HTC HD2 Windows Mobile jako 1 a jako 2 Windows phone 7,5 mozliwe?

  • 3 Odpowiedzi
  • 14117 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Witam serdecznie.
W sumie do tej pory tylko czytałem, obserwowałem forum dawno mnie tu nie było i zastanawiam się czy coś się  w tym temacie zmieniło?
Chodzi mi by WM był 1 szym systemem a WP7 drugim, potrzebuje WM dla automapy (jestem kierowcą samochodowym) miałem chwilowo Androida który mi sie podobał ale w moim LEO posiadam kartę Aero2 (darmowy internet) i on chodzi  prawie tylko i wyłącznie dobrze z WP7  na andku nie ma możliwości  wpisania APN a tylko tego  mi brakuje w Andku, na WM  mam sztywny leon rom i tam działa Aero2 jednak muszę podstawową konfiguracje plusa np zmienić na aero2 na APN darmowy.
Windows Phone 7 jest jak bykiem strzelił w ustawieniach możliwość wpisana apn i w ogóle pięknie chodzą filmy z silverliht itp

Setki juz str czytałem i nie znalazłem odp czy jest opcja 2 systemów jakie wymieniłem,  rok temu  nie było takiej możliwości, chyba ze andek mi wp7. Bardzo proszę o odp bo  w weekend wyjeżdżam i potrzebuje do tego czasu cos w grac

Połączone: [time]Luty 13, 2013, 19:40:41[/time]
Jeśli nie ma takiej opcji o jakiej pisałem proszę podrzućcie mi  antka  z możliwością wpisania APN, andek na sd
Jako ze jest tysiące romow i rożnie się je wgrywa to juz pogubiłem sie w tym wszystkim.
« Ostatnia zmiana: Luty 13, 2013, 19:42:32 wysłana przez yes83 »

*

Offline AMIGAnTOMEK

  • Ekspert HTC Artemis
  • *****
  • 1858
  • Sprzęt: HTC HD2, Nokia Lumia 820
Odp: HTC HD2 Windows Mobile jako 1 a jako 2 Windows phone 7,5 mozliwe?
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 14, 2013, 06:56:15 »
Nie ma możliwości WM i WP naraz.
Wm i WP instalują się wyłacznie w NAND.
APN możesz ustawić w KAŻDYM androidzie. Tylko nie każdy współpracuje z Aero2 podobno.
http://pdaclub.pl/forum/android-w-leo/siec-aero2-i-android-nand/msg1571924/#msg1571924
Jeśli podoba Ci się mój ROM i chcesz zostać donatorem wyślij mi PW.

*

Offline _patryk