy na częsci do Pana telefonu" ja na to że ile można czekać na jakąś część ! ?? i że mam nadzieje ze na początku przyszłego tyg telefon będzie juz u mnie a miły Pan na to " no wie pan.... Ja też mam nadzieje" i tyle. ŻAL !!!! :mad:

*

Offline majsel

  • **
  • 133
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #82 dnia: Luty 06, 2009, 23:38:55 »
nie załamujcie mnie chłopaki bo z tym zastępczym chłamem SE to białej cholery można dostać.
ja chcę mojego dajmęta z powrotem!!!!!!
pozbyłem się diamonda. pozbyłem się wielu problemów z nim związanych.
kupiłem nokię e71 i teraz jestem szczęśliwym człowiekiem. mogę teraz głośno powiedzieć: htc diamond to gówno.

Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #83 dnia: Luty 07, 2009, 09:08:57 »
nie załamujcie mnie chłopaki bo z tym zastępczym chłamem SE to białej cholery można dostać.
ja chcę mojego dajmęta z powrotem!!!!!!

ja tylko sie dziwie osobą oddającym telefony zastępcze i kopiującym sim na telefon, po 2 naprawach serwisowych mam numery do policjantów , prokuratury, naczelnika, polityka   :O

*

Offline rymi

  • ****
  • 636
  • Sprzęt: HTC Touch Diamond 2 [WM6.1 Polish]
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #84 dnia: Luty 07, 2009, 11:05:40 »
Napisane: Luty 02, 2009, 17:55:24[/size]
Powiem wam, że bardzo mnie dziwi co czytam w tym wątku. Od kilku lat oddaje telefony do naprawy do crc ( nokie, se) i nigdy nie miałem żadnych z nimi problemów. Biorąc pod uwagę, że mieszkam niedaleko to oddaje je osobiście. Naprawa z reguły trwa 12-24h i często już przy pierwszej awarii dostawałem nowy telefon. Mówię teraz o nokiach i se, bo z moim diamencikiem nie mam na razie problemów.

stary.. bez obrazy ale masz dwa posty i wypisujesz ze serwis jest cud malinka, ty jeden ! a ogólnie wypowiedziało sie tu chyba ze 30 niezadowolonych osób... jak dla mnie jestes poprostu mało wiarygodny.. jeszcze tak posłodziłes ze ho ho.. no comment
jeszcze piszesz ze naprawa trwa 12-24h ! a mój diamond został do nich wysłany uwaga.... 17-nastego styczna i do tej pory NIC !! chyba jakies żarty !!!

Dzizaz - ale sie rzucacie.

Ja tez bylem zadowolony z CRC [wtedy bylo to jeszcze CRC]. Oddalem rok temu Touch Duala [zawiozlem sam osobiscie] - nieprzyjmowal zadnej karty SIM [teraz wydaje mi sie, ze sam sobie go zwalilem, ale wgralem oryginalny ROM wraz z CIDem i RadioROM wiec udawal niekombinowanego Duala]. Nastepnego dnia byl do odbioru - nowa plyta glowna.

Potem w grudniu zawiozlem go ponownie [niedziałał port USB - niesynchronizował się, choć ładował się z ładowarki]. Nienaprawili, bo miał zdjętego CIDa [a wgrać właściwego nie mogłem, bo port USB zwalony]. Tym razem siedzial u nich tydzien, a status na WWW sie nie zmienial do odbioru wiec zadzwonilem i sie dowiedzialem wszystkiego. No tu mam tylko pretensje, ze nie zadzwonili z propozycja naprawy płatnej.
HTC Touch Diamond 2 - WM6.1 Polish [ehh znowu tyle gram :/ - 120g] MicroSDHC 16GB SanDisk + Compaq iPAQ H3970 MMC 512MB Transcend

*

Offline marcinko

  • *
  • 55
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Touch HD
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #85 dnia: Luty 07, 2009, 11:20:48 »
Dzizaz - ale sie rzucacie.

Też byś nie siedział spokojnie gdyby Twój sprzęt naprawiali miesiącami albo oddawali z uszkodzonym innym modułem i to w niektórych sytuacjach wielokrotnie.

*

Offline rymi

  • ****
  • 636
  • Sprzęt: HTC Touch Diamond 2 [WM6.1 Polish]
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #86 dnia: Luty 07, 2009, 11:57:00 »
Dzizaz - ale sie rzucacie.

Też byś nie siedział spokojnie gdyby Twój sprzęt naprawiali miesiącami albo oddawali z uszkodzonym innym modułem i to w niektórych sytuacjach wielokrotnie.


Ja mialem na mysli, ze kolege pavelekc'a chcecie tu zaszczuc ;-)


A co do naprawy miesiacamy to tez nie umiecie walczyc o swoje - pisze jak byk w gwarancji "wymiana na nowy lub wolny od wad gdy wykonanie naprawy gwarancyjnej nie bylo mozliwe w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania urzadzenia przez serwis". Piszecie pismo do Regenersis i do wiadomosci Rzecznika Praw Konsumenckich i po sprawie.
HTC Touch Diamond 2 - WM6.1 Polish [ehh znowu tyle gram :/ - 120g] MicroSDHC 16GB SanDisk + Compaq iPAQ H3970 MMC 512MB Transcend

*

Offline agollum

  • **
  • 206
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 4, HTC Diamond, HTC Artemis, Asus A716
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #87 dnia: Luty 09, 2009, 23:25:17 »
Dzizaz - ale sie rzucacie.

Też byś nie siedział spokojnie gdyby Twój sprzęt naprawiali miesiącami albo oddawali z uszkodzonym innym modułem i to w niektórych sytuacjach wielokrotnie.


Ja mialem na mysli, ze kolege pavelekc'a chcecie tu zaszczuc ;-)


A co do naprawy miesiacamy to tez nie umiecie walczyc o swoje - pisze jak byk w gwarancji "wymiana na nowy lub wolny od wad gdy wykonanie naprawy gwarancyjnej nie bylo mozliwe w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania urzadzenia przez serwis". Piszecie pismo do Regenersis i do wiadomosci Rzecznika Praw Konsumenckich i po sprawie.

Zdaje się, że tylko jedna osoba skrytykowała ostrzej pavelekc'a więc daleko do zaszczucia. Jeśli chodzi o wymianę - masz gdzieś w gwarancji punkt, który mówi, że ma to nastąpić np. 15 dnia od wysłania do serwisu? Bo jeśli nie to firma może się zasłonić brakiem produktu w magazynie i np. za 2 następne tygodnie oddać Ci używany, ale sprawny (czyli np. innego takiego jak ty użytkownika :) )
Pozdrówka
AGollum

Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #88 dnia: Luty 11, 2009, 09:35:21 »
Ganialny serwis :) Wysyłać też potrafią
Pierwsza reklamacja. Zamiast trafić do filii w Tczewie trafia do Siedziby głównej w Chojnicach
Druga reklamacja. Wysyłka telefonu z adnotacją aby telefon wysyłać bezpośrednio do Tczewa.  Udało  się im w półowie , telefon trafił do Tczewa ale zamiast  w salonie Ery, znalazł sie  w zupełnie innej firmie Terg (Media Expert)  i bynajmniej nie była to wina kuriera . Dobrze, że można sprawdzić po imei na stronie regenersis gdzie telefon został wysłany. 

*

Offline marcinko

  • *
  • 55
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Touch HD
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #89 dnia: Luty 11, 2009, 13:42:14 »
Mój telefon jest już w drodze powrotnej po 2 naprawie. Wieczorem więc zaczynam poszukiwania co tym razem popsuli.
Najciekawsze jest to że przy pierwszej naprawie wymienili kamerę i wgrali nowe oprogramowanie psując przy tym gps, a przy drugiej podobno tylko wgrali oprogramowanie nic nie wymieniając.
Coś mi się wydaje że grzebali też przy antenie, bo podejrzewam że to ona była przyczyną nie łapania fixa, ale o tym nie wspomnieli w protokole.