HTC Sensation - Komunikat

  • 6 Odpowiedzi
  • 4165 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Tomaszek91

  • *
  • 67
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Sensation :)
HTC Sensation - Komunikat
« dnia: Kwiecień 13, 2012, 00:34:49 »
Witam.Od niedawna korzystam z tej słuchawki lecz po update z 2.3.5 na 4.0.3 po każdym włączeniu telefonu pisze Andorid jest uaktualniany i jest skala od 1-13 i tak jest co każdy restart telefonu więc niewiem co jest nie tak.Gdy miałem wersję 2.3.5 telefon włączał się w 3-5sekund a teraz zanim się włączy to wyskakują te uaktualnienia jezeli ktoś sie spotkał z takim fantem to proszę napisać.Pozdrawiaaam

*

Offline teti77

  • ***
  • 266
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Sensation
Odp: HTC Sensation - Komunikat
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 13, 2012, 08:45:57 »
Optymalizacja niektórych aplikacji do nowej wersji systemu....nic nie poradzisz
Ewentualnie sprawdź czy pomoże ustawienie FAST BOOT

*

Offline jackolus

  • *****
  • 312
  • Płeć: Mężczyzna
  • Dev since 2007
  • Sprzęt: HTC ONE X , HTC Sensation, Dell Streak 5
Odp: HTC Sensation - Komunikat
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 13, 2012, 18:59:57 »
Kolega miał na myśli żebyś zaznaczył w opcjach / zasilanie / szybkie uruchomienie
MDA Compact I -> SPV M3000 -> MDA Compact II -> HTC Touch -> SPV M650 -> iPhone 2G 16gb -> iPhone 3G 16gb -> HTC Touch HD -> iPhone 3GS 16gb -> HTC LEO -> Dell Streak 5 -> HTC Desire HD -> HTC Desire Z -> HTC Sensation -> HTC ONE X

*

Offline Tomaszek91

  • *
  • 67
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Sensation :)
Odp: HTC Sensation - Komunikat
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 14, 2012, 06:52:26 »
tak tak ja wiem o co koledze chodziło.Komunikat Android jest uaktualniany wyskakuje wtedy kiedy uruchamiam ponownie telefon,natomiast gdy go wyłączę na chwilkę i ponownie uruchomię wtedy jest okey 2-3 sekundy i już telefon jest gotowy do użycia.
Ale dziwne jest to,że przy każdym "uruchom ponownie" z poziomu telefonu oczywiście wyskakują te uaktualnienia.

*

Offline teti77

  • ***
  • 266
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Sensation
Odp: HTC Sensation - Komunikat
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 14, 2012, 11:11:18 »
A pisałeś w tej sprawie do supportu HTC?
Może coś podpowiedzą...

*

Offline Tomaszek91

  • *
  • 67
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Sensation :)
Odp: HTC Sensation - Komunikat
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 15, 2012, 02:28:11 »
Dobry wieczór.Dzięki za dobrą radę kolego..może faktycznie powinienem napisać do htc z takim pytaniem niepomyślałem o tym tak nawiasem mówiąc.Skoro nikt takiego problemu u siebie w słuchawce niema mianowicie HTC Sensation z wersją4.0.3 ICS Sense 3.6 więc myślę,że problem jest po stronie uzytkownika a nie po systemowej... tak czy siak dla pewności uruchom sobie ponownie telefon i zobacz może i Ty tak masz nigdy nic nie wiadomo  :laugh:

Pozdrawiam

*

Offline teti77

  • ***
  • 266
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Sensation
Odp: HTC Sensation - Komunikat
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 15, 2012, 11:02:06 »
Wszyscy tak mają raczej. Ja na ICS czekam aż Orange łaskawie go wypuści. Wtedy dam znać. Pozdr.
UPDATE:
Zaraz po wgraniu ICS aktualizowały się 92 aplikacje, trwało może minutę ale po ponownym restarcie sytuacja się powtórzyła (tylko 42 aplikacje).
Zrobiłem hard reset, po czym wgrałem wszystko co miałem poprzednio z marketu i po resecie nie wystąpiła już optymalizacja.
Niech ktoś sprawdzi u siebie i potwierdzi :)
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 21, 2012, 00:47:41 wysłana przez teti77 »