Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić

  • 443 Odpowiedzi
  • 191878 Wyświetleń

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

*

Offline Antej

  • Ekspert HTC Blueangel
  • ******
  • 3005
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #390 dnia: Listopad 09, 2010, 20:36:29 »
Co jeszcze mogą zniszczyć ?

Wszystko co przyjdzie Ci na myśl. Mamy zgadywać, czy jak?

Odp: HTC PL, warunki gwarancji, dane kontaktowe, itp.
« Odpowiedź #391 dnia: Listopad 14, 2010, 22:30:38 »
To ja swoje 3 grosze też dołożę .....

Regenersis Warsaw ....................

W sumie to szkoda klawiatury na nich......
Żenada serwis. Mają gdzieś ludzi, oszczędzają chyba na wszystkim

Dzwoniłem telefonicznie aby zareklamować telefon (schodzi lakier/powłoka/aluminium z tylnej klapki)- normalnie można skrobać paznokciem z klapki tą warstwę.
Spytałem się czy mają może akcję naprawy z tym ale ona nic nie wiedziała.
Kazała samemu zamówić kuriera i wydrukować formularz zgłoszenia.
Kurier za freeko nawet jak nie naprawią.


Ale do rzeczy i co mnie wku***** w tym serwisie .....

PRAWIE 3 TYGODNIE namyślali się z wyceną ! 3 TYGODNIE myśleli ile mam zapłacić za wymianę !
Zamiast od razu mi napisać, że telefon nie zostanie naprawiony w ramach gwarancji to oni  sobie czekali i czekali .....
Może byłoby więcej niż te 3 tygodnie ale sam po tym czasie do nich zadzwoniłem.
Od razu mi powiedziano, że robią wycenę i niby na następny dzień szybko ktoś do mnie zadzwoni i powie co i jak ....
Dostałem po 2 dniach na emaila wycenę ....
Podziękowałem (prawie 200zł) i odesłali mi telefon. W sumie ponad bite 3tygodnie bez fona a i tak nie zrobiony.

Co do tej obudowy, żeby ktoś nie pomyślał, że nie sam to zdarłem (ASUS, Motorola wymieniali w niektórych modelach całe obudowy telefonów bo schodziła farba i pękały obudowy) więc pomyślałem tak samo i tu był ZONK

*

Offline serek

  • ***
  • 474
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: SG Note + EEE 1215N
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #392 dnia: Listopad 17, 2010, 13:12:44 »
Oddałem swojego HD2 do serwisu ze względu na przebarwienia ekranu, które pojawiły się gdzieś tak w 1/3 wysokości patrząc od dołu i prawie na całej szerokości. Szczególnie było to widać na jasnym tle. Po ok. 2-3 tygodniach wrócił... Dziś mija 2 dzień od kiedy wrócił z serwisu i mam już parę uwag:
-Wygląda na to, że źle złożyli ekran, ponieważ naciskając mocniej na niego (głównie z prawej strony i na górze) pojawiają się "fale" na ekranie. Tak jakbym bezpośrednio naciskał na ekran... Wydaje mi się, że w przypadku ekranów pojemnościowych nie powinno być to możliwe. Tym bardziej, ze przed wizytą w serwisie czegoś takiego nie było :/
-Mam dziwne obawy co do baterii, gdyż mimo, że już drugi dzień nie ładuję, to dzisiaj w ciągu paru godzin spadł poziom z ok 50% do 10%- jeszcze potestuję.
-Jeszcze raczej pierdółka- ta powierzchnia pod baterią jest teraz strasznie krzywa- tutaj nie wiem o co chodzi.
Na razie jestem średnio zadowolony. Jeśli z tą baterią będzie wszystko ok, to nie będę odsyłał. Jeśli nie- wraca do serwisu.
BTW o co chodzi z tą rękojmią? Mój Leo też jest na firmę. Po tej wizycie w serwisie mogę się teraz domagać wymiany na nowy?
MDA III->SPV M3000->Dell Axim x50v->SE P990i->O2 Exec->HTC Kaiser->HTC Diamond->HTC Leo->Samsung Galaxy Note

*

Offline JeV

  • 43
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: A636N, HTC Hero, Moto A953
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #393 dnia: Listopad 18, 2010, 11:15:34 »
Rany. Po przeczytaniu części tego wątku ciśnienie mi skoczyło.
Trzymajcie kciuki, mój sprzęt do nich jedzie na dniach.

[Właściwie to ciśnienie zaczęło się podnosić wcześniej]
- "ma Pan wszystkie informacje na naszej stronie w okienku "zgłoś sprzęt do naprawy"
- to po cholerę mylący zapis na stronie, że mogą z tego korzystać tylko sprzedawcy/shops?
- brak możliwości zmiany języka na stronie. Paranoja. Działa tylko po zmianie języka przeglądarki
- no i w ang. wersji www spieprzony odnośnik do PDFa

Już mi niedobrze, a jeszcze nie zaczęli "naprawiać"
 :-|

Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #394 dnia: Listopad 18, 2010, 12:01:58 »
JeV nie zawsze jest źle, mój Leo wrócił po 9 dniach naprawiony, sprawny i gotowy do pracy (wymiana płyty głównej) tu piszą osoby którym naprawa nie wyszła ci co mieli wszystko OK się nie odzywają. Też miałem takie obawy przed wysłaniem go do naprawy.     

*

Offline abradab

  • *
  • 64
  • Sprzęt: HD
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #395 dnia: Listopad 20, 2010, 00:23:31 »
Witam.

Jestem jak dotąd szczęśliwym (mniej lub bardziej) posiadaczem HTC Touch HD. Ale do rzeczy. Otóż zakupiłem telefon na firmę, od Formobile. Jak zdążyłem się już dowiedzieć Formobile realizuje serwis właśnie u Regenersis. Pomijając problem z łuszczącą sie prawie od nowości warstwą lakieru (nawet nie miałem chęci czekać na rozpatrzenie tego problemu przez nich...), której powłoki w dniu dzisiejszym mój HD'ek nie uświadczy już w ogóle... Pojawił się nowy problem - pęknięty plasticzek przy vol up. Wydaje się że standardowy problem. Jednakże telefon czasami potrafi zgubić zasięg i po około minucie dopiero go odzyskuje. Całe szczęście że dzieje sie tak bardzo sporadycznie. Być może jest to wina romu, wgrany rom kwbr, aczkolwiek przez kilka miesięcy użytkowania telefonu na ów romie problemu nie było, dopiero od około tygodnia problem się pojawił. Dodam też że telefon spadł mi kilka razy - na obudowie są widoczne nieznaczne wgniecenia. Moje pytanie brzmi: jest w ogóle sens odsyłania go na naprawę gwarancyjną? Gwarancje mam jakoś do marca. Chociaż żeby naprawili ten vol up... Rom oczywiście machnę taki jak być powinien. Mam w ogóle na co liczyć? Jeśli odeśle telefon, a oni jakimś cudem stwierdzą że to z mojej winy telefon nie funkcjonuje poprawnie (przez te wgniecenia) utracę gwarancje? Oczywiście tej powłoki lakieru której już nie mam to nawet nie ma po co wspominać?

Liczę na szybką odpowiedz.

*

Offline kiosho

  • **
  • 240
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC TOUCH DUAL
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #396 dnia: Listopad 21, 2010, 19:23:40 »
To jeszcze moje trzy grosze apropos CRC w telefraficznym skrocie. Sytuacja ta powtorzyla mi sie dokladnie dwa razy, pierwszy ok roku temu z HTC TYTN II i teraz z HTC Touch Dualem. Wyslalem telefon pod koniec gwarancji(w orange gwarancja z faktura zakupu na gebe), czekam , czekam, czekam ponad dwa tygodnie i dzwonie. Ponaglam wiec pani informuje mnie ze dostane niebawem kosztorys-prosi o email. Po nastepnym tygodniu jest , a jakze , wymienieone czesci w jezyku angielskim a obok cen, calosc oponad 300zl(nike), Dzwonie i pytam co to jest, nazwy czesci po angielsku, bez wyjasnienia ot tak na beszczela wycena. Okazuje sie iz sa to wszystkie czesci zakwalifikowane do wymiany, uszkodzone przeze mnie ale bez najmniejszego zwiazku ze wskazanymi usterkami(zle dzialajacy wyswietlacz, luzy zawiasow). Czyli jest tak, wyceniaja mi inne usterki -uszkodzenia a do wlasciwej i zgloszonej usterki nic. Wiec odpisalem iz prosze o naprawe tylko tych uszkodzen wskazanych w zgloszeniu i nie majacych zwiazku z uszkodzeniami uzytkownika. I co ? Tytn II wymienili mi sami na pseudo "nowego" maja jakies takie sztuki chyba skladane jeden z wielu (wyglada prawie jak nowy) bez pudelka i gadgetow, a do nika dostalem na ekspertyzie informacje do sprzedawcy : wymiana na nowy uszkodzenie bez winy uzytkownika-cos takiego, bylem juz w salonie na razie sposcili mnie na drzewo, w poniedzialek zaczynam walke od nowa  tym razem ma juz byc kerownik salonu. Wnioski kazdy wyciagnie sam.
LUDZIE NIE PODDAWAJCIE SIE, GONIMY EUROPE, NIEDLUGO JUZ U NAS BEDA WYMIENIAC WADLIWY SPRZET Z USMIECHEM NA USTACH ZYCZAC ABY TEN JUZ SIE NIE ZEPSUL I MILEGO UZYTKOWANIA.

*

Offline Cabrera

  • 41
  • Sprzęt: N9500,N8,E7;Iridium Extreme 9575;iPhone 5S 64GB
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #397 dnia: Styczeń 17, 2011, 11:47:00 »
Mój nowiutki telefon marki Nokia model N8 wylądował u nich już z samego rana w dniu 05.01.2011 r. i... nadal czekają na części... Tak na marginesie mam pytanie które również zamieściłem w innym wątku: - "czy do wgrania softu w tym telefonie potrzeba wymieniać obudowę?!" Ponieważ serwis w moim wypadku czeka na część która nazywa się obudowa. :P   A pracownicy którzy obsługują tzw. infolinię (22 703 41 00   wewn. 5) są beznadziejnie nieuprzejmi i bardzo mało kompetentni. Ogólnie rzecz biorąc bez względu na wynik jestem rozgoryczony tym serwisem... Chyba lepiej, szybciej, taniej i bardziej bezstresowo byłoby odesłać ten telefon bezpośrednio do firmy Nokia w Finlandii... Pewnie tam naprawa trwałaby szybciej...

*

Offline Kapitan Pazur

  • *****
  • 11296
  • Sprzęt: iPhone 5, Xperia Z3 Compact
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #398 dnia: Styczeń 17, 2011, 12:28:33 »
a po co właściwie ten drugi wątek który uporczywie zakładasz? Tu jest wątek z żalami na Regenersis, nie wystarczy?

*

Offline Cabrera

  • 41
  • Sprzęt: N9500,N8,E7;Iridium Extreme 9575;iPhone 5S 64GB
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #399 dnia: Styczeń 17, 2011, 12:34:03 »
Spoko. Niech i tak będzie. :P

Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #400 dnia: Styczeń 18, 2011, 22:14:07 »
Witam,

pierwszy raz gdy oddawałem swojego HTC byłem przeszczęśliwy miłą i szybką obsługą. Na gwarancji trafił z wadą/samoczynnym uszkodzeniem się dotyku/wyświetlacza (dokładniej mówiąc wyszkoczyło na środku ekranu patrząc pod kątem od spodu coś ala kolorowa plama). Telefon przyjęli bez problemu w ciągu 4 dni odzyskałem tel. i tak o to już mój htc zaliczył 3 takie naprawy... 2 tyg tel w rękach, wada, 4 dni naprawy i tak w kółko. Szczerze mówiąc gdy pomyśle, że znowu mam oddać już 4 raz z tą samą usterką tel a oni nie potrafią tego dokładnie naprawiać to aż mnie szlak trafia i brzydkie słowa z ust chcą się wymknąć... Dlatego moje pytanie do forumowiczów co mogę w takiej sytuacji zrobić. tel kupiłem z komisu, który kupił ten tel od osoby, która kupiła go w salonie Orange. Trochę pokręciłem ale mam nadzieje, że zrozumiecie. i nie wiem czy mam się domagać wymiany na nowy tel? zwrot pieniędzy?  najbardziej obawiam się tego, że HDk nie jest już produkowany

*

Offline tranzystor

  • ****
  • 500
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Blackberry 9000, PlayBook 16GB OS2
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #401 dnia: Styczeń 19, 2011, 19:53:18 »
W zasadzie to  nic nie mozesz zrobić  ponieważ  kupując  ten  telefon   z gwarancją producenta  gwarantem jest   serwis   natomiast   sprzedajacym jest  Orange  a  by  zrobic niezgodnosc   towaru z umowa   musial bys  byc  osoba  z faktury  ...

Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #402 dnia: Styczeń 19, 2011, 21:04:37 »
no to się załamałem jutro zadzwonię do HTC i się dowiem dokładniej :(

*

Offline yo

  • ****
  • 971
  • Sprzęt: fajny Leo, galaxy tab p1000
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #403 dnia: Styczeń 20, 2011, 09:06:46 »
nie musisz być "osobą z faktury", żeby powoływać się na niezgodność towaru z umową. Musisz mieć sprzęt wraz z dowodem zakupu, ale faktura może być wystawiona na pierwotnego nabywcę. Inaczej większość obrotu sprzętem z drugiej ręki traciłaby w sporej mierze sens.

usterka o której piszesz jest dość typowa (sam miałem to w diamondzie, czytałem, że w topazie i blakcstone też się pojawiała)
receptą jest wymiana ekranu.
tym, że hd nie jest produkowany się przejmuj, bo jeszcze mają części (a jak nie mają to zaproponują wymianę na inny sprzęt jak to robiła toshiba)
ja bym dreptał do orange i tam powoływał się na niezgodność towaru z umową
end of fear
yo is here

Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #404 dnia: Styczeń 20, 2011, 16:14:38 »
W tym problem, że mam problem z dowodem zakupu :( mam jedynie naklejkę na pudełku z adresem komisu, w którym kupiłem telefon. Ale za to doczytałem się jeszcze w karcie gwarancyjnej że
Cytuj
"7. Użytkownikowi przysługuje prawo wymiany urządzenia przez HTC Corporation, na nowe lub inne - wolne od wad, przynajmniej tej samej klasy, gdy: -w okresie gwarancji dokonano trzech napraw zakwalifikowanych jako naprawy gwarancyjne, a sprzęt nadal wskazuje usterki lub, -Serwis stwierdzi na piśmie, że usunięcie usterki nie jest możliwe, lub -wykonanie naprawy gwarancyjnej nie było możliwe w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania urządzenia przez autoryzowany serwis."
i jest jeszcze jeden punkt, że bez dowodu zakupu nie przyjmują urządzeń na gwarancji... a o dziwo 3 razy naprawili na podstawie samej karty gwarancyjnej... mam nadzieje, że jak teraz tam pojadę z niezgodnością to też pójdzie tak gładko :S :( w innym wypadku czeka mnie dociekanie do pierwotnego właściciela i proszenie się o dowód zakupu :S :( Masakra...

Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam Łukasz

*

Offline yo

  • ****
  • 971
  • Sprzęt: fajny Leo, galaxy tab p1000
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #405 dnia: Styczeń 21, 2011, 01:41:28 »
Na niezgodność towaru z umowa możesz się powoływać u sprzedawcy czyli prędzej komis niż producent
end of fear
yo is here

*

Offline Adamela

  • **
  • 124
  • Sprzęt: Xperia Z3 Compact
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #406 dnia: Marzec 13, 2011, 20:21:15 »
wątek przesłałem HTC do śledzenia i zapytałem, czy mają zamiar poprawić jakość usług JEDYNEGO autoryzowanego serwisu htc w naszym kraju.

Moderatorze NIE kasuj zatem :ok:
Nie wiem czy to to pomaga, ale musiałem ostatnio oddać do naprawy swojego HD2 (samoistne resety, zawieszanie, szybkie rozładowywanie baterii). Po przeczytaniu licznych(głównie niepozytywnych) postów, postanowiłem zrobić to osobiście (mieszkam w Warszawie). Telefon oddałem do naprawy we wtorek ok. 12.00, z własnym opisem usterek. Przygotowany na dłuższą naprawę i ewentualne problemy, przeżyłem szok po otrzymaniu w czwartek rano sms-a z informacją o telefonie do odbioru. Pomyślałem że pewnie nic nie zrobiono i uznano telefon za sprawny. Pojechałem odebrać HD-ka, i tu kompletne zaskoczenie - telefon naprawiony z wymianą płyty głównej.
Po postu szok , naprawa trwała jeden dzień. Życzę wszystkim podobnych doznań i pozdrawiam.

*

Offline ziele

  • *****
  • 5159
  • Sprzęt: Axim x51v, Samsung Galaxy S IV, PSP Slim
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #407 dnia: Marzec 15, 2011, 15:38:40 »
Ja mam chyba jakieś szczęście do regenersis. W środę 9.03 wysłałem HD2 znajomego do serwisu. U nich był w czwartek 10.03. Dziś 15.03 kurier dostarczył naprawionego HD2 (wymieniona płyta). Czyli uwinęli się w 3 dni robocze. PDA przyszedł w takim fajnym białym pudełku HTC z napisem I'm back :) i dodali szmatkę do czyszczenia ekranu. To już trzecia rzecz, którą wysyłałem i naprawili bez problemów.
Are you shpongled?

*

Offline HTC-HD-2

  • *
  • 78
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy NOTE II
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #408 dnia: Kwiecień 01, 2011, 11:46:53 »
no ciekawe jak to u mnie bedzie, oddałem HD2 31.03.2011 w salonie Plusa. Mam nadzieje że nie bedzie problemów. Jedno mnie zastanawia, Pani powiedziała że mają 14 dni roboczych ale o ile pamiętam w regulaminach tego typu nie mówi sie o 14 dniach roboczych tylko o normalnych .
N3310 -> Siemens MT50 -> Siemens SX1 -> N E50 -> SE k800i -> N E63 -> HTC HD2 -> NOTE II  :O~

Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #409 dnia: Kwiecień 05, 2011, 09:24:17 »
Tutaj masz mój post jak wyglądała moja przeprawa z Regenersis : i jak skutecznie z nimi walczyć

http://pdaclub.pl/forum/raphael/regeners-walcze-z-nimi-przy-pomocy-htc-polska-usa/

generalnie jak Regenersis robi fuszerki proponuje dzwonić  do HTC (oni mają większą moc sprawczą  :P ) -żałuję że tego nie zrobiłem zaraz po drugiej naprawie.

Dla tych osób co nie wiedzą jak wygląda sprawa gwarancji i rękojmi:
Jeżeli telefon został zakupiony na firmę i jest na tzw potocznie gwarancji 24 miesięcznej to sprawa  wygląda tak :
1) przez pierwsze 12 miesięcy obowiązuje gwarancja (świadczona przez producenta) i rękojmia (przez Operatora lub sprzedawce) czyli możesz oddawać telefon do Operatora i to operator ma się przed Tobą tłumaczyć i dotrzymywać wszelkich terminów. Możesz także oddać  telefon do autoryzowanego serwisu producenta (czytaj REGENERSIS...) i wybrać z czego korzystasz z rękojmi czy gwarancji, jeżeli wybierzesz gwarancję to o tylko i wyłącznie obowiązują zapisy zawarte karcie gwarancyjnej co w przypadku HTC TP wygląda tak że są tam same obowiązki dla posiadacza ale o obowiązkach serwisu bardzo mało piszą...
2) Po upływie terminu 12  miesięcy obowiązuje tylko gwarancja producenta i to producent gwarantuje że urządzenie będzie działać poprawnie ( w moim przypadku HTC) i do niego możesz kierować zażalenia na źle działający serwis lub źle działający telefon.
Ostatni raz dzwoniłem już do Regenersis bo szkoda zdrowia i impulsów, jak coś będzie nie halo dzwonie do HTC i niech oni użerają się ze swoim własnym serwisem bo ja nie zamierzam.

Co do Regenersis to wiem że osoby które kupiły telefon na firmę niech sobie darują chodzenie do rzecznika praw konsumenta. Byłem u rzecznika w swojej miejscowości i Pani rzecznik powiedziała że mogła by zająć się tą sprawą gdyby dotyczyło osoby fizycznej, ale jeżeli chodzi o firmy to nie pomoże mi bo kiedyś miała przez to nieprzyjemności. Próbowała pomóc osobie prowadzącej małą firmę i użyć "swojej mocy" właśnie z walką z Regenersis. I wiecie co .... prawnicy Regenersis wystosowali do niej pismo o tym że przekracza swoje kompetencje zabierając głos w obronie firmy a do tego napisali jeszcze na nią skargę do starosty i do UOKiK ....

Gdybym coś pokręcił z gwarancją i rękojmią to proszę o uwagę to poprawimy  :ok:


 

*

Offline HTC-HD-2

  • *
  • 78
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy NOTE II
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #410 dnia: Kwiecień 13, 2011, 20:29:48 »
no ciekawe jak to u mnie bedzie, oddałem HD2 31.03.2011 w salonie Plusa. Mam nadzieje że nie bedzie problemów. Jedno mnie zastanawia, Pani powiedziała że mają 14 dni roboczych ale o ile pamiętam w regulaminach tego typu nie mówi sie o 14 dniach roboczych tylko o normalnych .
Pragnę poinformować że dzisiaj czyli 13.04.2011 odebrałem już swojego Leona z serwisu. Uporali się szybciutko i zrobili to co trzeba, czyli wymienili płytę główną. Pochwała dla serwisu. Dodam że był to oddział w Lublinie
N3310 -> Siemens MT50 -> Siemens SX1 -> N E50 -> SE k800i -> N E63 -> HTC HD2 -> NOTE II  :O~

Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #411 dnia: Czerwiec 06, 2011, 11:24:11 »
Wysyłałem swojego Desire pełen obaw (przegrzewająca się płyta główna), ale bez potrzeby - telefon spędził w serwisie 2 dni (1 został naprawiony, 2 wysłany). Jedyne do czego mogę się przyczepić, to to, że nie dostałem ciekawego pudełka "I'm back" (prawdopodobnie moja wina - wysłałem telefon w oryginalnym opakowaniu)  :P

Edit: Do tego poprawili/naprawili (nie zaznaczałem tego) przyciski głośności - wcześniej należało głośność w dół dość mocno przycisnąć.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 06, 2011, 11:30:34 wysłana przez Eradorius »

Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #412 dnia: Lipiec 06, 2011, 18:52:47 »
Witam!
W ciagu 1,5miesiaca moje HTC TP2 zostalo wyslane do serwisu regenersis. Dzisiaj zadzwonilem sobie do serwisu w sprawie mojego HTC, gdyz wyjezdzam zagranice a potrzebuje go jako navi. I w serwisie oznajmniaja mi, ze w tel byl zmiany przeze mnie system i bede musial zaplacic im za naprawe. Ja zaprzeczylem, gdyz nie bylo zadnej mojej interwencji w autualniy rom, bo co dopiero wrocil z 1reklamacji (w tedy byl wymieniany dotyk i zmiana romu). Jeszcze dla ulatwienia im wyslalem raport 1reklamacji gdzie jest carno na bialym ze byl zmieniany rom przez ich serwisanta. A dzisiaj po moim tel do ich serwisu otrzymalem na emaila kosztoryz naprawy: w kwocie 887,88 zł  :shock: Chyba ich calkiem poje... ale wdalem sie w szczegoly kosztorysu i  (nazwa czesci: FRU,Main Board,HTC,English-WWE,GENERIC,Eastern Europe,WWEkeyboard,Regional ID Low,Silver,w/o SIM Lock,RHODIUM-C9#EMEA) i okazalo sie ze do wymiany jest plyta glowna. Wiec im odp:
" Witam!
Dzisiaj do Panstwa dzwonilem 3razy w tej sprawie, gdyz z mojej strony nic nie bylo robione z tym telefonem, a tym bardziej zmiana oprogramowania! HTC wrocil 10.05.2011 od Panstwa z reklamacji (w zaloczniku podaje foto raportu z reklamacji w nim jest razwarta zmiana oprogramowania!) i od samego pocztaku byly z nim problemy (tel. wciaz sie zawieszal, problem z mikrofonem itp)! Moje podejrzenia co do usterki od razu byly, ze to nie jest wina romu tylko czegos powazniejszego, a z Panstwa kosztorysu wynika, ze w telefonie byla wymieniana plyta glowna, wiec jedyna mozlioscia uszkodzenia byla poprzednia reklamacja w Panstwa serwisie! I nie zaplace Panstwu za cos czego nie zrobilem! HTC jest na gwarancji, byly z nim problemy wiec go odeslalem, a ze kosztu naprawy zrobily sie wysokie, to teraz zaczelo sie kombinowanie i oskarzanie klienta, a tak sie nie zachowuje renomowany serwis. Prosze o kontakt wylacznie telefoniczny i najlepiej z kim z przelozonych! Moj nr tel. xxx xxx xxx.

Z powazaniem
xxx"

Co robic? Jak z nimi wygrac?

Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #413 dnia: Sierpień 24, 2011, 11:11:44 »
No i ja padłem ofiarą regeneris...

HD2, coraz gorzej działający dotyk (gubi dotyk, sejsmograf w notatniku, po delikatnym dotknięciu powierzchni ponad klawiszem kończenia rozmowy ekran dostaje głupawy). Telefon wrócił dzisiaj rano (niecały tydzień w serwisie -  WOW).

Oczywiście, nie stwierdzono usterki. Nagrałem nawet płytę żeby jeden z drugim mogli sobie obejrzeć jakie problemy występują. Telefon wrócił, kiepsko zapakowany, ekran działa do dupy jak działał. Odprysk powyżej napisu HTC z przodu jakby ktoś walił śrubokrętem, schodzący lakier z przycisków z przodu (schodził ale teraz nie ma go 3/4). Wgrana nakładka spolszczająca - chociaż nie była. Zalecenie hard resetu chociaż w zgłoszeniu htc było że hard reset był zrobiony. Dodatkowo, jeśli nie stwierdzono usterki to pytam się, po co te matoły rozkręcały telefon? Widać że był rozkręcany - po co? Dodatkowo, źle skręcony, panel przedni jest zamontowany niżej (krawędź przy głośniku ma większą lukę niż przy przyciskach).

Jednym słowem, dramat.

Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #414 dnia: Wrzesień 06, 2011, 12:49:40 »
 Witam.
  Prosiłbym o pomoc w mojej sprawie. Posiadam telefon HTC touch pro z
  simlockiem w orange. Telefon kupiłem przez internet więc nie mam umowy
  z Orange lecz tylko kartę gwarancyjną podbitą przez Intra partner
  Orange w Elblągu gdzie kierownikiem jest Tomasz Kriszewski. Telefon już
  wcześniej był naprawiany ale nie wiem czy przez Orange czy wysyłany
  prosto do serwisu. Na karcie jest wpisane "naprawa" i pieczątka
  CRCCommunicAID serwis KJ75. Telefon był zakupiony 04.09.2009r i jak mi
  wiadomo ma gwarancję producenta do 04.09.2011r.
 
  W telefonie przestała działać klawiatura i został on wysłany przez
  fimrę Telfax z Białegostoku do serwisu REGENERSIS (WARSAW) Sp. z o.o.
  ... Telefon przyszedł wraz z dokumentem na którym jest napisana data
  przyjęcia 21.07.2011r i wydania z serwisu 10.08.2011r. W gwarancji jest
  napisane, że mają 14 dni kalendarzowych, a więc złamali warunki
  gwarancji. Telefon nie został naprawiony, a na dokumencie została
  zamieszczona taka uwaga: " Autoryzowany serwis HTC potwierdza, że
  uszkodzenie nie powstało z winy użytkownika. Ninniejsza ekspertyza jest
  podstawą do wymiany telefonu na nowy przez sprzedawcę".
  Byłem w salonie Orange w swojej miejscowości i powdzieli mi że musze z
  umową jechać do salonu, w któym był kupiony telefon (400km). Umowy
  nie mam więc salon prawdopodobnie mi nie wymieni telefonu. A więc do
  kogo mam się zgłosić? Dlaczego serwis od razu nie wymienił mi
  telefonu skoro skorzystałem z gwarancji?
 
  Bardzo proszę o pomoc i pozdrawiam


dziś się dowiedziałęm od pani z serwisu regenersis ze oni nie wymieniaja telefonow tylko powinienem sie zglosic do orange i orange mi powinno wymienic na podstawie samej karty gwarancyjnej i paragonu. powiedzialem im ze salon w moim miescie wysyla mnie do salonu w ktorym kupilem i ze i tak bez umowy mi nie załatwią to miła pani na to, że orange ma umowe z producentem i ze albo orange albo producent powinien mi wydac nowy telefon.

no i co ja mam teraz zrobic?
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 06, 2011, 12:56:42 wysłana przez jaarekg »

Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #415 dnia: Wrzesień 06, 2011, 18:16:27 »
wniosek z tego taki ze nie ma co kupować takich po pierwsze : drogich po drugie awaryjnych a po trzecie telefonów z którymi trzeba się obchodzić jak z szklanką ;P

*

Offline OleYek

  • [Pyrlandia] [GMzP]
  • *****
  • 18336
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Poznań
    • http://www.oleyek.com
  • Sprzęt: iPhone 13 Pro, iPad Pro, Apple Watch
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #416 dnia: Wrzesień 07, 2011, 11:34:18 »
  z Orange lecz tylko kartę gwarancyjną podbitą przez Intra partner
  Orange w Elblągu gdzie kierownikiem jest Tomasz Kriszewski.

dziś się dowiedziałęm od pani z serwisu regenersis ze oni nie wymieniaja telefonow tylko powinienem sie zglosic do orange i orange mi powinno wymienic na podstawie samej karty gwarancyjnej i paragonu. powiedzialem im ze salon w moim miescie wysyla mnie do salonu w ktorym kupilem i ze i tak bez umowy mi nie załatwią to miła pani na to, że orange ma umowe z producentem i ze albo orange albo producent powinien mi wydac nowy telefon.
no i co ja mam teraz zrobic?

SPrzęt może wymienić firma która go sprzedała, to tak jakbyś kupił aparat fotograficzny np. w Warszawie w Saturnie, a chciał wymieniać na nowy w Łodzi w Media Markt. Nie oni sprzedali, więc nie ich obowiązkiem jest wymiana tylko sprzedawcy. W tym wypadku sprzedawcą jest firma Intra z Elbląga bo ona wydnieje na paragonie i karcie gwarancyjnej, dlatego musisz się albo przejechać tam, albo wysłać im ten telefon.
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.

*

Offline Celeborn

  • 5
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #417 dnia: Wrzesień 13, 2011, 19:12:19 »
A ja mam zupełnie inne spostrzeżenia na temat tego serwisu. Otóż mój telefon (HTC Desire) któregoś dnia zaliczył glebę. Mniej więcej z wysokości 1~1,2 m. Pozbierałem to co się rozpadło do kupy odpalam i super wszystko działa. Po 30 minutach chciałem coś sprawdzić, patrze na wyświetlacz a on robi się coraz ciemniejszy. po godzinie wyglądało to mniej więcej tak:




Panika, co zrobić bo jest to ewidentnie uszkodzenie mechaniczne chociaż żadnych śladów nie widać. Telefon jest na gwarancji więc zapada decyzja skorzystania z gwarancji. Ale......... 24h wcześniej wgrałem MIUI (zresztą za namową Don Kamila). Na wyświetlaczu nic nie widać więc nie am mowy o wgraniu oryginalnego roomu z poziomu recovery. No nic próbowałem jeszcze z poziomu windowsa, nic. Huk, ryzyk fizyk oddaje tak jak jest. Po równo 2 tygodniach dostaje informację z salonu w którym oddawałem telefon, że wrócił on z naprawy. Zachodzę pani z uśmiechem oddaje mi telefon. Głupio pytam czy nic nie płacę, mówi że nie ma takiej informacji. Odpalam telefon a tam co?? Zainstalowany MIUI:D:D Nie dość że ewidentnie z mojej winy posypał się wyświetlacz to jeszcze chyba w oprogramowanie nie wnikali. Reasumując, jestem w pełni zadowolony z serwisu.
You Can't stop Rock"n Roll !!

*

Offline Adamerso

  • :)
  • ******
  • 4139
  • Płeć: Mężczyzna
  • abonent czasowo niedostępny
  • Sprzęt: Oneplus 9 pro + Teclast T50 PRO + Jornada 680 :))
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #418 dnia: Wrzesień 13, 2011, 21:44:10 »
no takie akcje też się zdarzały :) zasadniczo rgs działa na prostej zasadzie - ilość sztuk na dzień. odrzucenie gwarancji zajmuje dłużej - trzeba spisać, zrobić foto, spersonalizować template'kę :)

jak się komuś nie chce, miał bardzo dobry nastrój, lub trzeba nadgonić sztuki (żeby po premii nie polecieć) to bywały naprawy mimo widocznych naruszeń :)

*

Offline Longbow

  • *
  • 61
  • Sprzęt: HTC Touch Pro
Odp: Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić
« Odpowiedź #419 dnia: Wrzesień 25, 2011, 14:46:44 »
Dorzucę swoje 3 grosze... Mój Touch Pro ma już 3,5 roku, w Regenersis był 2 razy, z czego ostatni raz parę miesięcy przed końcem gwarancji. Obecnie padł mi digitizer i taśma flex od LCD, więc zabrałem się za rozkręcanie samemu - zasadniczo nic trudnego. Przy okazji odkryłem wewnątrz pozostałości po serwisowaniu urządzenia w Regenersis - naderwana taśma flex (rozszczepienie warstw na skutek nieprawidłowego odklejania taśmy zabezpieczającej), nadłamane plastikowe elementy zatrzaskowe, przytrzaśnięty kabelek od głośniczka (skutek - przerwanie izolacji), rozgwintowana śrubka (zaklejona plombą gwarancyjną).

Zawsze po naprawie byłem zadowolony - w ciągu tygodnia wyrabiali się i smartfon był z powrotem u mnie, ale jak się okazuje, uszkodzenia powstałe przy okazji naprawiania nie zostały usunięte (ponieważ są w środku, to bez rozkręcania = utraty gwarancji nikt nie zauważy). Kiepsko, chyba napiszę jakiegoś maila do HTC.