Problem z Mobile Track-em

  • 0 Odpowiedzi
  • 2035 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Problem z Mobile Track-em
« dnia: Listopad 21, 2011, 22:05:49 »
Witam wszystkich pisze do Was gdyż jestem przekonany że odwiedza to forum sporo specialistów którzy będą mi w stanie pomóc.Wysłałem już maila do Samsunga ale nie wiem czy będą oni w stanie na to coś poradzić.Takiego maila wysłałem z opisem mojego problemu do firmy Samsung : ,,Witam serdecznie.Pisze do Państwa z takim zapytaniem czy da się odblokować usługę Mobile Tracker w smartphonie a dokładnie modelu i9003  S SCL jeżeli zapomniałem owego hasła.Problem polega na tym ze swojego Samsunga i9003 S SCL sprzedałem w komisie żeby zakupić Samsunga i9001 S PLUS.Ustawiałem tą funkcje na karcie z numerem kontaktowym 8*******(mój) a jako numer docelowy zeby informowal w razie zgubienia telefonu i przy zmianie sim numer 6******** (numer taty) który posiada tez Samsunga i9003 S Scl i dzisiaj otrzymał sms zawierający informacje o imei-u i numerze osoby korzystającej z mojego ,,starego '' Samsunga S SCL.Problem polega na tym ze chciałbym być fer wobec tej osoby która go zakupiła żeby nie narażać jej na niepotrzebne koszta związane z wysyłaniem sms-ów powiadamiających z usługi Mobile Tracker i skontaktować się z tą osoba i podać jej hasło odblokowujące.O ile coś mniej więcej mi świta to to hasło może być *****.Bardzo bym prosił o kontakt jak mógłbym ten problem rozwiązać.Z góry dziękuje.Z wyrazami szacunku Kamil K.''  Wyczytałem gdzieś ze można ten problem rozwiązać przez zrobienie Master Restu czy to prawda? Jeżeli ktoś z Państwa  zna taki kod lub wie jak to zrobić bardzo bym prosił o odpowiedż.Jeżeli ktokolwiek wie jak mogę ten problem rozwiązać bardzo serdecznie proszę o odpowiedż na forum.Pozdrawiam