Autor Wątek: Sprawdzenie gwarancji Note 3  (Przeczytany 5264 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Crazyhorse

  • Newbie
  • Wiadomości: 37
Sprawdzenie gwarancji Note 3
« : Lipiec 17, 2014, 16:01:08 »
Witam

Od niedawna jestem posiadaczem Note 3. Telefon zakupiony w sklepie z fonami jako nowy (faktura), wg sprzedawcy jest gwarancja producenta 24 mce, bo poprzedni właściciel po prostu oddał go jako nowy. Dowód zakupu sprzed miesiąca.

Zaintrygowało mnie jednak, że na pokładzie zainstalowana jest aplikacja SuperSU.. Dodatkowo przy próbie aktualizacji oprogramowania wyskakuje komunikat:
"Urządzenie zostało zmodyfikowane. Brak dostępnych aktualizacji."

Sprawdziłem Root Checkerem: "this device does not have proper root acces"
Nie dawało mim to spokoju.

Wszedłem więc w Download Mode, a tam "Knox Warranty Void 0x1"

Czy dobrze rozumiem, że wynika z tego, że gwarancja poszła się.. wozić, bo ktoś tam pogrzebał? Coś się da na to poradzić?


PDAclub.pl

Sprawdzenie gwarancji Note 3
« : Lipiec 17, 2014, 16:01:08 »
R E K L A M A:


Offline WaFel1985

  • Clubowicz
  • ****
  • Wiadomości: 979
  • Sprzęt: XIAOMI MI4S ;SGS3;2x6310i;SeLWW
  • VIP Level: 53
Odp: Sprawdzenie gwarancji Note 3
« Odpowiedź #1 : Lipiec 17, 2014, 16:34:14 »
Z tego co Wiem która nie ruszyła wiec gwarancja samsunga jest tam gdzie napisałeś... Jedynie sprzedawcę teraz ścigać możesz spróbować. Ale zawsze może stwierdzić że Ty nabyłem knoxa i kombinujesz... Wiec moim zdaniem jesteś w czarnej d... e.  Niestety chyba że sprzedawca jakoś wyrozumiały będzie...


Offline Crazyhorse

  • Newbie
  • Wiadomości: 37
Odp: Sprawdzenie gwarancji Note 3
« Odpowiedź #2 : Lipiec 17, 2014, 19:31:50 »
Czyli, że powrót do fabrycznych ustawień, ani kombinowania z romami nie rozwiąże problemu..

Może ktoś jeszcze jakiś pomysł? To mój trzeci w sumie Note z andkiem, ale przyznam się, że nigdy nie kombinowałem z rootami/unrootami ani wgrywaniem innych romów..

« Ostatnia zmiana: Lipiec 18, 2014, 06:32:44 wysłana przez Crazyhorse »

Offline Antej

  • Ekspert HTC Blueangel
  • Clubowicz
  • ******
  • Wiadomości: 2999
Odp: Sprawdzenie gwarancji Note 3
« Odpowiedź #3 : Lipiec 17, 2014, 21:31:35 »
Knox był nieodwracalny i pewnie nadal jest, więc po temacie.


Offline Crazyhorse

  • Newbie
  • Wiadomości: 37
Odp: Sprawdzenie gwarancji Note 3
« Odpowiedź #4 : Lipiec 18, 2014, 06:31:54 »
To mocno słabo :/ A czy da się chociaż jakoś odzyskać możliwość aktualizacji dla tego telefonu?


Offline Paveu69

  • Clubowicz
  • *****
  • Wiadomości: 1174
  • Skąd: Brzeg (Wrocław)
  • Sprzęt: Galaxy Note 3, iPad mini 2
  • VIP Level: 10
Odp: Sprawdzenie gwarancji Note 3
« Odpowiedź #5 : Lipiec 18, 2014, 11:21:18 »
Gdzieś czytałem na xda, że knoxa da się ukryć, ale w serwisie i tak do tego dojdą.

Nienawidzę Androida!

Offline malylysy

  • Clubowicz
  • ******
  • Wiadomości: 2592
  • Sprzęt: Xiaomi mi 6 128 GB
Odp: Sprawdzenie gwarancji Note 3
« Odpowiedź #6 : Lipiec 18, 2014, 14:08:36 »
Rzecznik prasowy Samsunga powiedział,  że nabity Knox nie jest podstawą do utraty gwarancji. Ale ludzie mówią, że tak powiedział bo co miał powiedzieć?
A aktualizacje dostaniesz jak wgrasz Odinem oryginalny Rom. Flaga nie ma znaczenia.

If you want to ma­ke God laugh, tell him about your plans.

Offline Crazyhorse

  • Newbie
  • Wiadomości: 37
Odp: Sprawdzenie gwarancji Note 3
« Odpowiedź #7 : Lipiec 18, 2014, 18:27:00 »
Gdzieś czytałem na xda, że knoxa da się ukryć, ale w serwisie i tak do tego dojdą.


Dziś zapytałem w pomocy technicznej na chcacie i gość z Samsunga powiedział, że ponoć nabicie flagi powoduje wypalenie jakiegoś bezpiecznika na płycie głównej telefonu i jest to nieodwracalne, więc podejrzewam, że w razie czego faktycznie do tego dojdą..

Potwierdził mi też, że nabicie Knoxa jest równoznaczne z utratą gwarancji.

A aktualizacje dostaniesz jak wgrasz Odinem oryginalny Rom. Flaga nie ma znaczenia.


Z tym chyba sobie jakoś dam radę, ale powiedz mi skąd wziąć taki czysty, niebrandowany, oryginalny rom? Czy na przykład przywrócenie ustawień fabrycznych w tym wypadku coś da? (nie chciiałem tego narazie próbować, bo zbyt dużo aplikacji musiałbym instalować w razie czego).


Offline malylysy

  • Clubowicz
  • ******
  • Wiadomości: 2592
  • Sprzęt: Xiaomi mi 6 128 GB
Odp: Sprawdzenie gwarancji Note 3
« Odpowiedź #8 : Lipiec 18, 2014, 19:59:10 »
Nie wiem jaką masz wersję tej Notki. Jeśli LTE, to tu masz ostatni polski rom:
http://www.sammobile.com/firmwares/3/?download=28942
W razie czego tu masz wyszukiwarkę:
http://www.sammobile.com/firmwares/2/
A w załączonym pliku masz "skrina" z wypowiedzi rzecznika.

If you want to ma­ke God laugh, tell him about your plans.

Offline Crazyhorse

  • Newbie
  • Wiadomości: 37
Odp: Sprawdzenie gwarancji Note 3
« Odpowiedź #9 : Lipiec 20, 2014, 12:13:53 »
Tak, mam LTE :) Dzięki bardzo, pobawię się, skoro już Konx uwalony to chyba nie mam nic do stracenia :)

Dzięki również za screena, zapiszę sobie gdzieś, może akurat się kiedyś przyda :)


Offline vonski

  • a.k.a. borubar
  • Global Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 7226
  • Free bootloaders!
  • Sprzęt: OnePlus X, Galaxy S6, Xperia Z3 Tablet
  • VIP Level: 212
Odp: Sprawdzenie gwarancji Note 3
« Odpowiedź #10 : Lipiec 25, 2014, 11:03:39 »
Nie przejmuj się, przynajmniej możesz do woli wgrywać co popadnie bez trzęsienia galotami o gwarancje :)


Offline Crazyhorse

  • Newbie
  • Wiadomości: 37
Odp: Sprawdzenie gwarancji Note 3
« Odpowiedź #11 : Lipiec 25, 2014, 23:52:20 »
Tak, to jest niewątpliwie plus :)