Oficjalną aktualizację OTA wgrywa się za pomocą oryginalnego RECOVERY.
Jeśli masz status 7 (dalej w opisie może być coś o CID lub o modelu telefonu) oznaczać to może, że masz wgrany ROM od innego modelu. ROM może nie pasować do ustawionego CIDa lub modelu słuchawki. Ja mam zawsze problem z OTA gdy wgrywam ROM od modelu Sensation XE mimo tego, że CIDy dla obu telefonów są identyczne - u Ciebie problem może być związany z tym, że słuchawka mogła być wcześniej brandowana. Jeśli masz telefon Sensation (zwykły) to ustawiając CID na 11111111 (super CID) lub HTC__032 teoretycznie powinna aktualizacja pójść. Jeśli nie da rady proponuje wrzucić coś ugotowanego z XDA. Jest "zmontowany" nienaruszony ROM bazujący na ostatniej aktualizacji (twórca android revolution HD) który można wgrać poprzez Custom Recovery
>>>KLIK<<<.
Zrób tak.
1. Ustaw CID odpowiedni dla naszego regionu dla telefonu niebrandowanego
HTC__032 (na super CID też powinno pójść ale bądźmy przez chwile jak najbardziej ORYGINALNI).
2. Wgraj profilaktycznie oficjalny ROM
RUU_Pyramid_HTC_Europe_1.50.401.1_Radio_10.56.9035.00U_10.14.9035.01_M_release_223042_signed.exe 3. Wrzuć tą aktualizację na kartę pamięci o której pisałeś wyżej.
4. Odpal Recovery (jeśli po wejściu w RECOVERY nie pojawi się menu wciśnij Vol+ oraz Power)
5. Wybierz install update.zip i zainstaluj aktualizację.
Jeśli się nie powiedzie i będziesz miał ten sam błąd co powyżej pozostają Ci gotowane ROMy lub oczekiwanie na oficjalny instalator RUU który zawsze daje radę
Jest jeszcze jedna opcja jeśli zgadniesz jaki powinieneś mieć CID, ustawiasz odpowiedni, wgrywasz pasujący do niego ROM i czekasz na oficjalny UPDATE który może się pojawić dla brandowanego telefonu nie prędko
SUPER USER (czyli ROOT) nie jest potrzebny i nawet wskazane żeby go nie było przy oficjalnej aktualizacji. ROM musi być oryginalny, nietknięty bo aktualizacja się nie uda lub będzie powodować nieprawidłowości w działaniu telefonu. Jak zaktualizujesz telefon to później możesz się bawić. Przed oficjalną aktualizacją nie wolno