problem z twardym resetem w hp rx5940

  • 2 Odpowiedzi
  • 4239 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

problem z twardym resetem w hp rx5940
« dnia: Sierpień 09, 2010, 13:57:35 »
Mam problem ze swoim PDA. Zaznaczam na początku że jestem kompletnym laikiem w tym temacie.
Zrobiłem w swoim rx5940 twardy reset. Gdy ponownie uruchomiłem PDA, pojawił sie ekran kalibracji a następnie ekran  wyboru strefy czasowej. Tutaj nie było problemów.
Jednakże cały proces uruchamiania windowsa stanął na tym oknie.
 
Nie wiem co robić, mimo różnorakich prób windows nie chce iść dalej.
Bardzo prosiłbym o pomoc.

*

Offline Kapitan Pazur

  • *****
  • 11296
  • Sprzęt: iPhone 5, Xperia Z3 Compact
Odp: problem z twardym resetem w hp rx5940
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 09, 2010, 14:13:13 »
przecież na ekranie jest napisane co masz zrobić - przytrzymać rysik na spotkaniu i wybrać Cut z menu które się pojawi...   :ohreally:

*

Offline rafusmaximus

  • 20
  • Płeć: Mężczyzna
  • Slipknot & Mazda
Odp: problem z twardym resetem w hp rx5940
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 02, 2011, 22:49:05 »
witam,

u mnie problem jak w temacie, tylko trochę z innej beczki.

Którejś pięknej nocy ustawiałem sobie navi w rx5940 (AM) do porannego wyjazdu. Rano nawet wszystko fajnie zadziałało, win odpalił, AM też, ale nagle coś się zacięło, więc zamknąłem AM i na chwilę wyłączyłem urządzenie. Po chwili odpaliłem i o dziwo zamiast pokazać się pulpit, to pokazał się ekran startowy HP iPAQ jak po twardym resecie, pasek ładowania doszedł do końca i du...a - stoi. Ekran, przyciski nie reagują, a wszystko jak stało to stoi. Jedyną rzeczą jak pomaga, aby tego padalca wyłączyć, to... wyjęcie baterii. Jak ją włożę i odpalę ponownie przyciskiem "power", to historia powtarza się od nowa i tak w koło Macieju. Podłączenie do ładowarki robi dokładnie to samo jakbym włączył power-em i na dodatek nie podświetla ładowania.