Myślicie, że taka treść będzie ok? Wystarczająco zrozumiałe? Czy raczej nie tłumaczyć wszystkiego jak pastuch krowie na miedzy?
Niniejszym, na podstawie art. 9 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego, zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu 6 maja 2011r. telefon Samsung Galaxy S II (i9100) o numerze IMEI: *** jest niezgodny z umową.
Niezgodność polega na niejednakowym odwzorowaniu tego samego koloru w tym samym czasie przez różne obszary wyświetlacza, przy założeniu stałej wartości natężenia oświetlenia zewnętrznego, a mianowicie:
- przy gorszym świetle otoczenia zewnętrznego oraz w nocy, lewa strona wyświetlacza (patrząc wzdłuż dłuższego boku wyświetlacza na lewo od przycisku „Home”) jest ciemniejsza (pionowy pasek o szerokości około 2 cm) niż pozostała część wyświetlacza, przy wyświetlaniu np.: jednorodnego tła szarego bądź innego ciemnego
- przy niektórych barwach wyświetlanych przez wyświetlacz (uzyskiwanych przez poruszanie się po menu telefonu) wspomniany wcześniej około dwucentymetrowy pasek uzyskuje barwy wpadające w zielono-żółtawy kolor
Niezgodność została stwierdzona w dniu 7 maja 2011r.
Z uwagi na powyższe żądam, na podstawie art. 8 ust. 1 wskazanej powyżej ustawy doprowadzenia telefonu do stanu zgodnego z umową poprzez wymianę telefonu na nowy.
W załączeniu składam kopię faktury zakupu o numerze: ***.
Rozumiem, że mają 14 dni na ustosunkowanie się do mojego pisma, tak?
1. Czy mogą nie podpisać pisma?
2. Czy mogą odmówić wymiany na nowy?
3. Czy mogą się upierać, żeby naprawić telefon?
4. Czy tak na prawdę żadne z powyższych nie robi im różnicy bo producent i tak wyda im nowy telefon, no chyba, że samsung robi problemy?
Już więcej nie zapytam
