Galaxy y - problem z kartą pamięci

  • 10 Odpowiedzi
  • 14814 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Galaxy y - problem z kartą pamięci
« dnia: Kwiecień 01, 2012, 14:05:00 »
Mam taki trochę dziwny problem
Co jakiś czas mój telefon wyświetla komunikat "Nieoczekiwanie wyjęto kartę pamięci"

Gdy jest wygaszony ekran to czasem muszę chwilę poczekać aż się "odwiesi" i widzę ten komunikat

Ktoś ma jakieś pomysły co zrobić? czy to wina karty czy to wina telefonu?

sprzęt jest nowy

*

Offline P10TR3K

  • ***
  • 404
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Lumia 800 / GT-S5360 / A810
Odp: Galaxy y - problem z kartą pamięci
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 01, 2012, 14:33:29 »
Na 100% wina telefonu a nie karty. Jaką masz wersje oprogramowania? Po aktualizacji Odinem do S5360XXKL3_OXXKL_XXKL3 ten problem ustępuje.

Odp: Galaxy y - problem z kartą pamięci
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 01, 2012, 14:48:02 »
nie mam pojęcia jaką mam wersję i nie wiem jak  ją sprawdzić ;/


Odp: Galaxy y - problem z kartą pamięci
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 20, 2012, 18:45:08 »
Witam,

Jestem nowy na forum i witam wszystkich.

Ja mam oprogramowanie: S5360XXKJ4 i też mam ten problem. Chciałem zapytać czy wgrywając to oprogramowanie, bo jak się domyślam nie jest ono oficjalne, nie tracę gwarancji? Czy jest to sposób bezpieczny, czy występuje możliwość uszkodzenia telefonu przy wgrywaniu? A także czy wszystkie ustawienia, kontakty, dane, aplikacje zostaną usunięte czy aktualizacja dotyczy tylko systemu? Czy jest to oprogramowanie po polsku (wiem że może to być głupie pytanie ale nie znam się)?

Aha i jeszcze jedno proszę o link do tego oprogramowania.

Pozdrawiam.

*

Offline P10TR3K

  • ***
  • 404
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Lumia 800 / GT-S5360 / A810
Odp: Galaxy y - problem z kartą pamięci
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 20, 2012, 21:31:32 »
Jest to oprogramowanie oficjalne - po prostu nowsze od S5360XXKJ4 w którym występuje problem z kartą pamięci. Co do wgrywania aktualizacji Odinem i utraty gwarancji zdania są podzielone, mi jednak wydaje się, że nikt nie będzie w serwisie zwracał uwagi na to czy telefon ma aktualnie wgraną nowszą wersję niż ta która była w nim przy zakupie (w końcu są różne możliwości aktualizacji - KIES, OTA). Co do języka polskiego to jest  :ok: Po aktualizacji telefon jest czysty - tak jak wyjęty z pudełka, tyle, że z nową wersją SW.

Co do linku to polecam poszukać poprzez Google, nie pamiętam skąd je ściągałem. Ewentualnie mogę jutro wrzucić na jakiś serwis hostingowy wraz z Odinem.

Odp: Galaxy y - problem z kartą pamięci
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 21, 2012, 17:55:34 »
Witam,

Dzięki za szybką odpowiedz.

Znalazłem oprogramowanie. Na: http://sampro.pl/firmware/android/samsung-s5360/

Napisałem do Samsunga i otrzymałem odpowiedz:
W chwili obecnej producent nie przewiduje udostępnienia aktualizacji na model Galaxy Young GT-S5360.
Ponadto zmiana brandu na oprogramowaniu, czy też debrandowanie telefonu wiąże się z utratą gwarancji, zatem serwisy autoryzowane nie wykonują tego typu usług. Dodatkowo według 5 punktu karty gwarancyjnej nieautoryzowana ingerencja w oprogramowanie nie podlega gwarancji, zatem korzystanie z programu Odin wiąże się z utratą gwarancji.
W przypadku pojawiającego się komunikatu, może być to związane z błędem w oprogramowaniu, w tej sytuacji należy wykonać reset telefonu za pomocą kodu *2767*3855# z poziomu klawiatury numerycznej. Wcześniej trzeba zrobić kopię kontaktów, wiadomości i wszystkich danych, które są ważne, gdyż zostaną one utracone. Kopię można wykonać za pomocą programu Kies.
http://www.samsung.com/pl/support/usefulsoftware/KIES/JSP
Przed wpisaniem kodu zalecam wyciągnąć kartę SIM i kartę pamieci. Jeżeli to nie pomoże, proszę się udać do najbliższego autoryzowanego serwisu z ważną, wypełnioną i podstemplowaną kartą gwarancyjną oraz dowodem zakupu telefonu celem ewentualnej naprawy/wgrania nowego oprogramowania..Lista serwisów znajduje się na naszej stronie: http://www.samsung.com/pl/support/location/supportServiceLocation.do?page=SERVICE.LOCATION

Z chęcią udzielimy odpowiedzi na ewentualne następne pytania.

Chciałem zapytać czy mogę jakoś z nimi pertraktować, w końcu to oprogramowanie co znalazłem to jest oficjalne (tak myślę) ale na UK. Czy w serwisie mogą mi uaktualnić do tego oprogramowania bez utraty gwarancji.

Dzięki wielkie.

*

Offline P10TR3K

  • ***
  • 404
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Lumia 800 / GT-S5360 / A810
Odp: Galaxy y - problem z kartą pamięci
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 21, 2012, 18:46:07 »
Pertraktować możesz, ale czy przyniesie to jakikolwiek skutek to bardzo wątpię. Jest też szansa, że po prostu trafisz na jakiegoś "kumatego" serwisanta który wykona Ci taką usługę w oficjalnym serwisie. Myślę, że Oni na pewno znają problem skoro występuje on na wszystkich "Igrekach" z tym oprogramowaniem. Miałem to samo u siebie, miał i mój kolega któremu także wgrałem nowszą wersję - wtedy problem ustąpił. Warto zaznaczyć, że i jego jak i mój egzemplarz pochodzą z wolnej sprzedaży, kupione jako nowe, bez brandingu operatora. Co do gwarancji to nadal utrzymuje tak jak napisałem wcześniej - bardzo wątpię żeby ktokolwiek to sprawdzał jeżeli oddasz tel. na gwarancję w przypadku jakiejś usterki hardwareowej...

I jeszcze co do przywracania ustawień fabrycznych - faktycznie, pomaga - na jakieś 1,5 dnia  :evil: Przerabiałem i to - Younga mam od listopada 2011 a nowe oprogramowanie wgrałem pod koniec grudnia z tego co pamiętam. Od tamtej pory zero problemów wczesniej to była udręka.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 21, 2012, 18:48:30 wysłana przez P10TR3K »

Odp: Galaxy y - problem z kartą pamięci
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 12, 2012, 18:02:34 »
Samsung wydał nową wersję oprogramowania dla Galaxy Y - S5360XXLE1 na Polskę. Nie udało mi się jej wgrać za pomocą oprogramowania w telefonie. Po drugiej próbie udało mi się wgrać ją poprzez KIES z komputera. Testuję od prawie 2 tygodni jest super(odpukać). Nie pojawia się problem z kartą, brak też jakichkolwiek przycięć czy nagłych utrat zasięgu. Jak będę miał jakieś uwagi to chętnie podzielę się w przyszłości. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów.

*

Offline klamra

  • 39
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Galaxy y - problem z kartą pamięci
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 05, 2012, 23:17:58 »
Niestety muszę troszkę odkopać temat i zadać to niezręczne jak dla mnie pytanie... Jak do jasnej ciasnej wgrać S5360XXLE1 na Polskę na nasze Youngi?? Ja byłem oblatany w WM ale Android to dla mnie jeszcze czarna magija  :(

*

Offline P10TR3K

  • ***
  • 404
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Lumia 800 / GT-S5360 / A810
Odp: Galaxy y - problem z kartą pamięci
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 06, 2012, 09:59:09 »
Najłatwiej poprzez PC i program KiES, możesz także spróbować aktualizacji OTA bezpośrednio w telefonie. Jeżeli znalazłbyś to oprogramowanie w wersji przeznaczonej do wgrania programem Odin to możesz to zrobić także za jego pomocą.

Odp: Galaxy y - problem z kartą pamięci
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 25, 2013, 21:50:19 »
Sorry że się wcinam ale nie chce zaśmiecać forum nowym wątkiem

A więc mam galaxy y od kilku godzin ,a gdy wsadzilem karte pamieci (swoją) to w ogóle nie mogę odtwarzać muzyki
Na karcie mam jest ponad 100 a gdzy włączam jedną z nich słychac urywek ,potem sie zacina i przeskakuje na inną i tak w kółko

A moje pytanie to czy chodzi że galaxy musie przetworzyc info z karty czy cos jest z telefonem ?