OSZUKANY PRZEZ SERWIS I SAMSUNG

  • 1 Odpowiedzi
  • 17473 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

OSZUKANY PRZEZ SERWIS I SAMSUNG
« dnia: Wrzesień 19, 2014, 22:26:38 »
Witam,

Tak jak w temacie zostalem oszukany przez autoryzowany serwis samsung i przez sama firme samsung! Otoz posiadam samsung galaxy s4 i od samego poczatku mam z nim problemy, byl juz 3 razy w serwisie i za kazdym razem narzekalem na oprogramowanie (wadliwe, zacina sie, muli, przegrzewa sie telefon etc.) za pierwszym razem serwis Regenersis wymienil kabel koncentryczny, za drugim razem serwis CCS wymienil "wymiana plyty glownej, aktualizacja oprogramowania, reset ustawien, kalibracja ukladu radiowego i zasilania telefon dziala prawidlowo, spelnia wszystkie normy podane przez producenta" niestety na nic sie to zdalo bo po miesiacu mialem to samo, wiec ponownie odeslalem do serwisu i za kazdym razem za posrednictwem sieci T-mobile, wyslali do CCS a CCS przekazalo do Regenersis, bo rzekomo CCS juz nie wspolgra z samsungiem. I tu sie zaczyna jazda, a mianowicie po kilkunastu dniach zadzwonili do mnie z punktu T-mobile, ze Regenersis wystawilo kosztorys naprawy na telefon na 1132zl. Zdziwiony za co uslyszalem ze byla dokonana nieautoryzowana ingerencja w oprogramowanie, odrzucilem kosztorys. Po kilku dniach telefon wrocil, a ja zaczalem walke z T-mobil, szajsungiem i serwisami, oczywiscie nikt mi nie pomogl i niewiem jak mam walczyc.

Jestem 100% pewny ze nie zrobilem nic zeby nabic "flage" nie wchodzilem nigdy w roota itd itp. a serwis wyslal zdjecie ze flaga jest nabita i utracilem gwarancje zamalowali mi logo samsung na czerwono i nakleili zjebana plombe z napisem "Regenersis" szlak mnie trafia jak mozna tak oszukiwac ludzi? Taka marka i takie nieposzanowanie klienta. Ktos jakis pomysl? co zrobic? Jak z nimi walczyc? jak udowodnic o swojej niewinnosci?

Jedyne do czego doszedlem do w ustawieniach telefonu informacje o urzadzeniu jest cos takiego jak SE for android - status i tam mam podane tak: Enforcing SEPF_GT-I9505_4.4.2_0017 Wed Jun 25 09:46:04 2014 i przypuszczam ze to data wgrania oprogramowania? jesli tak to wtedy telefon byl w serwisie, ale jak dzwonilem do samsunga to powiedzial mi gosciu ze to chyba data wyjscia oprogramowania data kiedy oprogramowanie wyszlo w obieg, ale dziwnie by sie to zbieglo z tym ze wtedy telefon byl w serwisie!


Z góry dzięki za pomoc
i przepraszam ze pisałem bez polskich znaków ;)

*

Offline malylysy

  • ******
  • 2921
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Xiaomi Mi9T Pro
Odp: OSZUKANY PRZEZ SERWIS I SAMSUNG
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 20, 2014, 08:30:05 »
Jest pewna nadzieja. Leży w salonie T-mobile, ale pod warunkiem, że przyjmując telefon do naprawy sprawdzają czy ma nabitą flagę. Jeśli tak, to możesz otrzymać potwierdzenie, że oddawałeś telefon bez śladów nieautoryzowanej ingerencji.
Ja tak wygrałem dwa lata temu. Ale trwało to dwa miesiące. Dwukrotnie moją skargę odrzucono, a dopiero, kiedy wysłałem do Samsunga płytę z nagraną dyktafonem rozmowę z serwisantem, który potwierdzał, że odebrał ode mnie telefon bez śladów ingerencji, to uznali moja reklamację i naprawili telefon.
If you want to ma­ke God laugh, tell him about your plans.