Dzień Dobry,
Jakoś tak się ostatnio zastanowiłem, że jakość chyba mocno idzie w dół w ostatnich 2 latach. Po czym tak sądze?
Bold 9000 służył ponad rok i w dobrym stanie został sprzedany i zamieniony na Bolda 9700, który służył znowu ponad rok i przekazany do kolejnego użytkownika padł/naprawa nieopłacalna po prawie roku.
Tymczasem ja kupiłem sobie Slidera 9800 i ze względu na kłopoty z dotykowym ekranem i inne niedopasowania wymieniłem go na Bolda 9900.
Niestety, 9800 u obecnego użytkownika sypie się, dużo z nim jest problemów, a mniej więcej teraz mija rok jego użytkowania.
Co do Bolda 9900, pomijając stłuczoną szybkę, działa wprawdzie, ale coraz częściej są kłopoty/opóźnienia z działaniem BBM, meilami i rozmowami telefonicznymi, sprawy teoretycznie mogą też wynikać z parametrów sieci komórkowej, ale nie jestem o tym przekonany.
Tak jak pisałem równocześnie użytkowany Slider 9800 sypie się równie szybko.
Równocześnie użytkowane dwa roczne 9300Curve podobnie; sypią się głośniki, mikrofony, ciągłe resety samoczynne, lub reset-ostatnie co można zrobić, aby je zmusić do normalnej pracy. Problemy z BBM, synchronizacją poczty(czyli coś co może ogólnie wynikać ze złego funkcjonowania całej idei BB lub samych terminali)
Co robić, żeby te telefony służyły dłużej?